YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

MAANANTAI 2.3.2009


..............................................kp:t
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 2/29-33...yk 6
Ebony.....................................12/28-30
Taikakuu................................. 23/27-32
Lumi-Marja .............................24/28-33
riippitsiip .................................26/29
amati......................................27/18-28.......yk 4
Bluebell...................................29/28-30....yk 3
kikkara....................................31/28-36
AinoEmilia................................. ?/31-34
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Annemaarit............................. /24-28
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... 29/27-30 ( taustailee)

PLUSSANNEET 2009
Destiny......................helmikuu yk 4

SYNTYNEET VAUVAT 2009
Mantana 30.01 poika



Osaisko joku tehdä hienomman listan?
:ashamed: :ashamed:

Siirille kovasti voimia ja jaksamista :hug: ja Äiti-Kengulle, eiköhän tää taas tästä,nopeesti vaan tuntuu vaihtuvan meidän tilanteet. Onneksi rakkaus taitaa olla aika venyvä ja paukkuva käsite. :heart:
 
Huomenta!

Nyt on loma pidetty,eilen olin kyllä jo iltavuorossa (12-19.30).Tänään vapaa. =) Niin ovisplussan tikutin silloin kp13 pe(20.2 klo16.30)Mutta pupuilemaan pääsin vasta Sunnuntaina illalla/yöllä.Liekkö liian myöhään liikenteessä? :eek: Mutta joskus minulla on ollut niin että ovisplussa kp13 ja menkat on alkanut vasta kp30.Sitä olen ihmetellyt. :eek: Muuten pupuilut tässä kierrossa kp3,kp4,kp9,kp15,kp17 ja kp21.Mitäs mieltä olette?

mahtaakohan tervetuloa mukaan! :wave:

Siiri S :hug:

pikkukakkosen haaveilija :hug:

amati lämmin osaanotto mummon poismenon vuoksi! :hug:

Mukavaa päivänjatkoa kaikille! :wave:

Plussatuulia! :heart:
 
Kiitoksia :flower: Mun tätyy sanoa että olen toista krt kokeillu vasta ovistikui eka oli mikähän lie merkki ja siit ei selkoo saanu tai en ovuloinu sillo. Nyt kun tein CB:n tikuilla niin en kyl ees muista miten ovuloin mutta jos olisin yhden laskurrin mukaan tehny sen niin meil ei varmaan välttämättä puputeltais ovisaikoihin ollenkaan.. :snotty:
 
Siiri S Surullista... :hug: Saman kokeneena tiedän, miten hirveä tunne tuo on. Silloin, kun itsellä oli tm., joku sanoi, että se on luonnon ehkä julmin tapa pettää. Kun ensin monta viikkoa odotat, ja sitten... :headwall: :ashamed: Voimahalaus! :hug:

Itse en ole täällä juuri käynyt moneen viikkoon, tavoitteena unohtaa vauva-asia. Hoitoihinhan lähdettiin, mutta itselleni jäi jotenkin sellainen fiilis niistä, että vaikka yksityisellä oltiinkin, niin asioihin ei paneuduttu kovin "yksilöllisesti". Pakkaseen jäi alkioita, ehkä ne kuitenkin vielä käytetään. Enemmän olen yrittänyt kiinnittää huomiota omaan hyvinvointiin, kuin tuohon "pakkohedelmöittämiseen", josta kärsii vain pää, kroppa ja parisuhde. :heart:

Täytyy aktivoitua tälle palstalle, sekin varmaan piristää :) Palaillaan!

 
TIISTAI 3.3.2009


..............................................kp:t
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 3/29-33...yk 6
Ebony.....................................13/28-30
Taikakuu................................. 24/27-32
Lumi-Marja .............................25/28-33
riippitsiip .................................27/29
amati......................................28/18-28.......yk 4
Bluebell...................................30/28-30....yk 3
kikkara....................................32/28-36
AinoEmilia................................. ?/31-34
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Annemaarit............................. /24-28
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... 30/27-30 ( taustailee)

PLUSSANNEET 2009
Destiny......................helmikuu yk 4

SYNTYNEET VAUVAT 2009
Mantana 30.01 poika
 
Mahtaakohan, ei tiedä mies mitään tästä, olen mä jotain epämäärästä sanonut että kaksplussalla käyn,mutta en vauvakuumeilijoista. En uskalla hirveesti jotenkin kaahottaa, ettei mies taas panikoidu. :|
Tänään ei oo ollu kuumetta ilmassa, töissä taas niin hektistä ettei iltaisin jaksa mitään enää kotona. Kovasti odotan jo kesää...
 
