Ylöjärvi/tampere + muutkin innokkaat treffaajat :)

Eli alunperin oli takoitus treffata jo keskiviikkona, mutta miten on, tuleeko liian nopeasti??

Ja ehdotuksia myös kellon ajoista, meille sopisi joko heti aamupäivästä n.9.30- 10 aikaan tai iltapäivästä yhden jälkeen..Miten muille sopisi??


=)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 12:18 Hari Mao kirjoitti:
Olen mukana! Tosin juuri töistä soitettiin että töitä tulossa, saan pian tietää vuoroja niin ilmoitan sitten heti pääsenkö vaiko en. OK?
Jep, ja siis muitakin ehdotuksia tapaamispäiväksi otetaan vastaan, enemmistön mukaan =)
 
-Tumpula-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 12:15 Marup kirjoitti:
Mutta miten olisi ensi viikolla esim. keskiiviikko ja klo 14.00 siellä Tullintorin alakerrassa???
Tämä päivä taitaisi sopia mulle. =) Pääsisin mukaan pitkästä aikaa.
 
Savima
meille sopii kans toi ens viikon keskiviikko 15.2. ja kello 14! Tietääkös kukaan millainen paikka se tullintori on? Muistelisin, että joku joskus kehui sitä täällä palstalla!?
 
Taare
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 15:05 Savima kirjoitti:
meille sopii kans toi ens viikon keskiviikko 15.2. ja kello 14! Tietääkös kukaan millainen paikka se tullintori on? Muistelisin, että joku joskus kehui sitä täällä palstalla!?
meiltä jää, taaskin, väliin tapaaminen. töissä tuohon aikaan vielä ja matkoihinkin kaupunkiin menee oma aikansa
 
-peukku-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2006 klo 15:05 Savima kirjoitti:
meille sopii kans toi ens viikon keskiviikko 15.2. ja kello 14! Tietääkös kukaan millainen paikka se tullintori on? Muistelisin, että joku joskus kehui sitä täällä palstalla!?
Siellä on sellainen leikkipaikka, ja kahvila jossa on kahvi ja pizzanpala 1,50? :D
 
-Tumpula-
Kyllä me taidetaan pojan kanssa saapua paikalle. =)
Jos joku vielä voisi kertoa missä siellä Tullintorilla se kahvio on ja minkä niminen se on. Muuten mä onnistun varmasti menemään väärään paikkaan ja ihmettelen kun ketään muuta ei ole paikalla. :whistle: On mulle vähän vieraampi paikka tuo Tullintori. :ashamed:
 
Täällä ei kanssa tiedetä missä se kahvio siä sijaitsee..eli APUA! Mein tulo huomenna hiukan varauksella.... mein neitilä on kurkkutulehdus ja ollu tosi känkkänä nyt , mutta jos näyttä et huomenna on SUHT ok ni tullaan paikanpäälle :D !Mutt jos tosiaan sais viä paremmin infoo paikasta :snotty:
 
Eli kahvio sijaitsee 1 kerroksessa:
http://www.tullintori.com/index.html

Siellä kahvilassa ei erillistä leikkipaikkaa, mutta sitten alakerroksessa kai sellainen paikka missä jotain lapsille suunnattua toimintaa...en kans sen kummemmin tiedä kys. paikasta, kuulin vain huhua että tänne voisi lasten kanssa mennä .. :whistle:

Mutta kun se koskarin paikka lopetti toimintanasa, niin koitetaan olisko tämä uusi paikka tapaamisiin, kun ei oikein muitakaan vastaavia tiedossa =)
 
-Tumpula-
Helvata että mä olen onneton... :ashamed: Mutta mä haluan aina olla varma siitä mihin olen menossa, muuten harhailen vaan eksyneen näköisenä ympäriinsä ja hävettää. :D
Onko kyse siis tuosta Branderin kahvilasta? :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2006 klo 15:44 -Tumpula- kirjoitti:
Helvata että mä olen onneton... :ashamed: Mutta mä haluan aina olla varma siitä mihin olen menossa, muuten harhailen vaan eksyneen näköisenä ympäriinsä ja hävettää. :D
Onko kyse siis tuosta Branderin kahvilasta? :whistle:
Jep, siitä :D

Luulin laittavani linkin suoraan sen kahvilan sivulle, mutta nerouteni tietokoneiden kanssa tuli taas näytettyä väärällä linkillä :whistle: ;)
 

Yhteistyössä