YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Suosittelisin vieraita ja kylän miehiä kyllä katselemaan televisiosta niitä saippuasarjoja, jos elämästä puuttuu dramatiikkaa ja tuntuu tylsältä. Siellä saa testata ihan luvalla noita omia salapoliisitaitoja ja kehitellä kivoja juonikuvioita :eek: :eek: :eek:

Sanaristikkojen ratkominenkin voisi piristää päivää :kieh: <br><br>
 
Huomenia!

Täällä sitä taas körötelään tunteiden vuoristoradalla. Välillä on niin huikeita alamäkiä, ettei meinaa penkissä pysyä!

Kiitän ja kumarran ihanista, kannustavista viesteistänne.

Jos tämä on km, se on mulle eka. Vaikka aihe on arka, ksysyisin teiltä viisaammilta, että kuinka nopeasti raskausoireet häviävät, jos papu nukahtaa? Mistä mä tiedän oonko enää raskaana? Se pieni ruskea tuhrukin on hävinnyt. Rinnat on arat, mutta öklötys on ehkä vähentynyt.. en mä osaa oikein sanoa, mikä on totta, mikä kuviteltua.

Mies on ollut ihana. Nyt kun hän tajusi, ettei kaikki ehkä olekkaan hyvin, hänestä sukeutui rakastava ja huolehtiva kumppani. Hän tuntuu olevan vähän sillä kannalla, että papu on hengissä niin kauan kunnes toisin todistetaan. Voi kun se olisikin niin.

mimmimamma me vanhat kunnon mammat pysymme uskollisina toisillemme. Yksi kaikkien, kaikki yhden puolesta!
 
Voimia Mertsille epätietoisuuteen!! :hug: Aamulla ajattelin ensimmäisenä kun heräsin, että kuinkahan jakselet.. on taas niin omat tuntemukset pinnassa parin kuukauden takaa, voin ehkä vähän arvailla mitä mielessäsi liikkuu..

Kyselit oireiden häviämisestä, minulla rinnat alkoivat normalisoitua ja öklötys hävitä vasta pari päivää lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Raskaushormoniahan saattaa elimistössä olla vielä pitkäänkin km:n jälkeen, jostain luin jopa että kuukauden. Miehelleni kiukuissani ja suruissani purinkin silloin, että miksi pitää oireista kärsiä niin kauan ja aivan turhan takia. Mutta tietysti tämä kaikki on yksilöllistä. Onneksi miehesi on TOSI MIES ja tukee sinua kaikin tavoin, on ihana huomata kaiken epätietoisuuden ja surun keskellä, että on rakastava ja oikea ihminen rinnalla. Ja tietyt yhteiset kokemukset lähentävät entisestään lämmintäkin suhdetta..

Mutta me kaikki pidämme peukkuja, että kaikki kääntyy vielä parhain päin!!! Monellahan tulee tuhrua/verta raskaudessa, ultrat saattavat olla huonoja, sikiön asento vaikea kuvata. Elä hyvä Mertsi vielä kirvestä kaivoon heitä!! Kaikki voi vielä iloksi muuttua, nyt vaan vähän aikaa koetellaan.. VOIMAHALI!!! :hug:
 
Jaahas!

Meinaa tämä mamma vallan rattailta pudota kun ei ennätä koneella istuskella. Täällä kun edelleen "yh:na" oleilen veil ens keskiviikkoon tai torstaihin, uuneja lämmitellen ja koko taloitta pyörittäen Tosin nyt lähtevät isommat lapset huomen Helsinkiin isälleen ja ukko-kulta tulee tänne viikonlopun viettoon.

Öh ja "sokkona taas kirjoittelen kun puolet kuvaruudun teidoista jää latautumatta (hymiöt missä olette?)

Niin nii voi pahkana miten on Mertsin ja mimmimamman laita molemmilla se on oma jännäilynsä/surunsa.

Mertsi voimaa sinulle kovasti lennättelen. Tuoreessa on muistissa km myös minulla niin kuin Nannilla. Vaik minul jo vuosi siit kun sen plussan testistä löysin. Niin no tai ehkäpä juuri siksi minusta tuntuu puolestasi tosi pahalta kun oman kokemukseni "vuosipäivää" kohta lähestyn.

Hmmmmm.......
Täältä saatte nyt sitten kuulla totuuden raivon kera millaiset ovat ilmakumi renkaat rattaissa. Eli ÄLKÄÄ VALITKO NIITÄ JOS ON MAHDOLLISUUS OTTAA JOTKUN MUUT.

Eli tuossa maanantaina kun kävin 2-3 km:n päässä kaupoilla niin takas tullessa totesin: rengas tyhjänä=puhki. No, ei siinä kaikki isoin tytöistä tuli koulusta pyörällä ja tullessaan totesi pyörän takarengas tyhjä=puhki.
No; ei auttanut muu kuin etsiä paikkaustervikkeet esille ja ryhtyä töihin.

Vaan lisää oli luvassa tiistaina. Nimittäin kävellen olin päättänyt käydä tuolla Kouvolassa asioilla, jonne meiltä on matkaa n. 7km.

Hyätyliikunta kunniaan!!!!!!!!!!! Mammat.

Juu juu kävely kotoo Kouvolaan meni ok. Mut sitten kotimatka olikin täynnä tuskan hikeä.
Eli rattaiden renkaista alkoi kuulua uhkaavaa rapinaa kun kotiin oli matkaa n. 5km. Hetkeä myöhemmin karmea totuus paljastui= yksi rengas TYHJÄ. Öh ei se mitään siinä kun kotiin päin sitten lonksuteltiin niin n. 1,5km ollessa vielä matkaa. Toteamus; TOINEN rengas TYHJÄ.
Vaan suomalainen sisu kun on ominaisuutena niin periksihän ei anneta. Elikkä matka jatkui kävellen hiki otsalla kiiltäen ja rumat sanat menoa saatellen.
Vihdoin kotiin päästiin huomaten kolmaskin rengas rattaista vailla ilmaa.
siinä sitten meinasin vanhimman tytön pyörän nostaa sateen uhalta suojaan samalla todeten; takarengas tyhjä jälleen.
Jotenka voinette vain arvata mihin kului minulta tiistai-ilta talon lämmityksen lisäksi. Plus ettei totuus sitten pääsisi unohtumaan, niin pitihän vielä tulla lisää harmia renkaista. Kun tytön pyörään olin saanu paikattua ja rengasta takaisin olin laittamassa totesin; sisäkumi murtunut venttiilin vierestä. Sitä ei sitten enään paikattu vaan ostin eilen uuden ja laitoin pyörän kuntoon.
Syynä ilmeisesti kaikiin reikiin on keinotekoisesti tehty musta hiekoitus-sepeli. Ovat meinaan todella teräväsärmäisiä pieniä kivi pirulaisia kuin lasin sirpaleita.

Mut nyt talon lämmitys puuhiin vaikka ei ole pakkasta niin tuntuu viileys tunkevan sisälle. Joten tulta uuneihin laittamaan.

Plussat kuitenkin viskaan mennessäni, nappailkaa kiinni.

+++++++++
 
mimsku
Voi mahoton Touhutenava noita renkaita! Mutta kyllä oot taitava, kun itse paikkaat. Minä en osaisi!

Mertsii kyseli noista oireista ja niiden häviämisestä.. Mulla samoin kuin Nannilla. Rinnat kiristi vielä pari kolme päivää oikein kunnolla. Mitään öklötyksiä mulla ei ollutkaan.

Mutta älä vielä sure!! Pidetään toivoa yllä!

Mitä Mimmimammaan tulee, täälläkin ollaan kyllä sitä mieltä, että jokainen taaplaa tyylillään eikä toisten kannata arvostella. Ihmetellä saa vapaasti.

Mukavaa loppuviikkoa ja erikoislämmin ajatus Mertsiille =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2006 klo 14:21 mimsku kirjoitti:
Mitä Mimmimammaan tulee, täälläkin ollaan kyllä sitä mieltä, että jokainen taaplaa tyylillään eikä toisten kannata arvostella. Ihmetellä saa vapaasti.
No sitähän täällä ihan mahottomasti ihmetellään miksi mimmimamma ei "ehdi" lääkäriin??
 
vieras2
Hyvä mimmimamma. En ole aikaisemmin tarinaasi lukenut enkä edes tätä keskustelua avannut. Nyt sain vinkin ystävältäni. Olen työssä aiheeseen liippaavassa paikassa ja ihan itsesi kannalta nyt kuitenkin sanon tuohon sinun viimeiseen viestiisi: hae apua. Ei kannata jäädä noiden tuntemuksien ja kyynisyyden keskelle. Eikä myöskään provosoida omaa mieltä. Terveyskeskuksissa on varmasti paljon kritisoitavaa, paljon toivottavasti myös tarjonnan puolesta kehuttavaa. Mutta sehän ei ole pakko eikä ainoa vaihtoehto. Varmasti löydät ihan sellaisen tahon, joka myös sinulle itsellesi kelpaa. Jos et luota (tai sinulla ei ole varaa) yksityisiinkään lääkäreihin, niin lähtökohtaisestihan voit vaikka ostaa (tai lainata) kotikuuntelulaitteen, jossa voit itse todistaa kaikken (?) väärässä olevien lääkärien väitteet ja ihan itsenäsi todistaa vatsassasi elävät sydänäänet. Sillä jos ammatti-ihmisten mielipiteet ja diagnoosit ovat sinun omaa intuitiotasi ja omaa tietämystäsi vastaan, niin onhan sinulla keinoja. Nyt jättämällä tilanteen avoimeksi, suojelet myös omaa psyykeäsi ja mahdollista pettymystäsi (?). Miksi et todistaisi asioita itsellesi JOS olet oikeassa ja kestät itse tuloksen. Kaikkea hyvää jatkon varalle.
 
mimmimamma: valitettavasti olet itse lähtenyt mukaan vatvomaan asioitasi avoimelle palstalle ja kuten tuolla mitäs nyt -puolella on useaan kertaan todettu, että ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. jos et halua kommentteja, kritiikkiä tms (muilta kuin mustilta "ystäviltäsi"), niin silloin ei kannata tälle palstalle päätyä. toki on ikävää jos tulee asiattomia kommentteja ja ilkeilyä - niitä ei toki kukaan toivoisi.

ottamatta kantaa tarkemmin tuohon tilaasi, olen sitä mieltä, että älä jää yksin asioiden kanssa. varmasti myös miehesi, äitisi, ystäväsi, serkkusi yms yms voivat "todistaa" nuo sydänäänet ja olen 101%:n varma, että se ammatti-ihminenkin esim. yksityisellä gynekologiasemalla näkee ja kuulee saman kuin sinä tai lähipiirisi. jos asia näin on. ihan lapsesi takia ihmettelen tuota, miksi sinun ei pitäisi "todistaa" asiaa, koska elämme kuitenkin hyvinvointiyhteiskunnassa ja varmasti ihan jokaisella meillä on oikeus saada raskaudenaikaista palvelua, neuvoa ja tukea ihan kunnalliseltakin puolelta.

jotain osoittaa sekin, että olet kuitenkin täällä halunnut suoraan kertoa, että olet raskaana, vaikka lääkärit eivät sitä usko. varmasti silloin kestät vielä muidenkin vahvistusta omaan asiaasi.
 
vier
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2006 klo 10:04 mimmimamma kirjoitti:
Kysymys ei ole siitä etten ottaisi harmailta vierailta vastaan kritiikkiä tms, mutta minua inhottaa se että tuskin tämä kuumeilija ketju on tarkoitettu minun tilanteen vatvomista varten.

Huom!!! En ole ikinä sanonut että olen raskaana olen sanonut että oireeni ovat kun raskaudessa.....johtopäätökset tekee lukija omassa päässään.

Mimmimamma vetäytyy lopullisesti kuoreensa eikä enään pihise mistään oireiluista!!!!! Voimia kaikille kuumeilijoille ja onnea odotukseen. Mertsille vielä voimahali :hug: :hug: :wave:
Selasin noita viestejäsi ja tuohon lauseeseen et usko itsekään.
 
Hupsista keikkaa, täällähän keskustellaan napakkaan sävyyn :$ Mutta keskusteluhan on aina tervetullutta, kun se vain on asiallista. Mielipiteitähän jokaisella on oikeus esittää, kunhan se tapahtuu vain toista mollaamatta. Mutta kyllä tällä palstalla pitää voida keskustella kaikista asioista, kipeistäkin, ei pelkästään ovistikuista tai kiertopäivistä... toivon koko sydämestäni, että mimmimamman tilanne selkenee pian ja epätietoisuus katoaa! :hug:

Ja ovistikuistahan minä meinasinkin jaaritella.. :LOL: :LOL: Tilasin minäkin viimein sen Clearbluen digitaalisen (32,90 e netistä) ja huomenna meinasin tutustua asiaan lähemmin. Tänä aamuna en vielä jaksanut, kahden tunnin unet takana (kävin eilen liian myöhään salilla ja uni ei vaan kertakaikkiaan tullut ennen aamuviittä :( ) ja pää on kun Haminan kaupunti.. järjellistä sanaa ei multa tänään saa, jos nyt yleensä muulloinkaan :LOL: :kieh: Naputtelen yhden ohjeen vielä ja häivyn kotiin iltapäivätirsoille, kauniita unia teillekin! ;)

Ps. Mertsi, miten jakselet? :hug: <br><br>
 
Tämä on kyllä hupsua..olen tätä(kin) palstaa seurannut jo pitkään, ja säännöllisesti. Mimmimamman tilaa ehkä enemmän kuin muiden ymmärrettävistä syistä, mutta myös te muut "mammat" olette tulleet "tutuiksi".

Täällä on valloillaan nyt sellainen kummallinen tunnelma, mitä saa tai uskaltaa sanoa, onko oikein /järkevää ilmaista mielipiteitään täällä.

Jokainen meistä kai miettii tahoillaan tuota Mimmimamman oloa, onko raskaana vai ei, ja jos on, niin miksei sitä ole todettu?
Kuvien perusteellahan raskautta voisi olettaa kuten myöskin Mimmimamman kertomien oireiden perusteella.
Samaan aikaan jokainen meistä varmasti on miettinyt miksi kummassa Mimmimamma ei ole vaatinut selvyyttä asiaan.
Jokainen nainen ja äiti tuossa tilanteessa varmasti haluaisi tietää asian oikean laidan. Se, ettei Mimmimamma ole saanut kaipaamaansa apua on uskomatonta, mutta miksei Mimmimamma ole toistuvasti hakeutunut lääkärin juttusille?Luulisi että niin monen vuoden haaveilun ja vauvakuumeilun jälkeen tämän selvittäminen menisi kaiken edelle, jopa niiden työkiireiden.

Jos kyseessä on raskaus, olisi varmasti suunnattoman tärkeää lapsen ja Mimmimamman kannalta tilanne selvittää, kumpaisenkin terveyden takia.
Jos taas kyse on jostain ihan muusta, se myös olisi tärkeää tietää mistä.
On vaikeaa uskoa että ihmisen vatsa turpoaa kuin jalkapallo, eikä lääkärit aio/halua tutkia.

No, oli miten oli, kaikki me täällä varmasti jännityksellä odotetaan mikä on se lopullinen tulos ja vastaus tähän mieltämme vaivaamaan ongelmaan.

Tärkeintä olisi kuitenkin se, että täällä jokainen saisi kysellä ja ihmetellä, ilman sarvia ja hampaita.
Älä ota Mimmimamma näitä negatiivisina kriitikkeina, ajattele mielummin ne hyväntahtoisina neuvoina.
Ymmärrät varmaan kuitenkin sinuun kohdistuvan mielenkiinnon kaiken tämän jälkeen. Älä siis kummeksu että ihmiset kyselee, ja jopa ihmettelee. Myönnät kai että tilanteesi on poikkeuksellinen.

Kirjoittele siis jatkossakin kuulumisiasi, niitä kovasti aina kaipaillaan.

Kaikille teille muillekin "Mammoille paljon jaksamista ja iloista joulun odotusta.
 
Huomenta!

Nanni kiitos kysymästä. Kyllä täällä olo on aika sekava. Se ruskehtava tuhru loppui jo alkuunsa. Mistään ei periaatteessa voi päätellä tätä raskauden tilaa. Armotta on odotettava ultraa. Päässä pyörii lääkärin pälyilevät silmät (ei katsonut silmiin) kun sanoi, että olisi kallistumassa vähän sille kannalle, että kehitys on pysähtynyt. Oikeastaan odottelen vuotoa. Ja toisaalta, en suostu uskomaan..... :'( :'(

Hyvää viikonloppua kaikille! Koitetaan kahlata jotenkin tän pimeän yli!
 
Voima :hug: Mertsi ja jaksamista odotteluun, kun vielä ei varmaan voi oikein mitään muuta tehdä.

Mielestäni palstalla saa tottakai keskustella ja sanoa omia mielipiteitään, mikäs keskustelupalsta se muuten olisi. Asiat voi kuitenkin ilmaista niin monella tavalla ja sävyllä. En ole koskaan pitänyt siitä, että ihmiset katsovat oikeudekseen ryhtyä opettamaan tai tuntuvat väheksyvän toisten ihmisten mielipiteitä ja kokemuksia. Miten kukin asiat kokee ja mitä kestää, on hyvin henkilökohtaista.

Raskaus tai sen toivominen on ainakin minulle tosi herkkä juttu, koska meille ei toistaiseksi ole sellaista ihmettä suotu. Niinpä välillä jopa lähiympäristön hyväätarkoittavat neuvot tai kyselyt saattavat tuntua ikäviltä.

Se, miksi minusta on ollut mukavaa kirjoitella tässä ketjussa, on ollut huumori ja kannustus, mikä ilmapiiri täällä on ollut tiukoistakin tilanteista huolimatta. Mukavaa viikonloppua kaikille, niin harmaille kuin mustillekin =)
 
Sunnuntai ehtoota kaikille!

Täälläpoden tätä iltapahoinvointia :/ Muuten kaikki Ok.
Mertsii koska sinulla on se uusi ultra?
Kovasti täällä odottelen tietoja, että kaikki olisi hyvin :heart:

Taidan tästä siirtyä tuonne soffan perukoille.......
 
sunnuntai-ehtoota!
täällä sitä kärvistellään! Olo on kuin ainakin raskaana...mutta kehohan voi olla niin peollinen. .. Keskiviikkona vasta on uusi tutkimus. Siihen saakka on vaan jaksettava.
Täällä on myrsky. Puiden oksat lentelee ja vettä tulee kaatamalla. On kuin luonto olis suuttunut jostain.
painunpa sohvaperunaksi minäkin.
Valoisampia aikoja odotellessa- Mertsii
 
Huomio nosto!!!!!!!!!

Samalla ilmoitus jotta tallessa ollaan. :LOL:

Niin täällä vielä olis vieteltävä muutama päivä ilman ukko-kullan läheisyyttä. Sillä eilen hänet junalle saattelin kun viel lähti pk-seudulle euroja hakemaan kotona vietetyn viikonlopun jälkeen. Samalla olin sitten lapsia vastassa kun he isältään kotiin palasivat.

No, niin ja jälleen minä kauvelin nuo ovistestit esiin vaikka olin jos kuinka monennen kerran päättänyt; ei enään. :eek: :LOL: Mut kun niitä oli vielä kotona jäljellä. :ashamed: ;)
Juu ja kyllä siihen oli toinekin syy. Meinaan kun viimeiksi alkoi vuoto oudosti monen päivän tuhruttelun voimin. Niin nyt sitten ei ole laisinkaan varmuutta itselläni millä kp;llä mennään, (vaihtoehtoja olis mun laskijen mukaan kolme.) \|O \|O \|O :/ :/ :/
Vaan negaa se testi ainakin tänään näytti. No, hyvä niin jos sitten olis ovis kohdillaan kun ukko kotiutuu. Vaikka kyl me peitit ennätetiin pöyhiä vähän niin kuin varamuuden välttämiseksi. ;) :ashamed: :LOL: :p

Mut täällähän on käyty kiivasta keskustelua/sanan vaihtoa tuosta mimmimamman tilasta. No, en siihen kommentoi sillä tekstiä oli jo tarpeeksi muutoinkin. :eek: :x

Mertsille voimia lennätän :wave: + :hug: :hug: :hug:

Uusiakin on tainnut mukaan tulla sillä välin kun minä olen hiljaksiin ollut.
Joten tervetuloa kaikille joukkoon mukaan.

Nanni Kävisitkös tuolla ensimmäisellä sivulla päivittämässä tuon minun asuinpaikkani. Laita siihen vaikka "kymilaakso" espoon tilalle.

Mut nyt plussat liikkeelle huodon ja yritän niistä yhden napata itselleni.

Jos vaikka "joululahja" saataisiin. ;)
Vaan vuosi sitten oli "joululahja" jo "paketissa", mut ei hän jaksanut syliimme asti kiivetä. :'(


++++++++++:wave: :wave: :wave: :wave: :whistle: :whistle: :whistle:
 
Heipsan kaikille! :wave:

Aamukahveet hörpitty moneen kertaan ja pikkuhiljaa alkaa heräillä :D Johan tässä on reilu kolme tuntia töitäkin painettu :LOL:

Vaihdoin Kymenlaaksoon Touhiksen, onnea vaan uuteen tupaan teille vielä! :flower: Ihanaa kun saat ukkokultasi uunitalkoisiin myös lähiaikoina, on se kahdella eri paikkakunnalla asuminen varmaan aika tylsää pidemmän päälle.. Mulla jo varmaan yhden päivän jälkeen tulisi kamala ikävä :saint: :LOL:

Oviksen digimittaukset menossa, 10/25-27 tänään ja negaa näyttää. Tosi helppokäyttöinen masiina muuten! Kolme puikkoa enää jäljellä.. apuva, täytyy varmaan mennä ostamaan uusi satsi, noi 7 puikkoa mihkään riitä, mitkä tuossa Clearbluen paketissa mukana.. aloitin kai liian aikaisin testailun, mutta kun halusin olla täysin varma ettei vaan livahda ohi.. Ei kellään satu olemaan ylimääräisenä paria puikkoa tuohon härveliin? Ostaisin mielelläni pois! Harmi ettei niitä myydä apteekissa erikseen, vaan täytyy koko kallis komeus hankkia kerralla taas. . :(

Kaksi päivää enää, Mertsi, koita jaksaa odottaa epätietoisuudessa! Tsemppiä puhkun täältä! Ja kaikille plussia puhkun myös!! PUUUUUUUUUUUUUUH \|O <br><br>
 
Täällä sitä taas ollaan koneen äärellä, naputeltu on koko päivä. :kieh:

Laskin justiinsa, että tädin mahdollinen saapumispäivä meille olisi itsenäisyyspäivä. Minun puolestani vois kyllä painella vaikka linnanjuhliin :kieh:

Joo, onnea vaan touhis uuteen kotiin. Kyllä tuommoinen talossa asuminen kuulostaa täältä pääkaupungin suunnasta ylellisen väljältä. Siitähän meilläkin varsinkin mies haaveilee, mutta täällä hinnat on kyllä pilvissä sekä ostamisen että vuokraamisen suhteen.

Jatkan kirjottelua. :headwall: Maanantaita! :p
 
mimsku
Tervehdys täältäkin!

Onnittelut minultakin Touhiksen uuteen kotiin! Täälläkin oviksen bongailuviikko, tosin tällä kertaa ilman tikkuja. Täsämllisesti on tullut, joten eköhän se osu tuonne viikonloppuun taas. ..Ja hyödynnetään..

Mun verikokeiden tulokset tulee varmaan tällä viikolla. Mies ei saanut simppojaan testiin, kun labrahoitaja oli sairastunut. Täällä meillä päin on vähän pienemmät piirit. Nyt sitten uusi yritys kahden viikon päästä, kun pääsee vuorotyönsä puolesta "rauhassa duunailemaan"
:heart:

Vähän sellasta alavirettä täällä tämän vaaviasian suhteen.. Jotenkin on toivo mennyt. Mieli on kyllä toisaalta aika seesteinen. Että jos ei niin ei. Haluaa vaan tietää, missä vika!

Mertsille tsemppihalit:

:hug:

Nannille onnea oviksenmetsästykseen, kun on hienot laitteetkin =) Aniliini, painukoon "se jonka nimeä ei nyt sanota" sinne Linnanjuhliin ja pelästyköön Lordia niin maan prkleesti, ettei uskalla enää meille muillekaan näyttäytyä!!!! :kieh:

mimsku :xmas:
 
riiluilija harmailee
No niin nyt sitten pahin pelko toteutui!!!!!!

:'( Tuossa kun kävin vessassa paperiin tuli punainen viiru. Nyt sitten karttelen koko huusia kun en halua tietää enkä nähdä mitään :headwall:

Kamalinta tässä tietysti on se kun ei tiedä totuutta asiasta.
Vuotohan voi periaatteessa johtua mistä vaan!

:eek:
No ei auta itku markkinoilla nyt on ooteltava pari päivää ja katsottava miten asia etenee.....

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2006 klo 15:08 Rouva Aniliini kirjoitti:
Joo, onnea vaan touhis uuteen kotiin. Kyllä tuommoinen talossa asuminen kuulostaa täältä pääkaupungin suunnasta ylellisen väljältä. Siitähän meilläkin varsinkin mies haaveilee, mutta täällä hinnat on kyllä pilvissä sekä ostamisen että vuokraamisen suhteen.
Juu juu Aniliini tuo se juuri oli syynä meillä miksi lähdettiin hiukan kohti maaseutua. Eli asumisen kalleus!!!!!!!!!!!!
Siis minähän olen syntymästäni asti asustellut pk-seudulla ja nyt sitten muutin 1.11.2006 sieltä. Niin ja siis tulevaisuus näyttää täällä jopa työnkin puolesta melko valoisalta, kun hyväksyy niitä töitä mitä on tarjolla. Elikkä ylihuomenna selviää saanko töitä ensi vuoden alusta.

Nanni Eipä ole myynissä noita kyselemiäsi testitikkuja kun niitä itsekin juuri käyttämään aloitin tänään. niin ja samaa olen miettinyt minäkin; miksi kummassa on joka kerran ostetava koko paketti kojeineen kaikkineen??????????? :eek: :eek: :headwall: :headwall:

Niin ja kyllä täällä ikävä on seuralaisena ollut kun ukko-kulta muualla oleilee. Vaikka kuinka yritän sen itseltäni peitellä. :ashamed: :(

mimskullekin piti jotain piristävää napsutella, mut lapsukaiset tulivat ja sotkivat ajatukseni kysellessään joutavia. :/

No, mut nyt lähden iltapalaa hamuilemaan tuolta kaapeista lasten kanssa kilpaa. :LOL: :p Katsotaan kuka löytää ne parhaimmat herkkupalat. :p

Hei muuten noista herkkupaloista tuli mieleeni, jotta pitää täällä hiukan itsekehunkin joskus haiskahtaa.
Joten tässä tulee; Minä hehkutan nyt, olen saanut pudotelluksi painostani 4,4 kiloa reilussa kuukaudessa. :p :saint:
arvatkaas huvillanne mikä on ollut apuna:HYÖTYLIIKUNTA.

Siis joo taas on tässä hyvä "haukkua" ne viisaat jotka ovat tuumanneet jotta ovat hyvän idean keksineet. Lastenrattaisiin ilmakumirenkaat, (samanlaiset kuin polkupyörissä).
Meinaan kun meillä on sellaiset niisä rataissa jotka hankimme viime kevät talvella saksasta. Niin nyt on tullut todetuksi, jotta hiekoitus-sepeli on niiden vihollinen. On meinaan lähes jokaisella asiointi reissulla useampi rengas ollut tyhjänä kotiin palatessa. :eek: \|O
Joo no hyväthän ne on nuo ilmakumirenkaat työnnellä silloin kun niissä pysyy ilmat, mut sitten kun tyhjenevät niin hien tuotanto on taattu työntäjän keholla. :whistle:

Renkaan paikkausta on siis meillä viime aikoina riitänyt , kun olen niin rattaisiin kuin yhden tytön pyöräänkin kumeja paikkaillut urakaksi asti. Joten eilen meni minulta hermot ja kaivoin ikivanhat Emmalujgat esille autotallin uumenista. Ja hyvinhän niillä kulkemaan päästiin eikä ollut huolta siitä tyhjeneekö renkaat.

Nyt on minun vapautetava tämä kone nuorison rääkättäväksi.

++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave:
 

Yhteistyössä