Eipä tiedä minunkaan mieheni tästä. Tai kai se tietää, että jossain roikun, muttei tiedä missä :) Ja mitä sen niin väliäkään.

riippitsiip Mä kans odotan kevättä ja kesää ihan hullun lailla. (Ja myös sitä, että pääsen torstaina sinne kaavintaan. Viime yö meni kyllä aika lailla kipuillessa ja tyhjentyessä, saa nähdä onko siellä enää kaavittavaa torstaina.) Mutta siitä kesän odotuksesta: päätin, että nyt lähtee nämä ylikilot. Kunhan kroppa tästä normalisoituu niin aloitan kunnon kuntokuurin. Tiputettavaa on sellainen 10 kg. En mä sittenkään mikään hoikkis ole, mutta sellainen sopivan normivartaloinen. Ja kesään olis aikaa 3 kk. Reippaalla tahdilla kesään mennessä kilot on tiputettu. Nyt on otettava aikaa itselle. :) Yritän ottaa sellaisen Siiri kuntoon kuurin ja unohtaa tämän kuumeilun, menköön sellaisella TJOTtailulla ainakin kesään saakka.

Nyt jo huomattavasti paremmalla mielellä oleva
Siiri Sisilisko
 
Alkuperäinen kirjoittaja riippitsiip:
Mahtaakohan, ei tiedä mies mitään tästä, olen mä jotain epämäärästä sanonut että kaksplussalla käyn,mutta en vauvakuumeilijoista. En uskalla hirveesti jotenkin kaahottaa, ettei mies taas panikoidu. :|
Tänään ei oo ollu kuumetta ilmassa, töissä taas niin hektistä ettei iltaisin jaksa mitään enää kotona. Kovasti odotan jo kesää...

Meillä kans töissä niin kiire että huh huh mutta nää raskaus asiat pyörii niin pal päässä et ei meinaa nukkumisestakaan tulla mitään.. Ja sitku jotku viisaat sanoo että älä ajattele asiaa |O joo en ajattelis jos ei olis niin kova kuume...Ja kun on näin ns "vanhakin" niin toivois ettei kauaa tarviis odotella.. Lämpöö ollu 2pv 37,2c joko saan lenssuu tai sit taas yks oire lisää =) ukkoni kyl lenssus ja kuumees... :snotty:
 
Huomenta!

Siiri :hug: :hug:

Hibiscus :hug: :hug:

:ashamed: :ashamed: Anteeks, saanhan palata, en osaa olla täältä pois :ashamed:
Täällä muut kokeneet suuria menetyksiä ja minä itken yhtien menkkojen alkamista, typerää ja lapsellista, siksi tämä nöyrin anteeksipyyntöni :ashamed: :ashamed:
Kiitos siis kaikille haleista, ne kyllä lämmitti!

Minä kun olen aina tullut herkästi raskaaksi, esikko heti ensimmäisestä, kakkonen taisi olla 3 kierrosta mutta silloin nuorena en edes osannut ajatella että rakastella kannattaisi myös "niinä tiettyinä päivinä" et varmaankin siksi tärppi ei käynyt heti ja pikkuneitimme sai alkunsa siitä yhdestä ainoasta "vahingosta" jolloin ei ollut ehkäisyä käytössä.
Nyt ollaan menty 1v3kk ilman mitään ehkäisyä mutta tuo imetys piti menkat poissa sen vuoden verran ja nyt sit imetyksen lopettamisesta on vasta tuon 2kk eli nyt olisi ensimmäiset "oikeat" menkat imetyksen jälkeen.
Sitä ehti taas saamaan ennen tätin tuloa mitä ihmeellisimpiä juilintoja ja oireita ja kun tuo kiertokin nyt venähtänyt tuonne kp33 mitä ei aikaisemmin ole ollut, lukuunottamatta edellistä kiertoa niin mielikuvitus sai valtansa :'( Nämä juilimiset ym. vain tarkoitti tätin saapumista mitä ei sitten vielä aikaisemmin ole ollut mutta nyt siis pitäisi yrittää ottaa rennompi ote asiaan ja hyväksyä et kyllä se vauveli varmasti meillekkin suodaan kun sen aika on ja muistettava että imetyksen lopetuksesta vasta 3kk menossa :)

G: Mulla mies tietää kun välillä seisoo seläntakana ja heittää herjaa mulle ;) En siis siinä vaiheessa kirjoittele mitään et kiltisti poistun näiltä sivulta kun tulee kattelee :whistle:

Kiitos riippitsiip kun päivittelit listaa, mä voin laittaa tämän päivän kp.t ;) ja samalla huhuilen et Missä on Lumi-Marja?

