Ylimieliset julkkikset?

  • Viestiketjun aloittaja Mielenkiinto
  • Ensimmäinen viesti
Mielenkiinto
Luin tuossa erään toisen keskustelupalstan vanhaa ketjua, jossa ihmiset kertoivat omia kokemuksiaan ylimielisistä, k*sipäisistä ja muuten inhottavista julkkiksista.

Saisikohan tänne samalaista ketjua aikaan?

Olisi hauska kuulla, millaisia kokemuksia ihmisillä on siviilissä tämän maan julkkiksista? Itse kun asun kaukana kehä 3:sen sisäpuolelta, joten ei noihin julkisuuden henkilöihin tule törmättyä...

Voitte toki myös kertoa hauskoista kohtaamisista julkkisten kanssa...
 
"www"
Vannoutuneena Yö-faninan voisin toivoa, etten koskaan olisi tavannut Olli Lindholmia. ja nyt kun tää Idols-hömpötyskin on nostanut Ollin kettumaiseúuden pinnalle, uskallan sano, että siinä on mies jolle on lektainen aine noussu hattuun ihan totaalisesti....mutta kaikesta huolimatta täytyy myöntää et edelleen hyvää musaa tekee...
 
deepthroat
Luin tuossa erään toisen keskustelupalstan vanhaa ketjua, jossa ihmiset kertoivat omia kokemuksiaan ylimielisistä, k*sipäisistä ja muuten inhottavista julkkiksista.

Saisikohan tänne samalaista ketjua aikaan?

Olisi hauska kuulla, millaisia kokemuksia ihmisillä on siviilissä tämän maan julkkiksista? Itse kun asun kaukana kehä 3:sen sisäpuolelta, joten ei noihin julkisuuden henkilöihin tule törmättyä...

Voitte toki myös kertoa hauskoista kohtaamisista julkkisten kanssa...
Ainakin Anna Eriksson oli nuorempana tosi ylimielinen ollessaan laivalla esiintymässä ja käydessään henkilökunnan messissä syömässä. Sekä Janina Frostell alan messuilla etuili jonoissa ja kiroili muita jonottajia.
 
Nämä ovat
Maarit Hurmerinta on työpaikkani vakio asiakas ja kohtelee meitä kuin ilmaa, ei tervehdi eikä katso edes päin... miehensä on mukava ja juttelee niitä näitä kanssamme..
Sunrice Avenuen Samu Haber on todella ylimielinen kusipää... on vain hän ja hänen maailma.. kukaan muu ei ole yhtään mitään ja se tulee kyllä selväksi..
 
Mä oon ollut teininä ihan kauhee Dingo fani, ja aikuisenakin käynyt keikoilla, ja jotenkin se Nipa on ollut SE, vaikka onkin vanha ukko... Mut viime kesänä yhden keikan jälkeen se toivotti meidät sinne mistä oltiin tultukin, tuli kyllä ihan helvetin paha mieli ja meni maku koko äijästä. :(
 
"Horuksen silmä"
Tää tapahtui joskus 90-luvun lopulla. Mun ystävän kaveri, silloin jotain 20 vee tapasi Manselaisella biljardisalilla itseään vanhemman miehen joka tuli siihen sitten rinta rottingilla kaljatuoppi tassussaan vikittelmään tätä naista. Ehdotteli yhteistä hotellihuonetta. Nuori nainen ei lämmennyt miehelle ja tokaisi tylysti jotain että hän ei ole kiinnostunut vahnoista ukoista. Tämä mies siitä kimpaantui ja heitti kaljat naisen naamalle. Naisen ystävätär sitten kysäsi että miten sä tolleen sanoit Pate Mustajärvelle.

Toinen tarina osuu jonnekin 80-luvulle. Silloinen iskelmätähti oli hotellin ravintolassa pyytänyt tarjoilijaa tuomaan keittolounaan tiettynä aikana huoneeseensa. Ensin toki oli vikitellyt tarjoilijaa. Tarjoilija kuitenkin oli tuntenut olonsa epäluuloiseksi ja pyytänyt miespuolista kolleegaa toimittamaan keiton. Kyllä oli herra iskelmätähti ollut hämillään alasti hotellihuoineen vuoteella käsi stondiksella kun sisään pöllähtikin vieras mies....
 
"vieras"
Anna Eriksson on tosi ujo, voi ehkä vaikuttaa sen takia ylimieliseltä. En ole työn kautta tavannut kuin kerran, ei jäänyt mitään kummempaa mieleen. Ns. "entiset tähdet" on melkein poikkeuksetta k-päisempiä, yrittävät kai roikkua viimeisissä itsetunnon rippeissään kiinni leikkimällä jotain suurtakin staraa.
 
"meeri"
Samaa mieltä että Olli lindholm on aikamoinen K..pää...nyt on ihan itse todistanutkin sen kaikelle kansalle!
Myös Dannysta jääny vähän huono maku erään laiva risteilyn jälkeen...todella ylimielinen vanhemmille nimmarin pyytäjille(ei ees kirjoittanut)mielummin vietti aikaa 20v pimujen seurassa...
 
"Kenguru"
Aaa, joo Dannya ookin nähnyt muutaman kerran, ihan o.k, mutta ei mitenkään erikoisen mukava munkaan kokemusten mukaan. Joskus tuo julkkisten mukavuus riippuu tosi paljon tilanteesta, kun esim. kerran funtsin Riki Sorasaan törmättyäni, että olipas inhottavan oloinen, niin hänellä oli juuri ollut se kurkkusyöpä silloin, niin toki vaikutti mielentilaan. Julkkiksena kun "pitäis" jaksaa koko ajan edustaa.
 
