YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Mantanalle onnea vauvan johdosta

Destinylle onnittelut plussasta

Taikakuu :hug:

Rouva Pikkumyy, sinus tarinaasi seurasin taustalla itkien ja iloiten. Nyt sain lukea sen ajan pättymisestä. Kaikella on aikansa, on aika iloita ja surra, on aika on aika kuulmeilla ja aika jatkaa eteenpäin. Meillä eletään nyt vähän samaa vaihetta, jatketaanko vielä vai lopetetaanko. Tämä on tullut puheisiin viimeisen viikon aikana. Meillä on adoptio nyt virallisesti käynnissä ja vaikka nyt adobtio hankaloituukin, se ei onneiksi vaikuttanut meihin, sillä saimme toissapäivänä tietää, että saamme pienokaisen, eikä siihen menee enää kohtuuttoman kauan aikaa. Olemme siitä niin kovin onnellisia.

Kävin verikokeissa, kun mies alkoi sanoa, että katotaan nyt tämä homma loppuunasti, ettei tarvi sitten jälkeenpäin katua. Vähän ne tulokset harmitti ja toisaalta jo arvasinkin. Kierto on mulla aika säännöllinen, mutta vuoto niuksentunut ja pms oireet lieventyneet huomattavasti. FSH arvo näytti sen verran reipasta lukemaa, että mulla on sen perusteella ja muutaman muun testin mukaan alkaneet vaihdevuoden jo nyt. Täytän toukokuulla 40v, joten en ihan vielä olisi odottanut.

Tuosta adobtiosta jo taisin ennemmin mainita, mutta en sitä, että ollaan asian kanssa puuhasteltu kolmisen vuotta. Se on niin arka asia, että ei ole tohtinut oikein ääneen sitä kuuluttaa ennen kuin nyt, kun asia vihdoin varmistui ja ensiviikolla saadaan tietää tarkempi ajankohta.

Meidän ihanainen tyttö täyttää sunnuntaina 5v ja hänelle kerroimme, että hän saa sisaruksen, joka on hieman erinäköinen kuin me, mutta varmasti yhtä ihana ja että lähdemme häntä hekemaan kaukaa. Tyttö ekana kysy, että otetaanko uikkarit mukaan ja hiekkalelut :D Täällä päin ei ole montakaan ulkomailta adobtoitua, joten kiinnostus varmaan lähipiirissä on kova ja saamme varautua kaikkeen, mutta meille tämä on jotain elämää suurempaa ihanuutta ja ei malttaisi mitenkään enää odottaa.

Tämä kierto katotaan loppuun ja niihän siinä tulee käymään, että mitään ei tapahdu. Sitten minä hyvästelen tämän kuumeilun ja pikavisiittini täällä. Kyllähän tämä kauan odotettu tietokin vaikuttaa asiaan. Elämäämme tulee jotain ihanaa ja tämä pieni ihme tarvitsee varmasti kaiken huomion. Järjestän tuuraajan firmalle, jotta voin keskittyä olennaiseen. Enää en yritä sitkutella vauvan ja työn kanssa. Oli toki apua esikoisenkin aikaan, mutta kovin lyhyeksi äippälomani jäi.

Mukavaa viikonloppua kaikille :D
 


LAUANTAI 14.2.2009


..............................................kp:t
Taikakuu................................. 7/27-32
Lumi-Marja .............................8/28-33
riippitsiip .................................8/29
amati......................................11/18-28.......yk 4
Bluebell...................................13/28-30....yk 31
Annemaarit.............................13/24-28
kikkara....................................15/28-36
PK- haaveilija= äiti vm70 ......19/29-33...yk 5
Ebony.....................................23/28-30
AinoEmilia................................33/31-34
Rikupi......................................34/28
Hibiscus...................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... 13/27-30 ( taustailee)

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:



Mantana 30.01 poika :heart:


 
:eek: Laiskana tänne oman kirjoitukseni kopioin tuolta 40+ so...... pinon puolelta.

Tervehdys näin ystävänpäivän iltaanne.....
...........Kiitos, kiitos teille kaikille ihanasta ja rohkaisevasta kannustuksestanne.
Vaan ei taida tanne siit nyt oikeen vieläkään apuja olla, kun ei nuo puhevälit oikeen ota korjaantuakseen. Viel lisäks on alkanut tuo ukko-pahanen käydä maate jo alkuillasta ja minä kun kukun ties mille aikajanalle noiden opintojeni kan paahtaen, niin ei toivoo pahemmin ole jäljel. Joten tosiaankin yksinäni vaavia haaveilen, kun tuo pahuksen ihmisen anatomia ja biologia tuppaavat myös sitä loppua enteilemaan haaveilulleni > siis tuo pahuksen ikä, kun sitä joka helkatin vuosi lisää kertyy vaik kuin yrittäs estää.

