Ylimääräisiä kiloja?

Onko äitejä joilla on jäänyt raskauksien jälkeen ylimääräisiä kiloja? Jos niin kuinka paljon? Mulla on yksi lapsi 1v ja vielä noin 4-5 kiloa ylimääräistä :'( Kauhistuttaa ajatella, että jos tulee lisää lapsia ja jokaisen jälkeen jää 5 kiloa.. Ja laihduttaminen kun on aika vaikeaa.
 
Mansikka-Marja
Mulle jäi esikoisen (poika 1v10kk) jälkeen 10 kg ylimääräistä ja siitä painosta sitten aloin odottaa toista (tyttö 2kk), jonka jälkeen ylimääräistä on nyt sitten yhteensä kertynyt n.15 kg. MUTTA, nou hätä. En ole huolissani tästä vaan päättäväisesti pudotan painoa kohti aloituspistettä. Onhan sinne toki pitkä matka, mutta pikku hiljaa.. Pääasia että on onnellinen. Ja minä olen, sillä olenhan saanut kaksi maailman suloisinta pientä lasta. =)
 
:wave: TÄÄLÄKIN LÖYTYY,KYLLÄ...mulla on kanssa yksi lapsi,puolitoista vuotias,ja liikakiloja jäi..No,olen kyllä saanut pudotettua,mutta vielä on ainakin semmonen 5.kg. ja sittenki mentäis vasta siinä normaalipainon rajalla (eli just niin etten olis ylipainoinen!) Synnytyksen jälkeen olin kyllä aika TUHDISSA kunnossa..varsinkin kun nyt vähän laihtuneena,katselee valokuvia siltä ajalta,kun lapseni oli vielä ihan vasta syntynyt! :whistle: Yritän kyllä noita jäljellä olevia liikakiloja koko ajan pudottaa,mutta sitkeesti tuntuvat vaan paikallaan pysyvän...mikähän auttais..??!! :/
 
muffini84
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2005 klo 18:17 Mansikka-Marja kirjoitti:
Mulle jäi esikoisen (poika 1v10kk) jälkeen 10 kg ylimääräistä ja siitä painosta sitten aloin odottaa toista (tyttö 2kk), jonka jälkeen ylimääräistä on nyt sitten yhteensä kertynyt n.15 kg. MUTTA, nou hätä. En ole huolissani tästä vaan päättäväisesti pudotan painoa kohti aloituspistettä. Onhan sinne toki pitkä matka, mutta pikku hiljaa.. Pääasia että on onnellinen. Ja minä olen, sillä olenhan saanut kaksi maailman suloisinta pientä lasta. =)
täysin kun mulla! =) :/ :\|
 
Kata04
Mulla laitokselta lähtiessä pelottelivat niin paljon 2-tyypin diabeteksella (suvussa jonkin verran), että pakko oli alkaa heti kattoo syömisiään kun sairaalasta pääsin.
Tosin ihan hyvä että vähän pelottelivat, muuten olisin saattanut syödä itseni vielä pulskempaan kuntoon.
Imettäessähän paino kyllä laski muutenkin ihan kivasti vaikka normaalisti söinkin. (tosin herkkuja karsin aika rankalla kädellä!)
Nyt paino on jo normaali ollut vajaa vuoden verran (BMI n.23,5).
Yhteensä mulla tuli raskauden aikana 20kg (85kg painoin loppuvaiheessa).
Nyt painan n. 64,5 kg Olen 166 cm pitkä.
Nyt on enää loppukiinteytys jäljellä. Paino on nyt ok, mutta aika paljon on löllöä kropassa, joten pari viikkoa on kuntosalilla rehkitty.
 

Yhteistyössä