YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

Tänne ei mitään uutta. Närästää ja tämä turvotus on aivan kauheaa. Ei tämmöistä ole ollut koskaan. Ovulaatiosta tämä alkoi. Valkkaria ei tule yhtään. Siis voisin sanoa, että olen 6kk raskaana on sen verran kauhea tämä turvotus. Voi kun olisinkin raskaana :/
 
  • Tykkää
Reactions: Emppis
Hei, mä en ole tajunnut onnitella vehnistä :flower:

uniikki en ole tollasesta kuullut, mutta kyllöhän närästys on ainakin mulle merkki raskaudesta!!

Mulle antaa närästystä ja turpoamista sekä mahan nippaisuja myös ärtynyt suoli, jonka ansiosta kuvittelen itseni raskaaksi joja kk :D Tässä kuussa pidän jalat maan pinnalla! Ovulaatioo tässä odotellaan, toivittavasti tulis kp14 niin oltais kaksin kotona ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Tänään ajoissa testattu nega ja oikeastaan jäi siitä hyvä mieli. Hiukan iski paniikkia ajatus toisesta. Meillä tuo pienin taas kipeänä ja viime yö oltiin taas sairaalassa hengittelemässä kun ei lääkitys enää tehonnut. Eli mun reissu tältä illalta peruuntui kun en raaskinut jättää tyttöä !!

Uniikki monillehan tuo närästys on raskauden merkki, toivottavasti sinullekin ;)
 
Tervehdys kaikille!

Tähän porkukkaan taidan kuulua minäkin. Neljä ihanaa mukulaa on jo torpassa ja lapsiluvun piti jo olla täynnä. Hiljalleen on syksyn mittaan haave vielä viidennestä kurkkinut nurkan takaa.

Aiheesta on keskustelua ukon kanssa käyty ja hänen ehdoton ei on hiljalleen muuttunut "jospa kuitenkin"-linjalle. Ikää kun rupeaa minulla olemaan sen verran että jos tähän kuumeeseen meinaa lääkityksen hankkia, on hiljalleen aika toimeen ryhtyä. :p

Ajatukset on risteilleet päässä pitkin syksyä ja suuri kynnys oli asia ottaa esiin kun samalla joutui itselleen myöntämään kuumeilun olemassaolon. Lähipiiriin on syntynyt useampi ipana viimeisen 1,5v sisällä, jotka lienee edes auttaneet tämän kuumeen syntymistä. Pelottaa, ahdistaa, hirvittää ja samaan aikaan tietää kuitenkin kuinka yhdelle on vielä tilaa sylissä.

Näillä eväillä tuppaudun mukaan porukkaan josko mukaan huolitte? :whistle:

Rimpe
37v, lapset 4/97, 6/98, 2/02, 2/08 , kp 6/?,
 
Tervetuloa rimpe!! Sulla onkin suurperhe =)Mä olen kasvanut samanlaisessa tohinassa..Lapsena oli välillä rankkaa, mutta kyllä mun elämän parhaat lahjat ovat sisarukset ja vanhempiani siitä kiittelen.

Mä muuten kirjitan tänne uudella tabletilla, siks on paljon virheitä ja huomaan ne vasta jälkeenpäin ( seliseli.. ) Sorry siis kirjoitusvirheistä!!

Mikä carolina dpo? Mä tein viime kierrossa saman, eli aukaisin digitestin. Haamu oli niinkun sullakin, mut mulla valitettavasti osoittautui kemialliseksi :( Toivottavasti sulla vahvistuu vielä!!!

