Yllättävän monelle miehelle naisen pienikin ylipaino on iso ei.

Kattelin tossa kaverin kanssa deitti-ilmoituksia ja todella monella siis melkein 8/10 toivoo naisen olevan siro, hoikka, normaali tai sporttinen.
Mua tällänen tieto tulee kyllä aika yllätyksenä, onko se aina ollut näin? Jotenkin olen kuvitellut, että naisella ei haittaa pieni pyöreys.
 
noh.
Deittisivustoille kasaantuu ne toivottomimmat tapaukset joilla on liian suuret luulot itsestään ja kuvittelevat että voivat vaatia mallin mitoissa olevaa naista vaikk aniillä itsellään olisi jättikaljamahan alla haiseva rako johon kaikki hiki ja kuona-aineet kerääntyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Bon-Bon
Deittisivustoille kasaantuu ne toivottomimmat tapaukset joilla on liian suuret luulot itsestään ja kuvittelevat että voivat vaatia mallin mitoissa olevaa naista vaikk aniillä itsellään olisi jättikaljamahan alla haiseva rako johon kaikki hiki ja kuona-aineet kerääntyy.
Ihmettelen kyllä, kun moni täydellisyyttä vaativa on 10-15-vuotta vanhempi ja elämä näkyy naamassa ja kropassa. Ja heille kelpaa vain 30-vuotias sportti nainen jonka pitää myös samaan aikaan olla sensuelli ja naisellinen vartaloltaan :O
 
Muuan mies
Yllättävän moni lihava nainen kuvittelee, että hänellä on "muutama lisäkilo" tai "pientä pyöreyttä" vaikka totuus on paljon karumpi. Jos nainen ei edes sinkkuna ollessaan välitä huolehtia itsestään niin melko varmaa on että miehen saatuaan läskiä alkaa kertymään kroppaan entistä reippaammin ja se on todella kammottava ajatus useimmille miehille. Naisilta usein puuttuu realismi täysin, koska kukaan ei ikinä sano heille suoraan, miten asiat ovat.
 
[QUOTE="ööp";30451926]No siis siinähän on kyse ihannekumppanin määritelmästä - ei se tarkoita, että ne toiveet on 100% pakko olla, se nyt vaan on systeemiin laitettu tuollainen kohta[/QUOTE]

No empä itse lähtisi kirjottelemaan miehen kanssa joka ei laita siihen valinta kohtaan myös sitä pyöreähkö kohtaa jos sellainen olisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Bon-Bon
Miten se voi olla yllätys? Nykyään ihmiset ovat hyvin tietoisia ylipainon riskeistä ja mulle ainakin samat arvot parisuhteessa on tärkein asia. Terveys ja elämäntavat ei sais kauheasti erota.
Olen kyllä yllättynyt. Ihan siksi, että kaikilla vähän pyöreimilläkin tutuilla on aina ollut vientiä.
Mä itse pidän sellasista just normaali painossa olevista tai siihen +5kg kropista naisella. Ja niin moni mies on mulle sanonu tykäävänsä mielummin kunnon tiimalasikropasta kuin laihoista.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
vieras*
.
Mä itse pidän sellasista just normaali painossa olevista tai siihen +5kg kropista naisella. Ja niin moni mies on mulle sanonu tykäävänsä mielummin kunnon tiimalasikropasta kuin laihoista.
normaalipaino ei ole sama asia kuin laiha tai hoikka :attn:

eikä ylipainoisella yleensä ole mitään tiimalasikroppaa koska se vyötärö paisuu lihoessa, normaalipainon ylärajalla vielä saattaakin olla vyötäröä jäljellä.

mulla on kymmenen kiloa ylipainoa, siis ihan oikeaa ylipainoa, enkä edes normaalipainoisena ollut hoikka.
 
Olen kyllä yllättynyt. Ihan siksi, että kaikilla vähän pyöreimilläkin tutuilla on aina ollut vientiä.
Mä itse pidän sellasista just normaali painossa olevista tai siihen +5kg kropista naisella. Ja niin moni mies on mulle sanonu tykäävänsä mielummin kunnon tiimalasikropasta kuin laihoista.
Joo, aivan samaa mieltä. Muodot pitää näkyä :) Näin heteronaisenakin pää kääntyy kun kadulla tulee vastaan Beyoncen kaltaisia tiimalaseja. Omasta kropasta huolehtiminen on ihan must nykyään sinkkumarkkinoilla.
 
normaalipaino ei ole sama asia kuin laiha tai hoikka :attn:

eikä ylipainoisella yleensä ole mitään tiimalasikroppaa koska se vyötärö paisuu lihoessa, normaalipainon ylärajalla vielä saattaakin olla vyötäröä jäljellä.

mulla on kymmenen kiloa ylipainoa, siis ihan oikeaa ylipainoa, enkä edes normaalipainoisena ollut hoikka.
Eli jos laittaa siihen ihanne juttuun normaali painon niin silloin mies ajattelee vähän pyöreää tapausta? Ymmärsinkö oikein?
 
viera.s
Luulen, että suurin osa miehistä pitää muutaman kilon ylipainoisia naisia ihan normaalivartaloisina. Ainakin niistä, jotka sellaisista tykkäävät (kokemuksen perusteella moni). Ei heillä ole käsitystä vähän pyöreämpien naisten painosta ja painoindeksistä.

Eli jos etsisin netistä seuraa ja hyvä tyyppi tulisi vastaan, niin kyllä minä hiukan ylipainoisenakin uskaltaisin vastata, vaikka vartalotoiveena olisi "normaali". Sitten en välttämättä, jos olisi myös sporttinen ja hoikka laitettu vaihtoehdoiksi, enkä tietenkään jos ne olisi pelkästään.

Minulla muuten ainakin on tiimalasivartalo pienestä ylipainosta huolimatta. Läski ei keräänny vatsaan, vaan tasaisesti ja vartalonsuhteet ovat samat normaalipainoisena ja ainakin lievästi ylipainoisena. Kovin lihava en ole koskaan ollutkaan.
 
iu
En lakkaa hämmästelemästä sitä, että naisten ylipaino on aina ja vaan kuuma puheenaihe, turn off ja ällötys, vaikka miehet itse ovat selkeästi ja todistetusti lihavampia.

Työikäisten miesten keskimääräinen painoindeksi on 27,1 kg/m2.
Miehistä vähintään ylipainoisia on 66 % (painoindeksi 25–30 ja 30+).
Miehistä lihavia on 20 % (painoindeksi 30 tai enemmän).

Työikäisten naisten keskimääräinen painoindeksi on 26,0 kg/m2.
Naisista vähintään ylipainoisia on 46 % (painoindeksi 25–30 ja 30+).
Naisista lihavia on 19 % (painoindeksi 30 tai enemmän).

http://www.thl.fi/fi/tutkimus-ja-asiantuntijatyo/hankkeet-ja-ohjelmat/kansallinen-lihavuusohjelma-20122015/lihavuus-lukuina/lihavuuden-yleisyys-suomessa
 
puuh
normaalipaino ei ole sama asia kuin laiha tai hoikka :attn:

eikä ylipainoisella yleensä ole mitään tiimalasikroppaa koska se vyötärö paisuu lihoessa, normaalipainon ylärajalla vielä saattaakin olla vyötäröä jäljellä.

mulla on kymmenen kiloa ylipainoa, siis ihan oikeaa ylipainoa, enkä edes normaalipainoisena ollut hoikka.
puhu vain itsestäsi, itse lihon juuri näin et vyötärö pysyy

 
vieras*
Eli jos laittaa siihen ihanne juttuun normaali painon niin silloin mies ajattelee vähän pyöreää tapausta? Ymmärsinkö oikein?
no, mä olin "pyöreä" ja "kurvikas" miesten mielestä kun painoindeksi oli normaalin ylärajoilla mutta kuitenkin normaalin rajoissa.

hyväkroppaisina/ hoikkina pidetään sellaisia naisia joilla se paino on siellä normaalin alarajaa lähempänä.
 
viera.s
no, mä olin "pyöreä" ja "kurvikas" miesten mielestä kun painoindeksi oli normaalin ylärajoilla mutta kuitenkin normaalin rajoissa.

hyväkroppaisina/ hoikkina pidetään sellaisia naisia joilla se paino on siellä normaalin alarajaa lähempänä.
Jos sinulla se rasva tosiaan kertyy vatsaan ja vyötärö katoaa heti kun paino menee normaalin yläpuolelle, sinua pidetään varmasti lihavampana kuin samalla painoindeksillä sellaista naista, jolla vatsa on litteä ja vartalo tasapainoinen ylipainosta huolimatta.

Siitä olen samaa mieltä, että hoikkana pidetään naisia, joiden paino on normaalipainon alarajan lähettyvillä. Hyväkroppaisuus taas on makukysymys.

Itse olen n. 170 cm pitkä ja ajattelisin olevani hoikka ehkäpä 55-62 kiloisena (alle 55 kg painoisena laiha), normaali painolla 62-75 kg, pyöreä tms. painolla 75-90 ja lihava yli 90 kiloisena. Painoni on pääosin aikuisiällä ollut normaalipainon ylärajan molemmin puolin, mutta välillä olen ollut selvästi lihavampikin. Mielestäni kysyntä on ollut normaalia vähäisempää esim. baareissa silloin, kun paino on ollut jo siellä 90 kg tuntumassa. Lievempi ylipaino ei tunnu miehiä haittaavan.
 
Sama täällä.
puhu vain itsestäsi, itse lihon juuri näin et vyötärö pysyy

Heh, mulla ihan sama juttu. Oon 165 cm pitkä, about 85 kiloa (en oo saanu vauvakiloja vielä pois), ja mun vyötärö on kapeampi, kuin samanpituisella kaverillani, joka painaa alle 60 kg. Tuolla kaverillani on tikkujalat, kädet, mutta mahaa sillä on jonkin verran. Itselläni taas paino kertynyt lähinnä reisiin, takapuoleen, rintoihin. On mulla kyllä lihastakin, mutta läskiä kertyi kyllä raskauden aikana... Parhaimmillani olen 70-kiloisena, silloin minulla on kiva pylly, reidet jne., mutta kylkiluut näkyvät silloin kyllä inhottavasti. Uskokaa tai älkää, minulla näkyy nytkin 85-kiloisena kylkiluut! Eivät toki selvästi, mutta näkyvät silti...
 
[QUOTE="jeps";30452170]Tuntuu, että 9/10 miehestä jotka sitä laihuutta vaativat, ovat itse enemmän tai vähemmän ylipainoisia tai muuten huolehtivat itsestään kehnosti.[/QUOTE]

Tai sitten ovat super sporttisia ja haluavat sit samaa naiselta. Sen kyllä ihan ymmärrän, mutta muuten en.
 

Yhteistyössä