Mukavaa päivää kaikille :wave:
Me lähdetään pikkuneidin kanssa kohta viemään isot likat kouluun ja sit kauppaan, jumppaan, perhekahvilaan, kotiin leipoo pullaa ja klo 16 kouluun yläasteelle keittelee kahvia parin muun äidin kanssa illan vanhempainiltaa varten kun Timo Nuutinen tulee puhumaan myös vanhemmille et "vaaratonta iskua ei ole" Pitää siis päivällä noille nuorille samaisesta aiheesta luennon. Tässä siis meidän vapaapäivämme ;)
 


KESKIVIIKKO 4.3.2009


..............................................kp:t
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 4/29-33...yk 6
Ebony.....................................14/28-30
Taikakuu................................. 25/27-32
Lumi-Marja .............................26/28-33
riippitsiip .................................28/29
amati......................................29/18-28.......yk 4
Bluebell...................................31/28-30....yk 3
kikkara....................................33/28-36
AinoEmilia................................. ?/31-34
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Annemaarit............................. /24-28
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... 31/27-30 ( taustailee)

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:






[/quote]

 
Ihanaa PK-haaveilija, että palasit :hug: ja kiitos päivityksistä.
Tällä menskuja odotellaan, on jo kaikki oireet joten alkas nyt vaan. :eek:
Pitkästä aikaa töissä vähän lepposampi päivä, ja hetihän mä tänne palstalle löydän tieni. Öisin tosiaan tulee valvottua,pistän kyl stressin piikkiin koska työasiat velloo mielessä. Ja edelleen mä kipuilen myös tän vauva-asian kanssa. Hirvee kuume, mutta järki yrittää selittää ettei nyt vielä, ja että miten jaksan viiden kanssa jne. Inhottavaa, mä tiedän että jos ja kun valitan väsymystä raskaus/pienen vauvan kanssa ,niin mieheltä tulee inhottavia kommentteja tyyliin "itehän halusit". Niinpä sitä miettii,että kannattaako tää, kun en tule saamaan sitä tukea mitä kaipaisi. Mutta toisaalta, mä haluan kotiin, mä rakastan sitä vauva-arkea, ja isommat lapset ovat jo sen ikäisiä että heille riittää se että on läsnä ja kuuntelee,silloin kun on heillä asiaa.

Näettekös, vekslaan vieläkin vaikka yritys alkaa ihan pian :ashamed: :snotty:
 
Mulla pysyny yleensä menkat pois niin kauan kun olen imettäny, sit alkanu n 2-3 vkoa imetyksen lopettamisesta menkat ja raskautunut olen tokalla ja kolmannella n. puolen vuoden yrityksellä. Ekaa yritimme n. 4,5 vuotta.

Nytkään ei menkoista tietoakaan, mutta en enää kuumeile kun piuhat poikki.
 
Heippa!

En jaksanu kovin tarkkaan lukea kaikkia kirjoituksia että en osaa kommentoida kaikkia......

G: meillä ukko kyllä tietää että käyn näillä sivuilla ja kirjoittelenki...vauvakuumeesta tietää tietenki :D tuossa soittelee kitaraa vierellä :)

Nyt on sitten kp1... yrityskertaahan ei varsinaisesti ole...vielä :saint:

Pitäisi yrittää päästä jäälle opettaa neitiä luistelemaan kun sai synttärilahjaksi luistimet. Ukolla vaan menee nyt aika pojan mopon korjaamiseen että saisi sen käyttöönsä heti kun on käyny mopokortin suorittamassa. Täytti 15v jo viime viikon maanantaina ja neiti 5v perjantaina
=)

Meidän kunnassa taas on suuret keskustelut kyläkoulujen lakkauttamisesta... keskimmäisen pojan koulu on menko varma lakkautettava ja toisen koulun johon voisi siirtyä meinaavat kans lakkauttaa :eek: :/ |O joutuisi poika parka isoon kylän kouluun £?$#@

mutta hauskaa päivän jatkoja!!
ja plussaus onnea!
:wave:
 
Hibiscus Ihana kuulla sinusta :hug: :)

