Yltiöromanttinen koti, totta tosiaan

  • Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti
minttukissanen
KOtia kommentoimatta, oispa ihana jos olisi sellainen perinne meilläkin että joulu juhlitaan iltapuvuissa sukulaisten kesken. Jotenkin ihana ajatus. Hienoa juhlaa arvostava.
 
"vieras"
Huh, aivan liikaa tuo kaikki omaan makuuni. Itse pidän hyvin pelkistetystä tyylistä ja meidän kodistamme ei kovin montaa koriste-esinettä löydä. Silti tykkäisin vierailla tuollaisessa paikassa (ilman lapsia!!) ja katsella ihmetellen ympärilleni, ihailla esineitä (vaikka en niitä omaan kotiini haluaisikaan) ja kokonaisuutta. Eli nähtävyytenä ok, mutta oikeasti jonkun kotina...en pysty edes mieltämään kodiksi, jossa eletään tavallista lapsiperheen arkea. Ennemminkin jonkinlainen edustuskoti tuo minun mielessäni on.
 
"hmm"
Heti vaan aloin entisenä heviteininä miettiä että mitäköhän äiti miettii sitten kun pikkutytöt ei enää haluakaan olla prinsessoja vaan sisustaa huonettaan ja valita vaatteensa itse.
 
"vieras"
Tuoko on jonku mukaan romanttinen sisustus?:D

Krääsää toi musta oli,ja mautonta..
Ja voin hyvin kuvitella kuin tuossa "ylitiö romanttisessa" ympäristössä perkeleet lentelee.

Pölyt pyyhkiipi ilmeisesti rouva huuhkaja itse?
Opettelisi parsimaan myös lapsensa sukkahousut.
 
axel
Huh, mikä työ on tehty talon terasseissa ja parvekkeissa - ja sitten sisällä.
Ei oo tyypillisen suomalaisen Asko/Isku linjaa ja siksi hyvä. Välillä jotain muutakin, kuin sitä samaa ja samaa...
 

Yhteistyössä