Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

Tervetuloa Taaartsan:)!
Tottakai sinäole tervetullut, mukava kuulla sinun tilanteestasi ja vauvakuumeilusta. Itse olen sinua noin 2v vanhempi ja yrittelen rohkeasti joten luota vain munasarjoihisi (y) pidän peukkuja että kaikki tulee menemään hyvin kohdallasi.
Kannustukseksi:erään hyvän ystäväni, hyvä ystävä, odottaa nyt toista lastaan 42 -vuotiaana, ja hän sai ensimmäisen lapsensa 40-vuotiaana. Ja hänen kohdallaan kaikki on sujunut kuulemma hyvin, tosin ensimmäistä yrittäessä kesti jonkin aikaa ennenkuin tärppäsi.
Toivoa on aina:love:
...tulipas kirjoitusvirheitä, pahoittelut!
 
Kiitos Hiekkasärkkä kannustuksesta <3 Ensi syksynä olisi tarkoitus ruveta yrittämään pikkukakkosta, saa nähdä miten käy :) Kuulostaa vähän siltä, että kyllä teillä ollaan jo alitajuisesti valmiita seuraavalle vaaville, joten pidän peukkuja! :)

Taaartsanille tervetuloa ja tsemppiä toimenpiteeseen ja yrittämiseen :)
Eipä kestä :barefoot:! Ja kiitos itsellesi peukuista!
Jotenkin sitä vain huomaan pyöritteleväni koko ajan nyt päässäni sitä että olenko raskaana vaik en. Hyivn todennäköistä on että en ole, silläkirto voi olla tällä hetkellä heti pillereiden lopettamisen jälkeen ihan mitä vain.. mutta silti pieni ääni sisälläni kuiskailee "entä jos sittenkin..". Ja jep, olen laskeskellut ovulaatiolaskurilla että ns tärppipäivät osuivat meillä tosiaan ihan nappiin, jos kierto olisi säännöllinen.
Ja katselin jo raskauslaskurillakin että LA olisi 3.10.2017 JOS olisin nyt tullut raskaaksi... Todellakin piinaviikkoja nämä seuraavat kaksi viikkoa!
Ehkä petyn kun kuukautiset alkavat, ehkä olen huojentunut siitä että saan tälöin lisäaikaa totutella asiaan, luultavasti ole kyllä pettynyt. En voi kuin odottaa:X3:!
Entäpä rakas aviomieheni.. hän selaa tuossa jääkiekkouutisia kuten aina ennkin, nukkuu yönsä hyvin ja aikoo mennä pelaamaan tennistä kaverinsa kanssa, tuskin pohtii koko aiaa vaan antaa mennä omalla painollaan ressaamatta yhtään. NOT FAIR!! Onneksi minulla on tämä palsta jossa vähän tuuletella, niin en höpötä hänelle tästä "stressistäni".
Mukavaa viikon alkua teille kaikille:)kuulumisiin.
 
Eipä kestä :barefoot:! Ja kiitos itsellesi peukuista!
Jotenkin sitä vain huomaan pyöritteleväni koko ajan nyt päässäni sitä että olenko raskaana vaik en. Hyivn todennäköistä on että en ole, silläkirto voi olla tällä hetkellä heti pillereiden lopettamisen jälkeen ihan mitä vain.. mutta silti pieni ääni sisälläni kuiskailee "entä jos sittenkin..". Ja jep, olen laskeskellut ovulaatiolaskurilla että ns tärppipäivät osuivat meillä tosiaan ihan nappiin, jos kierto olisi säännöllinen.
Ja katselin jo raskauslaskurillakin että LA olisi 3.10.2017 JOS olisin nyt tullut raskaaksi... Todellakin piinaviikkoja nämä seuraavat kaksi viikkoa!
Ehkä petyn kun kuukautiset alkavat, ehkä olen huojentunut siitä että saan tälöin lisäaikaa totutella asiaan, luultavasti ole kyllä pettynyt. En voi kuin odottaa:X3:!
Entäpä rakas aviomieheni.. hän selaa tuossa jääkiekkouutisia kuten aina ennkin, nukkuu yönsä hyvin ja aikoo mennä pelaamaan tennistä kaverinsa kanssa, tuskin pohtii koko aiaa vaan antaa mennä omalla painollaan ressaamatta yhtään. NOT FAIR!! Onneksi minulla on tämä palsta jossa vähän tuuletella, niin en höpötä hänelle tästä "stressistäni".
Mukavaa viikon alkua teille kaikille:)kuulumisiin.
..Näemmä kirjoitan niin nopeasti että tulee kirjoitusvirheitä, pahoittelut:whistle:
 
PISULI ja ÄIPPÄVM82 mitäköhän teille kuuluu näin vuoden alussa joululomien jälkeen..:)? Olisi mukava kuulla kuulumisianne, vauva-asioissa erityisesti mutta muutenkin:D! Sama koskee myös muita palstalaisia, onkohan kellään uutisia vauvan yrittämis rintamalla:)?
 