Mut, mut mukavaa ystävänpäivän illan jatkoa kaikille toivottelen.
Pahoillani olen en nyt erikseen kellekään toivotuksia laittele, kun vain silleen silmäillen pinoa selailin niin ei osaa kuulumisianne tuonne aivolohkoihin tallentaa eikä niit eritellä.

Plussat kuitenkin ilmaan huidon ++++++++++++++

-touhis-
 
Rouva Pikkumyy, kaikkea hyvää sinulle nyt ja tulevaisuudessa :hug: Elämä kuljettaa meitä pitkin polkuja, joita emme tunne ja joiden varrelta löytyy joka päivä jotain uutta. Saamme huomata, että jotkut haaveemme toteutuvat ja jotkut jäävät toteutumatta. Joskus käy niin, että kaikkein rakkain toive ei täyty, mutta sen tilalle tulee jotain muuta. Nyt elämässänne on uudenlainen vaihe ja se tuo mukanaa myös uuden vauvan, tyttären vauvan. Iloitkaa heidän ilostaan, olkaa onnessa mukana ja senhän te teettekin, epäilemättä. Tällä kaikella on joku tarkoituksesa ja sen olen monesti sanonutkin, kaikella on jokin tarkoitus, vaikka emme sitä aina näe. En unohda sinua, niin monta asiaa koimme ja jaoimme täällä. Jännitystä, iloa, surua, lohdutusta ja uudelleen voimien keruuta. Ei sitä vain voi unohtaa. Luen blogiasi ja olet ajatuksissani. Kiitos kaikesta tuestasi mitä täällä sinulta olen saanut :hug: Lumi-Marja

Bluebell, hienoa, että adobtio on loppusuoralla. Eihän sitä ikinä tiedä, vaikka vielä tärppäisikin. Tunnen perheen, jossa odotettiin vaivaa saapuvaksi vuosia ja adobtiolapsen saavuttua plussasivat ja nyt heillä kaikkiaan kolme lasta. Onnea teille jo etukäteen :heart:

Täällä ei mitään uutta auringon alla. Täti riehu rankalla kädellä neljä päivää ja pari päivää vähän vähemmän. Uutta yritystä kohti mennään, mutta fiilikset ävhän hukassa. Alkaa tuntua siltä, että olis paras luovuttaa. Parin viikon päästä tulee kolme vuotta täyteen. Ei oikein jaksais enää. Olis vaan helpompaa kääntää ajatukset muualle ja keskittyä kokonaan toisiin asioihin. No, tänään tuntuu tältä, huomenna ehkä joltain muulta. Mut eihän sitä vauvaa saa, jos ei jaksa yrittää, eikä haave vauvasta ole kadonnut minnekkän. Nyt saunaan sulattelemaan ajatuksia.
 
HEI!
Kuume kuume vauva kuume, se on vaan kumma tauti lapset s. 2006 ja 2008 ja eikun kolmatta haaveissa niin että ytimiin sattuu..Mies ei varsinaisesti vastaan mutta ei kuitenkaan enää haluaisi joka on suhteen kannalta aika raastava, onko muita samassa tilenteessa olevia??
 
Heippa pitkästä aikaa!

Tervetuloa uusille!
Pikkumyylle hyvää jatkoa :hug:

Meillä riehui noro-virus ja lisäksi vielä flunssatauti hyökkäsi. Pikku-ukolla vieläkin nenä vuotaa ja köhii, itelläni limat vaan rumpuaa ees taas kurkussa :/
Onneksi tauti ei pilannut nuorenparin tanssijaisia..

