YLI 35v. KUUMEILIJAT vol 10

sisko käytkö sä yksityisellä gynellä? Mitäs tarkotusta varten ne verikokeet otetaan? Sori taas tyhmät kysymykset..

ON: tunnen, että huomenna taas alkaa menkat. Puuh. Mulla on koko elämän ollu tasanen kierto, mut nyt heittää miten sattuu. Ovulaatio kyllä tikkujen mukaan tapahtuu, mut luteaalivaihe jää vissiin vaan 8-10päivään.. Eli lääkäriin minäkin soitan huomenna ja pyydän terolutit kiertoa tasaamaan. Toivottavasti saisin ajan mahd. pian. Luin netistä että ihan yleislääkärikin helposti noi terolutit määräis..
 
Viimeksi muokattu:
Blancita: Siis yksityisellä käyn...joillakin kun testataan noita perusveriarvoja, kilppariarvo yms. niitä ajattelin kun ei ole testattu. Hormonit määrättiin gynen toimesta ilman verikokeiden ottamista. Siis olen syönyt primoluttia ja lugesteronia. Ajattelin että jos noista verikokeista ois jotain hyötyä...mutta kyllähn nyt gyne tietää. Tätä vaan olen ihmetellyt muutamaan otteeseen.
 
Heippa kaikki!

Mahtavan ryhmän löysin, joten tulenpa mukaan tänne, niin on miehen lisäksi joku, jonka kanssa ihmetellä :) Seuraavassa kakussa on jo 38 kynttilää, ainokainen synnytys vuonna -99, mutta silti olo ei mikään ikäloppu ole... Uusperheessä siis teini ja esiteini ja nyt toiveissa yksi tai kaksi ikuisen vauvakuumeen taltuttajaa.

Kuparikierukka sai kyytiä eilen. Lääkäri vielä kurkisteli ultralla, että kaiken pitäisi rakenteellisesti olla kunnossa ja muistutti, että raskautuminen on sitten mahdollista vaikka heti. Hih, olisikin!

Kierto on aina ollut vankkumaton 28 päivää, paitsi viimeksi 25. Mystistä, mutta pidän kiinni tuosta 28:sta, jollei tämä kierto toisin todista ;-)

Lisäväriä kuumeiluun tuo perussairautena oleva selkärankareuma, joka silloin tällöin - lähinnä liikunnan jäädessä vähiin - hiukan kipuilee. Lääkityksenä pitkävaikutteinen tulehduskipulääke, jota kuulemma saan rauhassa syödä toisen raskauskolmanneksen loppuun. Tosin oon ajatellut tarkkaan kuunnella kroppaa ja nielaista pillerin vain niinä päivinä kuin on välttämätöntä ja oviksen lähestyessä en ollenkaan.

Lisää seuraavissa...

Kuumeisin terveisin Xienna...ikä 37...kp 25/28...yk 0...toiveissa 2/perheen 3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: väpä ja sisko36
Tervetuloa uusille. Tännehän on mukavasti tullut kuumeilijoita lisää. ;)
Missä piilossa Pinkku luuraat??

Pieni omanapailu tähän väliin: pitäis kai noi vikat ovistikut käyttää pian. Sitten loppuu niillä leikkiminen ja mennään "luomusti" eteenpäin. Kyllähän nuo limat ja lämmönnousut on sen osoittaneen olleen ihan kohillaan.
Vaihteeksi nuorimmainen terveenä ja itselleni puhkesi vyöruusu. Stressi oli vissiin korkealla tuon pienen ainaisen flunssan ja hengitysvaikeuksien kanssa. No, viimeiset lääkkeet tänään ja toivottavasti helpottaa.
Hienosti osas jo oma pää LÖYSÄTÄ ja ajatustakaan en ole vauvahommiin laittanut ;D

Plussatuulia kaikille tasaisesti ;)
 
Uusille tervetuloa ja kaikille hyvää kuluvaa vuotta :wave:

Meikä on ollut hissuksiin, kun en ole syömiseltä, juomiselta ja makaamiselta tänne ehtinyt :D. Yritin tuossa kuitenkin vähän lueskella kuulumisia sitten viime kerran vierailun ja kaikenlaista jännittävää piinailuahan teillä taas siellä on :).

