YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Kiitos kiitos! :heart: On kyllä ihan puulla päähän lyöty olo täällä, tämä mun visiitti jäikin siis yllättävän lyhyeksi täällä teidän kanssanne, jään nyt sulattelemaan tapahtunutta ja ehkä uskaltaudun myöhemmin johonkin odottavien ketjuun jatkamaan kirjoittelua.

Isot tsemppihalit kaikille ja nappaan mukaani nyt vähintään kourallisen tämän palstan naisia tähän plussatuuleen!!!! :wave: :heart:
 
Heippa, huolisittekohan joukkoonne uuden kuumeilijan vaikka vasta kohta täytän 35? Noissa muissa ketjuissa on niin nuorta porukkaa, etten oikein osaa samaistua. Eli pian täytän 35 ja esikoista kuumeilen, yk 6 menossa ja pelko on kova että tutkimuksiin/hoitoihin tässä vielä joudutaan. Tässä kierrossa tosin aloin oviksen tikutuksen ja sen löysin ja ajoitus meni kohdilleen, joten toivo vielä elää. Nyt dpo 7, joten vielä pitäis viikon verran jaksaa odottaa ennenkuin mahdollisesti pääsee testailemaan, mutta tänään ollut outoja pistoksia/vihlontaa alavatsalla, joten kovasti toivon kiinnittymisestä johtuvan :)
 
Onnea Viiville plussasta ja muillekin onnekkaille. Ja tervetuloa Rae34 mukaan.

Täällä täti tuli, joten nyt on sitten kp 1 ja yk 5. Kovasti olin toiveissa, mutta epätoivoiseksi tämä alkaa käydä. Ajattelin tähän kiertoon ottaa ne terot mukaan, kun kierto on niin epäsäännöllinen.
Noista teroista tulikin mieleen, että testaatteko aina kierron jälkeen raskutumisen vai loppuuko se keinotekoinenkin vuoto, jos tulee raskaaksi? En ole koskaan aikaisemmin kokeillut noita ja nyt kun gyne suositteli niin ajattelin kokeilla. Jospa nuo auttaa näihin mun koviin kipuihinkin.
 


Sunnuntai 14.2.2010
tääl taas......................................1/20-26....yk 5
Minnihiiri68................................10/28...yk 3 .....dpo
happihyppy...............................12/28....yk 5 (25).....dpo
onlydream...................................13/25-29
kevät71........................................16/25.....yk 15
Rae34..........................................20/26-28.......yk 5.............dpo 7
Rosmariini -74..............................22/28-31.....yk 19 pimpula74....................................23/30+.....yk 3
Annemaarit..................................23/24-26
eva71..........................................23/26-28...yk 13.....dpo 8
Mahdotontako.............................24/29-30 .....yk 6
Helvi-10 ......................................25/24-26.....yk15
Chilipapu.....................................26/27-28... yk2
Barbarella....................................28/27-28...yk 2.......... dpo 10.....dpo7?
taavi166.......................................36/28-42....yk 10
elli72............................................50/28-35....yk 18

Mukana myös:
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Sisusalmiakki............................
Janette74................................
Mansku72...................................
Erka..........................................
Onnellinenx5...........................
Lumi-Marja.............................

:heart: 2010 :heart:
viivi74..............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................Tammikuu :heart:
Puskajussi.....................................Tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983




 
Paljon paljon onnea viivi :flower: :heart:

Rae tervetuloa mukaan :wave:


Ei näy olia mutta hiiva näkyy ja tuntuu :snotty: :headwall: ,kiva kiva jos se oili nyt huomenissa päättääkin tulla jää hyödyntämättä on sen verta inhottavan tuntuinen tuo alakerta ettei tee sinne mieli mitään pistää :saint: lääkekuurin aloitan tänä iltana...
 
Sain aamulla melkein yhtä vahvan viivan ovistikkuun ja nyt äsken uitin uuden tikun iltapissassa. Ovisplussaa!!! Kai se nyt sitte plussa on, vaikka iltapissasta tehty? Käskin miestä alkaa jo virittäytymään tunnelmaan :D .
Harmi onlydream toi sun hiiva. Mutta eikö se just nyt kutinan keskellä jyystäminen tuntuiski erityisen hyvältä :p
 
onlydream anna mennä vaan vaikka hampaat irvessä :D tai niin minä tekisin. Siis tarkoitan että pupuilua vaan kehiin kutinoista huolimatta. Loppukierron kerkiää sitten taas lääkitsemään itseään! On mullakin neuvot :LOL: . Tämän kun kirjoittais tuonne "yleiselle" mitäs nyt-puolelle niin saisin varmaan kauheet haukut ja paheksunnat palstalaisilta niskaani :LOL: . Tehokkain lääke on varmaan lääkärin määräämä suun kautta otettava lääke (vain yksi tabletti) ja sillä saa avun nopeasti.
 
Ajattelin vaihtaa nikkiä mut mun atk taidoilla se ei ollut ihan mutkatonta . Sotkin systeemit niin et lopulta mun oli pakko muuttaa tunnuksenikin ja rekisteröityä ihan uudestaan ja nyt tää olis niinkuin mun eka viesti ikinä täällä palstalla ja kaikki yv:t katosi . Yritin palata vanhaan nikkiin ja tietoihin mutta herjasi vaan että tunnukset jo käytössä (niin minullapa tietysti mut en enää päässyt niillä sisään). Eli olen entinen erka nykyinen jääräpää
 
Jääräpää :D

Viiville hurjasti onnea ja tarrasukkia :heart:

Rae, tervetuloa :wave:

ON: tänään testattu ovis-plussa, joten illalla sitten tositoimiin :D

Nyt näyttäis siltä, että mun kierto on lyhentynyt 28:sta 25:een. Ainakin viime kierto oli sen 25 päivää ja nytkin oviksen perusteella näyttäis tulevan samanmittainen kierto. Mikäs siinä, eipähän ole odottavan aika ihan niin pitkä :LOL:
 
Sydämelliset onnittelut viiville plussasta! Ja happihypylle onnea oilin hyödyntämiseen!