Pikkukakkosen haaveilija, täällä olen :hug: On kuule niin tuttuja noi sun ajatukset, että et tiedäkkään. Olen hakannu useamman motin halkoja, pessy mattoja ja teis mihin purkanu pahaa oloa, kun ne perkuleen menkat vaan aina tulee. Sateessa lenkkeily oli vapauttavaa, kun pysty itkeen vaikka julkisesti, kun sade muutenkin kasteli naaman. Enää en jaksa masentua, enää en jaksa välittää. Ne tulee kuitenkin. Harmittaa toki, mutta jotenkin sitä puutuu koko asialle. Joskus tosin ottaa pannuun niin lujaa, että ei tiedä raivoisko vai itkiskö vain peiton alla. Varsinkin, jos on mukamas jotain oireita ja kierto myöhässä ja pikkusen elättelee jotain toiveita. Älä ny mihinkään karkaa, helpottaa sun olo vielä. Minä, paraskin puhuja, kun olen ollu kadoksissa hyvän tovin.

Meillä krenaa tää kone alituiseen. Jos ei ohjelma kaadu, niin jotain muuta. Viimesin vika oli se, kun palo virtalähde |O Mitähän vielä, palaa vielä koko masiina. Läppäri on niin tiiviisti nykysin pojalla, että turha edes mennä aneleen sitä.

On tässä toki ollu muutakin touhua. Kun ei kerran vaavia ala kuulua, niin aloitin uudelleen opiskelut ja yritän vain olla ajattelematta koko asiaa. Siksikään ei juuri täällä ole mua näkyny ja välillä tuntuu, että miksi täälläylipäätään edelleen roikun. 9. helmikuuta tuli vuosi täyteen pienen Onni-enkelin syntymästä. Helmikuu meni vanhoja muistoja kerratessa ja joskus vain todellakin vedin vain peittoa korviin ja halusin kadota jonnekkin pimeään paikkaan.

Lähipiirissä on vauvoja, muutaman viikon ikäisestä muutamaan kuukauteen. JOstain syystä pelkään edelleen reaktioitani. Joskus ei tunnu missään, vain hyvältä pidellä sitä pientä ihanaa vaavia sylissä, mutta joskus tunnen jotain niin suurta ikävää omaa nyyttiä kohtaan, että sisuskalut tuntuu repeävän ja mulle tulee järjettömän paha olo. Yritän näytellä, että kaikki hyvin ja ei tässä mitään, mutta vaikeata se on edelleen, todella vaikeata.

Oma pikkuneiti alkaa näyttää jo isolta, tanssii peppua keikutellen ja laulaa, hakee päälleen lipastostaan kaikki vaatteet peräjälkeen, peilaa itseään, valitsee ison tytön näköiset varkut, Hello Kitty paidan ja haluaa kaikki pinnit ja kaulakorut yhtä aikaa. Isosisko lakkasi kynnet ja voi sitä ihanuutta. Nyt tänne mahtuis todellakin vauva, ei meillä ole enää vauvaa, ei edes vaippaikäistä taaperoa. Meillä on vain isoja, yksi ajaa partaa, toinen on tällä hetkellä päiväkodissa tet viikolla, kolmas lähtee pian uuteen kouluun, englantipianotteseen ryhmään, neljäs täytti 3.3. 8v, ja pikkuinenkin, hänkin tänä vuonna täyttää 4v.

Mun elämässä ei kohtaa järki ja tunteet yhtään, ne ei edes hipaise toisiaan. Järki sanoo, nyt olis hyvä aika omalle elämälle, tehdä jotain uutta, tulla joksikin. Tunteet huutaa vauvan perään, tahdon olla vauvan äiti, tahdon sen kaiken takaisin, tahdon ne unettomat yöt, kuravaipat, puklurätit ja purulelut. Haluan sen kaiken vielä kerran! En halua ajatella, että olen isojen lasten äiti, autan vanhimmaista muutossa omaan kotiin, käyn leffassa tyttären kans ja vaihdellaan vaatteita keskenämme ja tehdään yhteisiä meikkitilauksia. En halua jutella kaupassa tutuille, että meillä on jo kaikki niin isoja jne. Haluan työntää vaunuja, käydä perhekahvilassa nyyttini kanssa, elää tätä pienten lasten arkea.

