YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Tulin tuolta vauvapuolelta kurkkimaan pinoa, jossa tätä muksua on kuumeiltu. Huomasin tuon syntyneet listan niin sinne voisi lisäillä...
Poni06 24.8.2010 poika

Pieni poika syntyi vaikean odotuksen jälkeen rv 37+0 eli juuri täysiaikaisuus saavutettiin. Kahden kuukauden lähes täydellinen vuodelepo toi toivotun tuloksen. Kokoa pojalla oli 3030g ja 46cm. Nyt poika on jo kaksi viikkoa ja hurmannut täysin siskot 2v ja 4v sekä meidät vanhemmat.

Todella paljon plussatuulia kaikille ja tervetuloa odotuspuolen kautta vauvapuolelle!!!
-Poni06, pikkupomo 2vko ja tytöt 2v ja 4v
 
Kiitos kaunis tervetulotoivotuksista:) Chilipapu onnea matkaan:)
Mä en ole tuollaisia ovulaatiotestejä ikinä kokeillutkaan, pitäisköhän koittaa, jos ei nyt sitten tärppää, niinkuin oletettavaa on. Mites ne oikein toimii? Mua niin huvittaa, kun teini-ikäiselle tyttärelle saarnaan että EI OLE OLEMASSA varmoja päiviä, ja itsestä tuntuu ettei juur muita päviä olekaan;)
 
Viimeksi muokattu:
Nooraneeamaria: ovulaatiotesteistä tietoa löydät vaikka täältä USEIN KYSYTTYRaskausajan laitteet | Raskauskeiju.fi.
Poni06:lle ja poikavauvalle onnea :flower:
Barbarella pohdiskeli, olisiko vitamiineista jotain apua raskautumisessa, mielenkiintoinen kysymys. En ole kyllä koskaan sellaisesta kuullut. Itse syön kalkkia, jossa D-vitamiini mukana, magnesiumia ja Piimax C-tä, niitä syön siis yleensäkin. En kyllä muista joka päivä ottaa.
 
Ponille onnea :heart:

Nooraneeamarin kanssa olen samaa mieltä, että ei taida olla muita kuin varmoja päiviä :LOL: Mut tota ei tosiaan kantsi kertoa teini-ikäiselle!

Olen etsinyt tietoa vitamiineista raskautumisen apuna ja siitä löytyy netistä jonkin verran tietoa. Itse syön Multivita-plus -tabuja sekä sellaisia Omega 3-tabuja, jotka sisältää foolihappoa, paria eri b-vitamiinia sekä e-vitamiinia. Kunhan syksy etenee, niin varmaankin myös d-vitamiinin otan käyttöön. Tyrniöljykapseleita löytyy myöskin kaapista, mutta just nyt en niitä käytä. Tartuin nimittäin tuoteselosteessa sanaan "limakalvot uusiutuu"... ja mulla ajallisesti silloin alkoi menkkoja edeltävä tuhru, kun aloin viime syksynä syödä noita tyrniöljykapseleita. Voi tietysti olla sattumaa, mutta toisaalta nyt kun kesästä alkaen en noita ole syönyt, niin tuhrutkin ovat vähentyneet.
 


Keskiviikko 8.9.2010

eva71................11/26-28....yk 21
kurkkunaamio......11/26.........yk 2
tääl taas............12/25-28....yk 15
Onlydream..........14/26-29....yk ?
Barbarella...........17/27-28....yk 10 - DPO 2
Sinderella...........18/29.........yk 2
Koralli73.............18/25-28....yk 8 - DPO 6
kikkara...............19/27-37....yk ?
ksylofon.............21/33........yk 1
emmimaria..........21/29-30....yk 7
nooraneeamaria...24/34........yk ?
Jambo...............25/28.........yk 1


Mukana myös:
Lumihiutale........................
KaijaJoo.............................
kevät71..............................
Helvi-10.............................
calumet.............................
äiti täältä jostain................
ZouZou .............................
Mahdotontako.....................
Rosmariini -74....................
Taikakuu............................
Tsuba................................
Janette74...........................
Mansku72..........................
elli72.................................
sisupastilli........................... pikaista paranemista :heart:
taavi166............................