ON: Davidin liuska näytti plussaa, joten ovis on kuin onkin kp 14-15. Mä oon niiiiiin häpi. Viime kierrossa ovis oli kp 18 ja sitä edellisessä kp16 ja minä jo epäilin, et koko systeemi menee persiilleen kun kierto lyhyt.. Oon omasta mielestäni tuntenut oviksen aina kp 14 ja nuo pari kk väitti, et olisinkin koko eloni ollut väärässä. Siks oon onnellinen!!
Voikohan olla, että munasoluluovutus jossa kävin ennen yrityksen aloittamista olis sekoittanut kroppaa??? No, oli miten oli, tänään romantisoidaan ja toivotaan et saadaan vauva perheeseen :heart:

zuzu ens kuussa sitten uutta yritystä, varmasti me vielä onnistutaan!
Plussatuulia ja tarrasukkia ja mitä niitä oli kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
Blancita Kp4 kun vuoto alkoi kp30 ja kesti yhden päivän... ei ole vuotoa ollut enään sen jälkeen ja siksi tein tuon testin eilen illalla. Hiukan ihmetyttää kyllä tuo tulos ja vaikea uskoa kun monta vuotta jo yritystä takana...
 
Voi, miten paljon uusia käänteitä tässä ryhmässä ja plussa uutiset aina niitä parhaita!
Tervetuloa kaikki uudet ja kaikille toivon koko sydämestäni voimia yritykseen ja uskoa plussaamiseen!

Itsellä ollut vaikea loppuvuosi, kun tuntuu, että tämä yrittäminen käy liian rankaksi ja otan pettymykset joka kuukausi aika raskaasti. Nyt olen taas lauantaina siirtynyt uuteen kiertoon.

Nyt olen ajatellut siirtyä taustalle tjottailemaan. Täytyy vähän kerätä voimia, ja nyt tuntuu että paras tapa tehdä se, on hellittää siitä ajattelemisesta niin intensiivisesti. Luen varmasti aina kuitenkin silloin tällöin teidän kuulumisia!

Oikein hyvää joulua teille ja tiedätte kyllä mitä toivon teille vuodeksi 2014!

Kiitän ja kumarran seurasta ja siirryn taustalle, jos joku voi ystävällisesti sen tehdä kun seuraavan kerran päivittää listaa. <3
 
  • Tykkää
Reactions: Emppis ja miltsu76
Maanatai 23.12.2013




KUUMEILIJAT

Nimimerkki.......ikä .................kp ..................yk ..........toiveissa


Zuza....................35...........24/25-26................5................4
*Pinkku*...............38.............19/28 ................12...............1
miltsu76................37...........25/26-28...............1v...............2
Emppis..................38............19/25-29..............11...............1
Uniikki75................38.............19/xx......................................
Kaneli-78...............35............26/30...................3................2
Pirpali...................36............36/29....................2...............4
Takkutukka-76.......37............5/30....................13...............3
sisko36.................36..........24/28-33.................6................1
väpä....................35.........................................................3
Blancita................35........................................3...............2
Chokomom............34.........................................................3
Rimpe1.................37............6/?........................................5



DPO





RKTT




YRITYKSEN MYÖHEMMIN ALOITTAVAT

Chokomom



Kadonneet:
Syystuuli74.....38
Elena75..........37
Sihkis.............38
Miia3+2..........37
Kukkaislapsi.....35
Hymypallo.......36

:wave:TAUSTALLA:wave:

Worf
ÄitiViidelle
Tiituliini
Pikkumartta
Hopsan
K
Pippurihäntä
Carolina30+
Nipsu74
Unelmatar



:heart:PLUSSANNEET:heart:

2013
joulukuu.......Aada78, Vehnis
marraskuu....SuloinenSalaisuus, marjaorvokki
lokakuu........Tentsa yk5, Tinttu76 yk10, Alien_1
syyskuu.......Ollakovai...? yk 6, Kanervankukkanen yk 2, Minttumaari* yk3, Sipuriina-75
elokuu.........ei plussia
heinäkuu......Milk@ yk8, Selina76 yk 6, Suski28 yk 1
kesäkuu.......Blitzenrex, Pikkusukka yk7
toukokuu......ei plussia
huhtikuu.......PiipaKaa TJOT, Kolibrinkukka yk 5
maaliskuu.....ei plussia
helmikuu......Apatus yk 2, fenixlintu yv 1, PottuSäkki(PuskaJussi) yk 12(1v2kk), Äiskä3, Ms. Monepenny yk 2
tammikuu....Sohvi35 yk 1, Alissia yk 4, Kaktus-76 yv 1.5

2012
joulukuu......Pippurihäntä yk 6
marraskuu...Samettihortensia yk 2, Vuorikristalli yk 2
lokakuu.......Mustikkasuu y k3
syyskuu......Scarleth (3.IVF)
elokuu........Jaahas yk 9
heinäkuu.....Whiskey Peat yv 1, Dominique yk 16 (OI 1), Pepinka yk 4, Leenuliinukka yk 2
toukokuu ....Ronja76 yk 17 (1.IVF)
huhtikuu......ei plussia
maaliskuu....Melanie75 yk 3, Elmaleena yk 4
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia



:heart:SYNTYNEET:heart:

Pippurihäntä........21.8.2013, tyttö
Whiskey Peat.......12.4.2013 tyttö
jaahas................2.5.2013 tyttö
Dominique...........6.3.2013 poika
Ronja76..............24.1.2013 tyttö
Melanie75............2.12.2012 tyttö
Killi12..................10.10.2012 tyttö
äiskä-73..............20.8.2012 tyttö
Keskeneräinen......30.6.2012 poika
Barbamama.........12.6.2012 tyttö
Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö



Edellinen ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1901061-yli-35-v-kuumeilijat-vol-9-a/




dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)

 
Viimeksi muokattu:
Joulu on jo ovella... Päivitin listan ja lisäsin mukaan Chokomomin ja Rimpe1n. Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :)

Onnea Vehnis! Niin sitä pitää. Tarrasukkia masun kasvatusmatkaan mukaan! :heart:

Unelmatar: Siirsin sinut taustalle. Tulehan kertomaan kun kerrottavaa tulee! :wave:

Onnea piinailijoille ja pahoittelut tädin kohdanneille!

Hyvää ja rentouttavaa Joulua kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Unelmatar
ON: Help!! Ovistestissä eilistä vahvempi plussa ja olen hulluuksissani käynyt ostamassa nyös digitestejä, jossa hymynaama tänään. Talletus eilen iltapäivällä. Riittääkö simppojen elinikä, jos 8vis onkin huomenna??? Meillä on automatka edessä ja autossa kolme muuta niin ei voi matkalla pysähtyä.. ;) Perillä nukutaan samassa huoneessa mun veljen kanssa, joten tänään ei onnistu ja aattoilta olis eka mahdollisuus. Sotkeeko joulu nyt koko toiveet vai voisko eilinen riittää?

*MUOKS* LÄMMÖT OLI KOHOLLA EILEN, TÄNÄÄN LASKENU NORMIKS? siis millon se ovis on. Voi ahdistus, on tää ihan hullua :headwall:
Jaaa, tarkemmin tutkittuani tuo eilinemn lämmön nousu olikin jotain ihan muuta.. Sorry nää omanapasekoilut!!!

Huomasiko joku minun kirjoittaneen, että tässä kuussa pidän jalat maan pinnalla?? Hyvin onnistuin :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Rimpe.

varovaiset onnittelut carolina !!

Blancita
simpat kyllä ovat odottamassa siellä pari lähipäivää ;) Oviksen JÄLKEEN lämmöt nousevat, eli en kyllä osaa sanoa mitä sun kroppas touhuaa !!

Täällä odotellaan tätiä huomiselle aatolle tai joulupäivälle. Kaikki nippailutkin jäivät tuonne muutaman päivän taa, joten muuta ei tarvitse miettiäkään ;) Mulle on tullut pieni paniikki seuraavaa ajatellen. Nuorimmalla on jatkuva flunssa ja astman takia juostaan lääkärissä. Ajatuskin raskaudesta tai pienestä vauvasta hiukan alkanut kauhistuttaa. Eli nyt joulunpyhinä on tarkoitus keskustella ukon kanssa asiasta, josko jätettäis lapsiluku tähän..

Hyvää joulua kaikille ja paljon plussapuhuria teille !!
 
Oikein hyvää joulua tänne jokaiselle!!! :heart:

Levätään, nautitaan hyvästä ruuasta ja herkuista että taas joulun jälkeen jaksetaan uudella innolla jatkaa yrittämistä!!!:heart:

(viimisen Lugen otan jouluaattona. Sitten vaan ihmetellään ja jännäillään. Kun sitä ovista en tikuttanut en tiiä tarkalleen millon tätiä odottas kyläänkään.Jännää. )
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja tarrasukkien lähettelystä :heart:

Uniikki toi mahanturvotus on mulla aina ollu se eka oire. Että mistä tietää jos olisi näin sullakin?

BlancitaSimpat voi kai elää jopa viikonkin ja mitä vanhempia simppoja, sitä suurempi todennäkösyys on tyttöön. Joten jos ovis on nyt niin kyllä ne siellä pari vuorokautta ovat kytiksellä nyt ainakin.

Oikein rentouttavaa joulua teille kaikille palstalaiselle! Lepoa ja hyvää ruokaa ja joulumieltä :heart:
 
Heippa kaikille!!
Ja tervetuloa mukaan kuumeilemaan Rimpe ja Chokomon :heart:
Täällä nautittu joulunvietosta ja lapsien ilosta :) Toki myös aikuiset ihanaan joulutunnelmaan päässeet!! Nyt rauhallista oleilua ja hyvää ruokaa :)

Ei pahemmin noita toivottuja joululahjoja tullut tänne palstalle, mutta toivotaan että ens jouluna jo moni meistä olisi oman nyyttinsä saaneita / mahan kasvattajia :)

Oikein tunnelmallista joulun jatkoa kaikille ja kaikkea hyvää vuodelle 2014 :heart:
 
Tervetuloa Rimpe ja Chokomon munkin puolestani tänne palstalle. Kivaa saada lisää jäseniä jännäilemään tänne. Toivottavasti visiittinne jäisi lyhyeksi ja pääsisitte pian tuonne odottajien puolelle.

Jouluaatto meni sitten kaikessa hässäkässä. Tänään ollut ihan mieletöntä mielialojen vaihtelua ja muutenkin joitain vähäisiä tuntemuksia, etovaa oloa ja pikkasta palelua ja väsyä. Tänään tein päiväpissasta puhtaan negan kun tuon mielialan heittelyjen tähden aloin vähän ihmettelemään asiaa...mutta ei tässä tätiä vielä päivään -neljään päivään kylään odotetakaan vielä. Saas nähdä. Mutta siis tyylipuhdas nega testattu - ei ees haamun esiasteen esiastetta havaittavissa. Huokaus.

Mutta kaikille tsemppiä ja onnea hurjasti. Aloitetaan uusi vuosi uudella tsemppauksella ja yrityksellä. Kyllä me vielä niitä plussia saamme!!!:)
 
Voi Miltsu !! Näin varmaan kannattaa tehdä niin et suotta ressaa itseäsi. Tulet sitten "langoille" takaisin kun pääsette hoitoihin. Toivottavasti mahdollisimman pian :heart: !!!

Carolina olisko varovaiset onnittelut paikallaan??!!

Joulu män ja syöty on niin et pahaa teki ;D

Tätiä EI näy. Tissit hiukan kipeenä, äijä ihmetteli aattona kun puristi ja meikäläinen kiljas, samoin jos makaan lattialla leikkimässä, niiden päälle ei kyllä mennä. Alavatsaa nipistelee tasaisesti sillointällöin, lämmöt pysyneet koholla, kylmä ja tajuton väsy iskenyt 4 päivänä niin et pystyyn ois voinut nukkua. Mutta testeissä EI NÄY mitään. Ovistesti kyllä päräyttää kaks tummaa viivaa, mut r-testiin ei edes haamua. Luulen, että haen jonkun muun testin ensi viikolla jos tää jatkuu. Mun tuurilla oon saanut jonkun huonon satsin sieltä halpatesteiltä ;)

Keskusteltiin myös tästä yrittämisestä ja mies harasi vastaan tuohon lapsiluvun loppumiseen ;) Sovittiin, että vikat testit käytän (jos) seuraavassa kierrossa ja sit mennään TJOTtailulla niin minä en joudu stressaamaan tätä asiaa. On sit ylläripylläri plussa joskus testissä !!
 
Zuza - mulle tuli heti mieleen kun luin ton sun aiemman viestin, et nyt teillä on tärpännyt! Mullekin tuli siinä vaiheessa kun en vielä tietoisesti tajunnut plussanneeni sellainen olo, että "ei se nyt niin paha juttu olisi jos ei vielä tärppäisikään".... Eli varmaan jossain tuolla alitajunnassa sen oli jo tajunnut ja sitten tuli niitä "olenko nyt varmasti valmis tähän" -tuntemuksia.

Eli varovaisesti toivottelisin tarrasukkia sinne sinun massuun :heart:

Miltsulle kovasti voimia loppurustistukseen ja tuleviin hoitoihin! Käy kuitenkin aina välillä kertomassa kuulumisia :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Mittumaari sama kävi mielessä, mutta Kp 1 pärähti käyntiin ;)

Se kiinnittymisvuoto oli nyt sit kuitenkin juvt sitä. Niin oikeilla päivillä. Ehkä siis jotain yritti tapahtua kun näitä "oikeita" tuntemuksiakin tuli. Ihan ok fiilis kyllä tuli !!
 
Carolina: uskaltaisiko varovaisesti onnitella jo? :heart:Upeaa!!!

Miltsu: Varmasti ihan oikea ratkaisu siirtyä taustalle jos siltä tuntuu. Tulet sitten takaisin kun hoidot alkavat, ellet halua jo ennempää tulla. Tsemppiä Sinulle!!

Zuza
: Ihanaa, että sulla on positiivinen mieli vaikka kp 1 tulikin. ja eihän sitä tiedä vaikka täti viipyisi vain lyhyen aikaa....vielä on siis toivoa.

ON: Mulla oli joulupäivänä ihan hirveitä mielialan vaihteluita...nyt tasoittunut. Oireita ei juuri ole mitään...ainakaan niin merkittäviä että niistä viitsisi tähän kirjoitella. Olo ei ole kovinkaan pettynyt vaan varovaisen iloinen kun joulusta selvittiin ja jouduin taas toteamaan että en ole koti-ihminen vaikka sitä niin kovin yritänkin. Olen alkanut myöntää asian itselleni ja tajuamaan että ne lukuiset joululehdet jotka ostan jäävät aina lukematta kun on niin paljon muuta tekemistä. Mutta joo...kertoilen miten käy ja jännään koska se ovis oikeasti nyt olikaan...kriittisiä päiviä alamme elämään. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
Uniikki: Mikä tilanne? Joko pääset testaamaan?

Carolina, kyllähän siinä viivaa näkyy!!

Zuza: just hyvä asenne sulla :)

ON: mulla on sellanen olo, et hullu kun tähän lähdin. 5veen kans niin helppoo, etten nyt taas muista miksi haluaisin vauvan.. No, kunhan tulee taas nega testiin niin muistan ;) Saatiin jouluaattona vielä päiväunet yhdessä, joten kp13 ja 15 on talletettu, ovis kp14. Ton paremmin ei kyllä meillä vois yritys sattua kohdilleen. Nyt sit jännäillään!
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza

Yhteistyössä