YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Hello vaan!

Tänne ei kuulu mitään uutta, mutta on ollut niin paha olo etten ole jaksanut kirjoitella mitään eilenkin täytyi lähteä kesken päivän töistä kotiin kun ei oikein voi täss asikaspalvelussa olla naama vihreenä.
Mut niinkuin Mertsii sanoi otamme tämän ilolla vastaan... ;)
 
Hehei!!!! Jospa minäkin taas vähän skriivailen... Itku tuli eilen, kun menkat alkoi. :'( Mikä sitten aiheutti, mut tavallistahan tämä jo on! Eli kp 2/32 nyt sitten menos, masu pipi vähän, ei vuolasta vuotoa, mutta kuitenkin. Hohoo... Ja sunnuntaina yksi tuttavani kertoi, jotta juhannusvauva tulossa. Nyt 7:lle plussausta meidän tuttavapiirissä!!! Mikä kumma se on, jottei meille tärppää, aina vika aikaanko touhuissa?!!
Jeps! Mutta tosi paljon kaikille jakselemisia ja plussia!!!!!!!!!!!
Eteenpäin vaan ja Joulukin tulossa! Miehellä jouluna 2viikkoa lomaa, ovis taitaa osua just sinne.... ;)

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :wave:
 
:hug: mantana. Täällä myös kp 2/26-28.

Minulla ei liiemmin enää edes ole noita ajatuksia vauvoista, kun ei vaan mitään tapahdu raskauden suhteen. En sitten edes jännitä nykyään, odotan vaan että menkat taas alkaa. Joten siinä mielessä oon kai hiukka väärillä sivuilla. Tammikuun alussa on kyllä gynis, mutta vaikea uskoa, että siellä nyt yhtäkkiä jotain erityistä selviäisi. Kyllähän se vähän kirpaisee, mutta minkäs teet.

 
mimsku
:hug: Aniliinille ja Mantanalle. Eikä tää ole ollenkaan väärä palsta Aniliini sulle! Kyllä täällä varmaan on monella tuo jännääminen jäänyt, kun ei vaan vaavia kuulu.

Olisi varmaan eria asia jos oltaisiin 20-30 -vuotiaita. Todennäköisesti asian ottaisi paljon raskaammin, kun siihen päälle saisi kuulla sukulaisilta jokaisessa mutkassa, että missäs se vauva???? meiltä "vanhuksilta" kukaan tuskin odottaa ihmeitä.

Itse suhtaudun alkaviin menkkoihin myös rauhallisesti, koska tiedän, että sieltähän ne tulevat. Nyt olen alkanut olla aika negatiivisella kannalla lapsettomuushoitojenkin suhteen. Ollaan siipan kanssa kallistumassa sille kannalle, ett jos ei vauvaa tule, ei sitten tule. Hyvähän meillä tässä.

Tilattiin muutes matka Berliiniin! Onko kukaan käynyt siellä lähivuosina? Minä kävin viimeksi muurin sorruttua. Lähdetään kyllä vasta maalis-huhtikuun taiteessa, mutta ´mukava on odottaa jotakin.

Kyllä minua hymyilytti Nanni nuo sun kaffehuonejutut. Minä täällää eilen jossakin aivojeni syvimmissä sopukoissa aloin pikkasen ajatella, että missähän mahtaa olla mun jolukoristeet? Eivät oo vielä hyppineet silmille :LOL: :LOL: :LOL:

Lököisää itsenäisyyttä tänne pimeyden keskelle! Tehdään hyvää ruokaa ja poltellaan kynttilää.. :saint:
 
Meille syntyi maanantaina 4.12 klo 15.19 ihana tummatukkainen poika :heart: 4020g ja 52,5cm täyttä kultaa :heart: Ja tänään kotiuduttiin.

Synnytys meni kaikkineen hyvin ja todella nopeasti, reilu tunti meni =)
Voi tätä onnentunnetta :heart:

Ikionnelliset Lauriinas ja perhe :heart:

Laitan mertsi sulle yytä, kunhan vähän pääsen normaaliin kotiarkeen taas...
 
Voi iik ihanaa, Lauriina!!! Onnea sylin täydeltä teille! :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower:
Ihan tuli liikutuksen kyyneleet silmiin ja onnen pala kurkkuun, kun luin mahtavat uutisesi! :D :hug:
 
Heips! Aniliini mehän mennään melkein samoissa kierroissa! Tsemppiä ja rentoa meinikiä vaan, kyllä me vielä ++++++++ ...sataan!! :xmas: täältä heittelee paljon +++++++++ kaikille!

:xmas: :xmas: :xmas: :wave:
 
elämääni eksynyt
Tervetuloa NANNANELLA! Toivotaan että se mieskin vielä tuohon asiaan innostuu:) Meillä kanssa 5. tulossa ja hiukan jouduin tuota meidän isäntää asiaan pehmittelemään,kun alunperin sillä oli suunnitelmissa korkeintaan 2 lasta;) La maaliskuussa joten eipä enää kovin pitkää aikaa.
Mitä mimmimammalle kuuluu? Onko vointi helpottanut yhtään,vai edelleenkö suppailee???
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2006 klo 13:59 nannanella kirjoitti:
vieläkö tänne mahtuu mukaan? Olen 35,5v 4 lapsen kotiäiti ja haaveilen vielä 5. lapsesta, mies ei vaan ole oikeen innostunut :'(
Tervetuloa nannanella! Me iät ajat täällä kirjoitelleet sekosimme Lauriinan vauvan syntymästä niin, että emme edes tervetuloja toivotelleet! Nanni varmaan lisää sinut tuonne etusivulle, joohan?!?
Vaikka missä lie koko Nanni...!?Huhuu.

Oikeastaan minun pitäisi antaa tietä uusille kirjailijankyvyille ja hiipiä tuonne odotuspuolelle, mutta kun mää ooon jo niin tottunu täällä luuhailuun, että miten se vanha koira uusia temppuja oppii... ?:LOL:

Oloissa ja mielialoissa on suurta vaihteluväliä :) Kuuluu kai "taudin"kuvaan. Iltaisin hiivin nukkumaan jo ysiltä ja aamuisin en pääse ylös sängystä, vaikka takana on yli 10 h unta! Saattaa se olla tää pimeyskin!

Mutta missäs mallissa teillä mammoilla on jouluvalmistelut? Kakut ja tortut pakkasessa? :) Minä ajattelin tänä viikonloppuna aloittaa. Yks työkavaeri puhui kanelisydämistä ja ne kuulosti NIIN ihanilta, että täytynee aloittaa niistä! Muistelen, että niitä oli kotonakin joskus lapsena.
Kyntteliköt otin esille viime viikonloppuna. Keittiön puin punaiseen jo useampi viikko sitten. Näin täällä, entäs teillä?

Jaa-has ei auta, työt kutsuu!

Plussat pimeyteen lähtee: NYT :wave:
 
nannanella harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2006 klo 09:11 Mertsii kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2006 klo 13:59 nannanella kirjoitti:
vieläkö tänne mahtuu mukaan? Olen 35,5v 4 lapsen kotiäiti ja haaveilen vielä 5. lapsesta, mies ei vaan ole oikeen innostunut :'(
Tervetuloa nannanella! Me iät ajat täällä kirjoitelleet sekosimme Lauriinan vauvan syntymästä niin, että emme edes tervetuloja toivotelleet! Nanni varmaan lisää sinut tuonne etusivulle,

Plussat pimeyteen lähtee: NYT :wave:

Kiitos tervetulo toivotuksista ja kyllä vauva uutisista kannattaakin seota ;)

Minäkin haluan onnitella kaikkia, jotka ovat vauvan saaneet tai ovat plussanneet :flower: Kaikille plussaa toivoville peukut pystyyn :heart:
 
Lauantai aamuja kaikille täältä kymilaakson suunnalta.