Moikka
Voisin liittyä joukkoon. Kesällä tulee 35v täyteen ja toisesta lapsesta haaveilen uuden miehen kanssa. Mulla 2011 syntynyt lapsi ennestään ja miehellä kaksi edellisestä suhteesta. Yksi yhteinen olis oikein riittävä tänne :) nyt on yk3 menossa ja viikon päästä alkaa testailu tai sitten se täti taas pyyhältää paikalle.
Pitäiskö tehdä joku lista tämän palstan kirjoittelijoista Hiekkasärkkä79? :)
MINNULI2011, oletkohan kenties jo siirtynyt odottajien puolelle..:)? Jos näin on niin isot onnittelut sinulle:barefoot::)!
 
Eipä kestä :barefoot:! Ja kiitos itsellesi peukuista!
Jotenkin sitä vain huomaan pyöritteleväni koko ajan nyt päässäni sitä että olenko raskaana vaik en. Hyivn todennäköistä on että en ole, silläkirto voi olla tällä hetkellä heti pillereiden lopettamisen jälkeen ihan mitä vain.. mutta silti pieni ääni sisälläni kuiskailee "entä jos sittenkin..". Ja jep, olen laskeskellut ovulaatiolaskurilla että ns tärppipäivät osuivat meillä tosiaan ihan nappiin, jos kierto olisi säännöllinen.
Ja katselin jo raskauslaskurillakin että LA olisi 3.10.2017 JOS olisin nyt tullut raskaaksi... Todellakin piinaviikkoja nämä seuraavat kaksi viikkoa!
Ehkä petyn kun kuukautiset alkavat, ehkä olen huojentunut siitä että saan tälöin lisäaikaa totutella asiaan, luultavasti ole kyllä pettynyt. En voi kuin odottaa:X3:!
Entäpä rakas aviomieheni.. hän selaa tuossa jääkiekkouutisia kuten aina ennkin, nukkuu yönsä hyvin ja aikoo mennä pelaamaan tennistä kaverinsa kanssa, tuskin pohtii koko aiaa vaan antaa mennä omalla painollaan ressaamatta yhtään. NOT FAIR!! Onneksi minulla on tämä palsta jossa vähän tuuletella, niin en höpötä hänelle tästä "stressistäni".
Mukavaa viikon alkua teille kaikille:)kuulumisiin.
Heh, meillä mies ei ole ihan varma vielä koko hommasta :D Itse huomaan kanssa ihan jatkuvasti pyöritteleväni vauva-ajatusta päässäni... Miehillä ei selkeesti tuo biologinen kello pidä niin kovaa metakkaa :D

Mä en voi käyttää mitään hormonaalista ehkäisyä, niin kierrosta oon aika hyvin selvillä. Se on tosiaan turhauttavaa pillereissä, kun niiden jälkeen voi mennä pitkäkin aika, että kroppa toimii kunnolla. Esikkoa kun ruvettiin yrittämään, niin 2kk meni, että ylipäätään käynnisty hommat minipillereiden jäljiltä. Nyt ei onneksi ole sitä riippaa sitten syksyllä, vaan päästään heti "asiaan". Ois se vaan hurjaa, jos teillä ois heti tärpänny!! Hurjaa, mutta hienoa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Heh, meillä mies ei ole ihan varma vielä koko hommasta :D Itse huomaan kanssa ihan jatkuvasti pyöritteleväni vauva-ajatusta päässäni... Miehillä ei selkeesti tuo biologinen kello pidä niin kovaa metakkaa :D

