YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Moi!
Testasin viime yönä (heräsin yhdeltä yöllä ) CB:llä ja plussa tuli. Olo on hämmentynyt ja epäuskoinen, koska ei edelleenkään mitään oireita (pientä lämmönnousua ehkä, mutta en luota noihin korvakuumemittareihin, ei tissioireita jne. vasenta pohjetta kramppaa, mutta johtunee liian rajusta liikunnasta ja vähästä nestetankkauksesta). Pelkään kemiallista tai KU:ta, joten hengailen täällä vielä toistaiseksi.
 
Chilipapu hieno ylläri pylläri ja paljon paljon onnea :heart: :heart:
Odotas kyllä ne oireet sieltä vielä tulee,mulla molemmissa raskauksissa oireita vasta n. viikolta 6 eteenpäin tuli.

ON: olen malttanut olla testailematta,hyvä minä :D mutta varmaankin huomenna ekan testin uittelen purkkiin,oireita olevinaan hieman,viimeviikon nippaili muniksia ja nyt kipuilu siirtynyt selän puolelle..

Mites koralli oletko testaillut lisää?
 
Mahtuisko mukaan :D Mietin vähän, mihin ryhmään kuulun kun meillä on uusperhe ja muksuja molemmilla edellisistä liitoista, niin noi lapsimäärät ei ihan täsmää B) Ikää on 35+ joten ehkä mä kuulun sit tänne.

Tulin tänne jo fiilistelemään sillä yritys alkaa ensi kuussa. Kierukka on siis vielä paikallaan mutta ei kauaa... Nuorin muksuista on jo viisi ja olin jo ehtinyt heittää vauvahaaveet mutta näin se elämä yllättää :heart:
 
Paljon onnea Chilipapu!!!! Olipas hieno uutinen! :heart: :flower:

ksylofoni tervetuloa mukaan! :wave: Lisäsin sut tuohon "mukana myös" listalle tässä vaiheessa.

onlydream toivotaan, että oireet ennustaa sullekin plussaa! :)

emmimaria :hug: testaillaan sit ensi kierrossa yhdessä plussat, jooko!

Mä oon testaillu herkillä 10-liuskoilla täs monena aamuna, ei näkyny tänään mitään testissä ja dpo 10 mulla on kyl aina haamu näkyny,ku oon raskaana ollut. Ehkä mä vielä parina päivänä testaan, mut henkisesti oon jo luovuttanu. Jospa sitten ensi kierrossa tärppäis.
 
Chilipapulle onnea!
Me ollaan puuhasteltu "vauvan tekoa" nyt seitsemänä iltana peräkkäin. On lievästi sanottuna keskimääräistä enemmän kuin mitä meidän normaali seksielämä on. Tänään ei taida enää jaksaa, sitä paitsi luulen, että otolliset hetket ovat ohi. Olen yrittänyt jotain limojen tarkkailuakin harrastaa täältä kaksplussalta oppimieni neuvojen mukaan ja luulen, että ovulaatio saattoi olla sunnuntaina. (Tältä palstalta oppii paljon kaikkea.)
 
Onnentoivotukset Chilipapu :flower: :)

tervetuloa ksylofoni :wave:

Koralli: pidä mulla vaan se 28 kierron pituutena kun en tiedä mitä ilman pillereitä tapahtuu...

ON: odottaa malttamattomana että täti lähtisi kylästä ja että pääsisi heiluttelemaan peittoja. Tosin huomasin juuri ettei taidetakaan miehen kanssa olla saman katon alla oviksen tienoilla, no tää onkin vasta yk1 ja TJOT! Ja olin päättänyt etten stressaa...
 
Heipparallaa kaikille tämän palstan kuumeilijoille! Minä olen tällä palstalla ollut jo useampaan otteesee käypäläisenä. Eli haaveillut olen jo monta vuotta, mutta tuossa aina välillä olen yrittänyt olla asiaa ajattelematta ja jättäytynyt pois listoilta. Mutta kun ei se haaveilu näköjään mene ohi millään.
Eli minulla on ikää 38v. Meitä on entuudestaan siunattu kolmella lapsella. Vanhin pääsi juuri ripille ja nuorimmainen aloitti juuri koulun. Pitkään kuumeilin yksikseen ja epätoivoisesti, mutta pitkän rankuttamisen tuloksena sitten mieskin on jollainlailla ainakin yhtynyt tähän haaveeseen. Tosin tärppiä ei ole tullut.
Aiemmat raskaudet ovat kaikki alkaneet ihan kerta laakista, mutta nyt ei sitten millään.
Mahdunko siis tänne teidän iloiseen joukkohon mukaan?
 
Niin vielä tuohon lisätäkseni; tällähetkellä minulla erikoinen tilanne menossa, kun ed. kierrossa pari viikkoa ennen menkkoja tuli muutama tippa verta kesken kierron. Koskaan aiemmin ei ole edes ovulaation aikoihin tullut. Sitten täti kurvasi hieman myöhäss kp38 ja vuosi kaksi päivää ihan kunnolla, mutta loppui sitten. Yleensä minulla rinnat todella arat ja turvoksissa ennen tädin saapumista, mutta nyt oudosti kipu ei lakannutkaan tädin lähdön jälkeen vaan jatkuu koko ajan ja ovat tosi kipeet. Näinkään ei ole ennen käynnyt. Minulla tosin oli ed. kierrossa myyräkuume, joka on voinut laittaa kropan sekaisin. Mene ja tiedä Nyt on menossa kp 11 ja kierron pituus vaihteelee 27-37 välillä.
Kaikille plussatuulia toivotellen ja onnitellen niitä, joita onni on jo kohdannut :heart:
Kikkara
 
Ootkos Koralli testaillut? Mulle sopii, että plussataan syyskuussa =)

Jambo, tiedän tunteen mitä on tietää että just on ovis ja että mies ei ole saman katon alla... Meillä tätä sattuu silloin tällöin mm. töiden takia. Sitä vaan täytyy silloin toivoa, että olisi sitkeitä simoja uimassa, jotta pääsee jännäämään.

Tervetuloa mukaan kikkara :wave:
 
emmimaria juu testailtu on, mut ei näy testeissä mitään. Tää on taas tää tylsä vaihe, ku pitää oottaa menkkoja, että pääsis uus kierto alkuun.

tervetuloa mukaan kikkara! :wave: Oletko laskenut yrityskertoja, tuota listaa vaan aattelin..laitan siihen nyt kysymysmerkin, jos et tiedä.
 



Torstai 19.8.2010
ksylofoni....................................1/33.........yk 1
emmimaria.................................1/29-30....yk 7
Jambo........................................5/28.........yk 1
kikkara.....................................12/27-37....yk ?
kurkkunaamio..........................17/25-27....yk 1
eva71......................................21/26-28....yk 20
Onlydream...............................22/26-29....yk ?....dpo 11
Lumihiutale..............................24/28-30....yk 1
Barbarella................................26/27-28....yk 9
Koralli73..................................26/25-28....yk 7....dpo 12
Sinderella................................28/30-32....yk 1


Mukana myös:
KaijaJoo...................................
kevät71.....................................
Helvi-10........................................
calumet......................................
tääl taas.....................................
äiti täältä jostain.......................
ZouZou......................................
Mahdotontako.............................
Rosmariini -74..........................
Taikakuu...................................
Tsuba.......................................
Janette74................................
Mansku72...................................
elli72............................................
sisupastilli.................pikaista paranemista :heart:...........
taavi166......................................


:heart: 2010 :heart:

Chilipapu.......................................elokuu :heart:
Annemaarit....................................kesäkuu :heart:
Rae34............................................toukokuu:heart:
Onnellinenx5..................................toukokuu:heart:
happihyppy....................................toukokuu:heart:
Pimpula..........................................huhtikuu:heart:
Minnihiiri68.....................................huhtikuu :heart:
Jääräpää........................................maaliskuu:heart:
Lumi-Marja.....................................maaliskuu:heart:
viivi74.............................................helmikuu :heart:
Poni06............................................tammikuu :heart:
Puskajussi......................................tammikuu :heart:

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti.......................................Marraskuu :heart:
SMSM..............................................Marraskuu :heart:
amati .............................................Marraskuu :heart:
Minotchkin......................................Lokakuu :heart: Oliivitar...........................................Lokakuu:heart:
Tiktu...............................................Syyskuu:heart:
Erjamari.........................................Syyskuu:heart:
PK- haaveilija= äiti vm70...............Heinäkuu :heart:
piipiäinen coitus interruptus..........Kesäkuu :heart:
Destiny..........................................Helmikuu yk 4 :heart:



Tiktu 11.05.2010 tyttö :heart:
äiti vm70 22.03.2010 tyttö :heart:
Sinderella 17.08. 2009 tyttö :heart:
Mansku72 10.07.2009 tyttö :heart:
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö :heart:
Mantana 30.01.2009 poika :heart:

Edellinen ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1244983

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)



 
Hurjasti onnea Chilipapu :heart:

Ootko kikkara muuten testannut ;) ? Mulle kävi kerran niin, että menkat tuli, oli aika niukat ja tissit ei löpsähtäneetkään ja tein sitte ihan vaan varalta testin ja siihen tuliki plussa :p

Syksyistä plussatuulta kaikille ++++++ :whistle:

-Happis ja pikku-Kalle 16+1
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :flower: Menkat alkoivat tänään ja kierukka otetaan tämän jälkeen pois ja yritys voi virallisesti alkaa :heart:

Mulla on tosi pitkä kierto, nytkin 33 pv niin tuntuu että kaikki laskurit, jotka menevät sen "vakion" 28 mukaan, heittävät mulla aika pahasti. Mutta netistä löysin jonkun ovulaatiokalenterin, niin sen mukaan mennään - näyttää kivasti pupunkuvilla, milloin kannattaa puuhastella B)
 
ksylofoni, onnea yritykseen! Käy tsekkaamasssa vau.fi -sivuston ovulaatiolaskuri. Sinne syötetään edellisten menkkojen alkamispäivä ja kierron pituus. Oma kokemkseni kaikista noista laskureista on se, että ne ovat suuntaa-antavia. Se mitä tässä muutaman kuukauden olen verrannut laskurin tuloksia ovistesteihin + omiin tuntemuksiin, niin eipä mene aina yksiin...
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :flower:
Onlydream, en edes ilkeä kirjoittaa, montako kertaa olen testannut :LOL: . Toisaalta ihmeteltiin miehen kanssa sitä, että nyt kun nämä ed. menkat loppuivat, niin siitä kahden päivän päästä valahti pupuilun yhteydessä kirkasta venyvää vuotoa ( :ashamed: )
ja mahaa juili, niin ja tuolloinhan ne rinnatkin kyllä olivat jo kipeät. Siis vaikutti ihan ovulaatiolta, mutta pitäisi olla kropan vissiin aikalailla sekaisin, jos kaksi päivää menkkojen jälkeen tulisi ovulaatio. Mutta tosiaan tuo myyräkuumekkinhan voi tehdä tepposia. Ajattelin kyllä, että jossain vaiheessa taas testailen =)
Ksylofoni, onnea yritykseen! Minulla kanssa tuo kierto pitkä ja vaihteleekin aikalailla. Nyt on ollut muutaman kuukauden 32-37, mutta sitten ähtääkkiä onkin 27. Ärsyttävää :headwall:
Koralli73 tätä yritystä on jatkunut enemmän tai vähemman jo neljä vuotta :headwall:
eli olkoon tuo kysymysmerkki siinä kohdalla.
Kaikille onnea ja plussatuulia uuteen kiertoon. Toivotaan, että saadaan paljon onnellisiä äitejä tänä syksyllä tähän pinoon :heart: ja kiitos, että olette jakamassa kaikki täällä ajatuksianne :heart:
 
On tää niin pölhöä, mutta kuvittelen, että rinnat olisi jotenkin muuttuneet (nännit nöpöttää) ja vatsassa on jotenkin vihlonut. Ihan pölhöä kyllä kuvitella, että jo voisi olla jotain oireita, vaikka raskautuminen olisi onnistunutkin, mutta niin sitä vaan kaikkea kuvittelee kuitenkin. Nyt vaan odottelua, että tulisi ei ensi vaan seuraava viikonloppu, jos pääsisi vaikka testailemaan. Tarttisi keksiä muutakin mietittävää kyllä, kuin tää vauvakuumeilu.[

Toivottavasti tässä ei käynyt niin, että me pupuiltiin 7 iltaa peräkkäin ja liian aikaisin ne kaikki. Jos kierto onkin nyt pitempi kuin tuo 25-27 pv, niin noin on justiin käynyt. Maanantaina harrastettiin viimeksi, olisi pitänyt touhuta vielä tiistainakin, mä ajattelen nyt, mutta silloin ei jaksanut eikä ollut fiilistä.

b]Kikkara[/b]lle tervetuloa!
 
Kurkkunaamio d:)b peukut pystyyn että oireet olis sitä ihteään!!!

Koralli olisko enää mitään pientäkään toivoa...??? d:)b

).( on ihan turhautunut... täti vois ymmärtää lähteä ja harmittaa ihan hirveesti että tää varvi tulee menemään ohi! Lisäksi töissä kävi niin että yhden raskautuneen määräaikainen työsopimus jätettiin uusimatta ;/ pisti miettimään miten omalla kohdalla kävisi jos olisi sama tilanne...

Täältä lähtee nyt oikea plussapuhuri kaikille :whistle:
 
chilipapulle onnea plussasta :heart: :flower:

ksylofonille ja kikkaralle tervehdys :wave:

Täällä ois kierto näemmä lähestymässä loppuaan, vaan ei kyllä yhtään tunnu mitenkään raskautuneelta. Ennen vanhaan oisin varmaan jo kovaa vauhtia testaamassa :p , mutta nyt taian suosiolla ootella tätiä saapuvaksi laskujen mukaan viimestään ens tiistaina. Sillon kierto ois 32.

Kovasti plussaonnea itse kullekin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kurkkunaamio:
Toivottavasti tässä ei käynyt niin, että me pupuiltiin 7 iltaa peräkkäin ja liian aikaisin ne kaikki. Jos kierto onkin nyt pitempi kuin tuo 25-27 pv, niin noin on justiin käynyt. Maanantaina harrastettiin viimeksi, olisi pitänyt touhuta vielä tiistainakin, mä ajattelen nyt, mutta silloin ei jaksanut eikä ollut fiilistä.

b]Kikkara[/b]lle tervetuloa!
Jotku viisaat on jossaki ketjussa sanoneet, että ei kannata pupuilla joka päivä. Simppojen on hyvä antaa kasvaa ja lisääntyä. Kuulema joka toinen tai kolmas päivä ois ihanteellinen. Mene ja tiedä sitte.
 
Ja niin kuin mä itselleni vannoin, että en ala hysteerisenä tarkkailemaan ovista niin löysinpä itseni äsken tilaamasta Clearbluen digitaalista ovistestiä Amazonista kun se oli siellä paljon halvempi kuin Suomessa B) Ostin myös tuplapaketin Clearbluen näytöllisiä raskaustestejä ja postikuluineen tuo maksoi 32 euroa, kun se pelkkä ovistesti taitaa maksaa sen apteekissa.

Me ei miehen kanssa asuta vielä saman katon alla (pitkä välimatka), joten pupuilut on todellakin suunniteltava, jotta tärppi tulisi nopsasti. Osaa sitten oikeana päivänä kutsua miehen kylään :heart:

Tuli varattua aika gynellekin, ensi torstaina lähtee meikäläisen kierukka pois. Saa samalla tarkistaa, että kaikki on kunnossa uutta raskautta varten.
 

Yhteistyössä