Vanhojantanssipuku oli pakko tehdä valmiiksi vaikka tauti oli pahimmiillaan, välillä piti käydä nukkumassa ja lääkettä ottaa... Pojalle mustan puvun sai vasta hankittua viimeisenä iltana kun ei ajoissa asiaa hoitanu :whistle:
Tanssimaankin pääsin sitten kun kattomassa kävin tansseja, kuin myös neiti pääsi tanssimaan veljensä kanssa :D

Eilen tuli käytyä kälyn 60v synttäreillä syömässä ja juomassa :)
Tänä aamuna tuli suru viesti että meidän 100v mummo on nukkunu pois
:ashamed: johan tuo olikin odotettavissa, vuodeosastolla oli jo pötkötelemässä kun ei pystynyt enää nielemään ja tajuttomuus kohtauksia tuli... :'(

:wave:
 
Heipsan!
Täällä ollaan oltu kaikki vatsataudissa, edellisyönä iski koko perheeseen :ashamed:
Kyllä sitä yrittäisi kaikki hoitaa jos vain tuo isoin lapsi siis mies ei jaksais surkutella niin paljoa oloaan, joka kerta kun on kipee niin sehän on ainakin tuplakipee :headwall:
Onneks nuo vanhimmat osaavat itse jo hoitaa itseään ja lepäilivät eilisen mut pikkuneiti kuitenkin vaati sitä huomiota kun pari kertaa vain oksu tuli ja touhus entiseen malliin vaik nukkuikin meidän kanssa melkein puoleen päivään, et selkeesti oli kuumetta pikkuneidillä.
Nyt ainakin pienin ja keskimmäinen alkaa olemaan kunnossa, mies jaksaa paapattaa edelleen sairaúttaan vaik eiåpa se enää taida niin kipiä olla uin antaa ymmärtää :/
Itse olen menossa vielä lekuriin koska ei musta töihin ole tänään ja tuskin vielä huomennakaan tekee 11,5h päivää ravintolan keittiöön :ashamed: pomo jo eilen ärtyi kun sille soitin että musta ei ole täks päiväks töihin, ihan kuin tahallani olisin taudin itselleni hankkinut :eek: tuntuu ettei tajuu ettenhän mä voi asiakkaita tartuttaa vai pitääkö sanoo asiakkaille et kokki tulee ihan kohta jatkaa mut on juuri vessas ruikuloimas :headwall:
Anteeks, mul välillä hitsaa kiinni tää pomon asenne sairastumiseen :ashamed:

Amati :hug:

pp73 mulla ainakin mies pehmeni kun vain puhu sille ja nyt sillä tuntuu olevan suurempi vauvakuume kuin mulla ;) meillä siis syyskuinen -07 syntynyt neiti noiden -92 ja -94 lisäksi =) Tsemppiä kovasti miehen pehmittelyyn :hug:

riippitsiip anteeksi :ashamed: yritän nyt laittaa päiväsi oikein ja ilmoitelkaa muutkin jos kp.nne väärät ;)

Kaikille mukavaa päivänjatkoa :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkukakkosen haaveilija:


TIISTAI 17.2.2009


..............................................kp:t
Taikakuu................................. 10/27-32
Lumi-Marja .............................11/28-33
riippitsiip .................................14/29
amati......................................14/18-28.......yk 4
Bluebell...................................16/28-30....yk 31
Annemaarit.............................16/24-28
kikkara....................................18/28-36
PK- haaveilija= äiti vm70 ......22/29-33...yk 5
Ebony.....................................26/28-30
AinoEmilia................................36/31-34
Rikupi......................................37/28
Hibiscus...................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... 16/27-30 ( taustailee)

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:



Mantana 30.01 poika :heart:




 
Heissan pitkästä aikaa! Nykyisin tulee niin harvoin kirjoiteltua, että ihan harmittaa. Täällä kerkeää olla vaikka millaista tapahtumaa! Iloja ja pettymyksiä.
Meillä on koko perhe enemmän tai vähemmän kipeänä. Flunssaa...Itselle vasta tulossa. Kurkku jo hieman karhea ja jäseniä jomottaa.
Mitä vauvakuumeeseen tulee, niin yritän olla ajattelematta koko kuumeilua ja kuitenkin ajattelen koko ajan.
Kierto kääntyy taas loppupuoliskolle joten sitä taas kummasti piristyy ja alkaa jännäämään ja toisaalta valmistelee itseään pettymykseen.. Tuttua varmasti kaikille.
pp73 minulla on monta vuotta takana miehen pehmittelyä, tyylillä jos toisella ja nyt sitten kuumeillaan ihan suht yhtä innolla. Olen ollut toiveikas, vihainen, syyttävä, pettynyt, surullinen, kiusoitteleva jne. en tiedä mistä mielenmuutos johtui, mutta kannatti siis... Kerran vain tajusin, kun taas puoli leikilläni toivoin, kun ripsi irtosi (tiedätte kai vanhan uskomuksen siitä, että kun ripsi irtoaa ja samalla kun sen puhaltaa ilmaan ja toivoo, niin toive toteutuu)että mies haluaisi vielä vauvan minun kanssa, enkä toivonutkaan, että tulisin raskaaksi, niinkuin sitä ennen aina olin toivonut. En siis ihan aikuisten oikeasti usko tollaisiin uskomuksiin, mutta yritin vain selventää sitä, että kun lopetin itsekkäästi haluamasta itselleni vauvaa ja aloin toivomaan sitä, että mieheni haluaisi kanssani vielä vauvan, niin sen jälkeen hän olikin paljon yhteistyökykyisempi.
No joo, eikai tuota olisi vaikeammin voinnut selittää...lapset juoksentelevat vuorotellen tuossa selän takana kyselemässä milloin mitäkin. Ei tahdo oikein ajatukset pysyä raiteillaan.
No anyway, toivon, että miehesikin alkaa kuumeilemaan kanssasi ja saisitte vielä pienen nyytin perheeseenne.
Pikkukakkosenhaaveilijan perheelle pikaista paranemista. Vatsatauti on kyllä yksi epämielyttävimmistä kulkutaudeista...meillä kanssa mies on aina kaikista vaikein potilas, olipa tauti mikä hyvänsä...
Touhutenavalle :hug: toivottavasti välinne parantuvat ja voit taas kuumeilla koko sydämelläsi meidän muiden hurahtaneiden lailla :heart:
Bluebell ihanaa kuulla adoptiostanne. Meidän kylällä on yhdessä perheessä kaksi ihanaa, suloista nappi silmää, jotka adoptoitu tuolta jostai kaukaa. Siis tosi hurmureita! Toivottavasti pian saatte tutustua uuteen vauvaanne. :heart:
Rouva pikkumyylle :hug: me kaikki olemme olleet mukana sinun elämässä täällä varmaan isolla sydämellä. Olet aina ollut tämän pinon valopilkku! Kaikkea hyvää sinulle ja nauti sitten mummina olemisesta täysin rinnoin, niinkuin varmasti ja epäilemättä teetkin.
Nyt on kyllä mentävä lasten erotuomareiksi. Väsynneinä ja sairaina kun ovat, niin ei oikein ole tuota pinnaa...
Mukavaa iltaa kaikille ja tietenkin PLUSSATUULIA!!!!
 
Meillä riehunyt norovirus nyt viikon verran ja itselläni alkoi uudestaan ripuli ja sitä on piisannut eilen ja tänään. Kuumettakin on mulla ollut monena päivänä. On vaan aina noussut uudestaan. Muut alkaa olla jo kunnossa paitsi mä. :( Nettakin pulautteli enemmän ja kakkas joka syötön välissä. Yleensä kakkaa n. 3-4 vrk välein. Olihan se löysää, eli kipeä oli myös. Imetin joka välissä, mitään kuivumisvaaraa ei ollut ja nyt tyttö jo alkaa olla kunnossa.

pikkukakkosen haaveilija Jos teilläkin ollut norovirusta. Pitää ehdottomasti olla 2 oireetonta päivää ittellä ennenkuin saa mennä töihin tms. Virus on erittäin herkkä tarttumaan, täällä ainakin riehuu ko. virus. Se tarttuukin 12 tunnissa kontaktista, enkä tiedä mistä se meille tuli, kun kellään ei tietty olevan. Siitä on netissä tarkasti kun googletat.

Toivon että ripulointi jo loppuisi, on tää olo sen verran ollut surkea. Poika ripuloinut myös muutamana päivänä vielä. Varsinaisesti sairasti to eli oksenteli ja ripuloi koko päivän.

Saman tien oon pessy liinavaatteita. Noro voi säilyä oksennuksessa jopa 12 tuntia. Kamala virus. Yrittäkää välttää!

Rouva Pikkumyylle Peesaan edellistä tekstiä täysillä! Oikein hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää elämääsi! :heart:

Nyt taidan lopetella tätä kuraista tarinaani. :ashamed:

Hyvää yötä! :heart: Neeanäiti ja Pikku Netta huomenna 3 kk! :heart:
 
Kerron vielä Netasta sen verran että on alkanut leikkiä sitterissä lelukaaren leluilla, huiskii niitä ja tarttuu kiinni. :heart: Hymyilee ja jokeltelee paljon. Nauttii kun keskityn häneen ja juttelen. Rinnaltakin usein kääntyy kyljelleen ja alkaa katsoa tapittaa. Ihana vaavi! :heart:

Plussatuulia teille kaikille!
 