Meikä on taas ihan sekaisin kp:istä, joten ihanaa, että täällä joku muu osaa laskea. :flower: Se on 27/27-28 eli jännitys tiivistyy. Side on mukana käsilaukussa, huomenna tai viim keksiviikkona sitä tarvitaan. Pessimisti ei pety. Viikonloppuna oli ainakin PMS-olo eli olin kuin ahteriin ammuttu karhu. Tosin tässä on kaikenlaisia huolia muutenkin, jotka kiristää pinnaa (faija on taas sairaalassa sydänvaivojen takia). Viikonloppuna mulla oli kyllä lämpöä iltaisin. Se meinasi saada multa mopon karkaamaan käsistä. Mutta toisaalta aivastelen.
 
Happis ja minni onnea oviksesta, ja eikun peitot heilumaan :D

jääräpää joo kait sitä olisi tullut vaikka hampaat irvessä touhuttua eilen jos se oili olisi kylään saapunut mutta oli kyl sen verta polttava tunne että olisi saattanu jäädä tekemättä :whistle: onneksi ei oili tullutkaan, no nyt sitä odottamalla odottaa vai jättääkö minut kokonaan väliin :/
Lääkekuuri puree hyvin nyt jo huomattavasti parempi olotila.

Tosin oilin saapumisen viittaavia oireita EI ole sitten niin minkäänlaisia,jokohan mummo tauti tekee tuloaan,tänäkin aamuna kuumotti niin vietävästi :snotty:
 
Kiitos onnitteluista edelleen ihanat naiset :heart: Tein uusintatestin seuraavana aamuna ja olihan se vahvistunut. Tilasin ajan jo varhaisultraan muutamien viikkojen päähän niin näkee onko siellä ketään ja oikeassa paikassa jne. Hui kun jänskättää. Kiitos nimen päivityksestä listaan, täytyi oikein tuijottaa sitä hetki kun tuntui niin kummalta. Käyn muuten myös tuijottelemassa säännöllisesti noita mun testipuikkojakin tuolla vessassa... :LOL:

Mä luulen kuulkaas, että plussaa alkaa pärähdellä nyt täällä pian muillekin, ainakin chilipavun kireäfiilis oli mulla yksi tosi selkeä oire tässä plussauksessa, ensimmäisestä en moista muistakaan. Yleensä mulla on tosi kiree olo pms-aikaan, siksi mietinkin että josko menkat olis tulossa, mutta ei ollut. Ei muuten kannata tuijottaa tilastoihin, ne yrittää vaan masentaa meidät varttuneemmat ;) äippäkandidaatit. Plussa voi ilmestyä jokaiselle tässä ketjussa vaikka jo tällä kuluvalla kierrolla, ihmeitä tapahtuu koko ajan ja jokainen lapsi on ihme. Halit kaikille :heart:
 
Onnea Viiville :flower: :flower: :flower: Ihanaa kuulla hyviä uutisia!
Tervetuola mukaan Rae:wave:
Minulla kierron loppupäivät meneillään ja yritän olla koko ajan miettimättä raskausoireita. :| Viimeksi olin ihan varma et oon raskaana ja pettymys oli valtava kun en ollutkaan.
Tässä kierrossa testaan vasta kun täti on myhässä. Pitkiä nämä odottelupäivät...
 
viivi Onnittelut! :flower: Ihanaa, että jollakin käy noin hyvä tuuri! =)
erka jääräpää :LOL: täytyy totutella sun uuteen nikkiin.
Uusille tervetuloa!
Täällä odotellaan niitä lisätutkimuksia... ja sitten tietoa siitä, että tarviiko ensin operoida se myooma pois ja sitten, että mihin hoitoihin lähdetään. Tätiä odottelen paikalle hetkenä minä hyvänsä.
 
Onnea Viiville plussasta :flower:
Uusille tervetuloa kuumeilemaa =)
Mulla alkanut epämääräistä alavatsatunnetta viikonloppuna ja rinnat tuntuu turpeisilta, toisin näitä oireita on ollut ennen tädin kurvaamistakin, mutta jotenkin erilaisesta tää tuntuu. Myöskin kuvottavaa/närästävää oloakin on.
Hivenen jännittää kurvaako täti paikalle vai paukahtaako plussa tikkuun. Ei millään malttaisi odottaa loppuviikkoon, että pääsee testaamaan..tosin se pelko myös miinuksesta on takaraivolla. ;)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille, ilmoittelen mitä testi kertoo loppuviikosta =)
 
Huomenia!

Täällä kp 28/27-28. Eilen taas annoin runsaasti rahaa testiteollisuudellle. Meitin apteekissa oli digimittarin viikkonäytöllä kaupan päälle tavallinen digimittari. Ajattelin noihin panostaa, ettei tartte pidempään piinailla, vaan saa tiedon jo nyt. Ihan turhaan tuhlasin. Nega mikä nega. :headwall: Oli noita raskausoireita olevinaan, mutta en sitten ollut raskautunut. Täytyypi olla aktiivisempi toiminnassa seuraavassa kiekassa ja ostaa niitä ovistestejä vino pino. Niitä tarvitaan, kun ei sitä ainakaan meidän perheessä peittoja heilutella enää niin usein kuin nuorena. Kun nyt ovis edes joskus tulisi.
 

Yhteistyössä