Yllätys miehelle

Olen järjestänyt minulle ja miehelle aikaa viikonloppuna yllätyksenä.
Menemme hotelliin, keilaamaan ja syömään.
Mietin, että olisi kiva, jos hotellissa meillä olisi joku herkkukori. Mitähän sellaseen voisi laittaa? Kuitenkin pitäisi kestää huoneenlämmössä, jos kori viedään huoneeseen n. klo 15 ja palaamme huoneeseen vasta klo 20 jälkeen.
Viinirypäleitä, suolakeksejä, suklaata..Muuta?
Mietin juustoja, mutta ne nyt ei sitten kestä odotella :(
 
Ollaan menossa myös tätä ennen saunaan, joten ne oluet saa odotella siellä :)
Kuoharia meillä olis kotona valmiina, jos ottais sen. Tosin itse imetän vielä osittain, kauankohan menee, että alkoholit lähtee pois?
 
"vieras"
:D Meillä jos mies sais päättää niin sieltä löytyis varmaan kortsuja ja liukuvoidetta.
Niin meiltäkin, tosin kulkevat aina mukana, joten ei niissä olisi oikein ylläriksi :D

Toteutin kans tällaisen hotellivklopun viimeksi kun olin raskaana, ja siellä oli korissa suklaata, pari erikoisolutta, suklaamaalia (sellaista syötävää lääpittävää) ja seksikaupasta haettua tuoksumakuluikkaria. Käytiin yhdessä sit perille päästyämme vielä kaupassa, miehen aloitteesta ja ostettiin holitonta jotain ihme kuusenkerkkäkuohuviiniä ja jäätelöä (mulla oli joku ihme fixaatio jädeen tuolloin), kun mies oli niin innostunut ja tykästynyt mun tekoon <3

Käytiin kans syömässä, kylpemässä, hohtokeilaamassa ja hohtominigolfaamassa, oli aika jännää ja varmasti muistetaan tuo aina, oli niin täydellisen ihana irtiotto arjesta <3

Että suosittelen! Teet ap tosi kivasti kun järjestät sun miehelle tuollaisen yllärin! Way to go girl!
 
Mekin mennään hohtokeilaamaan, siitä syömään ravintolaan joka nyt on tullut paikkakunnalle, ja mies on aiina himoinnut sinne. :D Sen jälkeen mennään mun siskolle saunomaan, joka on juonessa mukana. Saunalla on oluet kylmässä, kynttilöitä, saunahunajaa hierontaa varten.. Siitä sitten takas hotellille ja siellä odottais taa herkkukori. Varmaan saunan jälkeen sitten jaksaa taas syödä. :)
 
#14
Mekin mennään hohtokeilaamaan, siitä syömään ravintolaan joka nyt on tullut paikkakunnalle, ja mies on aiina himoinnut sinne. :D Sen jälkeen mennään mun siskolle saunomaan, joka on juonessa mukana. Saunalla on oluet kylmässä, kynttilöitä, saunahunajaa hierontaa varten.. Siitä sitten takas hotellille ja siellä odottais taa herkkukori. Varmaan saunan jälkeen sitten jaksaa taas syödä. :)

Oih, kuulostaa hyvältä :)
 
"Hmh"
Mä luulen, että moni mies arvostais enemmän naista, joka heittäytyy pylly pystyssä sängylle, kun herkkukoria, jossa on suklaata ja suolakeksejä ja kynttilöi ja vaikka mitä ihanaa ja kivaa.
 
[QUOTE="Hmh";27576040]Mä luulen, että moni mies arvostais enemmän naista, joka heittäytyy pylly pystyssä sängylle, kun herkkukoria, jossa on suklaata ja suolakeksejä ja kynttilöi ja vaikka mitä ihanaa ja kivaa.[/QUOTE]

Voin sanoa, ettei ainakaan minun mies. Tykkää yllätyksistä ja romantiikasta :)
 

Yhteistyössä