Moj
Hgin Stockalla tulee aika paljon bongattua näitä suomalaisia julkkiksia. Mieleen on jäänyt ainakin Maria Sid joka etuli kassajonossa ja kuulutti kovaan ääneen faijansa raha-asioista, kiilas sovituskoppiin ja jätti hel..kkarinmoisen läjän vaatteita sinne myttyyn jälkeensä.

Myös Tuksu Tukiainen tai paremminkin Sontiainen on tullu siellä vastaan, ylimielisyydestä niin tiedä mut huhuh mikä eilisen viinan ja valkosipulin löyhkä, vanhat meikit paakkuuntuneena ja testereillä lisää.

Eva Walhströmiin olen törmännyt Stadiumista pari kertaa ja antaa pikkuisen poikansa ihan vapaasti taapertaa ympäriinsä -> karkailee kaupasta, kiipeilee hyllyille ja kaatelee tennarikoppi kasoja.. Eli käytöstapoja?
 
"Horuksen silmä"
[QUOTE="Kenguru";23187350]kun esim. kerran funtsin Riki Sorasaan törmättyäni, että olipas inhottavan oloinen, niin hänellä oli juuri ollut se kurkkusyöpä silloin, niin toki vaikutti mielentilaan. Julkkiksena kun "pitäis" jaksaa koko ajan edustaa.[/QUOTE]

Kröhöm.....tuskin se kurkkusyöpä vaikutti sen perusluonteeseen. Kyseinen herra on yleisesti tunnettu ylimielisyydestään. Tumppi varonen oli joskus piirtänyt pilakuvan missä Sorsa etuilee baarin jonossa ja kailottaa "etteks te tiedä kuka mä olen"
 
yök
[QUOTE="www";23187079]Vannoutuneena Yö-faninan voisin toivoa, etten koskaan olisi tavannut Olli Lindholmia. ja nyt kun tää Idols-hömpötyskin on nostanut Ollin kettumaiseúuden pinnalle, uskallan sano, että siinä on mies jolle on lektainen aine noussu hattuun ihan totaalisesti....mutta kaikesta huolimatta täytyy myöntää et edelleen hyvää musaa tekee...[/QUOTE]

Kulli Lindholm on ärsyttävän typerä kusipää ja ns. musiikkinsa täyttä paskaa :(
 
"hattivatti"
Alkuperäinen kirjoittaja Nämä ovat;23187126:
Maarit Hurmerinta on työpaikkani vakio asiakas ja kohtelee meitä kuin ilmaa, ei tervehdi eikä katso edes päin... miehensä on mukava ja juttelee niitä näitä kanssamme..
Sunrice Avenuen Samu Haber on todella ylimielinen kusipää... on vain hän ja hänen maailma.. kukaan muu ei ole yhtään mitään ja se tulee kyllä selväksi..
Maaritista samat sanat, ja yks oikea "päivänpaiste! nega-mielessä on Maria Sid! Tosi äksy ja kiukkunen. Hjallis kanssa.
 
"Kenguru"
[QUOTE="Horuksen silmä";23187381]Kröhöm.....tuskin se kurkkusyöpä vaikutti sen perusluonteeseen. Kyseinen herra on yleisesti tunnettu ylimielisyydestään. Tumppi varonen oli joskus piirtänyt pilakuvan missä Sorsa etuilee baarin jonossa ja kailottaa "etteks te tiedä kuka mä olen"[/QUOTE]

Ai, okei:)
 
laura Voutilaisesta olen kuullut todella ikävän tapauksen, jota en voi kertoa koska asiaan liittyy monia ihmisiä. Maarit Hurmerinta juu, todellakin ylimielinen, omasta mielestään taiteilija jolla on varaa olla diiva. Olli Lindholm aivan oma lukunsa, järkyttävä kusipää, mutta sehän nyt oli jo tiedossa kaikilla. Asuu kaverini kanssa samassa taloyhtiössä, ja... niin . Todellakin. (Sori tike). Eräästä levytyssessiosta satun tietämään sen verran, että on mies niin paska laulaja, että autotune ei tiennyt mihin säveleen pitäis ääntä korjata. (Automaattinen sävelkorkeuden korjaaja, joka havaitsee epäpuhtaudet vireessä ja korjaa nuotin täsmällisemmäksi) Lindholm sitten veti niin päin helvettiä, että tietokone ei tunnistanut nuottia lainkaan. Ja kyllähän sen huomasi siinä Idolssissakin, että ei ole miehellä mitään kompetenssia arvioida laulutaitoa, kun itse ei osaa laulaa lainkaan. Siksipä hän keskittyikin olemaan vain oma itsensä (eli kaikki piti häntä ilkeänä, kas, hän ON) ja kommentoimaan esim. esiintyjien ulkonäköä ja vaatteita. Jos ei osaa, voisi pysyä kotonaan.

Tietoa on myös Jukka Puotilan tavasta kohdella työtovereitaan. Lipevä, sulava, naistenmies. Naurattaja. Joo, mutta aina myöhässä, ei koskaan valmistautunut ja muiden on odotettava ja kestettävä ja sovitettava aikataulunsa hänen mukaansa. Hän on katsokaan diiva ja hänellä on kunnon palkka. Toivottavasti on vähän ikä tuonut viisautta miehelle.

Muita mulkkuja jotka tulee mieleeni on Asko Kallonen, josta en tiedä yhtään mitään mutta vaikuttaa todella ylimieliseltä. Mös Marco Bjurström on mielettömän ikävä tyyppi, voin hyin kuvitella miten se tekee rahaa kohtuuttomia summia ihmisten kusettamisella. "Hei sä olet naminami ja tosi ihana. Sata euroa, kiitti". Yök!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä