yliaikaiskontrollista

te jotka olette käyneet yliaikaiskontrollissa niin onko kenelläkään synnytys lähtenyt samana päivänä tai seuraavan käyntiin?
Kun nehän tekee sen sisätutkimuksen niin sen myötä.

Itsellä tiistaina 41+3 on aika polille ja neuvola täti sanoi että saattaapi kyllä käynnistyä samana päivänä silloinkin kun tekee tutkimuksen.

Kiitos. :)
 
Hei. Minulla oli ya-kontrolli 41+5. Sitä oli edeltänyt muutama kivulias supistus. Olinkin 2cm auki ja lääkäri ropelsi paikkoja tahallisen ronskilla kädellä, kunnon supistukset alkoivat muutaman tunnin päästä ja 28h lääkärissä käynnin jälkeen poika oli maailmassa. Onnea matkaan!

poppeli ja poika 7vko
 
Olin toisessa raskaudessa yliaikaiskontrollissa raskausviikkoja silloin tasan 41. Tehtiin sisätutkimus joka oli aika raju, jossa todettiin että paikat supisteluista huolimatta vielä täysin kiinni. Laitettiin vielä käyrälle, jossa alkoi supistella ei kuitenkaan mitenkään hirveästi. Illalla tuntui että maha valahti alaspäin, ja oli tuskainen olo. Seuraavana aamuna alkoi reilun vuorokauden urakka, jonka seurauksena tuli ihana poika maailmaan =)
 
tästä kolmosesta kävin yliaikaiskontrollissa rv 41+3, ja rv 41+6 tyttö syntyi..eli ei tainnut yakontrolli vaikuttaa...käynnistys oli varattu tuolloin rv 41+6 samalle päivälle, mutta tyttö lähtikin onneksi ite tulemaan...
 
Kävin kontrollissa, kun lasketusta ajasta oli menny 10 pv, se oli perjantai. No käsittely oli niin raju, että illalla olin sitä mieltä, että vedet menee n. klo 23 ja niinhän ne meni. Siinä sitten supistukset alkoi noin tunnin päästä veden menosta ja olivat aika kivuliaita, joten vietiin koira hoitoon yöllä ja mentiin sairaalaan. Poika syntyi sunnuntai aamuna ja synnytyksen kesto oli mukavat 30h :hug:
 
Kävin yliaikakontrollissa rv 41+5 ja silloin kohdunsuu oli vielä niin ylhäällä, ettei lääkäri pystynyt edes tunnustelemaan onko auki yhtään..eli synnytys ei ollut vielä alkamaisillakaan!! Lääkäri teki kyllä niin kovalla kädellä sisätutkimuksen, että meinäsin jo sanoa, että LOPETA JO!! :LOL: Mutta niinhän ne kuulemma tekevät ja just siksi, että tulis jo jotain valmista! No, seuraavana päivänä alkoivat supistukset ja samaisena päivänä syntyi poika! B)
 

Yhteistyössä