Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

@Maaria1980
En tapaa lääkäriä ennen looppia.Mutta pyysin soittoaikaa koska haluan tietää mitä koepaloista löyty.

Paha pms vellonut koko viikon ja naama kukkii.Kauheesti ei ole ollut menkjajomoja eikä vielä tuhrutellutkaan (Mitä tammikuusta asti tehny joka/kk)
Mutta olo että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä
23/24 tänään.En käytä testejä kun tiedän etten raskaana ole. (talletukkset -3 ja+1 et en niittenkä varaan kyllä paljoo laittas)
 
Minut voi nyt sitten siirtää odottajiin, tein digin ja se näytti jo 2-3 viikkoa raskaana. Että uskotaan nyt sitten viimeinkin! En vaan olisi ikinä uskonut, että 36v ja 41v voi saada jo yk2 onnistumaan, mutta näin nyt sitten kävi.

Tosi paljon onnea ja plussatuulia tänne kaikille, toivottavasti saisin jonkun vielä mukaan tammikuisiin 2018. :)
 
Onnea @Tähti_1980 :) Siirtelen sinut plussanneisiin illalla tai huomenna, kun pääsen koneelle.

Täällä ei ole vielä luovuttu toivosta. Toinen testi huomenna tai ylihuomenna, ellei nyt menkat ehdi alkaa. Nyt siis kp 24/25 ja dpo 12. Tietty kuitenkin teen testin tänään illalla. Sit voi selitellä iltapissalla negan :D
 
@Miri81 en jaksanut tehdä. Vaikuttaisi alkavan menkat tänään, ekat punertavat jäljet paperissa nähty. Kierron pituudeksi tuli se 24 päivää kuten ounastelinkin. Saa nähdä kuinka runsaat on tällä kertaa, kun olen sitä Gelèe Royalea syönyt. Ainakaan tällä kertaa ei ollut menkkavääntelyitä kuin yhtenä päivänä ennen menkkoja, eli sikäli ainakin normaalimmat menkat. Ajattelin nostaa annostuksen 2 kapseliin tänään, 1-2 kapselia saa päivässä syödä.

Niin, @Tähti_1980 laitanko plussaamiskuukaudeksi huhti- vai toukokuun? Voisi se minusta huhtikuu olla, kun silloin teit ekat testit.
 
Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua :love:

- Maaria1980, 37v, yk 3 tai 8 (km), 1. lapsi
- taaperotx5, 34v, tilanne ?, 6. lapsi
- Charlotte82, 34v, yk 1, 3. lapsi
- murmelii, 35v, yk 1 vai 2?, 3. lapsi

- Miri81, 36v., yk 2, 2. lapsi


Taustalla:
- tänttähäärää, 34v, 6. lapsi



Plussanneet

- Hiekkasärkkä79, 37v, yk ?, 3.lapsi, + 1/2017
- Minnuli2011, 34v, yk 6, 2.lapsi, + 2/2017
- KatjaMarika, 35v, yk 2, 3.lapsi, + 2/2017
- Taaartsan, 35v, yk 2, 1.lapsi, + 4/2017
- Snowmamma82, 34v, yk 7, 4. lapsi, + 4/2017
- Tähti_1980, 36v, yk 2, 1. lapsi, +4-5/2017


Lyhenteitä:

yk = yrityskierto, tai ya = yritys alkanut
kp = kiertopäivä / kierron pituus
dpo = päiviä ovulaation jälkeen


Lisääkö pinoon haluavat itsensä tähän? Klikkaa Vastaa-nappia, poista alun ja lopun quotet ja lisää itsesi tänne. Tai laita ketjuun punaisella omat tiedot.
 
25/24 Menkkoja ei kuulu eikä näy.
Eilen 24/24 ehkä dpo 12 tein kuitenkin testin että jos nyt kuitenkin olis tuuri käynyt.Mutta niin negaa oli kun vaan olla ja voi. :( :(

Ehkä tämä stressi nyt vaan siirtänyt kuukautiskierron pituutta.Joulukuussa on ollut 26pv muuten ollut tasasta 24.

Tätiä siis vaan odotellessa.
 
Eikö ne menkat siis alkaneetkaan silloin lauantaina, @tänttähäärää ? Jopas nyt on kummaa. Onkohan täälläkin samaa liikkeellä? Oon saanu pyyhittyä verta, mutta siteeseen ei oo jäänyt oikein mitään. Nyt alkaa olla 6 tuntia ensimmäisistä pisaroista. Luulin, että nyt tulis tavalliset menkat, kun olen sitä Gelèe Royalea napsinut. Ei ole ikinä alkaneet tällä tavalla. Menkkamaisia kipuja ollut eilen, eli ei kuitenkaan mitään viikkoa ennen menkkoja, kuten viimeksi. Yleensä mulla ei ole mitään menkkoja edeltäviä kipuja. Nämä on vasta kolmannet menkat km:n jälkeen, eli vielä voi mennä että kroppa toipuu ja menkat normalisoituu. Mutta kun pitää olla niin malttamaton!
 
Pääseekö messiin? Ikää ei vielä ole yli 35, täytän vasta loppuvuodesta :whistle: Toiveissa avokin kanssa yhteinen lapsi ja vaikka yritys on täysillä päällä jo nyt (aloitettu marraskuussa -16 eli nyt menossa yk6), pelkään että tässä saattaa hieman kestää. Mulla on PCOS ja vasen munasarja on ilmeisesti täysi susi eikä oikeakaan toimi kunnolla. Esikoista "tehtiin" 2 vuotta :censored: En siis luomuna ovuloi juuri koskaan ja sen lisäksi kierrot ovat pitkähköjä, yleensä 35 päivää.

Nyt kp23 ja epäilen "oviksen" olleen kp20. Kävin yksityisellä lapsettomuuteen perehtyneellä gynellä kp15 ja silloin oikealla oli yksi 10mm folli joten gyne ei hirveästi antanut toivoa tähän kiertoon. Sieltä lähti mukaan parin kuukauden satsi Inofolicia ja Letrozol-resepti seuraavaan kiertoon :love: Nyt vaan odotan menkkoja että saisin alkaa syödä nappeja :LOL: Toki just laskeskelin että jos kierto on taas 35 päivää, saan aamulla avata ensimmäisenä äitienpäivälahjanani sidepaketin :cautious::poop::ROFLMAO:
 
Kivaa, lisää väkeä! Tottakai pääsee mukaan, @Miljamaaria :) Ei se ikäraja niin tarkka ole. Niin, jos haluat, voit itse lisätä itsesi tuohon listaviestiin, joka onkin jossain tuossa aika lähellä. Joko tällä tai edellisellä sivulla. Oon just menossa suihkuun, ja kohta oon menossa gynekologille. Joskus illalla aikaisintaan lisäisin sut siis listaan.

Vielä vähän lisää omaa napaa. Eilen alkoi siis menkat, vaikka alku olikin vähän kyllä outoa. Eilen sitten myös arvoin, varaanko gynen vai en. Nyt vaikuttaakin menkat runsaammilta tai vihdoin taas tavallisilta. Mulle siis tapahtui keskenmeno helmikuussa. Nyt alkaa yk 3 sen jälkeen ja yhteensä yk 8.
 
Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua :love:

- Maaria1980, 37v, yk 3 tai 8 (km), 1. lapsi
- taaperotx5, 34v, tilanne ?, 6. lapsi
- Charlotte82, 34v, yk 1, 3. lapsi
- murmelii, 35v, yk 1 vai 2?, 3. lapsi

- Miri81, 36v., yk 2, 2. lapsi
- Miljamaaria, 34v., yk6, 2. lapsi


Taustalla:
- tänttähäärää, 34v, 6. lapsi



Plussanneet

- Hiekkasärkkä79, 37v, yk ?, 3.lapsi, + 1/2017
- Minnuli2011, 34v, yk 6, 2.lapsi, + 2/2017
- KatjaMarika, 35v, yk 2, 3.lapsi, + 2/2017
- Taaartsan, 35v, yk 2, 1.lapsi, + 4/2017
- Snowmamma82, 34v, yk 7, 4. lapsi, + 4/2017
- Tähti_1980, 36v, yk 2, 1. lapsi, +4-5/2017


Lyhenteitä:

yk = yrityskierto, tai ya = yritys alkanut
kp = kiertopäivä / kierron pituus
dpo = päiviä ovulaation jälkeen


Lisääkö pinoon haluavat itsensä tähän? Klikkaa Vastaa-nappia, poista alun ja lopun quotet ja lisää itsesi tänne. Tai laita ketjuun punaisella omat tiedot.
 
  • Tykkää
Reactions: Maaria1980
Moikka taas!

Päätinpä kirjoitella tännekin lisää kuulumisia, vähän nyt on ollut hiljaista täällä.

Toissapäivänä kävin siis gynellä, ja tänään oon menossa verikokeeseen (fsh-hormoni). Voi onneksi vapaasti valita labran, minne menee. Jos verikokeen tulos on hyvä, niin voidaan jatkella yrittämistä tämän vuoden loppuun asti. Jos ei siihen mennessä olla raskaana, niin sitten saan lähetteen kunnalliselle puolelle. Toivottavasti ei sittenkään joutuisi hoitoihin, eikä siis vielä nytkään.

Gynelle menin, koska mulla on ollut km:n jälkeen parit lyhyet ja aika niukat menkat. Tällä kertaa pari ekaa päivää oli runsaudeltaan ehkä aika keskiverrot, sitten 3. päivä eli eilen ei tullutkaan kuin aamulla/yöllä vähän. Mutta nyt 4. päivä näyttäisi taas tulevan ainakin vähän. Että johan nyt on!

Kaikki näytti olevan ihan normaalisti ultrassa. Pieniä myoomia mulla oli. Suurin oli 16 mm. Merkitsi kaikkien koot ylös, ilmeisesti jotta voi seurata mitä niille tapahtuu, yhteensä kolme niitä oli. Mutta mitään haittaa niistä ei pitäisi näissä vauvantekopuuhissa olla.

Mitäs teille muille kuuluu?
 
Tervetuloa mukaan @Miljamaaria!

Täällä käynnissä oviksen metsästys tai ainakin sellaisen yritys.. pari eri laskuria käytössä ja toinen näyttää ovista huomiselle (jos yhtä lyhyt kierto ku edellinen) ja toinen maanantaille (25 päivän mukaan).. tikkuihin oon saanu pari päivää haaleeta viivaa mutta en luota et ne näyttäisi oikein ku ei viime kierrossakaan tummaa viivaa tullut vaikka kipuja oli..

Mikäli ovis on huomenna niin sattuu tosi pahaan saumaan koska miehellä tässä muutama yövuoro (vielä ensi yö) joten tapahtumat makkarin puolella olemattomat koska lapset kotona ja mies töissä ajat jolloin lapset nukkuu.. huoh.. nyt siis kp 9 ja viimeks oviskivut oli kp 10...
 
@Maaria1980 Hyvä että gynellä oli kaikki ok! (y) Nyt vaan toivotaan että verikokeissa arvo on mitä pitääkin ja saisitte sen luomuplussan mahdollisimman pian. Toki mä itse koen "hoidon" (vaikka onkin vasta OI) aloittamisen helpotuksena ja uutena lisätoivona, mutta toisaalta mussa on tutkitusti vikaa. Kiitos tervetulotoivotuksista!

