YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Riikuilija, täällä on peukut pystyssä, jotta ei tuo vuoto olisi mitään hälyttävää. Eikähän se välttämättä olekaan, mutta tuommoinen pistää kyllä harmaaksi :hug:

Hyvä Touhis, täytyis varmaan täälläkin keksiä jotain hyötyliikuntaa. Tämä päätteen edessä istuminen ei juuri kiloja tiputa :LOL: Mehän joudutaan muuttamaan tästä asunnosta viimeistään keväällä ja ollaan vähän mietitty, minne päin tästä oikein suunnistetaan. No sen taitaa todella sanella pitkälti tuo työtilanne. Onnea myös työrintamalle kilorintaman lisäksi.

Tämä on kyllä toivotonta, mulla on vielä yksi artikkei lukematta ja nythän on jo kohta iltamyöhä :eek: :wave:
 
mimmimamma harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2006 klo 20:36 Mertsii kirjoitti:
Riikuilija, tsemppiä. niin kuin hyvin tiedämme, kaikki voi silti olla ihan hyvin. TIEDÄN miltä susta tuntuu. Koeta levätä. rauhoittua. Lähetän voimia ja toivon parasta meidän molempien asukeille!
molemmille edelleen peukut pystyssä. Harmittomia vuotoja voi olla normaalissa raskaudessa.
Tsemppiä
 
Terveisiä saunasta! :wave: Käytiin taas tanssimassa ukkokullan kans ja hikihän siellä sahatessa tuli!

Voi riikuilija! :hug: Tiedän miltä susta tuntuu, kun pelko jysähtää niskaan.. Toivotaan ja uskotaan, että kaikki on hyvin masuasukilla!! Pääsetkö huomenna käymään varmistusultrassa? Miksi meitä mammoja nyt piinaillaan pelolla, epäreilua!!! Jaksuja Mertsille ja riikuilijalle!!! Olemme hengessä mukana! Ja kertoilkaa heti, kun jotain selkenee..

Touhis, mahtavaa! Sinä teit sen mistä meikeläinen vasta haaveilee, kilojen pudotuksesta! Olen joka viikko laittanut polariini painot ylös ja saldo 4 viikon ajalta +1,6... :( :ashamed: :x :'( Mutta olen viikonloppuna ollut kuukauden polttamatta tupakkia! :D :saint: :whistle: Joten jos vaikka sitten huomenna aloittaisi katsomaan, mitä suuhun laittaa.. liikkunut kyllä olen, eilen meni 12 km reipasta kävelyä ja tänään siis 1,5h tanssikurssilla ja ja ja.. :kieh: Perjantaina olisi miehen firman pikkujoulutkin, täytyisi mahtua pikkumustaan.. kuinka viihtyä ti-pe saunassa hoikentavassa kumihaalarissa? :whistle: :/

Aniliini, mulle tuli muuten taas mietintämyssyyn ajatus lisäopinnoista.. en kyllä tiedä vielä mitä ryhtyisin suorittamaan, mutta himppasen syyhyttäisi jo.. johan tässä on 5kk, kun vannoin etten enää ikinä mitään.. :LOL: *lyö kaulimella itseään päähän*

Nyt hampipesulle ja rötköttämään, se alkaa olla aika.. hmm.. kohta..
:whistle: :p Ukkokultaaaaaa.... :whistle: :heart: :LOL:
 
Tiistaita kaikille!!

Tiputtelua ei ole ollut eilisen jälkeen :\| , mutta tuntuu että oireetkin ovat paljon vaimeampia vai tekeeköhän tuo mieli tepposiaan :(

Täällä maaseudulla ei ole mahdollista päästä ultraan kun yksityinen käy noin kerran kuussa (alakautta ultraava) ja terkkarissa on ainoástaan vatsan päältä ultraava vehje.
Silloin kun viimeksi oli km lekuri kertoi että tuulimuna se on (niin se kertoo kaikille) niin jotenkin tuntuu etten haluaisi mennä terkkariin. Oottelen nyt muutaman päivän kuulostelen tilannetta ja menen sitten suoraan äitipolille niin saa sitten hoidettua koko homman jos on mennyt kesken :(

Tämän sekavan teksitin kirjoitti
sekava riikuilija
 
Pikainen vilkaisu; onko uusia uutisia. Samalla hiukan nostelen.

No, edelleen siis ainakin Mertsi ja riikuilija taitavat odotella tietoa onko "masuasukilla" kaikki ok. joten heille lähetteven monen monta voima :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Nannikos se siellä yrittää minun kanssa lähes samoilla kp:llä metsästellä ovista? Jokos on tärpännyt? Täällä ei vielä, mut hyvä niin kun tulee tuo ukko-kulta kotiin vasta torstina iltapäivällä.

Juu ja silloin taitaa tulla myös sisareni ja äitini tarkastamaan/hyväksymään nykyisen jätti-asuntomme.
Kun tuo sisareni on menossa työmatkalle tuonne Lappeenrantaan perjantaiksi niin hän meinasi jotta voisi meillä yöpyä ja sitten jatkaa aamulla matkaa eteenpäin. Samalla hän siinä sitten ottaa äidin ja ukko-kullan matkaansa mukaan.

Plussat lentoon nyt on lähdettävä tarkistamaan uunien tilanne; jokohan voisi pellit kiinni heitellä. :whistle: :headwall:

++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Nosto :attn: ja aamukahvia täällä keitellään. Tänään en oo menossa mihinkään, teen noita pahasti kasaantuneita kotihommia ja käännän yhtä kirjaa, joten tuli vähän nukuttua.

Vitsi mua nauratti tuo mimskun 'nimeltä mainitsemattoman henkilön' Lordi-pelästys linnassa :D

Voi Nanni, ihminen on hauska olento. Aina sen pitää keksiä lisäohjelmaa, jotta elämä ei kävis liian helpoksi ;) Mä olen tässä tuoksinassa vannonut, ettei ikinä enää opintoja. Mutta odottakaas vaan kun kuluu jonkin aikaa, niin taas olen jotain vääntämässä. :eek:

Kepeää keskiviikkoa koko naislaumalle! Erityistsempit riikuilijalle ja Mertsille :heart:

++++++++++ :p

Ps. Katsoiko joku eilen Pelastakaa lapset -keskustelua telkasta?<br><br>
 
Huomenia!!

Mertsii joko olet käynyt ultrassa? Mikä tilanne

Oma (.) täällä kaikki ilmeisesti kunnossa vuotoa ei ole ollut ja pahoinvointikin on palannut ennalleen samoin rintojen kipuilu =)

Plussatuulia teille puhaltelen
:whistle: ++++++++++++++++++++++++++ :whistle: ;)
 
:xmas: Tiptaptiptap.. hehe, kuka vielä väittää, että olen ajasta jäljessä!? (muksut) :LOL: Teki vaan mieli kokeilla jouluhymiötä :D

Täällä on bongattu tänä aamuna täysi sarvi! :eek: :D Mun mielestä toi CB:n digimittarin näyttö näyttää juuri siltä.. :saint: Tuosta mittarista kyllä ei jää epäselvää, ovis on tulossa, mutta mammaksin tikku (tokihan vertailun vuoksi tikutin senkin.. tutkijaluonne nääs.. :LOL: ) näytti myös samanvärisiä viivoja, tosin toinen oli mielestäni himpun kapeampi, täytynee varmistaa mikroskoopilla.. :LOL: *tukka pystyssä touhotuksesta* Kuis muut oviksen metsästäjät, joko pamahti?

Muistin eilisen lapsiohjelman vasta 10 min ennen sen loppua, joten jäi katsomatta :( Millainen se oli? Pätkän katsoin myös ohjelmasta, jossa pahoinpitelevä lapsi ja siinä pätkässä näytti äiti ja poika olevan täydessä käsirysyssä.. :'(

Pirteää seksiviikkoa kaikille ja peukkuja pystyssä Mertsille ja riikuilijalle!!

:wave: :xmas:
 
Ei siinä lapsiohjelmassa nyt mitään varsinaista uutta ollut, mutta onhan se hyvä jos välillä puhutaan aiheesta ihan televisiossa :D

Puhuttiin huostaanottojen määrän lisääntymisestä suhteessa laman jälkeisiin säästöihin, päihteiden käytön lisääntymiseen ym. Siitäkin puhuttiin, ettei lapsiperheille ole suunnattu lisäresursseja, vaikka Suomi on jo rikastunut moneen kertaan :kieh: Juu ja turvaverkkojen vähyydestä, vanhemmuuden katoamisesta kaveruuden sekaan ja kaikkea sen tapaista.

Ihan mielenkiintoista oli silti seurata. Paitsi Timo T.A. Mikkonen oli kyllä aika järkky, kun se syyllisti siinä sivumennen sanoen suunnilleen kaikki äidit, jotka vain uskaltavat harkita työn tekemistä äitinä olemisen ohessa :$ Rupesin jo miettimään, että alkaako se jo dementoitua vai mistä on kysymys, kun eipä hän oikein keskittynyt niiden muiden keskustelijoiden sanomisiin vaan puhua pölötti vaan päälle ja välillä vilkaisi papereita kourassaan :D

No hip hei, taas tuon englanninkielisen tiiliskiven pariin. Apua, että tossa lukemisessa kuluu aikaa \|O <br><br>
 
Pikainen vierailu keskuuteenne....

Käytin poikaa eilen terveyskeskuksessa. Käynnin yhteydessä tapasin lääkärin, jonka oli tarkoitus tehdä minulle se ultra tänään. Oli semmoinen mukava n. 25-vuotias sijainen. Päätin heti tuon poitsun nähtyäni, että ei lisää arvauksia minulle, kiitos. Poika oli tosi kiva, mutta en usko, että hänellä olisi kokemusta tehdä alkuraskauden ultraa. Yksityisen täti ainakin sanoi minulle, että heilläkin on vain muutama lääkäri, joka tekee näitä tutkimuksia, koska ne ovat niin vaativia. Tiedä häntä.

Niinpä pidin voimassa vielä perumatta olleen aikani Tekaylle, jonka pitäisi siis olla yksi parhaista tällä alalla. Joten jatkan arpomistani vielä huomiseen ja toivon, että sitten saadaan pöytään faktaa.

Kiirusta pitää, joten otan vieläkin kiitollisena vastaan virtuaalitsemppejänne ja huiskin plusssat matkaan!


 
mimsku
No hei!

Tännehän on tullut taas niin paljon postia, ettei meinaa perässä pysyä :D

Kiitos Nanni reippaan seksiviikon toivotuksista! Siihen pyritään, ja kyllähän me tytöt nää hommat osataan ;) eiks jee?

Mertsii, oon ihan samaa mieltä, että ei kannata antaa keltanokan tutkia/hutkia, kun on niin tärkeästä asiasta kysymys. Voi että sun aika mahtaa olla pitkä. Pelottaako hirveästi? Hyvä merkki on kyllä, että niitä oireita on. Mikä rv menossa?

Riikuilija! Miten iloinen mahdatkaan olla tällä hetkellä kipeistä tisuista ja öklötyksestä!

Touhis ja Nanni, liityn ratkiriemukkaaseen kp-kerhoonne. Nyt kp 11 kaiketi menossa, kuka näitä enää jaksaa laskea :LOL:

Ja Aniliini se meinaa opiskella. Siitä vaan! Mulla on yks ystävätär, jolla on neljä eri ammattia. Nykyisin on kotiäitinä, mutta keksii varmaan vielä tulevaisuudessa jotain kivaa. On muuten 39 ja pienen poikavaavin äiti, kerrottakoon tää meille kaikille toivonkipinäksi =) Onko sulla Aniliini jotain vainua jo, että mikä koulutus kiinnostais? Itse toimin päivittäin lasten ja nuorten kanssa, joten joskus haikailen kököttämään jonnekin toimiston nurkkaan :/ :) Mut ehkä en siten kuitenkaan semmoista kauan jaksais.

Omaa napaa: ovis varmaan kohdallaan viikonloppuna, koska liukasta keliä on alkanut pitää...

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Peuhatkaa ja pölistelkää peittoja minunkin edestä! Meillä on niin apaattiset tunnelmat,että ei pöllyä peitot, ei. :( Mimsku, kyllä pelottaa! On niin epätodellinen olo. Faktat puhuu sen puolesta,että pikku-hippumme on lentänyt taivaisiin...keho vaan jatkaa kiivasta valmistautumista uuteen elämään...

sorry sorry tämä omaan napaan tuijotus!! Nyt en muuhun kykene. Tuntuu kun ois aika pyövelille huomenissa....
 
Voi Mertsi-hyvä, et saa menettää toivoasi, ennenkuin lääkäri toisin määrää! Niin monella naisella on kaikennäköisiä vuotoja raskausaikana ja kaikki menee hienosti siitä huolimatta. Toki pelkopeikko on niskassa, mutta toivotaan ja rukoillaan parasta!!! (((ISO VOIMAHALI))) Ja riikuilijalle myös tsemppiä!!!

Kiitos referaatista Aniliini! Harmi, ettei tullut katsottua keskustelua, mitähän minäkin muka töhötin juuri silloin, kun olisi ollut kerrankin mielenkiintoista seurattavaa, hmph.. yleensä kerkeän töllön ääreen aina lopputekstien pyöriessä, kun olen jotain päättänyt katsoa.. :headwall: :/

Haa, mimskun ja touhiksen kanssa yritämme sitten tiellä pysyä, vaikka kuinka lipsuu.. :LOL: :p Tein tänään muksujen pikkujoululahjaostoskierroksen (mikä sanahirviö..) jälkeen kanapataa, jossa thai-maustetta ja -soossia ja kookosmaitoa, lisukkeena punkkua (Kauppalehden suositelemaa Toroa, 6,99/pullo- ihan mun suun makuista ja possuedullista!) ja illemmalla ehkä muutakin.. ehkäpä.. kenties.. :whistle: :ashamed: :LOL: Tähän asti ollut kuulemma loistavaa ja mahtavaa, katsellaan jatko kunhan muksut saadaan huoneisiinsa.. :p :heart: Hitshin hjuvaa tää punkhu.. ja mitenh thjerveellistä.. ;) :LOL:

Joops, nyt tutkiskelemaan vaatevarastoa, jos vaikka löytyisi jotain punaista päälle pantavaa perjantaiksi pippaloihin (PPPPP), paitsi etten rakasta punaista ollenkaan, hmmm.. no, jotain kuitenkin.. :whistle: :wave:
 
Ei, ei mimsku, kun mä saan nää kasvatustieteen paprut ulos, niin en vähän aikaan meinaa yhtään mitään. Makaan vain ja haisen tosiaankin. Onneks tässä ei kauan enää nokka tuhise, mutta tuo riivatun lopputentti meinaa viedä hermot. Se oli Nanni, joka pähkäili jotain lisäopintoja :D :D :D

Mertsi älä vielä masennu :hug:

Jo rupesi aivan punkku maistumaan kielellä koko päivän pänttäämisen jälkeen. Siis onko se joku uusi Toro-laatu? Nannin vika, kun kävi täällä sammaltamassa ja kehumassa :LOL: Kunnon punaviiniä ei kyllä voita mikään :p

Nyt suihkuun, jos tuolta viinakaapista löytyisi sen jälkeen joku kiva snapsi. Glögiä kyllä olis kahta lajia odottamassa, mutta en taida niitä nyt ruveta hörppimään. Ei oikein käy punaviinistä.
 
Älä höpötä Aniliini, khunnon phunaviininh voithaa khyllä khunnon sheksi! :LOL: :p

Joka tosin meinasi vallan äsken unohtua ja käämit kärventyä, kun ukkeli huuteli mua leikkaamaan tukkaansa kesken nettailuni- vihdoin viimein olin löytänyt pohjoisen kelomökin, jonne olemme menossa lomailemaan helmikuussa. No, kilttinä ja kuuliaisena (iso :LOL: ) vaimona kipitin siistimään ukkokultani hiukset ja jäin imuroimaan veskiä, kun ukkeli pamahtaa koneen äärelle ja sulkee onneton-tolvana-puupää-eenokki työllä ja tuskalla etsimäni mökkisivut ja kaivaa jotkut hiivatin autoesittely-koeajo-testit esille! Joten melkein kuohu(nta)punkusta tämä Toro käy! :LOL: :LOL: Onneksi huuruissani hoksasin sivuhistoriikin olevan olemassa ja lepyin sekunnissa- as always :p :whistle: ;)

Siis asiaani: punainen etskari, ylhäällä 'tikku-ukko-piirtäjän' härän pää, alhaalla 2004 ja TORO. Full-bodied, big, bold and fruity..rich flavours of blackberry and plum.. namnamnammmmm.. moiks taas, niitä vaatteitahan minä meinasin äsken... :p :wave: :xmas:
 
Huomenia vaan!!!
Meillä ei edelleenkään toimi netti kotona, joten täytyy tyytyä tähän työkoneeseen.
Tänään olis työilta ja eilen kävin kansa epätoivoisesti vaatekaappiani läpi :/
Siis mustat housut just ja just kiinni (aiemmin olleet reilut)mitä ny vähän kiristää ;) Paita puoli olikin sitten hieman vaikeampi kun tuota turvonnutta mahaani en saanut mihinkään piiloon näyttää meinaan siltä kuin viikkoja olisi jo lähemmäs 20. Mieskin sanoi ett miten toi maha voi olla jo noin suuri!!!
:LOL:
Täällä näyttäis ett raskaus jatkuisi, mutta kyllähän sitä hieman vielä miettiin, että onkohan kaikki kuitenkaan hyvin :\| Olen kuitenkin päättänyt etten nyt hermoile sen asian kanssa tulee sitten mitä tulee kun kuiten ultrassa kaikki oli oikeissa paikoissa joten mistään kohdun ulkoisesta ei ole ainakaan kyse.

Plussia ilmaaaaan+++++++++++++++++ :whistle: :whistle:
 
Torstai päiviä mammelit!

Voi kuulkas-kyl me naispuoliset immeiset sitten osataan olla naisellisia ja huomiokykyisiä jo pienestä pitäen. :LOL: :LOL: :LOL:

:D Meinaan kun tussa äsken lähdin wc.käynnille ja samalla sitten ovista metsästelin tuol CB:n digitestillä niin tuli kuopus perässäni kipitellen viralliseksi valvojaksi. :LOL: ;)

Testiä kun tein oli valvojan simmut tarkkaavaisina seuraamas toimitust, jotta onko oikein tehty. No, kun tikkuun oli tarvittavat tarpeet tehty ja suojuksen paikoilleen asetin. Niin neiti tuumas simmut kirkkaana loistaen testi ikkunaa tarkkaillen: Se viiikkuuuu! ;) :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: ;)
Jaahas voinette vaan arvata jotta kenellä meinas nauru ilmoille päästä kun oli tuo ilme neiti 2v valvojat totisen teitäväinen. :D

No, vaan ei viel pasahtanut sarvi täyteen mittaansa joten odotellaan ja tänään vois sitten iltasel hiukan harjoitella mikäli päästään ukon kans hetki kahden oleen. Niin ja jos jaksaa ukko minun viettelyt vastaan ottaa. ;)
Meinaan vaan jotta saattaa jännityst ilmas tääl tänään olla kun tulee ukkonkotiin sinun äitini ja sisareni kannoillaan. :whistle:

Mut joo ehkäpä on ukkokulta sitten parahiks viikonlopulle rauhoittunut ja kotiin asettunut ku ovis taitaa silloin parhaillaan olla. ;) ;) :p :p

Mut nyt kaikille plussat heitän ja tsemppit rutistan halauksen kanssa joka ikiselle oli sitten piina mistä hyvänään johtuvaa.

+++++++++++ :wave: :wave: :wave: :hug: :hug: :hug:

ps. Ei muuten sitten eilen viel selvyyttä tullut aloitanko työt vuoden alusta vai en. :( :/
 
Heipparallaa siskot =)

Kotona ollaan edelleen ja kokonaisena, rv 40+2 tänään =) Ei ota syntyäkseen tämä vaavi :D Hermot tosi kireellä ja vointi ei ole enää mitä parhain...
Tänään ä-polilla kohdunsuun todettiin olevan auki 4 cm ja meinasivat, että ihme on jos ei viikonlopun aikana synny. En tosin usko ennen kuin sen koen... Mutta jos ei niin ma-aamuna käynnistellään =)

mertsille tsempit ja :hug: tälle päivälle =)
Muille +++++ tasapuolisesti

Voit muuten nanni poistaa minut tuolta listalta, kun tämä tulokas jää viimeiseksi, kunhan nyt ensin tajuaisi kotiutua :D Moikkailen teitä silti välillä :wave:

Malttamaton Lauriina ja toukka rv 40+2 :heart:
 
Koita kestää, Lauriina, kukaan ei vielä ole suutariksi jäänyt! Ihanaa kohta sinulla on oma pikkuinen nyytti sylissä! Maailman onnellisimpia tunteita! :heart: :hug: :heart: Tsemppiä synnytykseen! Käythän meille kertoilemassa sitten, mitä saitte aikaan! :D

Missä muuten ovat Ebony, EMMA-64, umut ja äitix2? Ei ole pitkään aikaan täällä näkynyt, ilmoitelkaa itsestänne, jos haluatte vielä porukassamme turista!

Päivänjatkoja kaikille, täällä töissä hiukkasen kiirusta.. :/ :wave: <br><br>
 
umut
Heissan taas!

Niin on aika vierähtänyt kummasti,sitten viime sepustusten.. :whistle:
Mies kävi ja lähti, joten tässä sitä odotellaan onko pullat uunissa vai ei :D
Mekin täällä pakkaillaan pikkuhiljaa kamoja kasaan..ihanaa tulla taas kotiin :heart:
Täälläkin on joulukamaa kaupat pullollaan( Turkki) ja olenkin luonut joulutunnelmaa sikäläisillä joulukoristeilla, jotka kyllä pakkaan mukaan, ovat vähän eksoottisemman näköisiä kuin siellä. :xmas:

Nyt siis kp.21 vissiin :snotty: ..mulla nää kierrot heittää sen pari pvää sinne tänne, mut normaalin rajoissa kuitenkin,kerran vuodessa on sellainen pitempi kierto, että jo luulee olevansa raskaana, kattia kanssa, aina on tätiliini tullunna kylään :headwall:

Mutta plussatuulia kaikille :) :) :)
 
umut
:wave: Niin ja riikuilijalle ja ( mertsikö se oli) teille voimia ja jaksuja...itselläkin matkan varrella noita tuulimunia ja yksi 20rv. päättynyt raskaus takana , tiedän nuo vuoristorata tunteet toivosta epätoivoon...koittakaa jaksaa !!!!

:wave: :wave: :wave:
 
mimsku
No voihan perskuta, kun menin taas nimissä sekoileen. Opiskeluintoa joka tapauksessa kaikille jotka jotain joskus ehkä opiskelevat :D

Eilen oli mies niin puhki, etten edes viitsinyt yrittää sitä houkutella lihan iloihin :( Mutta kyllä meno varmaan piristyy.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille =)
 
Mertsi, miten meni lääkärikäynti? *peukut typösenpystyssä* Olihan kaikki ok, olihan?

Umut, minkälaiset kelit on Istanbulissa nyt? Kuinka olet suurkaupungin vilinässä viihtynyt? Turkki on yksi mun suosikkini lomakohteista, viimeksi oltiin 1,5 vuotta sitten Antalyassa pari viikkoa ja ajeltiin rannikkoa pitkin länteen melkein Marmarikseen saakka. Aivan älyttömän hyvää ruokaa (kuinka nyt tulikaan ruoka ensimmäisenä mieleen.. :LOL: ) ja ihmiset aina niin ystävällisiä! Ennen kuin kävin Turkissa ensimmäisen kerran kymmenisen vuotta sitten, ajattelin ettei ikinä, mutta toisin kävi! Romukoppaan joutaa ennakkoluulot! :D

Kohta jumppaan, mukavaa torjantai-iltaa kaikille! :wave:
 

Yhteistyössä