TORSTAI 19.2.2009


..............................................kp:t
Taikakuu................................. 12/27-32
Lumi-Marja .............................13/28-33
riippitsiip .................................16/29
amati......................................16/18-28.......yk 4
Bluebell...................................18/28-30....yk 31
Annemaarit.............................18/24-28
kikkara....................................20/28-36
PK- haaveilija= äiti vm70 ......24/29-33...yk 5
Ebony.....................................28/28-30
AinoEmilia................................38/31-34
Rikupi......................................38/28
Hibiscus...................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... 18/27-30 ( taustailee)

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


 
heipsan!
Mulle iski vatsatauti uudestaan just kun kuvittelin että ollaan kunnossa :x Aamulla 5 aikaan heräsin kuvotukseen ja siit puol tuntii niin eikös taas vatsas mourassu ja vesiruikulil et se siitä töihin menosta. Ehdin mä siel vessas istuu ainakin 10 kertaa kun työkaverille soitin et jospa et sittenkään lähde sinne kokoukseen vaan meet mun puolest aamuvuoroon :(
Eilen jo kuvittelin et olen kunnossa mut työkaveril sama juttu et iski uudestaan et on tää rajua.
Toivottavasti teillä Neeanäiti ollaan jo parannuttu, kovasti jaksuja sinne :hug:
Ihana kirjoitus Netasta, kiva lukea mitä jo osaa :heart:

Nyt yritettävä mennä tekemään edes jotain, pikkuneiti nukkuu ulkona rattaissa päikkäreitä.
Palaillaan ja tulkaahan kertoilemaan kuulumisianne :wave:
 
Moikka!

Arvatkaa kuka sai ovisplussan äskön? No minä,mutta pupuilemaan pääsee vasta Sunnuntaina.Viimeksi pupuiltiin Maanantaina.Eilen kävin gynellä ja minulla on kuulemma kaikki niin hyvin kuin vai voi olla.Mies pitäis saada tutkimuksiin (spermanäyte). :eek: Ensi viikko olisi töistä lomaa.. =)
 
pikkukakkosen haaveilija Meillä aletaan olla kunnossa, yli viikon sitä kestikin |O Mulla ei enää eilen illalla kuume noussu, mutta uusi vaiva tuli ja se on se että pukamat ärtyivät kauhean kipeiksi ja olen makoillut kivusta ähkien parina päivänä sen takia. Kävely ja istuminen tuottaneet tuskaa. |O No, tänään jo vähän helpottanut kun aloitin toissapäivänä Scheriproctia laittamaan.

Tänään desinfioin paikkoja ja toivon ja rukoilen, ettei noro ainakaan enää meille rantautuisi, on sen verran rankka tauti.

Joo on se mainiota seurata tuon tytön intoa. Jos vähän kantapäistä lykkää, kun on mahallaan menee eteenpäin ja selällään ollessaan hyppii alustasta vauhtia ottaen. :heart: :heart: Pään nostaa korkealle taakse, kun röyhtäytän olkapäällä tai on vatsallaan. Mahallaan ollessaan kädet alustassa tukevasti yrittää kääntää itsensä selälleen ja jos vähän viertää, kääntyy suht helposti.

Isommat sisarukset jaksaa kiinnostaa enemmän ja enemmän ja voi sitä riemua kun vauva hymyilee heille tai jokeltelee, Neea ainakin sanoo heti että vauva jutteli mulle ja silmät loistaa. Ihana katsoa kuinka kiintyneitä ovat pieneen siskoonsa. Joskus vähän liikaakin ovat pussailemassa nuhanenineen, täytyy vähän toppuutella, mutta antaa nauttia toisistaan. :heart: :)

Neealle tuli taas nuha, kun ei edes edellisestä ole vielä ollut korvakontrollia, niin jo uutta nuhaa pukkaa. On usein nuhassa. Isompikin niiskuttaa. Netalla on myös ollut vähän nuhaa ja oon laittanu keittosuolaliuosta nenään, hyvin auttanut pysymään nenän auki, on tärkeää varsinkin syödessä, kun nenän kautta hengitettävä.

Onnea Taikakuulle ovisplussasta! Ahkeraa pupuilua nyt sitten vaan ja jalat kattoa kohti sen jälkeen, mulla auttanut. Viimeksikin olin pitkään lantioseisonnassa kun sitten tärppäs. Mulle joskus sanottu että kohtu on hieman takana, jospa tästä olisi ollut apua.

