Ylireagoinko, kun mies "kävi kiinni"?

Oltiin tänään pihalla, mies ja minä sekä lapsi joka kaahaili leikkiautollaan. Kaahasi kerran päin isäänsä, joka ärähti ettei saa ajaa päin. Hetken päästä törmäsi uudelleen, josta mies raivostuikin sitten ihan tosissaan - niin tosissaan että vaikka lapsi tekikin väärin, minua alkoi huvittaa miten aikuinen mies voi ottaa niin isot pultit moisesta. Kun muksu lähti autoineen kauemmas, nauroin miehelle että älä nyt koko iltaa tuota murjota, ja yritin mennä halaamaan. Miespä olikin niin raivoissaan edelleen, että nappasi minua ranteesta kiinni, väänsi sitä kipeästi ja alkoi meuhkata minulle jotain tapahtuneesta. En edes rekisteröinyt päässäni mitä mies sanoi, menin niin shokkiin siitä että mies kävi fyysisesti kiinni tuollaisessa mielentilassa. Ranteeseen sattui, ei mitenkään pahasti, mutta sattui kuitenkin ja säikähdin ja loukkaannuin sitäkin enemmän. Itku tuli, jolloin mies päästi irti, rauhoittui ja sanoi ettei ollut tarkoitus satuttaa.
Tässä vaiheessa lapsikin tuli taas luoksemme joten yritin olla niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Vasta myöhemmin illalla kun lapsi oli nukkumassa, mies tuli pahoittelemaan uudelleen tapahtunutta ja sanoi ettei aikomuksena ollut satuttaa. Ihmettelin että mitä sitten oli tarkoitus tehdä rannetta vääntämällä, ellei satuttaa? Ihan hyvälläkö väänsi? Mies ei osannut vastata, luimisteli vaan surkean näköisenä ja pyyteli anteeksi. Haluaisi selvästi ns. palata normaaliin, mutta en voi minkään että vieläkin #&%?$!*, olen loukkaantunut että teki noin. Kyllä meillä on ennenkin melkein painittu LEIKILLÄÄN sellaisessa tilanteessa että molemmat nauraa.. mutta tämä tilanne oli minusta ihan erilainen, mies oli aidosti vihainen ja minun mielestä silloin väännetään rannetta satuttamisen takia, ei muuten vaan.
Mitä mieltä olette? Saa sanoa jos ylireagoin, en pahastu.

 
Just... nykyään ihmeset ei saa koskea toisiinsa ollenkaan.
Heti on pahoinpitely syyte. Jos ranteesta kiinni pitää. Hoh hoi.
Kyllähän nyt tapellessa MUN MIELESTÄ saattaa "painia"
eri asia sitten lyödä tai vetää turpiin kun pitää kiinni. :attn:
 
Miusta tekstin peruusteella tuli kuva et miehellä hermot kireellä jostain syystä ja sie satuit siihen nyt syyttä suotta. Väärin mieheltäs tehty joka tapauksessa ja sinäkän et ylireagoinut. Jos tuo alkaa toistumaan niin ei hyvä.

Väsynyt mies tai jotain?............
 

Yhteistyössä