yllätetty

mmj
onko ketään kukaan koskaan yllättänyt kun olette olleet harrastamassa seksiä tai olette olleet tyydyttämässä itseeenne. mut kerran yllätti velipoika kun olin itseeni hieromassa :hug:
 
mmj
Alkuperäinen kirjoittaja jonna--:
Äippä yllätti juuri kun olin hieromassa ja olin alkanut laukeemaan.. ei voinu muuta ku antaa mennä loppuun
minkä ikäinen silloin olit kun yllätti äitisi sut. itse olin 19 kun veli ylätti mut, luulin olevani yksin kotona silloin ja riisuin kaikki pois ja makasin peitonpäällä ihan alasti kun veli syöksyi huoneeseen meinasi hävettää veli vaan sit nakkeli että olikos kivaa,, :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mmj:
Alkuperäinen kirjoittaja jonna--:
Äippä yllätti juuri kun olin hieromassa ja olin alkanut laukeemaan.. ei voinu muuta ku antaa mennä loppuun
minkä ikäinen silloin olit kun yllätti äitisi sut. itse olin 19 kun veli ylätti mut, luulin olevani yksin kotona silloin ja riisuin kaikki pois ja makasin peitonpäällä ihan alasti kun veli syöksyi huoneeseen meinasi hävettää veli vaan sit nakkeli että olikos kivaa,, :D
Olin 18v ja alasti kokonaan sängyllä, ja juuri ohittanut sen pisteen kun orgasmi tulee eikä mitään voi eikä haluakaan lopettaa
 
...alkuaikoina meidät yllätti vähän kuka milloinkin ja mistä sattuu . Ehkä noloimmasta päästä ovat ne kerrat, kun anoppi yllätti meidät täydestä touhusta tai sitten se kun veljeni yllätti meidät vanhempieni luona isän työpöydällä "puuhastellessamme". :ashamed:
 

Yhteistyössä