Myös Berocca plussasta tuntui olevan apua, alotimme syömään sitä molemmat n. kuukautta ennen ja pian sitten tärppäskin. Energiaa ainakin siitä saimme pupuiluun ja hyviä vitamiinia. ;)

Netta nukahti 8 aikaan illalla ja isommat n. 10 maissa.

Oikein hyvää yötä teille kaikille! :heart: Neeanäiti ja Netta 3 kk ja 4 pv :heart:
 
Huomenta!

Miten meidän pino on näin hiljentynyt :eek: :/ :ashamed:
Itse olen ollut töissä vaikka alkoikin talviloma :( mutta kun olin ainoa joka oli suht parantunut tuosta vatsataudista ja sit sainkin olla pe että lauantain 12,5h päivät, ihme kumma ei väsytä ei ainakaan vielä ;)
Oli niin ihana tulla viimeyönä kotiin ja alkaa lukemaan Neeanäitin kirjoitusta Netasta kiitos :hug: kyllä siinä vaiheessa unohtui täysin tuo että oli saanut painaa nää kaks päivää yksin ;) Samalla kun luin kirjoitustani niin mietin että hetki sitten meilläkin opeteltiin juuri noita juttuja ja nyt ollaankin jo 1v5kk ja opetellaan kovasti sanoja ja uusia taitoja :heart:
Meillä kun sanon että lähdetään ulos tai jonnekkin niin neiti hakee kuomat, pipot ym. mitä en vielä ole varannut ja sit niistäminen on uusi juttu :) neiti ottaa paperin ja oikein turskauttaa siihen et räkä on sit ympäri poskia ja nauraa päälle omaa tekonauruaan :D

Neeanäiti toivottavasti teillä pian tuo nuhakin talttuisi, tuntuu että tuo nuha ja yskä vain aina uusiutuu ja uusiutuu meilläkin, varsinkin pikkuneidillä ja mulla :/ Kovasti jaksuja teille :hug:

Taikakuu toivottavasti ovisplussa tuli hyödynnettyä ;)
Kyllä se niin on että varmasti on vaikea saada mies tutkimuksiin, mut toivotaan että nyt kuitenkin tulisi tässä kierrossa se toivottu tulos :heart:

Mukavaa sunnuntaita kaikille ja minäkin nyt sitten lomalla tämän tulevan 4päivää kun nuo 2 ensimmäistä tuli vietettyy töissä mut siirtyipähän että otan sitten myöhemmin ;)
 


LASKIAISSUNNUNTAI 22.2.2009


..............................................kp:t
Taikakuu................................. 15/27-32
Lumi-Marja .............................16/28-33
riippitsiip .................................19/29
amati......................................19/18-28.......yk 4
Bluebell...................................21/28-30....yk 31
Annemaarit.............................21/24-28
kikkara....................................23/28-36
PK- haaveilija= äiti vm70 ......27/29-33...yk 5
Ebony.....................................31/28-30
AinoEmilia................................41/31-34
Rikupi......................................41/28
Hibiscus...................................?/?
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... 21/27-30 ( taustailee)

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:


[/quote]

 
Laskiassunnuntaita kaikille =)

Bluebell:kaikkea hyvää teille ja toivottavasti adoptio asia etenee kommelluksitta.

Taikakuu:toivottavasti tulee tulosta =)

Pikkukakkosenhaaveilija:paranemisa teille.

Neeanäitin porukalla paranemisia.

Täällä myös itse kaameessa räkätaudissa.Perjantain ultra käynti oli hyvä kokemus.Mukava lääkäri ja masussa kaikki ok.Sairaalan mukaan olisin viikon pidemmälle,muttei sitä korttiin vaihdettu.Sukupuolikin nyt viidennestä sanottiin.Tähän asti ei ole mulle sanottu.Huomenna onkin neuvolalääkäri käynti ensimmäistä kertaa tässä odotuksessa.Supisteluitten takia lähinnä pyysin aikaa itelleni.

Kaikille kuumeilijoille plussatuulia :heart:
Mukavaa laskiassunnutaita kaikille.Tarvinnee kohta tehdä pullataikina valmiiks ja laitan pienemmät sekä miehen leipoon :D

äiti-kengu ja pikku-kengu 20+3 (21+0)
 

Yhteistyössä