Plussanneet

:heart: 2010 :heart:

Chilipapu. . . . . . . . . . . . . . . . . elokuu
Annemaarit. . . . . . . . . . . . . . . .kesäkuu
Rae34. . . . . . . . . . . . . . . . . . . toukokuu
Onnellinenx5. . . . . . . . . . . . . . . toukokuu
happihyppy. . . . . . . . . . . . . . . .toukokuu
Pimpula. . . . . . . . . . . . . . . . . . .huhtikuu
Minnihiiri68. . . . . . . . . . . . . . . . .huhtikuu
Jääräpää. . . . . . . . . . . . . . . . . .maaliskuu
Lumi-Marja. . . . . . . . . . . . . . . . .maaliskuu
viivi74. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .helmikuu
Poni06. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .tammikuu
Puskajussi. . . . . . . . . . . . . . . . . tammikuu

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti. . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
SMSM. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Marraskuu
amati. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
Minotchkin. . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Oliivitar. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Tiktu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
Erjamari. . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
PK- haaveilija= äiti vm70. . . . . . . Heinäkuu
piipiäinen coitus interruptus. . . . . Kesäkuu
Destiny. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Helmikuu

:heart: Syntyneet :heart:

Poni06 24.8.2010 poika
Tiktu 11.05.2010 tyttö
äiti vm70 22.03.2010 tyttö
Sinderella 17.08. 2009 tyttö
Mansku72 10.07.2009 tyttö
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö
Mantana 30.01.2009 poika


Edellinen ketju:
YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Lumihiutaleesta ei ole kuulunut aikoihin, joten siirsin hänet tuohon mukana myös-osioon. Vinkkaa vain, jos haluat takaisin kp-listalle! :attn:

Poni06 Lämpöiset onnittelut pikku prinssin johdosta! :heart:

Mun testikavalkadi saapui tänään postissa, ja kun tosiaan karkasi mopo taas testikaupassa, niin aloitan testaamisen jo huomenna :ashamed: :whistle: Ai miten niin toiveet korkealla..
 
Koralli:lle plussatuulta testaamiseen.=) Onko sulla jotain testejä, joilla voisi näkyä plussa hyvinkin ajoissa?

Minulla on toinen lapsi kipeänä ja olen tänään kotona (kummatkin lapset kotona). Itselläkin aika kurjan flunssainen olo. Kun ei tämä flunssa nyt pilaisi lisääntymispyrkimyksiä. (Siis jos tulisi ihan tosi kipeäksi, eikä jaksaisi peittojakaan pöllytellä.)
 
KORALLI, mites testaukset etenee?? Plussaonnea:). Kamalaa kun tämä aika kuluu hitaasti... mulla on kyllä edelleen menkkamaisia kipuja alavatsalla ja selässä päivittäin hmh, ettei vaan olis joku tulehdus tms sairaus.Ei tämä ihan tyypillistäkään ole kyllä, arvioidusta oviksestakin rupee olemaan pian viikon päivät.Ja kipujakin ollut nyt siitä asti.
 
Samaa mieltä, että aika tuntuu kuluvan ihan uskomattoman hitaasti nyt kun odottaa vaan sitä päivää, että vois tehdä raskaustestin! Ovulaatiota ei tullut bongattua tästä kierrosta, lopetin testaamisen siinä vaiheessa kun tuli miehen töiden takia sellaiset päivät, että vällyjen väliin ei oltais yhdessä päästy kuitenkaan.

Mutta aikaisia raskausoireita olen itselleni kehitellyt kyllä ihan ansiokkaasti :whistle: Eilen jomotti alavatsaa koko päivän, paleltaa ja väsyttää. Vielä ois 1.5 viikkoa testaamiseen, yritän olla stressaamatta : /
 
Juu mä tilasin niitä oikein herkkiä liuskoja. Naurettavaahan se oli vielä tänä aamuna testata, mutta en malttanut. Selvä nega. Dpo 8 kyl periaatteessa vois noilla jo näkyäkin jotain, mut toisaalta sehän riippuu aivan siitä milloin kiinnittyminen tapahtuu, ja sehän voi tapahtua vasta dpo10 tai sen jälkeenkin. Mut kyl mä ny varmaan testaan joka aamu tästä lähtien. Ekat haamut edellisissä raskauksissa on tulleet mulla vasta dpo10. Joskus tuli dpo9 sellainen "onkohan-tuossa-jotain"-tulos. Mut oon mä kuullu, että jollain on tosiaan dpo6 jo jotain näkyny, mut silloi on kyl kiinnittyminen tapahtunu tosi tosi varhain.