Sisko36:lle toivottelen erityisesti mukavaa ja stressitöntä tätä vuotta, kun sulla tuntuu olevan niin monta liikkuvaa tekijää elämässäsi tällä hetkellä. Eipä käy kateeksi! Toisaalta, jos koko ajan tapahtuu paljon kaikenlaista, niin ehtii myös stressata tätä lapsiasiaa vähemmän, eikö :)?

Mariani, sun tilanteesta olen ihan ymmälläni :O?!? Todella outoa oireilua ja superpitkä kierto. Toivottavasti tilanne selviää.

Omaa napaa sen verran, että ennen uutta vuotta kävin keskenmenon jälkeisessä jälkitarkastuksessa ja kohtu oli kuulemma ihan siisti, vaikka siellä jokin verihyytymä vielä köllöttikin. Minun mielestäni mulla alkoivat menkat samana päivänä (viime ma), mutta outoa, että se gynekologi ei mitään siitä sanonut, että vuoto on alkamassa. Nyt vähän täällä ihmettelen, että onko mulla kuukautiset vai tuliko se kohdussa ollut verihyytymä vain pois :confused:. Ehkä kohta päästään jo yrityksen syrjään kiinni :)? Vaikka on ehkä vähän syytä vielä odotella, että oma mieli tasaantuu, kun joka toinen päivä olen laittamassa ukkoa pihalle ja joka toinen päivä tekee mieli kolmatta lasta...
 
Käytättekös te muuten kaikki ovistikkuja vai miten koitatte varmistella raskautumista? Ikää kun on, niin oon miettinyt pitäiskö vaan ottaa heti kaikki apuvälineet käyttöön eikä luottaa omiin kierron vaiheiden tulkintoihin, vaikka ovis yleensä aika selvät merkit antaakin. Toisaalta taas mietin, lisääkö se heti stressikerrointa, jos ryhtyy liian tarkasti laskemaan :attn: Helppoa se oli päälle parikymppisenä, kun ei tarvinnut miettiä ajan kulua.
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Pikaisesti vaan omaa napaa, lueskelen kuulumiset ajan kanssa. Olen pitänyt vähän taukoa palstailussa. Nyt menossa kaavinnan jälkeen ekat menkat ja kp on 2/28-30. Lapsettomuusklinikalta aika ultraan varattu ja se on 13.1 . Toivottavasti tämä pas onnistuu. Pelottaa ja samaan aikaan toivon..

Onnellista ja plussarikasta vuotta 2014 kaikille!
 
xienna tervetuloa :wave: Mä oon käyttänyt ovistikkuja, nähtävästi ihan syystä.. luulin tuetäväni milloin oviloin mut niinpä vaan heittää kp14-18 välillä.. mutta mulla muutenkin kierto vinksallaan. Oon myös normivitamiinien lisäks syönyt yhden satsin royal gelejä sekä jopa greippimehua juonut :kieh: Nyt päätin, en jahka uusi kierto alkaa niin en mitään poppakonsteja käytä.

Nipsu en ole sun kuulumisia aiemmin tainnut lukeakaan , olen sen verran uusi täällä. Toivottavasti pas onnistuu!!

ON: sain ajan gynelle, toivottavasti saan jotain helpotusta tähän kiertohärdelliin.
 
Xiennan toivotan minäkin tervetulleeksi mukaan!!!

Onnea Nipsulle PAS:iin. Että kaikki sujuis mahdollisimman hyvin. Halaus ja tsemppiä!!!

Xienna: olen käyttänyt itse ovistikkuja vaihtelevasti. Gyne multa ne kielsi, mutta olen silti käyttänyt. Hänen mukaansa yhdynnässä ollaan silloin kun miestä halutaan...joo-o. Hyvä neuvo...mutta. :)

