Ylivieskasta ystäviä?

Hei!
Olen kolmen alle kouluikäisen lapsen 27 v. äiti Ylivieskasta. Lapset ovat iältään 6 kk poika, 2 v tyttö ja 6 v tyttö. Etsiskelen uusia ystäviä lähiseudulta. Olemme asuneet täällä vasta reilun vuoden, joten uusia tuttuja tarvitaan...
6 v. tyttö kaipailisi myös leikkikaveria.
 
Moi!minä en ole Ylivieskasta mut täältä Haapavedeltä.Ollaan asuttu täällä vähän yli 3 vuotta ja tiedän tunteen kun ei ole oikein ketään ketä kutsua kylään tai käydä jonkun luona mut nyt pikku hiljaa on tullut tuttuja.Oletko sä käynyt missään perhekerhoissa?Onko siellä.Mä olen täällä käynyt semmoisessa perhe kahvilassa ja siellä aina on kiva nähdä muitakin äitejä.Mut jos haluat kirjoittaa niin sähköpostiosoitteeni on:pirskatti1977@suomi24.fi
 
Heips!
Perhekerhoissa ei ole käyty, kun en tahdo kehdata kolmen kans lähteä oikein mihinkään... Pienemmät nukkuu vielä päiväunet, ni senkin takia hankalaa. Esikoinen oli viime vuonna kerhossa, mut en tänä vuonna laittanu ku kerho muutti toiselle puolelle kaupunkia.
 
Hei, olen 29-vuotias toukokuussa esikoistani syntyväksi odottava. Äitiyslomani alkaa huhtikuun alussa ja siinä paikkeilla olisi tiedossa muutto sinne Ylivieskaan. Minulla ei ole liiemmin tuttuja siellä, joten olisi kiva saada sitten vaikka lenkkeilyseuraa. Minulle voi laittaa viestiä. Muutkin.
 

Yhteistyössä