YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Heipsistä! Täällä on tosi ylpeä äippä, kun tytär oli eilen 2v neuvolassa! Teki kaikki tehtävät hienosti; ja piiiitkä tyttö jo 91,5cm!! Pulputteli, jutteli koko ajan neuvolatädin kanssa. :heart:

On se niin ihana, kun lapsi kehittyy! Siksi olen aivan hurjissssssa haaveissa jälleen... pian pian ovista kehiin, jotta pääsis taas yrittämään! Onnellinen olen tästä yhdestäkin, joka meille suotu, mutta kuitenkin... HALUU VAUVAN!!!!!!!!

Kp 7/33 nyt menossa, edelleen ihme kipu tuntemuksia tätösen jälkeen ollut. No kroppa kronklaa taas tai pauhaa jo jatkoja!

Plussatuulia kaikille ja tsemppiä!! Eihän meitä ikä paina!! ;)

P.s.Niin ja mun tietoihin voipi korjata, jotta tytär 2v!!!!

:xmas: :wave: <br><br>
 
Nanni hoidapa nyt itses kuntoon ennen kuin alat värkätä minkäänlaisia käsinukkeja... mutta musta vois hyvin aatella, että piirtelis pojat sormenpäihin, vaikka tussilla. Näin vois sitten salaa pomon seläntakana leikitellä Uskon ja Toivon kanssa. :LOL: Mutta kumman piirtäis vasempaan ja kumman oikeaan käteen???:LOL: :LOL:

Kattokaa nyt oon ihan hervoton. En jaksa näitä piinapäiviä. Kuten sanottu Toivo on sitkee tyyppi...Usko oikee kyynnikko...

Mantana 2 v on niin suloinen ikä. Toukka alkaa kuoriutua... ai kun mun kuumeeni taas nousee. Otsa sihisee. Ja kiukuttaa kun ei tärppää!!

Kait sitä pitäis syöksyä jonkun järkevän kotihomman kimppuun. Pyykkiä ois,, tiskejä ois, koirankarvoja joka puolella...hmph! :\|
 
voi että
Voi mimmimamma!!
Tottakai sinun pitää mennä lääkäriin! Millä kummalla voit olla töissäkään jos koko ajan lorisee housuun!!
Nyt laitat asiat tärkeysjärjestykseen, ja lähdet kunnon tutkimuksiin!
sanot että et suostu lähtemään kotiin ennenkuin on tutkittu mikä siellä vatsassa turvottaa ja lorisee!!

Onnea matkaan
 
Siis oikeasti apua, mitä tuolla mimmimammalla päin tapahtuu?

Tervetuloa touhis muuttolaatikoiden alta taas tänne virtuaali-iloihin :D Voi vitsi mikä auringonpaiste ja mun hommana on tänään tehdä noita siistejä sisähommia, joita kyllä riittää koneella ja ilman.

Täällä täti heiluu kuin heinämies, jotta heiveröisempi ois jo kaatunut takakenoon :D Eilen oli toinen vyöhyketerapiakerta ja vitsi mä nautin niistä hoidoista. Aion mennä edelleenkin, koska tuntuu että kaikki jumikohdat vapautuu, varsinkin ne makoisat hierontavaiheet. Auts. Mun polvikin alkaa olla tämmöisessä varovaisessa urheiluvireessä, joten toivon viikonlopuksi suotuisia säitä.

Tässä nyt tämmöinen lyhyt virsi, eikä kovin kaunis, mut kaikille mukavaa perjantaita. Ja plussia ihan vimmatusti, niin että häikäisee. B) B) B)
 
mimsku
Huomenta!

Aniliinille kärsivällisyyttä tädin kanssa, jos on kovin kiukkuinen.. :LOL:

Itse lähden tästä vähän viikonloppureissuun, joten palailen vasta su iltana katastelemaan kuulumisia.

Mukavaa viikonloppua! =)
 
hämy71 harmaisene
Se on terve taas vissiin valovuosiin! Meillä on ollut nettipimento jo yli kuukauden ja ensi viikolla saadaan uusi liittymä...OLI JO AIKAKIN!! Lisäksi olen ollut sairaslomalla useamman viikon (jalkavaivoja), enkä ole töissäkään päässyt lueskelemaan juttuja.

Nyt olen takaisin töissä ja kiireen kiireesti yritin juttujanne lukea...ei oikein onnistu. Sen verran, että tervetuloa uudet ja onnea kaikille plussan saaneille.

Mimmimamman tilanne edelleen jatkuu...uskomatonta! Jakselemista sinulle!!! Touhikselle muuttoihin tsemppiä ja Lauriinakselle tuleviin koitoksiin voimia oikein roppakaupalla.

Meillä ei uutta, vauvelin tekoon vaan, mutta ollaan ihan tjot-meinigillä. Nyt täytyy taas rientää työn tekoon!!!
 