Mä en voi käyttää mitään hormonaalista ehkäisyä, niin kierrosta oon aika hyvin selvillä. Se on tosiaan turhauttavaa pillereissä, kun niiden jälkeen voi mennä pitkäkin aika, että kroppa toimii kunnolla. Esikkoa kun ruvettiin yrittämään, niin 2kk meni, että ylipäätään käynnisty hommat minipillereiden jäljiltä. Nyt ei onneksi ole sitä riippaa sitten syksyllä, vaan päästään heti "asiaan". Ois se vaan hurjaa, jos teillä ois heti tärpänny!! Hurjaa, mutta hienoa :)
Kiitos Miri81:)!
Täällä istuskelen tietsikalla housunnapit ja vyö auki, sillä kaikki painaa alavatsaa jostain syystä. Su ja ma olivat pahimmat turvotuspäivät, mutta vielä ti oli turvotusta ja tänään näkäjään myös. Olikohan sitten poikkeuksellisen "rankka" ovis pillereiden lopettamisen jälkeen.. en tiedä. Ja voihan olla että ns tärppipäivät eivät tuottaneet tulosta kun kierto ja kropan toiminta saattaa tosiaan olla ihan sekaisin. Huokaus.
Maltatkohan sinä odotella ihan sinne syksyyn asti..:)? Itselläni ainakin odottelu on haastavaa ja näköjään :love:myöskään ei oikein edes onnistu.
Iloista tammikuuta ja vauvakuumeilua sinnekkin :D!
 
Huomenta!

Tammikuu taitaa olla kiireinen kaikilla, niin kuumeilun ja yrittämisen kuin myös arkielämän suhteen:)! Me taidamme kaikki olla sen ikäisiä että työelämääkin on jonkun verran jo takana ja ura-/työkehitys on monella meillä varmasti isohkossa roolissa elämässä.
Itse huomaan stressaavani kesken olevia ja lisäksi aika alkuvaiheessa vielä olevia opintojani ja työyhteisöni selviämistä kun/jos jään äitiyslomalle tämän vuoden lopussa tai ensi vuoden puolella.

Huomaan myös ajattelevani nyt 37-vuotiaana erilailla kuin 25-vuotiaana esikoistani odottaessa, että on luksusta kun meillä Suomessa on 9kk äitiysloma ja mahdollisuus vanhempainvapaaseen vielä sen jälkeen. Muistan miten pieni 9kk-ikäinen vielä omasta mielestäni oli ja että kun lapsi oli noin 1,5-2v hän tuntui sen ikäiseltä minusta että oli kypsä olemaan myös hoidossa. Tietysti kaikki lapset ovat yksilöitä ja äitien tuntemukset samoin yksilöllisiä aina;).

Pohdin myös tulevaa perhetilannettamme mahdollisen iltatähtivauvamme kanssa. Meillähän tosiaan on 1,5viikkoa kerrallaan minun kaksi poikaani asumassa täällä kotona, ja lisäksi aviomieheni 12v(kohta 13v) tytär vuoroviikoin. Toivon että kaikille riittää tasapuolisesti huomiota vauvan syntymän jälkeenkin, ja että osaisimme vanhempina huomioida sitten koko neljän lapsen pesueemme tasapuolisesti. Vauva tietysti sitoo minut henkisesti ja fyysisesti joksikin aikaa aika totaalisesti, tällöin tarvitaan hieman kärsivällisyyttä muulta perheeltä:love:.

No mutta, eivätköhän omat pohdintani tässä piinapäivien (enää 10pv!!) lomassa riitä, kirjoitelkaa ihmeessä muutkin kuulumisianne ja mietteitänne, niitä on ihana lukea:)! Mielenkiintoista kuulla miten kaikille meidän palstalaisille kuuluu:D!
 
Lupaavalta kuulostaa Hiekkasärkän oireilut! Lykkyä pyttyyn!! Aiotko ruveta ajoissa testailemaan, vai odotteletko rauhassa menkkojen alkuja?

Täällä viikonlopun alkuun komea migreeni. :confused: Kourallinen särkylääkettä otettu ja nyt odottelen tajuttomuutta... Onko muita migreenistä kärsiviä? Esikon raskausajan sai onneksi siltä olla rauhassa, toivottavasti niin sitten toisenkin kanssa, jos luoja sen toisen joskus suo :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Lupaavalta kuulostaa Hiekkasärkän oireilut! Lykkyä pyttyyn!! Aiotko ruveta ajoissa testailemaan, vai odotteletko rauhassa menkkojen alkuja?

Täällä viikonlopun alkuun komea migreeni. :confused: Kourallinen särkylääkettä otettu ja nyt odottelen tajuttomuutta... Onko muita migreenistä kärsiviä? Esikon raskausajan sai onneksi siltä olla rauhassa, toivottavasti niin sitten toisenkin kanssa, jos luoja sen toisen joskus suo :)
Moikka Miri81 :)!
Tosiaan täällä meillä valkeni eilen että aviomies ei ollut rekisteröinyt vastaavansa että "kyllä voidaan jättää pillerit pois". Voi pyhä sylvi... mitäköhän kaikkea häneltä onkaan mennyt ohi yhteisissä keskusteluissamme..:X3:?! Huokaus. No, tässä aihetta ja tapahtumia hänen mieleensä palauteltuamme, on hän taas päässyt "raiteilleen" ja minä vaikuttaisin yksin piinailevani, hän etsiskelee autotarjouksia netistä kaikessa rauhassa:LOL:. Näillä eteenpäin.

