YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Nipsulle pahoittelut :hug: ja toivotaan, että seuraava tärppi on kestävä.

Onnea Tinttu, ihana uutinen tähän masentavaan vuodenaikaan!

Paljon plussatuulta tähän loppuvuoteen teille kaikille, sovitaan, että viimeistään alkuvuodesta treffataan odottajien puolella:)

Ollakovai..? ja 13+6

Ps. Pinkku, mistäs tiedät, vaikka olis pyhä henki käväissyt -jos viime ultraa on uskominen, niin mullakin on tapahtunut neitseellinen sikiäminen ennen ovista:LOL:
 
Alien_1 voi miten hyviä uutisia :heart:, ei muuta kuin päivä kerrallaan.

Saattaa olla, että teillä kohta taas onkin päivittäjä. Tänään on meinaan tuhrutellut jonkin verran. Kipuja ei ole ja lämmöt on koholla, mutta pelottaa kyllä aikalailla...

Mä päivitin ihan niin, että valitsin kohdan "muokkaa" (onnistuu vain jos oma viesti) tai "lainaa". Kopioin sen jälkeen tekstin ja liimasin sen uuteen vastauslaatikkoon. Sen jälkeen vaan muutin siihen tarvittavat asiat (eli käytännössä kp:t) ja lopuksi "lähetä". En tiedä onko tuohon olemassa jotain helpompaa keinoa, (olen myös melko käsi näitten koneiden kanssa :)), mutta noin se ainakin hoitui.
 
Toivotaan parasta Tinttu että pysyy kyydissä! :heart: Mulla tästä esikoisesta tuhrutti 3 viikkoa alussa ja raskaushormonikin nousi lapsettomuusklinikan mielestä liian hitaasti. Niin vaan tuo meidän huomenna 1v. poitsu tuolla yöunillaan köllii, vaikka pitikin äitiä silloin alussa jännityksessä.

Oli äsken pakko käydä tekemässä r-testi kun oon kaksi päivää jo ollut kumman viluinen ja huonovointinen. Siis puhdas negahan sieltä pärähti, mutta olipa pakko varmistaa kun perjantaina pitäisi juhlia ekat pikkujoulut :D Toivottavasti en nyt tuu kipeäksi! :stick:

*Kaneli-78
 
tinttu76: toivotaan, että pysyisi pikkuinen kyydissä
alien_1: tsempit sullekin raskauteen ja toivotaan tarrasukkia

ON: täällä ei mitään ihmeempiä oireita ole. Pari päivää sitten rinnat vähän kipeyty, itse asiassa aika pian oletetun oviksen jälkeen. Ja pikkasen flunssanen olo, mutta flunssaa on nyt työpaikallakin vaikka kuin paljon, etten sitä mitenkään oireeksi nyt laskisi....
 
tinttu76,toivon niin että olisi ihan harmitonta tuhruttelua...sen mitä olen lueskellut aiheesta niin tuntuu olevan yleistä,mutta ymmärrän että pelottaa :|

alien_1,paljon paljon voimia pikkuiselle kiinnipitelyyn ja tsemppiä =)

On tää nyt ja merkillistä! Kun sitä tätiä oikein odottaa niin ei sitä näy.Kahtena päivänä oon jo varustautunut tamponilla lenkille lähtiessäni |O jos sattuisi alkamaan.Eilen illalla kyllä jo lupaavasti jomotteli mut ei mitään.
Kun en mä raskaanakaan voi olla.Ei mennyt ne petipuuhat niinkuin Strömsössä..oli väsymystä ja paineita...yks yritys lopahti kun nuori mies huuteli huomeniaan...:kieh:

En muista että kerroinko jo että pääsin takas töihin,tai siis 15.päivä aloitan.
Kyllä on kivaa...murehtiminen jää astetta vähemmälle =)
 
  • Tykkää
Reactions: Tunafish-78
Uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan =)
Kotona 2/3 lasta, vanhin on juuri lentämässä pesästä :'( ja nuoremmat ovat 15v. tyttö ja 9v. poika. Itsellä ikää 36v. ja kovasti olisi vielä sylissä tilaa pienelle. Mies ei tosin ole ihan täysin samaa mieltä, vaikka oli vielä vuosi sitten. Harmittaa, että silloin tuli itse oltua epäileväinen. No silti kaikesta huolimatta koettiin yksi plussa alkuvuodesta, joka osoittautui varhaisultrassa tuulimunaksi ja meni kesken itsestään, eli ei tarvinnut onneksi mitään toimenpiteitä. Itku siinä silti tuli. Nyt uusi yritys ja mies varovaisesti mukana.

Tänään kp 19 ja jännittää, sillä kp 15 heilutettiin peittoa.

Olen lukenut melkein koko ketjun läpi. Ihanaa, että te olette olemassa :heart:
 
Moro. Lueskellu kuulumisia mutta oon ollu niin väsy etten oo jaksanu kirjoitella.

Paino jaksaa tippua ja nyt onkin pelko siitä kohtutähystyksestä, et jos niiden mielestä kohtu on sen näkönen että ei jaksa raskautta: / silloin tekisin pientä kuolemaa:headwall:. Mutta tiedän et paree olla miettimättä etukäteen tuota asiaa..no huomenna punnituspäivä ja saas nähdä kuinka lähellä se päivä on kun saa soittaa klinikalle:p
 
Voi miltsu76,varmasti pelottaa...mutta onhan tämä ilman tietoa eläminenkin varmasti kuluttavaa.
Reippaasti olet kumminkin painoa pudotellut,se on hieno juttu =)
Toivottavasti kaikki menee niinkuin pitää ja pääsette tositoimiin.
Mulla on niin tuoreessa muistissa se miten Milk@lla onnisti heti kun apua saivat =)

Kroppa tekee kiusaa ihan urakalla..jo kp30...vähän jotain alavatsa-selkätuntemuksia on että jospa se heittäisi mut jo tänään uuteen kiertoon :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
tervetuloa pirpali!

miltsu, mahtava juttu painosi kanssa. itse laihdutin kans keväällä 15 kiloa ja nyt on n viisi tullut takaisin. mun pitää ottaa myös kurin palautus.

pinkku, ehkä sun ovis onkin ollut myöhemmin? oliko teillä myöhemmin myös petipuuhia?

tinttu, toivottavasti tuhruttelu on loppunut tai ollut vain vähäistä? kiitos vielä homeopatia kommentoinnista. olen itsekun opiskellut sitä nyt lisää ja ihmettelen samoja asioita kuin sinäkin. tosin ehdin jo ennakkoon ostaa 3 kerran käynnit, joten käytän ne kaks kertaa vielä, tuskin siitä haittaakaan on :)

mutta perjantaina on taas akupunktio ja oikein jo odotan sitä! :) mulla tää kierto oli TAAS outo. en tikuttelulla bongannut LH huippua, ei ovis oireita eikä limojakaan. Se masentaa aika lailla. onneks nyt kerran onnistui petipuuhat näille oviksen kuvitelluille ajankohdille, jos siellä nyt edes on mitään tapahtunut.
 
No niin,tulihan se tätsy sieltä viimein!

Nyt muistankin että ihmettelin ääneen täälläkin että tikuttelin lh-huipun maanantaina 21.10 mutta jomotukset tuli vasta 24.-26.10...eli näin jälkeenpäin laskettuna ovis oli tuo torstai 24.10!
Siis bongatusta huipusta 3 vuorokautta eteenpäin...aika pitkä aika..:confused:

Päättelen tästä nyt sen että me ollaan ilmeisesti talleteltu aina ihan liian aikaisin...täytyypä muistaa tämä :rolleyes:
 
Hienoa, että se täti vihdoinkin saapui *Pinkku*! Nyt sitten vaan säätämään talletteluja myöhemmäksi.

Onneksi se mun tuhruttelu kesti vaan sen yhden päivän. Vieläkään ei kyllä ole oikein mitään oireita, paitsi että väsyttää, kun herään joka aamu viideltä enkä saa enää unta. Jotenkin tuntuu, että aika menee vielä hitaammin kuin silloin kun odotti tätiä. (Odotan siis sitä varhaisultraa. Ennen sitä en oikein osaa uskoa olevani oikeasti paksuna :))
 
Tsemppiä Tinttu!:heart:

Tervetuloa Pirpali:)

ja kiitos Pinkku ja unelmatar tsempityksestä. Viel on 2.2kg siihen et saan soittaa klinikalle, paino ei ollut pudonnut niin paljoa kun täti sotkee kroppaa, onneks ei noussu paino välillä paljoakaan vaikka täti tuli ja meni:p
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*
Torstai 7.11.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa

Alien_1.................37...........57/28..................?.................2
Zuza....................35...........4/29...................4.................4
*Pinkku*...............38..........1/26-28 ..............11................1
Carolina30+...........36...........15/27..................3v..........5/8/1.yht.
miltsu76................37..........8/26-28...............1v................2
Emppis..................38..........3/25-29...............10................1
Unelmatar..............35.........15/26-27...............7.................2
Kukkaislapsi............35.........42/34...................4..................1
SuloinenSalaisuus................24/28-30...................................
Uniikki75................38.........36/xx........................................
marjaorvokki...........35........23/28-34...............8..................3
Aada78.................35..........2/25-30................4..................1
Hymypallo..............36........31/20-30...................................3
Kaneli-78...............35........11/35....................2..................2
Pirpali....................?..........19/xx....................?..................?



DPO

Alien_1..............dpo 39



RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74.....38
Elena75..........37
Sihkis.............38
Miia3+2..........37

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Sirpa75



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Kiitos päivityksestä Emppis !!

Pinkku hienoa että se täti löysi tiensä teille !! Nyt ainakin oviksesi oli myöhemmin kun kiertokin venyi!

Tinttu hyvä että tuhruttelu loppui. Nyt vaan rauhaisaa mieltä sinne..

Miltsu ei ole enää paljoa painonpudotusta jäljellä. ;) hienosti olet jaksanut niitä pudotella!! Toivottavasti saat palkinnoksi hyviä uutisia kun pääset kurkkaamaan kohtuasi !!!!

Tervetuloa Pirpali!

ON minulle saa tuon kierron päivittää 26. Nyt se oli noin ja toivottavasti pysyiskin ;)
Oltiin eilen astma -ja ellergiasairaalassa tuon pienen kanssa. Neiti nukutettiin ja laitettiin vauvan babyboxiin. Astmahan se siellä ja nyt sitten säännöllinen lääkitys. Aika rankka päivä oli henkisesti, mut nyt valoisin mielin tulevaisuutta kohti.

Plussapuhuria marraskuulle oikein urakalla !!
 
Moikka kaikille!

Päätin päivittää listan, mutta en ainakaan yksin voi ottaa vastuuta listan päivittämisestä! Eli kaveri vähintään tarvitaan, jotta samalla syklillä kuin ennenkin saadaan päivitettyä. Ei ole vaikea homma!
Lainaa vain tekstin, poistaa alusta ensimmäisen hakasulun, joka alkaa [Quote...] Vaihtaa seuraavaan hakasulkuun oikean päivämäärän ja tekee nimien kohdalle tarvittavat muutokset ja muistaa lopusta poistaa viimeisen hakasulun
= Valmis julkaistavaksi.

TARKISTAKAA TIETONNE listasta, asialla kun oli amatööri, niin virheitä voipi olla!

Poistin Miia3+2 listalta ja laitoin kadonneisiin, kun ei aikoihin ole kuulunut mitään. Mukaan listalle pääsee huikkaamalla! Samalla siivosin kadonneiden listaa lyhyemmäksi , jätin vain nimimerkin ja sen hetkisen iän näkyviin.

ON: Täällä täti kurvasi oletetusti paikalle ja menossa kp 3 ja yk 10. Ollaan jo puhuttu hoitoihin hakeutumisestakin tai ainakin jos tutkituttaisi tarkemmin, mikä mättää. En täysin usko hedelmättömyyteen kun se yksi raskaus alulle saatiin nopeastikin, mutta nyt tahkottu 8 kuukautta tuloksetta. Meninkö mä jotenkin "rikki" siitä lääkkeellisestä tyhjennyksestä? Sen kun voisi tietää... On se kumma kun ei tartu enää kiinni sitten millään vaikka ajotukset on kohdillaan... Mutta ei kuin leuka rintaa kohti ja uuteen yritykseen.

*Pinkku*: Onnea työpaikasta! Ja pahoittelut tädistä, vaikka tällä kertaa taisikin olla odotettu vieras.

Alien_1: Joko saa siirtää plussaneisiin? Mutta ei ole vielä pakko siirtyä, sitten kun itsellesi sopii. Hienoja ultrakuulumisia! :heart:

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan Pirpali! :wave: Jos laitat lisätietoja niin päivitellään listaan.

miltsu76: Tsemppiä! Äläkä murehdi etukäteen sitä tutkimusta.

Tsemppiä myös tinttu76! Odottavan aika on pitkä.... odottipa sitä mitä tahansa! |O

Pahoittelut kaikille muille tädin kohdanneille ja tsempit ovista hyödyntäville ja piinailijoille!
 
Kiitos Emppis päivityksestä =)
Mä voin joku kerta yrittää päivittää,hirvittää vaan jos katoaapi kaikki tiedot : /

Kyllä oli täti odotettu...ovis oli siis kp16.
Ihmettelen vaan että siitä lh-huipusta vierähti melkoinen tovi itse ovulaatioon..olikohan se joku oikku vai lieneekö mulla aina samoin...

No,oli miten oli..mä nyt ainakin hetkeksi tuudittaudun sen varaan että ollaan oltu liian aikaisin liikkeellä ja tässä kierrossa säätelen (tai ainakin kovasti yritän) tallettelua myöhemmäksi..saa nähä maltanko pitkittää tarpeeksi :LOL: jännä nähä!
 
Vielä täytyy avautua sen verran että minkälaisia kokemuksia te olette kuulleet siitä miten kauan hormonaalinen ehkäisy vaikuttaa kropassa?

Mulle on hiipinyt mieleen ajatus siitä että reilusti yli puoli vuottakin voisi olla mahdollista.
Ja kyllä,puhun nyt omasta tilanteestani.

Asioita jotka tukee tätä luuloa:

-helmikuusta syyskuuhun ihan kivuttomat,niukat menkat
-vanha tuttu ovisklöntti puuttunut saman ajanjakson
-oli vielä joku mut nyt en muista?!??

Ja nyt se ovisklöntti on palautunut ja menkat paljon runsaammat ja kipuja se tuttu pari päivää.Särkylääkettä rivakkaan tahtiin.

Voin olla ihan pöljä "kotilekuri" mutta sellaista oon pyöritellyt päässäni että nyt olisi ne hormonihuurut lopullisesti poistuneet :ashamed:


T. :saint:
 
*Pinkku*: Piti tulla heti kommentoimaan tohon juttuusi, että voiko hormonaalinen ehkäisy jotenkin vaikuttaa pitempään elimistössä. Mä olen asiasta täysin varma, että vaikuttaa (ainakin joillakin). Muistan hyvin kun lopetin e-pillerien syönnin, niin ainakin 3 kuukautta oli kaikki totaali sekaisin ja sama kun taannoin myös lopetin minipillerit.

Kiva *Pinkku* jos jaksat päivitellä kaverina. Ei ne tiedot mihinkään häviä, aina pystyy lainaamaan edellisen listan uudestaan, jos jokin menisikin päivityksessä mönkään. Se edellinen kun vain lainataan (eli kopioituu) ja sitä lainausta muokataan, jää se edellinen aina kuitenkin sinne viesti ketjuun back upiksi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: *Pinkku*

Yhteistyössä