Niin moni on sanonut, että eikö olekkin jo helppoa, kun ei ole lapset enää kovin pieniä, eikö ole helpompaa, kun ei tarvi vauvaa kanniskella. Tätä olen saanut kuulla liikaakin. Kovin moni ei ymmärrä, että en koe vaikeaksi tai rasittavaksi, kun lapset ovat pieniä. Tietenkään en nukkunut riittävästi, kun oli vauva ja taaperoita talossa, tietenkään en voinut lähteä minnekkään silloin kun halusin, en ainakaan yksin. Kukaan ei koskaan ole kysynyt, nautinko siitä kaikesta vai en. Kaikki vain on päivitellyt asiaa. Oma on ollut valintani ja nyt jo kaipaan sitä, mitä en ole vielä edes kokonaan menettänyt.

Olen koko aikuisikäni ollut äiti, pienten lasten äiti. Muutunko minä, kun he kasvavat, tuleeko minusta erilainen ihminen? Pelkäänkin jotain, mitä en oikeastaan itsekkään tiedä. Aika vie tietenkin ihmistä mukanaan eikä sitä voi pysäyttää. Ei voi lukkiutua tähän hetkeen, eikä mennä taakseppäin. Joskus vain tulee se hetki, kun lapsiluku on täysi, ei tule enää uutta vauvaa, en säätä vauvanvaatteita, en säilytä vaunuja seuraavalle. Kerran tätä vaihetta hetken elinkin kun yksin lasten kanssa jäin, mutta silloinkin ajattelin, että ehkä vielä joskus ja se joskus tulikin. Nyt pelottaa se lopullisuus, kun sitä ehkä joskus tapahtuvaa asiaa ei enää tulekkaan. Lapset lentävät pesästä yksi toisensa perään, muistavatkohan edes soittaa joskus, tai vastaavatko puhelimeen, kun äiti heitä häiriköi soitollaan. Meille tulee niin hiljaista, niin tyhjää. Kaipaan jo nyt mekkalaa, sotkuista tuulikaappia, missä on kenkiä enemmän kuin sinne mahtuis. Osaanko laittaa edes ruokaa pienelle porukalle?

Näihin ajatuksiin uppoan usein yksin ollessa, kun lapset nukkuu tai eivät ole vielä heränneet. Olen aamuvirkku, herään aikaisin, vaikka ei olis pakko. Lasten herättyä palaan äkkiä takaisin todellisuuteen, kadonneiden sukkaparien metsästykseen, pohjaan palaneen puuron pelastajaksi, vessarumban erotuomariksi, joskus kiikutan unohtuneita liksapussukoita vielä pihalle perään tai huikkaan ikkunasta, että hae avain, en ole tänään kotona iltapäivällä... nautin tästä kaikesta. Esikoinen tuumas kerran,e ttä mulla on masokistin luonne, kun piiskaan itteeni kaiket päivät. Kysyin miten niin? Vastauksesksi sain, kuka hullu pesee hymy huulilla lauleskellen kolme 8kg koneellista pyykkiä päivässä, viikaa eilisen samankokoisen lastin kaappiin, imuroi kahteen kertaan päivässä ainakin keittiön ja eteisen, laittaa ruokaa/välipalaa noin 30-40 annosta päivässä, järjestää joka päivä moneen kertaan 7 hengen kengät, auttaa läksyissä, kuulustelee sanoja, leipoo, kuskaa harrastuksiin, käy kaupassa ja ehtii vielä opiskella. No, en vain ajattele tuota noin. Se on mun elämää ja jos joku joskus erehtyy tulla sanoon, että "oot vain" kotona, että miten saan ajan kulumaan, kehotan tulla käymään meillä ja seurata meidän päivän aamusta iltaan ja kysyn sitten uudelleen, että miten tylsää mun elämä on. Kukaan ei ole vielä tullut. En tunne olevani marttyyri, kodinkone tai monitoimiosaaja, olen äiti. Ison perheen äiti ja sitä haluan olla edelleenkin. Joten, jos Luojamme kuulee siellä jossain, anna meille jo se vauva, sellainen pieni ja nukkaposkinen, ehjä, elämään tarkoitettu vauva. Enkeleitä olet jo antanut monen ihmisen edestä, joten jos pielä saan pyytää kerran, tahdomme vauvan. Meidän oman, vielä tämän kerran, jookos...

Nyt Lumi-Marja poistuu takavasemmalle pyykkikoneen kimppuun ja lopettaa tämän omanapa vuodatuksensa ja lähtee pyykkien jälkeen hakemaan poitsun ja kaupasta jääkaapin täytettä.

Plussapuhureita puhallan ihan jokaikiselle

Lumi-Marja
 
Nopeasti vain pyörähdän ilmottamass, että minulle voi laittaa kp4 :ashamed:
En ole oikein ollut inspiroitunut. Paras ystäväni kuoli viikko sitten syöpään :'(
Kyllä elämä tuntuu julmalle. Nuori ihminen ja pienet lapset. Jotenkin tämä oma hätäily tämän vauva asian kanssa sai taas uudet mittasuhteet.
Mutta, niinhän se on, että elämä jatkuu ja ystäväni elää lapsissaan.
Että eteenpäin, sanoi mummo hangessa.
Tänne on ilmestynyt uusiakin tuttavuuksia, Tervetuloa minunkin puolesta! Vähän huonosti ehdin lukea. Huomenna perehdyn enemmän ja kirjoittelen lisää. Nyt pitää mennä aina yhtä hurmaaviin kotitöihin... :LOL:
Mukavaa iltaa kaikille ja plussatuulia tietenkin :heart:
 
Huomenta!

Kikkara pahoittelut ystäväsi pois menosta :hug: Kovasti voimia jatkaa eteenpäin :hug:

Lumi-Marja siis niin ihanan novellin olitkin kirjoittanut KIITOS! :hug: Jatka ihmeessä, ensin valui kyyneleet, sitten tuli jo hymyn häivähdyskin huulilleni, siis piristi niin ihanasti päivää ;) Sitä niin tuijottaa omaa napaa vaikka täällä on meitä niin monta samassa veneessä :ashamed: Mietin tuossa itsekseni kun tuo minun vaippaikäinen taaperoni kasvaa niin mitäköhän se keksii, ehkä meilläkin sit ripustetaan isosiskojen kaikki helmet ym. korut kaulaan ja varmaan nuo meikitkin saavat kyytiä :) Edellisaamuna löysi huulirasvan ja ennenkuin tajusinkaan oli sen "tuhonnut" pikkusormillaan hieromalla sitä poskeensa ja kaunistaen itseensä, saanut siitä idean kun työkaverini laittaa neidillekkin poskeen uimalassa rasvaa niin nyt kun äippä ei ollut rasvannut niin neiti rasvasi itse :D

Onnea Lumi-Marja opintoihin :hug: Kyllä sinä olet sitten sisukas nainen jolle "hattua" nostan. Monesta ei tuohon olisi, ei välttämättä minustakaan enää. Joskus kävin kun isojen neitien ollessa alaluokilla työn ohella parikin koulutusta mutta rankkaa oli, niitä tehtäviä kun puursi sitten öisin.

Amati Onnittelut teidän synttärisankareille :heart:
Kokemuksesta tiedän kuinka tärkeitä nuo pienet kyläkoulut on ja kyllä niiden lopetusta vastaan kannatta tapella henkeen ja vereen. Itse toivon että meillä vielä toimisi oma kun meidän pikkuneiti lähtee opintielle.

Täällä täti alkais ilmeisesti pakkailemaan kimpsujaan, toivotaan ainakin kun nykyisin tuo on luurannut tuossa sen hiton 7pv et jospa nyt palailtaisiin siihen mun normi 5pv.n ;) Mies jo illalla valitti kun ei enää ole seksiä, et mua ei enää haluta ja oli muutenkin pahalla tuulella, en tiiä mikä sitäkin taas vaivaa :(

Mutta nyt taas mentävä aamutoimiin, isot likat kouluun ja sit alkaakin töissä henkilökuntapalaveri ja sit neitin kans kotiin siivoo :/ Et se siitä päivän ohjelmasta :ashamed:

Mukavaa päivää kaikille ja plussapuhureita!
 


TORSTAI 5.3.2009


..............................................kp:t
riippitsiip ...................................2/28-29...yk1
kikkara..................................... 5/28-36
PK- haaveilija= äiti vm70 ...... 5/29-33...yk 6
Ebony.......................................15/28-30
Taikakuu.................................. 26/27-32
Lumi-Marja ...............................27/28-33
amati.........................................30/18-28.......yk 4
Bluebell......................................32/28-30....yk 3
AinoEmilia................................. ?/31-34
Rikupi.........................................?/28
Hibiscus......................................?/?
Annemaarit............................. /24-28
Sisusalmiakki .............maalis-toukokuu pas
touhu tenava.......................... 32/27-30 ( taustailee)

:heart: PLUSSANNEET 2009 :heart:
Destiny......................helmikuu yk 4 :heart:

:heart: SYNTYNEET VAUVAT 2009 :heart:
Mantana 30.01 poika :heart:



 

Yhteistyössä