Väpä: Kiitos tsemppauksesta :hug: :heart:. Niin monta liikkuvaa tekijää on matkassa...niiden "poistumista" olen odottanut tässä jo pian kaksi vuotta. Useampaa olen joutunut kestämään tässä koko kahden vuoden ajan, jokunen on tullut vielä kaupanpäällisiksi matkan varrelta. Silti pystyn toisinaan ainakin elämään uskomattoman stressitöntä elämää ja nauttimaan niistä pienistä elämän iloista. Uskon, että meille kullekin annetaan näitä asioita kunkin kantokyvyn mukaan. Siihen luotan. Joudun koko ajan elämään tätä elämää miehen kanssa "jarruvalot päällä". Itsellä kun on tuo ajatus että miehen kanssa olen jos yhteiseen lapsen tekoon jatkuu yhteinen sävel (se sävel on ollut hatarahko miehen puolelta, hänellä on hyvät syynsä tähän). Tämä on meidän molempien tiedossa oleva asia. Olen kuulemma kovaluontoinen nainen (on kaunein kohteliaisuus mitä mieheltäni olen kuullut...:LOL:). Lapsenteko-prosessia ehtii ja toisaalta ei ehdi liiaksi stressaamaan. Kuljetan näitä eri asioita rinta rinnan eteenpäin. Asioilla on taipumus selvitä siihen uskon aina lopulta.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Xienna :) Ovistikuista kyselit ja muista konsteista.. itse en ole ovista tikuttanut, yritän viimeiseen asti välttää tietynlaista pakon edessä toimintaa ja pitää petipuuhat edes jollain asteella " vapaana".. Toki meilläkin kalenteria katsellaan sen verran että yritetään peittoja heilutella oletetun oviksen kohdilla, ainaki pari päivää ennen tms...Aina ei onnistu, mutta sitä se elämä on! Meillä tosin on jo kaksi lasta, eli joskus ainaki on onnistuttu :) Toki tiedostan että ikää tullut ja täälläki seuraavaks 38 kynttilää kakussa :), mutta itse ajattelen että vielä voi muutaman vuoden toivoa ja yrittää :) Mutta tervetuloa kuumeilemaan, ihanaa kun saadaan lisää porukkaa jännäämään :heart:

Nipsulle hurjat tsempit tulevaan koitokseen ja täällä kaikki peukut pystyssä että onnais :)

Siskon elämä kuulostaa jännittävältä ;) Ihana asenne sinulla :heart: Toivotaan että saatte asiat selviksi ja pääsette nauttimaan kuumeilusta :)
Zuzalle paranemisia :) Ihanalla asenteella myös siellä :heart:

Täällä saatu eilen talletuksia tehtyä, nyt ei muuta ku jännäämään :) Ihana positiivinen mieli säilynyt, huomenna ajattelin ottaa vähän omaa aikaa ja lähteä shoppailemaan :)
Niin ja maanantaina alkaa talviloma...

Positiivisin ja toivekkain ajatuksin kaikille oikein ihanaa vuoden ensimmäistä viikonloppua :heart:
-Takkis
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza
Tuun myös mukaan :wave:
Ikää 37 ja numero kolmosta alettiin yrittämään, no, eilen :D
Eilen myös kp1, mutta menkat loppuivat kuin seinään tänään :confused: Mulla on tosi tasainen 28 pv kierto, joten outo homma sinänsä - toivottavasti ei osu nyt mitään ihmeellisyyksiä kierrossa juuri tähän väliin.

2 tyttöä löytyy ennestään, 2 ja 7 iältään. Ja kolmas saa siis tulla :)
 
Uniikki Elä luovuta! Ja itkeähän pitää aina kun itkettää, uutta kiertoa kohti vain. Tsemppiä kovasti :hug:

Nipsulle onnea matkaan, peukut ja varpaat pystyssä!

Sisko Tiedän tunteen.. Nyt elo voiton puolella, ihan vain uuden rakkauden takia, mutta on tätäkin lyyliä joskus koeteltu ja kovaa (työ/opiskelu, infarktit, totaaliyh:na olo. Kaikki n. vuoden sisään..) Nyt kun miettii taaksepäin, ihmettelee miten siitä kaikesta on tullut hengissä selvittyä. Veikkaan naisen sisua ja tahtoa, periksiantamattomuutta ja rakkautta :D

Takkis Toivottavasti talletus tuottaa ison voiton! Mukavaa shoppailupäivää :)

