Yllätysvieraat - olisitko iloinen vai suuttuisitko?

  • Viestiketjun aloittaja Kalsarihousu
  • Ensimmäinen viesti
vieras..
Oisin käskeny pistää kamarin oven kiinni ja jatkanu unia. Ja jos vauva olis heränny niin oisin lykänny senkin miehelle (syötön jälkeen) ja menny ite nukkuun. Ei meilllä ressata kavereista. Harvinaiset vieraat sit asia erikseen. Jos tulee yllättäen niin saa sit sopeutua siihen tilanteeseen mikä sattuu päällä olemaan.
 
Miehen kaverit odottaa vaimon tekevän nuo vierastarjoilut. Olisinkin tehnyt, mutta oltiin sovittu miehen kanssa että hoitaa lasta jotta voin hoitaa hänen firmansa paperiasiat kuntoon. Vaikea hoitaa firman papereita kun vauva huutaa korvassa kiinni.
Anteeksi mitä?
Miehen kaverit odottaa vaimon tekevän vierastarjoilut?
Missä maassa te asutte?
Onko sun mies ja sen ystävät suomalaisia?
 
"..."
[QUOTE="no niin";30711421]Kyllä mä jotenkin koen että itsestään, omasta hygieniastaan ja siisteydestään ja miksei sen ympäristönkin siisteydestä huolehtiminen osoittaa jonkinlaista jäsentymistä ja koherenssia ja vastaavasti huolehtimattomuus ja itsensä ja kotinsa täydellinen laiminlyönti edustaa matkaa hallitsemattomuuteen ja alamäkeen.[/QUOTE]

Apua!!!
Mun mies on viimoiset neljäkymmentä vuotta ollut matkalla hallitsemattomuuteen ja alamäkeen!
 
"siis"
[QUOTE="...";30712972]Apua!!!
Mun mies on viimoiset neljäkymmentä vuotta ollut matkalla hallitsemattomuuteen ja alamäkeen![/QUOTE]

Ilmeisesti sitten tykkäät Turhapuro-stylestä?
 
"lilleri"
[QUOTE="...";30712992]Heh, joo. On sillä sentään onneksi nätimpi naama kuin uunolla.[/QUOTE]

Ihana <3

Täällä kans yks alasti hilluja, joka ei vauva-aikana siivonnut läheskään päivittäin. Pahasti oltiin ilmeisesti alamäessä. :)
 
kyllä ei
Raivostuisin. Meille ei kumpikaan tuo yllätysvieraita ja sillä selvä! Ap:n tilanteessa olisi törkeää tuoda yhtäkään ylläriä kertomatta etukäteen plus vielä kun on sovittu ihan jotain muuta! Sen verran pitää sen miehenkin tajuta saatana eikä olla itsekeskeinen urpo. Ja vielä pitäs vieraalle kahvitkin keitellä hohhoijaa :D Mitä sovinisteja sun miehes plus kaverit oikein on?! Sano sille ukolles että sai olla viimeinen kerta kun tuollaisen tempun teki!
 
Olen viettänyt lapsuuteni Lapissa ja siellä on yhä edelleen vallalla tapa, että kylään mennään kutsumatta. Yhtäkkiä saatetaan olla oven takana.
Ei se ole mikään issue mulle.
 
Rehellisesti sanoen inhoan yllätysvieraita...! Myönnän stressaavani turhista kuten kodin siisteys vieraiden tullessa mutta en kerta kaikkiaan siedä sitä että kotiini, yksityisalueelleni, tullaan yhtäkkiä ilman ennakkotietoa. Tästä on useasti riidelty miehen kanssa. Nykyään hän yrittää huomioida minut ja kysyä etukäteen ja minä puolestani yritän huomioida hänet ja olla joustavampi.
 

Yhteistyössä