Ajattelin odottaa vielä koko ensi viikon, ja sitten jos menkat eivät tosiaan ala, testaan ma tai ti. Ainakin tähän aikatauluun pyrin.
Jos menkat alkavat, jatkamme kortsuilla kesään -17 asti, jolloin vasta ns yritystä kehiin.

Migreeniä minulla ei ole, voin kuvitella että varmasti tuskainen vaiva. Pidän peukkuja ja toivon että et joutuisi siitä kärsimään raskauden aikana(y)!

Itse tilasin juuri netistä raskautta sekä odotusaikaa sekä myös kuumeiluaikaa ajatellen: Möller raskaus&imetys, Ladyvita Mama(sisältää myös rautaa), sekä Bioteekin probiootti plus vastustuskykyä ylläpitämään ja vahvistamaan. Oletteko muut vitamiineja ostaneet tai käytättekö jotain vitamiineja tms raskautumista ajatellen..?

Lokoisaa sunnuntaita teille kaikille ja päivitelkääpä ihmeessä kuulumisia että mikä kenenkin tilanne nyt tammikuun puolessa välissä :):barefoot:
 
Muutaman päivän tuntunu kuin alkais synnyttämään. Kuukautisten pitäisi alkaa milloin vain, jos ei ole tärpännyt..En ole ainakaan turvonnut. Paino pikemminkin laskenu tälle viikkoa. Vitamiineista menee kalaöljy, D-vitamiini ja Orionin raskaus/imetys monivitamiinivalmiste. Mies eilen tuumi, ettei taida sittenkään haluta vauvaa, mutta mukana on ollut alusta asti. Itsekin ollut niiin epävarma vaikka on yritystä nyt päällä. Silti olen luottavainen ja katson mitä tuleman pitää. Vauvat on niin minun juttu ja elämäni ihanimpia asioita ollut. Hiekkasärkkä, ihanaa kun olet noin innokas! Itse olen aika neutraali asian suhteen, kun mielessä pyörii kaikenlaisia epävarmuustekijöitä. Lapsen mahdollinen terveys ja oma jaksaminen. Kuopus pisti meidän unirytmin niin sekaisin, ettei yksikään aiempi vauva ole siihen pystynyt. Itse kun olen sitten vielä kovin stressiherkkä niin on pitäny luovia asioiden kanssa. On sitä pahempiakin mestoja olemassa joten eiköhän se taas siitä!
 
Heippa vaan kaikille!
Kiire on ollut kun alkoi sh-opinnot joten sen kanssa pähkäilty kaikki aika.
Miri81, mulla myös migreeni välillä vaivana, on kyllä niin rasittavaa :/
Hiekkis, ei tullut plussaa ei. Mutta kierto näyttää tasoittuneen 30pv sen 40-70 sijaan (y)
Nyt taitaa olla just ovis tuloillaan oireiden perusteella joten kierto ois nyt ehkä 28. Jännäilyt alkakoon.
Meillä on lapsettomuushoidotkin aluillaan mutta nyt ei kyllä ehdi ajatustakaan suomaan tän koulukiireen takia sille (n)
Ootteko muut aatellut hoitoja missään kohtaa jos ei plussaa ala kuulua?
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Muutaman päivän tuntunu kuin alkais synnyttämään. Kuukautisten pitäisi alkaa milloin vain, jos ei ole tärpännyt..En ole ainakaan turvonnut. Paino pikemminkin laskenu tälle viikkoa. Vitamiineista menee kalaöljy, D-vitamiini ja Orionin raskaus/imetys monivitamiinivalmiste. Mies eilen tuumi, ettei taida sittenkään haluta vauvaa, mutta mukana on ollut alusta asti. Itsekin ollut niiin epävarma vaikka on yritystä nyt päällä. Silti olen luottavainen ja katson mitä tuleman pitää. Vauvat on niin minun juttu ja elämäni ihanimpia asioita ollut. Hiekkasärkkä, ihanaa kun olet noin innokas! Itse olen aika neutraali asian suhteen, kun mielessä pyörii kaikenlaisia epävarmuustekijöitä. Lapsen mahdollinen terveys ja oma jaksaminen. Kuopus pisti meidän unirytmin niin sekaisin, ettei yksikään aiempi vauva ole siihen pystynyt. Itse kun olen sitten vielä kovin stressiherkkä niin on pitäny luovia asioiden kanssa. On sitä pahempiakin mestoja olemassa joten eiköhän se taas siitä!
Heip Bluehorse!
Kiitos;) taidanpa tosiaan olla aika "innokas" tällä hetkellä, kp24/28-29 eli piinailu senkun kiristyy! Ja jos nyt ei nappaa, niin seuraava yrkkä on sitten heinäkuun 2017 puolella, näin miehen kanssa sovittu.
Vatsaa juilii ja turvottaa.. voipi olla että menkat ovat tuloillaan..
Minulla myös pyörii mielessä vauvan terveys,
Itsellä kun ikää se 37v ja kohta jo peräti 38v. Tiedän jo etukäteen että rakas aviomieheni tulee kärsimään vauvan yöitkutteluista jne, hän kun on kovin herkkäuninen, häiriintyy herkästi. Itse uskon pärjääväni kunhan ei koliikkivauva olisi.. vielä 25v selvisin esikoisen 3kk koliikista jotenkuten, en tiedä miten tässä iässä enää.
Mutta haluan ajatella positiivisesti, tulevaisuuteen luottaen:) tsemppiä sinne myös ja pidän plussalle peukkuja(y)
 
Heippa vaan kaikille!
Kiire on ollut kun alkoi sh-opinnot joten sen kanssa pähkäilty kaikki aika.
Miri81, mulla myös migreeni välillä vaivana, on kyllä niin rasittavaa :/
Hiekkis, ei tullut plussaa ei. Mutta kierto näyttää tasoittuneen 30pv sen 40-70 sijaan (y)
Nyt taitaa olla just ovis tuloillaan oireiden perusteella joten kierto ois nyt ehkä 28. Jännäilyt alkakoon.
Meillä on lapsettomuushoidotkin aluillaan mutta nyt ei kyllä ehdi ajatustakaan suomaan tän koulukiireen takia sille (n)
Ootteko muut aatellut hoitoja missään kohtaa jos ei plussaa ala kuulua?
Heip Minnuli2011!
Kiva kuulla että sh-opinnot sinulla alkaneet, lisäksi muuta ajateltavaa kuumeilun lisäksi(y)!
Itse olen ammatiltani sh, tällä hetkellä työn ohessa monimuoto-opinnot sosionomiksi meneillään.
Tikutteletko ovista:)? Pidän peukkuja plussauutisille tälle kierrolle sinne(y)jännäilyt siis alkakoot!
Emme ole lapsettomuushoitoja ajatelleet, kunhan yrittelemme, ja jos tosiaan nyt ei tärpännyt (kp24/28-29) niin seuraavat yrkät alkavat vasta heinäkuusta -17;) piinailua vielä 5pv ennen mahdollista testausta..!
Kuitenkin minulla on kahden ystävän kautta hyviä kokemuksia lapsetomuushoidoista, molemmat raskautuivat 6kk sisällä hoitojen aloituksesta ja toisella alkoi 2. Raskaus ihan luomusti:). Eli onnea matkaan hoitoihin, ellet nyt sitten plussaa ennen sitä:barefoot:.!
 
Voi elämä kun aika kuluu hitaasti.. nyt kp25/28-29 meneillään.
Alavatsaa ja häpyliitosta vähän nippailee ajoittain, hieman turvotuksen tunnetta on, muistuttaen raskausajan supistuksia. Väsymystä myös havaittavissa, mutta ei uupumusta. Eli joko menkat ovat alkamassa lähiaikoina tai sitten plussauutisia, edelleen ihan kumpi vain vaihtoehto on mahdollinen, oireiden perusteella en osaa sanoa.

Missä vaiheessa teidän muiden yli 35v kuumeilut menossa..? Ja onko miesten suhtautumisissa muutoksia suuntaan tai toiseen? Meillä mies totesi aamulla, kun sanoin että toivottavasti meillä on pian vauva tuloillaan, että "eiköhän se jo ole tuloillaan". Ei helpottava kommentti ;) lisäsi vain piinaa.

Ihmettelen lisäksi missä alkuviikosta tilaamani vitamiinit viipyvät.. tosin tuskin nekään tähän piinaan auttavat.

Kuntoilusta. Olen realistisesti kartoittanut kuntoilukykyäni ajankäytöllisesti, ja näyttäisi siltä että tosiaan kerran viikossa kuntosalireeni, sekä kerran viikossa esim juoksulenkki tai uinti. Enempää en perheen ja työn ja opiskelun ohessa ehdi, sillä levollekkin tarvitsen aikaa.
Miten teidän muiden kuntoilut tai kuntoilumahdollisuudet..?

T: vikoja päiviä piinaileva Hiekkis
 
Ei näy menkkoja...olen jo ihan varma, että raskaana ollaan. Mies järkyttyi, mut sopeutui pian ajatukseen. Sanoin, et voihan se vielä kesken tulla. On sitäkin joskus tapahtunut. Olo on hieman sekava. Olen kaivannut vauvaa salaa enemmän ja vähemmän. Väsymyksen ja arjen kiire välillä sotkenut haavetta ja järkeily. Viides lapsiko meille? Nyt jos vauva on aluillaan niin tässähän alkaa kohta pahoinvoinnit, väsymys, ensimmäisen neuvolakäynnin jännitys ja tietenkin keskenmenon pelko..Sitäpaitsi, miten vauva saa näin helposti alkunsa? Eikös 37 v ole jo vähemmän hedelmällinen:)
 
  • Tykkää
Reactions: mira.flower
Ei näy menkkoja...olen jo ihan varma, että raskaana ollaan. Mies järkyttyi, mut sopeutui pian ajatukseen. Sanoin, et voihan se vielä kesken tulla. On sitäkin joskus tapahtunut. Olo on hieman sekava. Olen kaivannut vauvaa salaa enemmän ja vähemmän. Väsymyksen ja arjen kiire välillä sotkenut haavetta ja järkeily. Viides lapsiko meille? Nyt jos vauva on aluillaan niin tässähän alkaa kohta pahoinvoinnit, väsymys, ensimmäisen neuvolakäynnin jännitys ja tietenkin keskenmenon pelko..Sitäpaitsi, miten vauva saa näin helposti alkunsa? Eikös 37 v ole jo vähemmän hedelmällinen:)
@Bluehorse2012 Voi miten ihana uutinen!!

Olen tosi iloinen sun puolesta jos nyt tärppäsi:)! Tulee itsellekkin sellainen olo että kyllä se haave vielä joku päivä toteutuu täälläkin:love:!

Itsekkin tosiaan olen sen 37v ja ihan kohta 38v.
Olen yrittänyt henkisesti varautua siihen että vauvaa ei ehkä ihan heti kuulu, jos ollenkaan, mutta elämä on ihmeellistä:Dja kaikki todella on mahdollista.

Älä liikaa stressas km mahdollisuutta, positiivinen asenne kantaa pitkälle:).

Joko muuten testasit plussan raskaustestillä?
Itse odottelen ensi viikon maanantaita. Tai tiistaita. Tai jopa keskiviikkoa.
Ja jos menkkoja ei kuulu, pakko se on sitten jo testailla..!
 
@Bluehorse2012 Oletko testannut? Mahtava juttu, jos on tärpännyt!

Mä oon huomannut, että oon niin pitkään odottanut omaa vuoroani tässä lapsenteossa, että en meinaa ikäänkuin antaa itselleni lupaa puhua/hössöttää/haaveilla. Kun sitä on joutunut panttaamaan niin pitkään. Aina on ollut se "muiden vuoro". Mutta asiasta onneksi keskuteltiin miehen kanssa, niin purettiin lapsenhankintaan liittyviä kysymyksiä, tyyliin kumpi vaihtaa paskavaipat jne xD Ja sitten mies sanoi, että "nyt me vaan kuule oikeasti ollaan tekemässä tätä" ja katsoi silmiin! (kierukan poistoaika tosiaan varattu reilun parin vk päähän). Niin - pitäisi antaa itselleen vaan se lupa! Tää palsta on varmaan ihan hyvä paikka revitellä jos itellä lähtee hössötykset käyntiin :D

Kertokaahan muutkin että miten teillä menee? Mä en edes pysty kuvittelemaan miltä se oikeasti tuntuu jos raskaustestiin tulee 2 viivaa. Varmaan aika huikeaa...

Ihanan positiivista asennetta on täällä luettavissa, pitää ottaa koppi siitä ja yrittää itsekin lähteä rinta rottingilla sotaan!
 
@Bluehorse2012 Oletko testannut? Mahtava juttu, jos on tärpännyt!

Mä oon huomannut, että oon niin pitkään odottanut omaa vuoroani tässä lapsenteossa, että en meinaa ikäänkuin antaa itselleni lupaa puhua/hössöttää/haaveilla. Kun sitä on joutunut panttaamaan niin pitkään. Aina on ollut se "muiden vuoro". Mutta asiasta onneksi keskuteltiin miehen kanssa, niin purettiin lapsenhankintaan liittyviä kysymyksiä, tyyliin kumpi vaihtaa paskavaipat jne xD Ja sitten mies sanoi, että "nyt me vaan kuule oikeasti ollaan tekemässä tätä" ja katsoi silmiin! (kierukan poistoaika tosiaan varattu reilun parin vk päähän). Niin - pitäisi antaa itselleen vaan se lupa! Tää palsta on varmaan ihan hyvä paikka revitellä jos itellä lähtee hössötykset käyntiin :D

Kertokaahan muutkin että miten teillä menee? Mä en edes pysty kuvittelemaan miltä se oikeasti tuntuu jos raskaustestiin tulee 2 viivaa. Varmaan aika huikeaa...

Ihanan positiivista asennetta on täällä luettavissa, pitää ottaa koppi siitä ja yrittää itsekin lähteä rinta rottingilla sotaan!
@Taaartsan Onneksi olkoon yrkkäämisen aloittamisesta:D! Ihana uutinen! Pidän teille peukkuja, ja huolehdi että olet jossain istumassa kun testailet, ettei mene jalat alta tunnekuohussa kun se kaksi viivaa piirtyy näkyviin;).

Meillä ollaan jo puhuttu myös niistä kuuluisista kakkavaipoista, olemme miehen kanssa yrittäneet värvätä näitä meidän esiteinejä siihen hommaan.. aika huonoin tuloksin tosin;).Parhaan ystäväni kanssa juuri muistelimme lastemme pikku-vauva-aikoja.. tosiaan öisin tuli tissiteltyä vauvojen kanssa pariin kertaan ja samalla joutui vaihtamaan pissa&sinappikakkavaippoja:poop:
:barefoot:
ja yön pimeinä tunteina sitä tosiaan olisi mieluiten nukkunut:rolleyes:. Mutta kun vauva kasvaa, vähenevät yöheräilytkin, ja kakka&pissavaippojen vaihtaminen siirtyy iltaan sekä aamuun. Kyllä siitä selviytyy:p.

Täällä itselläni nyt meneillään KP 27/28-29 ja ei menkkaoireita. Tosin vastahan lopetin pillerit, eli menkathan voivat alkaa vaikka vasta viikon tai parin päästä. Tai vaikka huomenna. Eli piinailen edelleen. Tänään menen kuntosalille ja yritän keskittyä lihaskunnon treenaamiseen, muuta ajateltavaa;).

Miten te muut kaikki "yli 35v vuodelle 2018" -kuumeilijat ?

Haluaisiko joku tehdä meistä päivitetyn listan, että missä mennään:)? Itse olen siinä hommassa huono, mutta jos joku haluaa listan tehdä niin antaa mennä vain:D!

Lokoisaa sunnuntaita teille kaikille, plussapeukuja ja yrityspeukkuja kaikille(y)
 
:(Aamulla vauvatoive päättyi. Menkat sieltä tuli päiviä myöhässä ja niin oudoilla oireilla, että en edes tiennyt niiden olevan tulossa. Mieskin vähän pettyi, oltiin jo niin kummiskin "odottamassa" syysvauvaa. Eilen vielä ostosreissulla hipelöin pieniä bodeja ja suunnittelin hiihtoloma kuvioita uusiksi, kun tuli varattua sinne vaellusratsastusta ja vaikka mitä. Näillä nyt mennään ja ehkä vielä joskus yritetään tai sitten ei... Onnea muille yritykseen ja odotuksen tuomaan jännitykseen:)Olen huippukiitollinen jo neljästä lapsestanikin, joista nuorin vasta 2,5 vuotta! Ihana ja rakas:love:Vauvakuume onkin pitkittynyt juuri lasten ihanuuden takia. Sitä voi näköjään jäädä koukkuun mistä vaan:)
 
:(Aamulla vauvatoive päättyi. Menkat sieltä tuli päiviä myöhässä ja niin oudoilla oireilla, että en edes tiennyt niiden olevan tulossa. Mieskin vähän pettyi, oltiin jo niin kummiskin "odottamassa" syysvauvaa. Eilen vielä ostosreissulla hipelöin pieniä bodeja ja suunnittelin hiihtoloma kuvioita uusiksi, kun tuli varattua sinne vaellusratsastusta ja vaikka mitä. Näillä nyt mennään ja ehkä vielä joskus yritetään tai sitten ei... Onnea muille yritykseen ja odotuksen tuomaan jännitykseen:)Olen huippukiitollinen jo neljästä lapsestanikin, joista nuorin vasta 2,5 vuotta! Ihana ja rakas:love:Vauvakuume onkin pitkittynyt juuri lasten ihanuuden takia. Sitä voi näköjään jäädä koukkuun mistä vaan:)
@Bluehorse2012 otan osaa kun menkat alkoivat, on ikävää ehtiä jo uskoa ja sitten "täti pyyhältääkin paikalle":( höh.
Tsemppiä uuteen yritykseen, ja uuteen vauva-mahdollisuuteen!

Itselläni nyt kp28/28-29 ja odottelen että alkavatko menkat. Ihan mahdollista että alkavat, tissejä juilii, eipä tosin muita oireita ei suuntaan eikä toiseen.
En halua testata, jostain syystä, joten odottelen edelleen mitä tästä seuraa... !
 
Kiitos hiekkis! Tiedän muuten tuon tunteen kun odottaa menkkoja..tai jotain muuta(y)
@Bluehorse2012 kiitos vertaistuesta, se nimittäin helpottaa oloa:)!

@Taaartsan Mitäpä sinulle kuuluu :)? Onko sinulla kierukanpoisto siis tällä vai ensi viikolla? Sehän on siis ihan kohta! Jännittäviä aikoja sielläkin;)! Ja täällä palstalla on lupa hössöttää niin paljon kuin mieli tekee, vertaistuki ja vertaisajatukset auttavat kuumeilussa:D

@minnuli2011 Taidat olla tiiviisti koulutyössä kiinni siellä:)? Niin ja tulikohan siellä se ovis ja ehditkö hyödyntää sitä..? Pidän peukkuja yritykselle!

@Miri81 onko teillä vielä sama aikataulu vai onkohan mies siellä yhtään lämmennyt yrityselle vielä..:)? Meillä tosiaan minä piinailen, mies ei vaikuta stressaavan muuta kuin töistään ja NHL-tuloksista;) kiva..

@pisuli onko siellä tapahtunut uutta vauvakuumerintamalla..:)?

@ÄippäVm82 entä mitäpä sinulle kuuluu?

Kirjoitelkaa kuulumisia ja ajatuksia vauvahaaveista kun ehditte, ihana lukea miten teillä muillakin kuumeilu etenee:barefoot:
:)

T:piinaileva Hiekkis
 
Heippa Hiekkis! Kiitos kysymästä, samalla aikataululla mennään, eli aikaisintaan syksyllä ruvetaan ihmettelemään yritystä :) Jokos sinä olet testaillut?

Ootteko olleet terveinä? Täällä ollaan oltu oikein kunnon räässä koko perhe. Onneksi ei kuitenkaan influenssaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Hiekkasärkkä79
Heippa Hiekkis! Kiitos kysymästä, samalla aikataululla mennään, eli aikaisintaan syksyllä ruvetaan ihmettelemään yritystä :) Jokos sinä olet testaillut?

Ootteko olleet terveinä? Täällä ollaan oltu oikein kunnon räässä koko perhe. Onneksi ei kuitenkaan influenssaa!
@Miri81 Moikka :)!

Kiva kuulla sinusta! Tarkentava kysymys, kun en kaikkea muista, oletko siis kotiäitinä vai töissä:)? Itselläni joskus haastavaa kun kolmen lapsen perheessä samat taudit kiertävät, ja miehen kanssa järjestellään kotihoitovuoroja. Kotiäitinä ei sellaista ongelmaa ole, toivottavasti tämä vauvahaave tuo tullessaan parin vuoden kotiäitiyden minullekkin:).

Täällä meidän perhe on ollut terveenä, onneksi. Jouluna nimittäin sairastimme oksennus&ripulitautia porukalla.. olipas ikimuistoinen joulu toden totta;) eivä ainakaan jääneet jouluherkkukilot vyötärölle;)!

Täällä tänään kp30/28-29, ja edelleen piinailen alkavatko ne menkat vai eivät. Saattavat tosiaan alkaa hetkenä minä hyvänsä. Kierron pituudesta kun ei ole varmaa tietoa, kun luomumenkkoja ei ole pillereiden lopettamisen jälkeen vielä tullut.

Oireita: no mielestäni niitä ei ole. Jos oikein mietin niin alavatsaa ja tissejä juilii ajoittain, lähinnä iltaisin tai alkuillasta. Irtokarkit eivät maistu, aamupalaa ei tee mieli. Yöunet ovat katkonaisia ja näen paljon unia, en kuitenkaan ole mitenkään uupunut. Kahvi maistuu ihan normaalisti. Että näin;).

Ostin eilen kaksi apteekin raskaustestiä varalle, en kuitenkaan vielä halua testata kun luultavasti menkat alkavat ihan kohta tahansa:). Ovat varalla;)!

Kuulumisiin ja iloista keskiviikkoa kaikille :)!

T: tilannettaan ihmettelevä Hiekkis..
:rolleyes::love:
 

Yhteistyössä