Nyt kuuluu kummia!

Tein testin kp 29/28-30. Tulla paukahti plussa. Toivo ja Usko siis ovat rusikoineet tädin...!!! Mä oon ihan h-moilanen täällä. Odottelin kyllä tätiä, mutta kun noita hampaita on vihlonu jo monta päivää...aattelin et se on vähän outoo. Toisaalta 4 tai 5 viimeistä kiertoakin ovat olleet 27-28 pv, joten uskalsin testata. Clear Blue ja hivenen haalea, mutta ihan selvä +.

IIIIIIIKKKKKKKKKKKKK.................................. :heart:
 
eli täällä "ilmoittautuu" vm-69 oleva kahden lapsen -00 ja -03 äiti mukaan kuumeilemaan. Toipumassa parhaillaan kohdunulkoisesta... mutta vaikka hiukan pelottaa niin kyllä se uusi yritys jo kummittelee mielessä :)
Ehkäpä täältä saa positiivisia tuulia ajatuksiin!
 
Meea
Onnea Mertsii!! Ja nyt sitten rauhassa odottelemaan! :heart:
Hurjasti ++++++++ kaikille muille sitten seuraksi. Oisi pitänyt jo kauan sitten perustaa tonne odottajat puolelle ketju kaikille, jotka täällä ovat yhdessä tuskailleet ja lopulta plussanneet - ja kaiken toivon mukaan kaikki sinne siirtyisivät vähitellen. Ja osan plussathan taitavatkin jo olla ihka näkyvillä olevia pikkuisia!
 
:flower: Ihanaa mertsi ihanaa :flower: Superonnittelut sinulle :hug: Olenhan koko ajan sanonut, että perässä tulet =) Upeeta =)

Kokonaisena täällä ollaan vielä... malttamaton. Eilen supisteli tasaiseen tahtiin, mutta loppuivat iltaa kohti. Tänään sitten vatsa ollut arka supistuksista ja toukka on valahtanut tosi alas :heart: Itsepäinen on... olen yrittänyt irtisanoa vuokrasopimusta, mutta ei auta. Juniorikin sanoi minulle, että mikset voi päästää vauvaa jo pois :D Eiköhän se sieltä joskus synny =)

Siivous ja sauna tänään jo kokeiltu... pitää vielä myöhemmin kokeilla se seksikin :whistle:

+++++ säteitä puhkun tuonne pakkaseen =)

-Lauriinas ja toukka rv 37+3 :heart: -

Kumpihan meistä mimmimamma ehtii lopulta ennen... :D
 
Moikkis koikkis mammelit!!!

:/ Sorry kun en ole ennättänyt kuulumisia naputella lisää. Vaikka niit teille lupailinkin.

No, mut ehkä sen mulle suonette. Sillä olen täällä ollut ilman omaa ukko-kultaa melkein kaksi viikkoa ja eilen hän sitten vihdoin kotiutui iltapäivällä. :ashamed:
:LOL: Vaan mukavaa-ihanaa kun rakas on kotona, mut voi hiiskatti kun sillä on mahdoton halu ja tarve saada tämä koko talo asutetuksi yhden viikonlopun aikana. :eek:
Ja me täällä kun ollaan tuon "regin" (ukon veli) kanssa yritetty saada paikkoja kuntoon minkä on ennätetty. :LOL: :whistle:

No, juu vaan minulle nyt sitten taitaa jäädä koko huushollin pyöritys kaikkien kymmenen uunin lämmityksen kanssa hoideltavaksi. Siis ihan oikeasti täällä noita uuneja on!!!!!!!!!!!!!!! :eek: :eek: :LOL: :LOL: :LOL:
Sillä tuo renki aikoo livistää ens viikon alulla kotia käymään ja ukko lähtee vielä pk-seudulle kahdeks ja puoleks viikoksi töihin, ennenkuin asettuu kotiin.
No, vaan aikoi renki kuitenkin palata ilmeisesti sitten taas loppuviikosta avuksen, joten eiköhän täälä pärjätä. Tosin en kyllä kaipaa kovia pakkasia enkä lumisateita. Sillä tuolla pihallakin on senverran kokoa et lunta saa sieltä kolata omikstarpeiks.
Hmmmmmmmmm...... Vaan on kyl myönnettävä jotta hyvä renki tuo ukon veli onkin. Sillä hän on ammattilaisen ottein hoidellut tuon talon lämmityspuolen ja minä lapset sekä ruokahuollon.

Niin no vaavikuumeen puolelle ei kyllä kuulu mitään uutta, eikä jännättävääkään tälle kp:lle ole sillä ukko oli tärppipäivät pk-seudul ja minä täällä "maalla". :( :( :(

Mut nyt lähetän plussat yöhön ja yritän tulla lukemaan rästiin jääneet kuulumisenne mitä pikimmin. (Tosin se taitanee onnistua aikasintaan maanantaina :eek: ).

+++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave:
 
Nonniin,,nyt täällä sitten kyynelehdin kun luen teidän onnitteluja. Tää on ainut paikka missä nyt jo voi kertoo näitä uutisia.
Mieletön kiitos tästä tsemppauksesta, jota täällä aina löytyy!!! :flower:

Lauriina laitan sullle yv:tä.

Toivotaan, että tää "ökökkä" (esikoinen kutsui ötököitä pienenä ökököiksi...) nyt pysyis mukana!

Ukkoni on ihan äimänä. Ensin se hymyili. Sitten se meni pyöräilemään ulos (pakkasta on -15). Sitten se oli mua kohtaan tosi etäinen, melkein vihainen ja sitten se meni nukkumaan...Odotin kyllä vähän romanttisempaa reaktiota. Mutta toisaalta ymmärrän hämmennyksen. Onhan tää eka kerta kun biologinen isyys näyttää mahdolliselta...

Elämälle kiitollisena plussia yöhön puhkuu Mertsii! <br><br>
 
mimsku
No morjesta.

Reissusta palailen..ja mitä huomaankaan..!!!! Mertsi! ONNEA!!!! :flower: Kertakaikkisen upea juttu. Pikkuriikkiset supertarrarit heitän sinne hupsis vaan.

Hauska tuo ukkokultasi reaktio.. Miten näistä miehistä selvän ottaa. Todennäköisesti sillä on ollut sydän niin pakahtua, että on tarvinnut vähän etäisyyttä. =)

 
umut
:attn: Iltaa van kaikille!

Mitenköhäm mun kirjotelmat ei tule näkyviin... :/ no yritän taas jotain "raapustaa"...elikkä tätiliini on menossa pois päin ja hyvä niin =)
En kylläkään mitään odotellut ,kun mies on aivan eri maassa tällähetkellä, me tyttöjen kanssa ollaan Istanbulissa jo neljättä kk:tta, ollaan ns. " kultuurimatkalla" miehen kotimaassa B) no tarkoitus olisi tulla jouluksi kotiin vaan mietintä myssyssä on se, että jäädään vielä kevääksi tänne, no minähän se olen joka täällä ikävöin ,ei lapset :wave: että katsotaan ja harkitaan tarkkaan....

No mutta;

:attn: mies tulee juuri parahaiksi tänne, kun on ovis aika :heart:

Onnitelut plussaneelle ja muille tsemppiä !!!!!! :hug:
 
Ihanaista isänpäivää!!!

Täällä alkaa tunneskaala vähän pienentyä. Mieskin osaa jo pääsetellä sanoja suustaan. Oli eilisen päivän isänsä kanssa hakkaamassa verkkoja jään alle ja sai varmaan vähän purettua hämmennystään hikenä ulos... Sieltä tullessaan oli miettinyt kummit valmiiksi.. :LOL: :LOL:

Minä jännään pysyykö tämä mukana, mutta hänpä päättää jo kummit! Aika herttaista ja lutuista. Jostain konkreettisestahan sitä on aloitettava näitä asioita hahmottamaan... toista se on meillä naisilla!

Kovasti jännittää, palelee ja pissattaa. Suolaista tekee mieli vähän väliä.

Plussat lentoon puhisen!!!!
 
Voi jummijammi, kun vieläkin on niin onnellinen olo Mertsin puolesta! =) Aivan mahtavaa, antaa meille mammoille niin kovin lisätoivoa tämmöiset uutiset! Miehesi oli varmasti niin liikuttunut ja helpottunut uutisen kuultuaan, ettei saanut sanaa suustaan! Ai kummitkin miettinyt valmiiksi jo, voi vitsi kun ihqua (saanen lainata teinieni voimasanoja)! :D Siinä se nyt nähdään, onnesta soikeana jo suunnittelee! Tarriksia teille saavillinen!!! :heart: :heart: :heart:

Arvatkaas mitä, sain jo yhden joululahjan ukkokullalta! Meille muuttaa huomenna voimakas-tehokas-komea-vaalea-massiivinen-ja-ah-niin-suloinen-Simo! Tosin herraa myös Siemens-pesukoneeksi voi kutsua, mutta pienestä se on tämäkin mamma onnellinen! :LOL: :LOL:

Mukavaa viikkoa, eukkoset! :wave:
 
Nanni ärtsinä
:attn: Nosto!

Pirskale, kun naputtelin äsken pitkät jorinat, mut taivahan tuuliin hävisi! No, ilmeisesti oli painokelvotonta kamaa.. :LOL:

Enivei, timangia tiistaita kaikille! :heart:
 

Yhteistyössä