Sain kuulla yhden plussauutisen taas. Hieman kirpaisi, vaikka eihän se multa tietty ole pois. Ja kauan olivat hekin yrittäneet, ei siinä mitään. Mut on sitä vaan niin tyhmän itsekäs, että plussauutisen kuullessaan tulee myös se reaktio, että "voi ku minäkin". :ashamed: No onneksi päällimmäinen ajatus oli kuitenkin ilo toisten onnistumisesta.
 
Miten noi ovistestit oikein toimii? Olen nyt kolmena päivänä testannut, ja aina aivan puhdas nega. Perjantaina pitäisi kalenterin mukaan kenties olla ovispäivä. Olisiko nyt pitänyt jo näkyä jotain haamuilua, jos ovis on tosiaan perjantaina tulossa. Vai meinaako tämä täysin valkoinen testiviivan kohta, että ei mitään ovista ole lähimaillakaan? :confused: Nää on kyllä niitä Davidin tikkuja, joista toisilla oli ainakin huonoja kokemuksia. Mutta siis kuuluuko ensin alkaa tulla haamu, joka sitten vahvistuu, vai voiko se viiva vain vaikka perjantaina ilmestyä ihan vahvana, vaikka mitään ei olisi siihen asti näkynyt?

Koralli, eihän tuo negatiivinen tulos tosiaan vielä meinaa mitään puoleen taikka toiseen. Toivotaan ja peukkuja pidellään, että plussaa sinulle pukkaa muutaman päivän sisällä.
 
nooraneeamari tervetuloa mukaan.
Chilipapu onnea odotukseen
Poni 06 paljon onnea pienokaisen johdosta.

ON täällä ovista metsästellään ja ei ainakaan vielä testit ole näyttäneet kuin sitä haaleaa viivaa. Mielenkiinnolla testailen tämän kierron. Tuntemuksia on, että saattais ovis olla ovella.
 
Ponille onnitteluja vauvelista!

Täällä todennäköisesti missattiin tämä kierto. Mulle iski just sopivasti mahdollisina ovispäivinä kovat ylävatsakivut. Maanantaina olin päivystyksessä kahteen otteeseen, kun olin niin kipeänä. Sappikivet kuulema vaivaavat. Sainki lähetteen sappileikkaukseen. Kääk, minkähänlainen toimenpide se on? Vähä aikaa sitte huomasin kännykästä viestin, jossa hoitoja varaava ihminen ehdotti leikkausta ens maanantaille. Hui! Mies on töissä, joten jouduin laittamaan vastausviestin etten pääse...

Ehkä parempiki ettei nyt tärppää ennen kuin tuo sappijuttu on hoidettu.
 
Sinderella: suosittelen, että hoidat tuon sappikivileikkauksen ennen raskautta. Mulla alkoi nimittäin sappikivet vaivaamaan raskauden aikana ja se oli kyllä kamalaa. Leikkaukseen pääsin n. 6 kk synnytyksestä (sektiosta) ja se itse leikkaus oli kyllä aika helppo, jos nyt leikkauksesta voi noin sanoa. Tähystyksenä kun tehdään niin siitä palautuu nopeasti ja nyt ei ole tietoakaan enää niistä kamalista kivuista.

Täällä sitä kovasti tutkaillaan omia kuviteltuja oireita, mutta vielä on 10 päivää ennen kuin voi testailla...
 
Tsemppiä Sinderella :hug: olen itsekkin kärsinyt ihme mahakrampeista kohta kaksi viikkoa joten sympatiaa löytyy....

