Ylöjärven äidit

Kyllä täällä ylöjärveläisiä on ainakin yksi, jolla kesällä vilkkuu sama 28 vuoden ikä mittarissa :) Minä olen puolisoni kanssa asustellut täällä muutaman vuoden. Meillä ensimmäinen lapsi on tuloillaan nyt alkusyksystä.
 
Viimeksi muokattu:
Kiva että vastasit, arvelin jo että missä te kaikki ootte :D Ja onnea tulevasta vauvasta! <3 :) Meillä ois tän uuden tulokkaan laskettu aika lokakuussa eli melko lähekkäin ilmeisesti meinattas nää saada :) Me muutetaan siihen metsäkylään, asutteko te missä suunnalla siellä? Perjantaina ois se muutto, ei meinaa malttaa enää oottaa vaik jännittääkin uusi paikkakunta :) Laita yv:tä jos haluisit vaiks tutustuu?
 
No hitsi, kyllä täällä lapsiperheitä on vaikka millä mitalla, joten luulis foorumillakin pari Yviläistä olevan :D Kiitos samoin! Itseasiassa hyvinkin samoihin aikoihin ollaan ns. tilanteissa, sillä mulla LA on 1. lokakuuta (vaikka np:ssä melkein olivat jo siirtämässä syyskuun puolelle...). Meillä on koti täällä Asuntilassa. Toivottavasti muutto sujuu hyvin :) Mistä kaukaa tänne muutatte?
 

Yhteistyössä