Kiitos ja kumarrus myös sulle @murmelii :) Kiva että mahtuu mukaan! Toivottavasti bongaat oviksen ja saat miehen houkuteltua vaikka yövuoron jälkeisiin aamupikaisiin :LOL:

Täällä kp25 ja dpo5 eikä oloja suuntaan tai toiseen. Tai oloja on joo mutta ei mitään raskautumiseen liittyvää :LOL: Pian 5 vrk täynnä ilman tupakkaa (y) Eli vieroitusoireita löytyy ja sit toi tupakkalääke aiheuttaa muiden oireiden päälle vielä karseaa etomista. Pakko yrittää kaikki mahdollinen millä saisi itsensä edes vähän hedelmällisemmäksi :ROFLMAO: Plussaan olisin tumpannut joka tapauksessa mut parempi ennemmin kuin myöhemmin :) Päätin että ensi perjantaina dpo12 testaan ja seuraavan kerran sunnuntaina jos menkat ei ala. Susikierto mut pitäähän sitä olla jotain jännättävää :ROFLMAO: Saapa taas tuijottaa sitä kirkuvan valkoista tikkua ja asennoitua heti kättelyssä siihen et äitienpäivänä hanat auki ja uuteen kiertoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
@Maaria1980 Hyvä että gynellä oli kaikki ok! (y) Nyt vaan toivotaan että verikokeissa arvo on mitä pitääkin ja saisitte sen luomuplussan mahdollisimman pian. Toki mä itse koen "hoidon" (vaikka onkin vasta OI) aloittamisen helpotuksena ja uutena lisätoivona, mutta toisaalta mussa on tutkitusti vikaa. Kiitos tervetulotoivotuksista!

Kiitos ja kumarrus myös sulle @murmelii :) Kiva että mahtuu mukaan! Toivottavasti bongaat oviksen ja saat miehen houkuteltua vaikka yövuoron jälkeisiin aamupikaisiin :LOL:

Täällä kp25 ja dpo5 eikä oloja suuntaan tai toiseen. Tai oloja on joo mutta ei mitään raskautumiseen liittyvää :LOL: Pian 5 vrk täynnä ilman tupakkaa (y) Eli vieroitusoireita löytyy ja sit toi tupakkalääke aiheuttaa muiden oireiden päälle vielä karseaa etomista. Pakko yrittää kaikki mahdollinen millä saisi itsensä edes vähän hedelmällisemmäksi :ROFLMAO: Plussaan olisin tumpannut joka tapauksessa mut parempi ennemmin kuin myöhemmin :) Päätin että ensi perjantaina dpo12 testaan ja seuraavan kerran sunnuntaina jos menkat ei ala. Susikierto mut pitäähän sitä olla jotain jännättävää :ROFLMAO: Saapa taas tuijottaa sitä kirkuvan valkoista tikkua ja asennoitua heti kättelyssä siihen et äitienpäivänä hanat auki ja uuteen kiertoon.
Iso peukku ja kumarrus tolle tupakin lopettamiselle!! Kokemuksesta tiiän, ettei o helppoo. Todella upeaa @Miljamaaria !!! You can do it!! (y):)
 
  • Tykkää
Reactions: Miljamaaria
Kiitti @Miri81 :love: Ei todellakaan ole helppoa! On kyllä kevyt voittajafiilis, pian viikko polttamatta! (y) En ole tästä liiemmin huudellut kun pelkäsin itsekin niin kauheasti että jos repsahdankin... mut en ole enkä nyt enää aiokaan kun pahin on ohi. Poika sai katkoa tupakat kolmantena päivänä :LOL:

@murmelii Damn :unsure: Tsemiä silti, jos ovis tulisi vaikka sen verran myöhään että ehditte tähänkin kiertoon jännätä :)

Omassa navassa ei vieläkään erikoisempia. Oireita joo mutta mikä johtuu lääkkeistä, mikä vieroitusoireista ja mikä tytön synttärimässyistä :LOL: Elätän yhä toivetta että jospa kuitenkin olisin raskaana... :unsure: Näin siinä usein käy, ennen ovista ja oviksen aikaan olen vielä järkevä ja realistinen. Kun ovis on ohi ja piinailu alkaa, alan elätellä toiveita :unsure: Sit saa joka kuukausi pettyä ja ihan vain siksi etten ymmärrä olla toivomatta liikoja. Tulisi jo kunnon kevät, pääsisi puutarhahommiin ja istuttamaan kasvimaata! :love: Olisi jotain millä voisi edes joskus hetkeksi unohtaa tämän "lapsenteon".
 

Yhteistyössä