Ksylofoni: mullakin mukamas ihme "oireita", taitaa olla tarttuva tauti... toivotaan että sun oireet olis sitä itseään:heart:

Koralli: oletkos testaillut uudestaan? Tässä oikein tanakoita plussasäteitä sulle ~~~

Viikonloppua ja plussatuulia!
 
Pidän Koralli sulle peukkuja :heart: Nyt olis sun plussakuu!!!

ON: Oksettaa! :x parina päivänä ällötys on kadonnut kun on syönyt jotain, mutta nyt syöminen vaan pahentaa tilannetta :confused: Tätiä odotellessa ei kyllä ole ikuna ollut näin karsea olo :( on tainnut elimistö seota ihan totaalisesti kun lopetin pillerit :( Mut tosiaan täti olis varmaankin tulossa kyläilemään ihan lähipäivinä, mun ymmärryksen mukaan...
 
Koralli, onnea testaukseen... jospa se vielä plussaksi muuttuisi!

kurkkunaamio, bongasikto oviksen? Mulla ovisplussaa edellisenä päivänä vähä tummempi testiviiva, sit onki jo plussa.

Mulla tänään kaiketi dpo9 ja olen ylpeä itsestäni kun en edes testejä ole vielä ostanut... =) Huomenna varmaankin ostan, mutta vasta ensi viikolla on aikomus testata. Oiretta on jos mitä, mutta ei mitään sellaista mitä ei normaalistikin olisi... ei siis kovin toiveikas olo. En oikein jaksa uskoa plussaan tässä kuussa.
 
Sinderellalle parempia vointeja! Yritä vaan päästä nopeasti siihen leikkaukseen, niin pääset siitäkin.
Jambollahan on lupaavia oireita, peukkuja pystyyn! Kohtahan sinä voit jo testailla. =)

Bongasin tänään haalean viivan ovistestiin, ei yhtä vahva kuin testiviiva, mutta selvä viiva kuitenkin. Josko se olis ovispäivä sitten tänään, niinkuin olin kalenterin mukaan laskeskellut, tai ehkä huomenna. Nyt tunnen itse kuitenkin mieleni luottavaiseksi, kun jotain viivaa kuitenkin ilmestyi. Hyvä fiilis siitä. =) Tiedänhän minä, että sen viivan pitäisi olla yhtä vahva tai vahvempi kuin testiviivan, mutta lupaavaa tämäkin jo oli. Ja simppoja on lähetelty matkaan parina päivänä ja tänään tietty pitää vielä hoidella se asia myös. Ja ainakin huomenna vielä varmistella. Tässä ei nyt taas se joka toinen päivä taktiikka ihan toteudu, mitä suunnittelin, mutta näillä mennään.

Plussatuulia kaikille meille!:heart:
 


Lauantai 11.9.2010

eva71................14/26-28....yk 21
kurkkunaamio......14/26.........yk 2
tääl taas............15/25-28....yk 15
Onlydream..........17/26-29....yk ?
Barbarella...........20/27-28....yk 10 - DPO 5
Koralli73.............21/25-28....yk 8 - DPO 9
kikkara...............22/27-37....yk ?
ksylofon.............24/33........yk 1
emmimaria..........24/29-30....yk 7 - DPO 10
nooraneeamaria...27/34........yk ?
Jambo...............28/28.........yk 1


Mukana myös:
Sinderella..........................
Lumihiutale........................
KaijaJoo.............................
kevät71..............................
Helvi-10.............................
calumet.............................
äiti täältä jostain................
ZouZou .............................
Mahdotontako.....................
Rosmariini -74....................
Taikakuu............................
Tsuba................................
Janette74...........................
Mansku72..........................
elli72.................................
sisupastilli........................... pikaista paranemista :heart:
taavi166............................

Plussanneet

:heart: 2010 :heart:

Chilipapu. . . . . . . . . . . . . . . . . elokuu
Annemaarit. . . . . . . . . . . . . . . .kesäkuu
Rae34. . . . . . . . . . . . . . . . . . . toukokuu
Onnellinenx5. . . . . . . . . . . . . . . toukokuu
happihyppy. . . . . . . . . . . . . . . .toukokuu
Pimpula. . . . . . . . . . . . . . . . . . .huhtikuu
Minnihiiri68. . . . . . . . . . . . . . . . .huhtikuu
Jääräpää. . . . . . . . . . . . . . . . . .maaliskuu
Lumi-Marja. . . . . . . . . . . . . . . . .maaliskuu
viivi74. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .helmikuu
Poni06. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .tammikuu
Puskajussi. . . . . . . . . . . . . . . . . tammikuu

:heart: 2009 :heart:

Enkelinäiti. . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
SMSM. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Marraskuu
amati. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Marraskuu
Minotchkin. . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Oliivitar. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Lokakuu
Tiktu. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
Erjamari. . . . . . . . . . . . . . . . . . Syyskuu
PK- haaveilija= äiti vm70. . . . . . . Heinäkuu
piipiäinen coitus interruptus. . . . . Kesäkuu
Destiny. . . . . . . . . . . . . . . . . . .Helmikuu

:heart: Syntyneet :heart:

Poni06 24.8.2010 poika
Tiktu 11.05.2010 tyttö
äiti vm70 22.03.2010 tyttö
Sinderella 17.08. 2009 tyttö
Mansku72 10.07.2009 tyttö
Äiti-kengu 1.07.2009 tyttö
Mantana 30.01.2009 poika


Edellinen ketju:
YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tsempityksistä =) Parin kolmen päivän päästä selviää onko tämä kierto tuottanut tulosta, kyllä mulla siihen mennessä pitäs jotain haamua näkyä, jos on tärpännyt. Vielä on onneksi yhdet clomit jäljellä, jos tärppiä ei ole tullut. Ja vaikuttaahan ne clomit sit vielä lopettamisen jälkeenkin ainaki seuraavaan kiertoon.

Noihin herkkiin liuskiin tulee niitä rasittavia viivanpaikkoja, sellaisia tummia painaumia, ei mitään varsinaisia viivoja. Mutta kyllä nuokin aina sykettä nostaa hitusen...kunnes sit tajuaa, ettei ne viivaa ole nähnytkään. Oma vika, pakkoko niitä testejä on käännellä ja väännellä ja väkisin yrittää etsiä jotain haamunpoikasta :headwall:

Jambolla jännät hetket. Oletko sinä vielä testaillut lainkaan? Plussatuulta sinulle!

Emmimarialle myös kovasti tsemppiä!!

Ja tietty kaikille muillekin!
 
Koralli: en ole vielä testannut kun en oikein usko että olisi nyt ekassa kierrossa olisi ollut mitään mahkuja... enkä varmaan testaakaan vielä muutamiin päiviin jos tätiä ei kuulu, mulla on aiemminkin kierrot menneet ihan sekaisin kun lopetin pillerit...

Testionnea Kurkkunaamio, toivottavasti tänään on O-hetki :)
 
Koralli, laita mut toistaiseksi mukana olijoihin. Leikkaus on vasta lokakuun puolen välin jälkeen kun miehellä on loput kesälomastaan. Meillä on niin onneton tilanne ettei lastenhoito järjesty muuten... Toivottavasti ei sitä ennen tuu liian kovia mahakipuja.

Kiitokset vatsakipumyötätunnoista. Ja plussaonnea itse kullekin!!
 
Jambo, sulla täytyy olla hyvät hermot kun maltat olla testaamatta... :)

Mulla oli varsin teatraalinen testinosto tänä aamuna. Kävin ruokaostoksilla Prismassa... tsekkaus eteen ja taakse ettei tuttuja näy... pari pakettia pregcheck -liuskoja alahyllyltä... ja hups... en pysyny laskuissa mukana kuinka monta pakettia ovis- ja raskaustesteja hujautin samalla lattialle :LOL:
 
emmimaria voi ei.. ! :LOL:

Mä testasin äsken kahdella eri testillä haamujen esiäidin... taas on toivoa, mutta kun on kolme kemiallista takana tän yrityksen aikana, niin ei voi muuta sanoa, ku että tästä se piina nyt vasta alkoi...voi kunpa kunpa..

muoks. Sinderella siirsin sut listalla. Jaksuja sulle kovasti, toivottavasti pärjäilet leikkaukseen asti. Kurja, että pitää oottaa tuonne asti : / :hug:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä