yllätys raskaus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Työsuhde kun kestänyt tarpeeksi kauan niin ei tarvitse kun palkka juoksee , katsoa kun se on nimenomaan sitä työssäkäynnin tulosta kannattais sunkin kokeilla eikä vain lätistä
:D Oikeasti?
Oletko nyt oikeasti noin tyhmä?

Väität, että olet 22, kolme lasta tehnyt ja työuraa silti takana vuosikausia. Ja että palkka juoksee, vaikka makaisi kotona lapsen kanssa?
Otahan nyt ensin hiukan edes selvää asioista, ennen kun keksit valheitasi.
Vinkkinä voin kertoa, että ei kukaan sinulle palkkaa äitinä olemisesta maksa.
 
vierailija
Hei ap!

Päätä että tämä oli se viimeinen lapsi ja päätä että pärjätään! Olen saman läpi käynyt ja hengissä ollaan ja töihinkin ehdin vielä :)
Se tuntuu nyt siltä että eihän tästä mitenkään VOI selvitä, mutta voi siitä. Nyt istutte miehen kanssa keskustelemaan asiasta KUNNOLLA. Siitä se lähtee. Ja kun asiat on ainakin teoriassa järjestyksessä, ne alkaa järjestyä käytännössäkin. Otatte jomman kumman vanhemmat tai toisen vanhemmista tai vaikka kaikki seuraavaan keskusteluun mukaan, jos teillä on hyvät/edes normaalit välit johonkin heistä/heihin. Sekin auttaa.

Te selviätte :)
 
vierailija
:D Oikeasti?
Oletko nyt oikeasti noin tyhmä?

Väität, että olet 22, kolme lasta tehnyt ja työuraa silti takana vuosikausia. Ja että palkka juoksee, vaikka makaisi kotona lapsen kanssa?
Otahan nyt ensin hiukan edes selvää asioista, ennen kun keksit valheitasi.
Vinkkinä voin kertoa, että ei kukaan sinulle palkkaa äitinä olemisesta maksa.
Ootko itse vähän yksin kertainen? Työnantaja voi halutessaan maksaa palkkaa työntekijän äitiysloman ajan , mikä tässä ei mee sun kaaliin? Ootko joutunut edetä reittä pitkin niin et tiedä
 
Ootko itse vähän yksin kertainen? Työnantaja voi halutessaan maksaa palkkaa työntekijän äitiysloman ajan , mikä tässä ei mee sun kaaliin? Ootko joutunut edetä reittä pitkin niin et tiedä
:LOL::LOL::LOL:
En tajua, miksi jaksan jänkätä tästä, mutta on nyt niin naurettavia nuo väitteet.
Voin kertoa, että yksikään työnantaja ei maksa kouluja käymättömälle parikymppiselle palkkaa siitä, että tämä lorvii kotona lapsia hoitamassa.
Mieti nyt vähän.
 
ahdistaa niin paljon eikä ole ketään siis ketään kelle tästä uskaltais puhua tai edes kertoa

Eli oon 25v ja odotan mun neljättä lasta , siis neljättä!! Tein testin vasta ja se oli positiivinen oon lievästi sanottuna järkyttynyt ja ahdistunut , en todellakaan tiedä miten selviän tästä.

Nuorin siis nyt vasta 10kk, vanhin 5v asutaan omistusasunnossa 3h ja ei voida tätä myydä vielä(tai siis ollut jo kertaalleen myynnissä vaan ei mene kaupan) eikä tulla myöskään mahtumaan autoon. just vaihdettiin autoa ja rahaa ei todellakaan ole vaihtaa vähään aikaan uudestaan autoa.

Aborttia en todellakaan tee, en vaan pystyis sen verran rakastan kaikkia mun olemassa olevia lapsia, mut huolettaa todella paljon miten tullaan pärjäämään tai miten tuun jaksaa neljän pienen kanssa. Lisäks mun mies ei todellakaan hyppiny riemusta kun kuuli uutiset...


En tiedä mitä tällä haen , ehkä jonkinlaista vertais tukea...
Asunto menee kyllä kaupaksi, markkinahintaan. :)
 
vierailija
:LOL::LOL::LOL:
En tajua, miksi jaksan jänkätä tästä, mutta on nyt niin naurettavia nuo väitteet.
Voin kertoa, että yksikään työnantaja ei maksa kouluja käymättömälle parikymppiselle palkkaa siitä, että tämä lorvii kotona lapsia hoitamassa.
Mieti nyt vähän.
mieti nyt vähän dorka ite :D puhut kokoajan kouluja käymättömästä , miksi? oot varmaan itse ollut niin saamaton luuseri et pitänyt muutaman välivuoden ennen töihin/kouluun menoa mut hei ei se tarkoita sitä et kaikki niin tekis :D ja ihan vinkkinä koulua voi käydä vaikka ois pienilapsi tai vaikka odotus aikana :D mut enään en tollaselle elämään kyllästyneelle ihme urpolle ees viitsi enään vastata, sustahan vaan paistaa kilsan päähän et oot katkera kun omat asiat ei mennyt niin kuin suunnittelit mut tsemppiä sulle, totuus sattuu kuten sanoit.

p.s on muuten hyvä että purat tunteitasi netissä niin ei tarvitse sun nolata itseäs tosielämässä ;)
 
vierailija
Niinno mut jäis ainakin enemmän rakkautta niille kolmelle jo olemassa olevalle lapselle jos kuitenkin abortin tekisit. Ei oo mitään rakkautta asettaa perhettä tukalaan tilanteeseen... Meillä on kaksi lasta, enkä todellakaan haluaisi tehdä meidän elämästä enää yhtään hankalampaa.
Eivät murhaajat pysty rakastamaan. Törkeätä ehdottaa lapsen tappamista.
 
mieti nyt vähän dorka ite :D puhut kokoajan kouluja käymättömästä , miksi? oot varmaan itse ollut niin saamaton luuseri et pitänyt muutaman välivuoden ennen töihin/kouluun menoa mut hei ei se tarkoita sitä et kaikki niin tekis :D ja ihan vinkkinä koulua voi käydä vaikka ois pienilapsi tai vaikka odotus aikana :D mut enään en tollaselle elämään kyllästyneelle ihme urpolle ees viitsi enään vastata, sustahan vaan paistaa kilsan päähän et oot katkera kun omat asiat ei mennyt niin kuin suunnittelit mut tsemppiä sulle, totuus sattuu kuten sanoit.

p.s on muuten hyvä että purat tunteitasi netissä niin ei tarvitse sun nolata itseäs tosielämässä ;)
No ihan jo tuon ulosantisi perusteella näinkin "rohkean" johtopäätöksen tein. Toki päätelmääni vaikutti myös ihan käytännön faktat: jos sinulla on kolme lasta 22-vuotiaana + se mainitsemasi vuosikausuen töissä käyttämäsi aika, niin et yksinkertaisesti ole kovin montaa vuotta sen amiksen jälkeen kerennyt koulussa istumaan.
 
Vierailija111
No ihan jo tuon ulosantisi perusteella näinkin "rohkean" johtopäätöksen tein. Toki päätelmääni vaikutti myös ihan käytännön faktat: jos sinulla on kolme lasta 22-vuotiaana + se mainitsemasi vuosikausuen töissä käyttämäsi aika, niin et yksinkertaisesti ole kovin montaa vuotta sen amiksen jälkeen kerennyt koulussa istumaan.
Olisi tuon reppanan kannattanut lisätä tuon valheellisen minänsä ikään edes muutama vuosi lisää. :D:whistle:

Mikähän työantaja muka maksaa palkan koko äitiysloman ajalta kolmen lapsen verran. :rolleyes:o_O
 
Vierailija111
mieti nyt vähän dorka ite :D puhut kokoajan kouluja käymättömästä , miksi? oot varmaan itse ollut niin saamaton luuseri et pitänyt muutaman välivuoden ennen töihin/kouluun menoa mut hei ei se tarkoita sitä et kaikki niin tekis :D ja ihan vinkkinä koulua voi käydä vaikka ois pienilapsi tai vaikka odotus aikana :D mut enään en tollaselle elämään kyllästyneelle ihme urpolle ees viitsi enään vastata, sustahan vaan paistaa kilsan päähän et oot katkera kun omat asiat ei mennyt niin kuin suunnittelit mut tsemppiä sulle, totuus sattuu kuten sanoit.

p.s on muuten hyvä että purat tunteitasi netissä niin ei tarvitse sun nolata itseäs tosielämässä ;)
Sun tekstistä paistaa kilometrien päähän, että olet selvinnyt hädin tuskin peruskoulusta. Sekin varmaan apukoulun puolella.
 
vierailija
Sun tekstistä paistaa kilometrien päähän, että olet selvinnyt hädin tuskin peruskoulusta. Sekin varmaan apukoulun puolella.
Jep, enkä pitäisi ketään joka käynyt peruskoulun jälkeen toisen asteen nyt niin kovin koulutettuna. Sehän on ihan minimi ja toki riittää että henkilö itse on tyytyväinen mutta en nyt niin koulutetusta ihmisestä puhuisi siinä tapauksessa.
 
vierailija
Sen verran pakko sanoa että itse 24 wee. 2 lasta 6v ja 2v ja kolmas tulossa. Koulut käyty ja töitä tehny. Että kyllä sitä koulut pystyy käymään ja töitä tehdä vaikka pieniä lapsia. Nuorimmainen oli vielä mahassa kun ammattikoulun loppuun kävin. Mamma loman jälkeen sain heti vakituisen työpaikan .
 
vierailija
No ainakin ap:n kannattaisi, siinä olet oikeassa.
Vaikea tajuta, miten joku nykypäivänä keskittyy parikymppisenä lasten kanssa pörräämiseen, sen sijaan että hankkisi koulutuksen ja töitä.
Ymmärrän hyvin, että vahinkoja sattuu, mutta kolme lasta alle 25:sena ei ole enää vahinko. Oikeasti, jos yhtään järkeä on, tekisi välillä töitä ja hankkisi osaamista, ennen kun taas jää mammalomalle.
 
vierailija
Tyttärelläni on neljä lasta, täyttää tänä vuonna 29v. Yo.tutkinto; tradenomi, joissa hommissa oli parisen vuotta; nyt opinnäytetyötä vaille valmis amk.ins. ; töissä nytkin. Jokainen ihminen on yksilö; ei pidä yleistää kaikkia (nuoria tai vanhempiakaan) useamman lapsen äitejä "vain" mammalomalaisiksi; joka aika sekin kyllä on varsin työntäyteistä.
 

Yhteistyössä