Nanni se tais kysellä tuon sarven täyttymistä. No, eipä tullut täyttä siit tällä kierrolla; syy siihen tuntematon sillä näin ei ole kertaakaan vielä tikutellessa pääsyt käymään. Liekkö ollut ajoitukset testailuilla väärät kun testit tein silloin kun muistin. :( :ashamed: :/

Jaa jaa vai on sitä muillakin sellaista luovuuttamisen tunnetta sisuksissa. No, siitähän minäkin täällä kärsin. :( On jotenkin sellainen olo/tunne tullut jotta meillä lapsiluku täyttynyt tuon kuopuksen ja sen vuosi sitten olleen km:n myötä. :( :/ Eli en oikein ole ennään jaksanut jännäillä osuuko touhuilut tärppeihin vai ei tai tuleeko se tätyli kaahaamaan porchellaan tuohon kulmille. Olotila siis yhtäkuin hällä väliä/tulee jos on tullakseen ja kaikin puolin muutoinkin on sellainen tyhjä-olo. Missä lienee syystä sitä en tiedä, mut en jaksa edes joulua oikeen alkaa laitella, kun tuntuu et siitä hösätään jotenkin turhaan joka paikassa. Lapsetkin tuntuvat vain ja ainoastaan jatkuvasti haluavan jos mitkä kalliit vehkeet ja vempaimet; sitten joululahjaksi. :\|
Ei tunnu joulun odotus entiseltään; ei ole maa valkoisena ja kaupallisuus on mennyt etusijalle jos missä. Miksiköhän, olenkohan minä jotenkin jäänyt sinne niihin entisiin hyviin aikoihin. :ashamed: :headwall: Olen kait. :ashamed:

Vaan onnea Lauriinas, puolestasi iloinen olen jotta teillä on toive täyttynyt . :flower: :flower: :flower: :hug: :hug:

Uusikin kuumeilija oli joukkoon saatu, mutta tältä kalkkikselta nimi pääsi jo unohtumaan. No, joka tapauksessa tervetuloa mukaan.

Mikähän mahtanee olla mimmimamman tilanne??? :headwall: :headwall: (Laittelehan vaikka s-postia tai yv:tä jos et välitä täällä palstalla tilastasi tiedoitella.)

Plussaneille tarrat asukille matkaan ja muille plussat lentoon heitän.

++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:

Ps. Minä lähden nyt odottelemaan puh.soittoa ostamiemme kaappien tuojalta niin tiedän olla passissa niitä vastaan ottamassa. Kahviakin voisin ajan kulukseni ja lämmikkeeksi keitellä. Juu lämmikkeeksi sillä olemme yrittäneet säästeliäästi taloa lämmitellä niin sähköisesti kuin puillakin. Isossa talossa kun nyt asustelemme niin on elettävä kaikin tavoin säästeliäästi. :p :p :p

Juu jopa nuo peitotkin on viime aikoina pölisseet säästöliekillä. :LOL: :LOL: Eivät siis pölise ellen minä naisellista viettelytaitoa käytä hyväkseni. ;) <br><br>
 
mimsku
Huomenta!

Kyllä voikin olla pimeätä. Tämän pimeyden keskellä vielä tuo tädin odottelu tuntuu niin niin mukavalta...

:LOL:

Tisut on aivan kamalan kipeät. Ja lauantaihin asti pitää ootella. Miksi meitä naisia rangaistaan näillä vaivoilla? Mulla siis heti oviksen jälkeen rinnat avan älyttömän pahan tuntuiset. KAKSI VIIKKOA! Jessus!

Huolimatta näistä voisotuksista toivottelen kaikille mukavaa viikon alkua.


:attn: Nanni ja Touhis..Oireita suuntaan tai toiseen?
 
Missäs mammat luuraa? Kädet kyynärpäitä myöten joulukakkutaikinoissa??? :xmas:

Minä tein viikonloppuna pipareita ja kanelisydämiä. Ja kas, sieltähän se joulumielikin tuli kun tuoksu täytti talon ja lapset kävi "varastamassa" tuoreita leivonnaisia. Pojalla oli kavereita koko lauantain ja mussuttivat lämpimäisiä periaatteella kuka eniten ehtii. Voi sitä lasten iloa! Kyllä siinä väkisinkin tuli hyvä mieli myös itselle. Niin, että äläpäs Touhis vaivu liian synkeisiin mietteisiin tästä kaupallisuudesta! Onhan se tietty totta, että liikaa keskitytään tavaroihin. Mutta ainahan voi muuttaa jos ei muiden niin oman joulunsa, ei-kaupalliseksi hyvän mielen jouluksi.... O-Ho, johan olen filosohvinen :) heti näin maanantaina.

Täällähän taitaa moni piinailla just nyt. Miltäs vaikuttaa? Kajahtaa viivat mittariin?

Ja nyt lounaan kimppuun Nam !
 
Tervetuloa, Nannanella! Lisäsin sut etusivun listaan.

Täällä taitaa täti tulla, hieman tuhrua näkyvissä jo.. :( Jotenkin alkaa olla sellaiset fiilikset, että kuumeilu alkaa riittää meikeläiselle, tulee jos tulee ja todennäköisesti tästä-mitään-ikinä-tule.. höh, ei vaan enää jaksa, kun ei tärppää, niin ei sitten. *viskaa pyyhkeen kehään*

Jatkelen töitä, taas miljoona raporttia väännettävä ennen vuoden vaihdetta, moiks! :wave:

 
nannanella harmaana
Kiitos Nanni65

Älä viskaa pyyhettä kehiin vielä :flower: mulla on kanssa täti kylässä ja mies ylipuhuttavana ja kaikki ottaa aivoon, itkettää ja v****aa ja vaikka mitä :ashamed:
 
mimsku
Tervehdys!

Ja tervetuloa mukaan Nannanella =)

Noi Nanni :'( Kyllä se riipii..argh! Ihan samat tunnelmat ollu mullakin, ja on varmaan taas, jos / kun menkat alkaa.

Mut ei se mitään! Ei kuumeilla! Ollaan vaan ja odotellaan ihmettä tapahtuvaksi. Tai ei edes odotella! Annetaan tulla tai olla tulematta.

Eli tästä nyt varmaan voi päätellä, mihin suuntaan olen kallistunut näiden lapsettomuushoitojen suhteen. Sain hormoniarvot muutes jo aikapäiviä sitten: kaikki kunnossa. Huomenna siippa vie simpat. Eli joulun jälkeen selviää niiden laatu.

Eletään varmaan sitten sen mukaan :/

Nyt on kyllä niin kipeät rinnat ettei koskaan. Ja tänään kun olin salilla, alkoi alavatsaa juilia oikein niin, että piti hetkeksi levähtää istumaan. Tuli tunne, ettei voinut seisoa suorassa. Tunne vaikutti aika tutulta, joten toiveet pomppasi pilviin heti kättelyssä.

Varmaan taas tipahdan ja lujaa :LOL:

Mutta vaikka on vielä tosi aikasta, aattelin aamulla testata, jos vaikka näkyisi, ettei tarvitsisis niitä simppoja viedä.On nimittäin aika kallista lystiä se.

Kaikkea sitä kehittelee päässään :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :kieh: :kieh: :LOL: :LOL: :LOL:


B)
 
Minä voisin myös ilmoittautua, eli "VIELÄ VAIN37v" mittarissa ja neljän lapsen äiti joka kuumeilee vielä sitä viidettä suurta ihmettä=) . Koko perhe ollaan taas vauvakuumeen kourissa vaikka nuorimmainen vasta reilu 4kk:n ...
Oviksen odotteluaikoja elelen...
 
Pidän peukkuja, mimsku!! Tissipipi voisi hyvinkin olla erittäin vakava oire raskautumisesta! =) :p Mulla ainakin kaikilla kolmella kerralla ollut heti kk:n poisjäämisen aikoihin järrrjettömän kipeät rinnat, nyt ei kyllä pätkääkään kivistä mistään kohtaa ja tänään salilla jaksoin hulluna painaa menemään :LOL: Ja finni (prkl!) on ilmestynyt naamaan.. siis täti tulee lähipäivinä, vaikka tuhrua ei ole enää näkynytkään.. :headwall: No joo tää on niin tätä, mutta mimskulle ja touhikselle peukutan, oliks muita? :/

Hei mimmimamma, mitä kuuluu? Onko mitään uutta?

Mertsiläiselle ihanaa odotusaikaa ja ihan vaan hiukkasen oksuja! :saint: :LOL:

Nyt autokuumeisen miehen viereen köllöttelemään (joo, koeajossa yksi tuossa autokatoksessa *iso huokaus* :LOL: ), jos se mua enää edes huomaa... :p :LOL:
 

Yhteistyössä