ON: Mä en osaa muuta ajatella kun raskautumista, tikkuja, kiertoa, tätä tyhjennysvuotoa. Ja tätähän mä just pelkäsin, sitä että en kykene mihinkään muuhun :/ Jospa tää johtuu vaan tästä kierukan poistosta, siitä että miehen kanssa on "ruvettu" yrittään tosissaan. Jos tää ei meekään ohi?! Tai ala tasottuun?
Enää ei tarvi herätä ku kerran yössä vaihtaan tarvikkeet, että vuoto on ainaki hiipumaan päin :D
 
Wc Ankka tervetuloa! Lyhennän sut varmaan jatkossa ankaksi ;)

Xienna täällä ollut käytössä ovistikut, mutta sanottakoon niistä, että lisäävät kyllä ressiä vähän liikaa ja sit pää höyryssä miettii ukon kellistämistä, teki mieli tai ei. Suosittelen lämpimästi ainakin alkuun ihan ilman ;) (itse käytän nyt vikat 3kpl ja siihen ne jää)
Ja lisänä foolihapot, jättihelokit ja vehnänalkioöljy... Tekee hyvää hiuksille ja ihollekin samalla !!

Nipsulle oikein paljon onnistumisia pasiin !!!!!!!!!

Uniikki iso hali. Tää on niiiiin tätä !!

Takkutukka hienolla asenteella sielläkin mennään ;)

Ei-no/ja tämähän on niin päätä raastavaa ja jossain vaiheessa kiertoa muuta ei mielessä pyörikään. Pitäs vaan ottaa "löysin rantein" ;)

ON Vuoto kesti eiliseen ainakin ??!! 9 PÄIVÄÄ , haaaaloo. Jösses, meinas jo usko loppua tuohon valumiseen. Ihan hintsusti tuli pari vikaa päivää, mut tuli kuitenkin. Eilen uskaltauduttiin kyllä vällyjen väliin jo.

Tsemppiä jokaiseen kiertoon, plussatuulia, tarrasukkia ja vaikka minkälaista limaa :LOL:
 
Wc Ankka tervetuloa! On sullakin monenlaista kokemusta- niin kun varmaan täällä monella muullakin. Ikää kun on, niin kaikkee on ehtinyt sattumaan, mutta silti sullakin noin hyvä groove ;) Ihminen on niin hyvä sopeutumaan kulloiseenkin elämäntilanteeseen, että usein vasta jälkeenpäin tajuaa miten rankkaa on ollut! Ja hyvä niin.

Mä jaan uniikin fiilikset täysin!! :hug: k

zuza oon taaskin just samaa mieltä tosta tikuttelusta. Minäkin jo päätin että poppakonstit vek, mutta nyt kun mainitsit että vehnänalkioöljy on hyväksi hiuksille, niin ehkäpä sitä sitten :whistle: Mistäs sellasta saa? Ja samoin tosta romantiikasta. Viime kuussa, ovulaatiopäivånä, silloin jouluaattona tuli tilaisuus sittenkin kahdenkeskiseen tuokioon. Mulle tuli vaan sellanen olo, et kyllä on halpaa et joutuu petipuuhiin, vaikka ei yhtään huvita. Niinpä se sit jäi, kun ei kumpaakaan kiinnostanu. En haluis itteeni kokonaan tälle yrittämiselle myydä ja siks saa tikuttelu jäädä. Kalenteriin voi välillä kurkata, niinkuin takkutukka vinkkas;)

ON: nyt siis kunnolla vuotaa, eli kp1/25-33. Todellakin haluun jonkun tolkun tähän asiaan!! Mulla on monipuolinen raskaushistoriakin, laskin että oon ollu raskaana 4kertaa :O Hyvin nuorena oli exän kanssa tjot-kausi: kaksi keskenmenoa ehkä vko5 (Dg epäselvä raskaus), sitten kohdunulkoinen johon päättyi mun lapsentekotoiveet sekä parisuhde, hävis myös toinen tuubi. Tossa kohti päätin etten halua lapsia ikinä ja nykyinen mies oli tahollaan saman päätöksen tehnyt. Sitten tuli ylläri, kondomi hajosi, jälkiehkäisy ei toiminut ja maailman paras tyyppi syntyi :heart: Koska ilmiselvösti oon raskautunut, tai ainakin munasolu hedelmöittynyt kohtuullisen helposti, niin miksei nyt??? :'(
No, tulipa vuodatettua. Kiiyos ja anteeksi. Nyt toivert tulevaan.

Ja isot vauvaonnentoivotukset ja kaikki mahdolliset tuulet kanssasisarille! Varmasti tammikuu tuo plussia tähän porukkaan!!
 
Uniikki: Tsemppiä sinulle! Tiedän niin tuon tunteen kun hanat aukee kunnolla. Itkeä pitää aina silloin kun itkettää. Se helpottaa fiiliksiä. :hug:

Ei-no-ja: Sä olet joutunut kokemaan monenlaista lyhyen ajan sisällä. Useinkaan sitä ei sillon tajua kun se on päällä, mutta vasta sitten jälkeenpäin sen tajuaa miten vaikeaa se on ollut lopultakin ja mistä kaikesta on selvitty voittajana. Onneksi nyt sinulla tilanne rauhoittunut ja onnellinen. :heart:

Wc-ankalle: Tervetuloa joukkoon mukaan!!! Toivottavasti sulla tärppäis pian ja oleskelusi tässä ryhmässä jäisi lyhyeksi. :heart:

ON: Joo, mulla siis ekaa kertaa todella hyvä mies. Siis vastuuntuntoinen, aikuinen, luotettava (vaikuttaa siltä) jne, täysjärkinen. Siitä löytyy paljon hyvää sanottavaa. Aivan ihana mies. Mutta, tämän lapsentekoasian suhteen en voi olla 100% varma mitä hän ajattelee asiasta. Se pitää tietenkin selvittää. Toki hän on hiljaisesti suostunut kun ehkäisyn jätimme pois, mutta...tästä eteenpäin saas nähdä. Siis kun gyne ehdottaa miehen tutkimuksiin menoa niin toivon että mies suostuisi. Jos mieheni ei suostu sitoutumaan prosessiin enempää tämä ei toimi. Ihan kamala sanoa, kun meillä ei ole riitoja, kaikki elämässä sujuu ok, jne. Se vaihtoehto, jota olen pitänyt taustalla on lapsen tekeminen yksin. Kamala kirjoittaa tämä tänne, mutta ratkaisuni se, jos mies ei suostu prosessia jatkamaan hoitoihin. Pakko miettiä vaihtoehtoisia ratkaisujakin. Mutta toivon, että b) vaihtoehtoon asti ei todellakaan tarvitsisi mennä....

Toivottavasti alkanut vuosi toisi tälle palstalle rutkasti plussia, onnea, iloa ja tarrasukkia niihin lukuisiin alkaviin uusiin raskauksiin!!!!:heart:
 
Blancita mä tilasin ton vehnänalkioöljyn nettiapteekista, muta varmaan saa monestakin paikasta. Huomasin kun aloin sitä ja jättihelokkia syömään, että varsinkin iho "parantu" paljon. Mulla ei siis mitään näppyjä ole, mut tasoittui ja tuli jotenkin kimmoisaksi ja nuorekkaamman näköiseksi. Hiukset ja kynnet voivat myös extrahyvin. Eli vaikken vauvaa miettiskään, jatkan kyllä noiden popsimista. Halpa tapa pitää itsestään huolta. Toi öljy ensin hiukan kakoi, ennenkuin keksin, että sitä lusikkaan, nielaisu (ei hengitystä) ja tuoremehua päälle. Noin menee alas ihan huomaamatta ;)

Sisko jos lapsenkaipuu on suuri, sen tekee vaikka yksin. Toivottavasti miehesi kuitenkin on rehellisesti ja oikeasti mukana hommassa, niin saat koko paketin. ;)
 
Hei! Täällä on porukka vaihtunut, ja tietysti hyvä niin, koska se tarkoittaa, että raskauksia on alkanut. Muistaako kukaan minua?

Olen siis Syystuuli, ikää jo 39 vuotta, yritystä takana reilu 2 ja puoli vuotta. Clomifeniä 6 x ja yksi inssi kokeiltu. Ei mitään. Selittämätön lapsettomuus. Olen ollut pois palstoilta vuoden verran. Nyt sitten alkaa IVF-hoito. Olen jyväskyläläinen, mutta Jyväskylän naistentautien poliklinikka ei hoida enää minua ikäni takia, siksi suuntana Helsingin Väestöliitto, jossa hoidot ihan pikkuisen halvempia kuin JKL:n yksityisellä klinikalla. Luultavasti IVF tehdään helmi-maaliskuussa.
Olen välillä ollut hyvin masentunut ja epätoivoinen olen vieläkin. Vauvan saamisen tarve (ei enää edes kuume) on kova, enkä tiedä, miten selviän, jos en lähiaikoina saa raskautta kokea. Ikää on jo paljon, aikaa vaan vähän jos yhtään...
Lapsettomuuspalstalla on hiljaista, siksi kirjoitan tänne.
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza ja miltsu76
Siskolla isoja asioita mietittävänä, jospa se johonkin suuntaan kallistuu.. Nuorimmaisen isä lähti kulkeen kun positiivisen testin tein, siinä sitten yksin mietin pari kuukautta että mitä teen, onko minusta yksin siihen hommaan. Ei toki sama asia kun sinulla mutta tiedän että yksinkin selviää paremmin kuin hyvin :D

Syystuuli Mukava kun tulit, jännitetään ja odotetaan yhdessä toistenkin puolesta. Kovasti onnea ja jaksamista kevääseen! :hug:

zuza Mä NIIIIIN tiedän nuo pitkät vuodot! Saatto kuukautiset kestää jotain 8-10 päivää sit parin viikon tauko ja uudestaan. Muutaman kerran yössä kamppeet vaihtoon jne. Nyt näyttäs sama jatkuvan kierukan poiston jälkeen, tosin ehkä just tällä hetkellä näyttää että mä en valukaan kuoliaaksi :eek: Vitsit on kyllä muuten vähissä, onneksi tuli nää vapaat tähän, ei mitenkään ois kyenny töissä olemaan :O

Takkiksen puolesta saa kohta jännitellä!! :popcorn:

Blancita Täytyy tunnustaa, että mä en oo yhtään nuista kolmesta varsinaisesti kuumeillut/suunnitellut/ kerennyt kauheasti toivoa (onko kauheesti sanottu?!) Vanhin siis jo 16v ja tuli suunnittelematta, toista (kohta 14v) ajateltiin et oispa kiva saaha kaveri, jätetäänpä pillerit pois ja NAPS samantien. Nuorimmainen 4v on siis mahdottomuuksien mahdottomuus, ja siinähän se "isäkin" sitte lähti käveleen.. Nyt itsellä pelottaa tämä toivominen/haluaminen/unelmoiminen. Entä jos nyt ei onnistukaan kun ois ihana mies, aikaa ja mahdollisuus, ja molemmilla vauvakuume. Tai oikeastaan "lapsikuume" :D

ON: Kyllä tää kuulkaa näyttää siltä tämä tyhjennysvuoto että tämä loppuu tän kuun aikana!! Jeij, hilliinty pikkusen.. Pääsee siis oikeesti panikoimaan! Testit tilattu siis, jos nyt ottas selville että edes ovuloi, jos ei muuten kauheesti tikuttelis, limoja ja kohdunnapukoita tutkis, kuumetta mittailis ym :D Voi jo melkeen sanoa että niin varmaan..
Musta tuntuu, että joka nurkan takaa tulee joko vauvamaha tai vaunut! Oottako huomannu saman? Tänäänki ostoskeskus oli täynnä odottavia naisia.. Tai sit mä vaan ne bongasin sieltä. Samoin telkkarista! Kaikki mainokset on vaan jotain testejä, vauvojen juttuja tai muuten vaan läheltä liippaavia :D Voi, mulla menee mun kans vielä monesti hermot, huoh.
 
^Vauvoja joka paikassa, huomattu on :D

Sisko :hug:

Blancita, tunnetaanko me jostakin..?

