Ylivieskan kirkko palaa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos vaivaudut katsomaan videon, niin näet, että ämmät ovat persettä tyrkyttäviä huoria (takuuvarmasti muhamettilaistenkin mielestä) ja miehet ovat pottu suussa mokeltavia (englantia?) neekereitä. Totean faktat, se on rasismia. So what? Vedä hanskaas, pöljä.

Siinä kuitenkin olet oikeassa, että nuo veltot notkuvat lapamadot eivät ole kenenkään maita valtaamassa, nuo eivät edes pystyisi siihen. Toisin kuin matut, jotka ovat täällä jihadin vuoksi nimenomaan maita valtaamassa.
Itseasiassa olet oikeassa.
Taisin sekoittaa neekeri sanan rasismiin, vaikka itsekin olen sitä mieltä ettei nimitys sitä ole.
Myönnän virheeni. Tajusit kuitenkin pointin :)

Hyvä.

Pitäs tehä matuille samoin ku jamaicalla valkoisille. Niillä on hyvä syy myös siellä ajatella valkoisista niinkuin me matuista. Sama linja tarvitaan. :D
 
vierailija
Itseasiassa olet oikeassa.
Taisin sekoittaa neekeri sanan rasismiin, vaikka itsekin olen sitä mieltä ettei nimitys sitä ole.
Myönnän virheeni. Tajusit kuitenkin pointin :)

Hyvä.

Pitäs tehä matuille samoin ku jamaicalla valkoisille. Niillä on hyvä syy myös siellä ajatella valkoisista niinkuin me matuista. Sama linja tarvitaan. :D
Hieman huolestuttaa, että tajusitkohan sinä mun pointtiani. Mutta olkoon, pyydä anteeksi että haukuin sua pöljäksi. Enkä edes tiedä oletko mies, joten hanska-kehoituskin oli asiaton.
 
vierailijaverrannollinen
Mitäpä se sinulle kuuluu, mikä minulle kuuluu ja miten.

Oikeuslaitos on Suomessa yhtä mätä kuin evlutkirkko.

Oikeuslaitoksemme on kuitenkin pätevämpi kuin Pielisjärven bätmän, tai kuka sitten lienet.
Evlut kirkko puolestaan on tolkuimpia uskonnollisia instituutioita koko maailmassa. Sitä lähinnä toivoisi että muut ottaisivat mallia.
Jos evlut ei sinulle sovi, niin Suomessa on uskonvapaus ja useita kristillisiä lahkoja valmiina valittavaksi. Kirkkoon saa vapaasti kuulua tai olla kuulumatta.
 

Yhteistyössä