YMMÄLLÄÄN!

  • Viestiketjun aloittaja ei kiva mennä töihin
  • Ensimmäinen viesti
ei kiva mennä töihin
Onko tämä mitä?

Olen ollut viikon töissä 6 työntekijän päiväkodissa olen siis 1 kuudesta.
3 naista on talon toisessa päässä ja 3 toisessa.
Koen olevani täysin ulkopuolinen. Minua ei tervehditä, omassa yksikössä siis..ei huomenia sanota. Minun ohi puhutaan ja nämä 2 työntekijää puhuu usein kuin paikalla olisi vain he 2.
Olen töissä päiväkodissa ja kun on lapsista kyse nämä 2 puhuvat toisilleen.

Koen olevani OUT.

Joko ärähdän vai onko tämä sitä että olen viikon ollut työssä?
 
ll
Alkuperäinen kirjoittaja ei kiva mennä töihin:
Onko tämä mitä?

Olen ollut viikon töissä 6 työntekijän päiväkodissa olen siis 1 kuudesta.
3 naista on talon toisessa päässä ja 3 toisessa.
Koen olevani täysin ulkopuolinen. Minua ei tervehditä, omassa yksikössä siis..ei huomenia sanota. Minun ohi puhutaan ja nämä 2 työntekijää puhuu usein kuin paikalla olisi vain he 2.
Olen töissä päiväkodissa ja kun on lapsista kyse nämä 2 puhuvat toisilleen.

Koen olevani OUT.

Joko ärähdän vai onko tämä sitä että olen viikon ollut työssä?
Katso vielä ainakin 1 viikko eteenpäin!
 
Tai sitten et ole uskaltanut ottaa omaa paikkaasi ryhmässä. Oletko arka, ujo tms....ikävää mutta tiedän erään tapauksen missä lto:lle ei puhuttu kun hän oli just sellainen hissunössy joka ei "vieläkään tunne lapsia niin hyvin..." vaikka oli ollut talossa 6kk....
 
vinci
jaa a...paha mennä sanomaan..ovatko he muut olleet kauan kaksistaan töissä ennen sun tuloas vai onko siitä jsut lähteny joku..jos ovat kaksistaan olleet kauan nin saattaa olla vaan tapa ja eivät vielä tunne sua niin paljoo että ottasivat sutkin "kaverin" omasesti mukaan juttuun...

mitäs jos sinnikkääästi koitat vaikka tän viikon loppuun ottaa osaa kaikkiin heidän juttuihin ja sanot reippaasti huomenet yms otat hetiä huomioon..jos vaikka huomaavat sutkin sitten...ja jso mitään ei tapahdu niin ens maanantaina tai jo perjantaina ennen kuin lähdette pois niin ärähdät että onko joku vialla vai miks sä oot niille ilmaa!!

tsemppiä! uutena on aina ärsyttävää mennä paikkaan jossa muut on jo tuttuja keskenään!!
 
aapee
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
jaa a...paha mennä sanomaan..ovatko he muut olleet kauan kaksistaan töissä ennen sun tuloas vai onko siitä jsut lähteny joku..jos ovat kaksistaan olleet kauan nin saattaa olla vaan tapa ja eivät vielä tunne sua niin paljoo että ottasivat sutkin "kaverin" omasesti mukaan juttuun...

mitäs jos sinnikkääästi koitat vaikka tän viikon loppuun ottaa osaa kaikkiin heidän juttuihin ja sanot reippaasti huomenet yms otat hetiä huomioon..jos vaikka huomaavat sutkin sitten...ja jso mitään ei tapahdu niin ens maanantaina tai jo perjantaina ennen kuin lähdette pois niin ärähdät että onko joku vialla vai miks sä oot niille ilmaa!!

tsemppiä! uutena on aina ärsyttävää mennä paikkaan jossa muut on jo tuttuja keskenään!!
lähti entinen työntekijä muuton takia pois ja mut valittiin tilalle. Nämä kaks on olleet noin vuoden työkamuja
 
myös äskettäin uudessa työpaikassa aloittanut
Alkuperäinen kirjoittaja RivoEnkeli:
Tai sitten et ole uskaltanut ottaa omaa paikkaasi ryhmässä. Oletko arka, ujo tms....ikävää mutta tiedän erään tapauksen missä lto:lle ei puhuttu kun hän oli just sellainen hissunössy joka ei "vieläkään tunne lapsia niin hyvin..." vaikka oli ollut talossa 6kk....
No olipa ihminen millanen tahansa niin on minusta aika epäkohteliasta jos ei edes huomenen toivotukseen vastata tai kohdellaan kuin ilmaa. Kyllä fiksut ihmiset ottavat kyllä uuden työkaverin vähän toisella tapaa vastaan.
 
minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
jaa a...paha mennä sanomaan..ovatko he muut olleet kauan kaksistaan töissä ennen sun tuloas vai onko siitä jsut lähteny joku..jos ovat kaksistaan olleet kauan nin saattaa olla vaan tapa ja eivät vielä tunne sua niin paljoo että ottasivat sutkin "kaverin" omasesti mukaan juttuun...

mitäs jos sinnikkääästi koitat vaikka tän viikon loppuun ottaa osaa kaikkiin heidän juttuihin ja sanot reippaasti huomenet yms otat hetiä huomioon..jos vaikka huomaavat sutkin sitten...ja jso mitään ei tapahdu niin ens maanantaina tai jo perjantaina ennen kuin lähdette pois niin ärähdät että onko joku vialla vai miks sä oot niille ilmaa!!

tsemppiä! uutena on aina ärsyttävää mennä paikkaan jossa muut on jo tuttuja keskenään!!
Peesi olet vaan kaksin verroin reippaampi ja aktiivisempi. Onhan kuitenkin kyse aikuisista eikä niistä hoidettavista ;) joten kyllä niidenkin pitää tajuta pikkuhiljaa. Näytä että osaat työsi!

Tai jos ne pelkää et oot parempi työssäs kuin ne ja kokee asemansa jotenki uhatuksi.... :)
 

Yhteistyössä