Kummallisen tauon pitäneet menkat palasivat ja on muuten kauheammat kuin koskaan ennen |O Kaipa tätä sen reilun viikon taas kestää, jotta pääsee sitten piinailemaan :D Katsoin että helmikuun eka viikonloppu saa alkaa testailemaan, toivottavasti ainakin :p

Yllättävän innokasta tekstiä suollan siihen katsoen että meillä on soudettu ja huovattu mun toimesta tämän asian kanssa. Milloin mikäkin huolettaa. Huomenna olisi viimeinen rutistus alkamassa opiskelujen parissa, toukokuussa pitäisi valmistua ja se(monen muun asian ohella) mietitytti. Mies on meillä ollut innokkaampi vauvaa yrittämään, innostus on tosin onneksi tarttunutkin kuten huomaa. Jotenkin mulle tulee silti vähän väliä epäilyksiä ja kauhuskenaarioita mieleen, taloudellisesta puolesta, iän tuomista ongelmista, kropan muuttumisesta(taas) ja mistä nyt vaan tulla voi. Aika pinnallisia "pelkoja" mulla, onneksi ajatus raskauden kokemisesta vielä kerran saa nämä pelot pääosin haihtumaan - mietityttää nää asiat silti. Töissä kun en ehtisi olla kovin kauan valmistumisen jälkeen, olettaen että nyt pian tärppäisi. Ja kropan muuttumisen pelon taustalla on se, että sain vasta pudotettua nuorempaa odottaessa haalitut kilot ja olen todella nauttinut työn tuloksista, kun taas entisiin vaatteisiin vihdoin mahtuu :ashamed: Niinpä niin, pinnallista.

Sellaisia mietteitä :ashamed:
 
Moikka kaikki :)

Ei-no/ja mä NIIIN yhdyn tohon että vauvajuttuja joka puolella...tuttuja vatsa pyöreenä, kaupoissa oikein pursuaa vauvojen ihania vaatteita :) en mitenkään eksyny shoppailureissulla niitä ihastelemaan..enpä ;) Ihanaa että siellä vuoto hiljentymään päin ja pääset piinailemaan :)

WC-ankka tervetuloa mukaan :heart: Meillä myös vuoden verran soudettiin ja huovattiin tän asian kans, enempi vielä miehen puolelta mutta nyt toista kiertoa mennään sillä tempolla että molemmat täysillä mukana ..Jes! Ja varmasti meillä kaikilla ihan samanlaisia ajatuksia, itse myös mietin miten kroppa palautuu..kahden edellisen synnytyksen jälkeen kilot ja maha jäi suurinpiirtein sairaalaan :) Nyt saattaa mennä vähän erilailla..no kannetaan sitte ylpeenä ne makkarat jos sinne asti päästään :)

Kauhee ku tää kierto menny jotenki tosi nopeesti..nyt varmaan ekaa kertaa koko yrityksen aikana päästy petihommiin tärppipäivien aikana näin monta kertaa et pikkasen alkaa semmonen toivonkipinä nousta et josko jotain tapahtuis... No jos ei niin sit jatketaan kuumeilua täällä ihanassa seurassa :heart:

Meillä alko talviloma ja lähdetään keskiviikkona Keski-Suomeen reissuun loppuviikoks, saattaa Takkis hiljentyä hetkeksi mutta vain hetkeksi ;)

Ihanaa alkanutta viikkoa ja jospa tällä viikolla saatais jo sitä lunta :heart:
 
Heippa Syystuuli74:). Meilläkin alkais IVF hoidot kunhan saan painon vielä vähän alas ja sitten tehdään vielä kohtutähystys, että kohtu varmasti kestää raskauden kun on tuo rakennevika :(, en kyllä tiedä mitä teen jos ei heidän mielestä kohtu kestä..
 
Kiitos Takkutukka, Sisko36, Blancita ja Zuza (ja se jonka ehkä unohdin :-D) - eiköhän me aloitella luomusti ja stressittä. Itseni tuntien tosin veikkaan, että jos ei ekalla tärppää, niin kärsivällisyys lakkaa ja tikutus alkaa :LOL:

Täti saapui tännekin hirmuisen lauantaina iskeneen migreenin saattelemana. Vaan kierto on näemmä taas liki ennallaan eli tänään kp 1/29. Julistan siis täten yrityksen virallisesti alkaneeksi :p

Positiivista, tarmokasta ja tarrasukkaista viikkoa kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Zuza

Yhteistyössä