Ymmärrättekö te näitä huutonetin "lisäilypaketteja"?

Siis näitä esim. vaatepaketteja, joihin lisäillään tunnin välein tavaraa? Miksi ihmeessä ei voi heti laittaa kaikkea sitä myyntiin, jonka haluaa myydä? Miksi aloittaa jollain määrällä ja sitten lisäillä siihen uutta ja uutta päälle? Tää on esimerkki ehkä pahimmasta päästä, kun asiakkaatkin menee jo sekaisin, että mitä pakettiin oikeasti kuuluu ja mitä ei: http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=98974902
 
Sillä tavalla kalastellaan lisää huutoja. Kun tavaran määrä paketissa kasvaa, myyjä toivoo huutojen määrän = paketin hinnan nousua.

Itse en harrasta lisäilyjä huutojen myötä, myyn kaikki kohteeni aina osta heti -hinnoin. Mutta kukin tavallaan. =)
 
oli muute niin juntin näköstä vaatetta, etten laittais lasteni päälle edes maksusta, ainoa ok oli se me&i päärynäpuku....

mut asiaan: ehkä ihmiset lisäilee niitä, sen vuoksi että löytävät tavaraa lisää esim. muuton tai siivouksen yhteydessä ja sit lisäilevät niitä sinne, kun löytyy...
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
oli muute niin juntin näköstä vaatetta, etten laittais lasteni päälle edes maksusta, ainoa ok oli se me&i päärynäpuku....

mut asiaan: ehkä ihmiset lisäilee niitä, sen vuoksi että löytävät tavaraa lisää esim. muuton tai siivouksen yhteydessä ja sit lisäilevät niitä sinne, kun löytyy...
Samaa mieltä noista kuteista. Ja juuri tuon päärynäpuvun takia tuon paketin huutiksesta bongasinkin. :D
 
...
No oli kyllä sekava!
Mua kans ärsyttää lisäilijät, mut ymmärrän kyllä, ettei kaikilla ole mahdollisuutta istua koneella 2h putkeen.. Mulla ainakin kestää paketin myyntiin laittaminen aika kauan: ensin pesen ja silitän vaatteet, asettelen, kuvaan, siirrän kuvat koneelle, kirjoitan ilmoitusta, lisään kuvia.... Ei riitä 2h. Mut hyvin on tullu rahaa ja ihan ilman kauppoja on kiitelty meilillä hyvistä ilmoituksista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No oli kyllä sekava!
Mua kans ärsyttää lisäilijät, mut ymmärrän kyllä, ettei kaikilla ole mahdollisuutta istua koneella 2h putkeen.. Mulla ainakin kestää paketin myyntiin laittaminen aika kauan: ensin pesen ja silitän vaatteet, asettelen, kuvaan, siirrän kuvat koneelle, kirjoitan ilmoitusta, lisään kuvia.... Ei riitä 2h. Mut hyvin on tullu rahaa ja ihan ilman kauppoja on kiitelty meilillä hyvistä ilmoituksista!
Millaisia ilmoituksia kirjoittelet? Mä olen kans joskus myynyt, mutta en jaksa tehdä mitään ihkuihania tekstejä ja välkkyviä kuvia ja vaaleanpunaisia taustakuvia ja turhia ylisanoja... Tuntuu, että vain sellaisilla saa tuolla nykyään hyvät myynnit: tuotteista viis...
 
Alkuperäinen kirjoittaja asian vierestä..:
Kuinka suuri vaatepaketteja kannattaa huutikseen laittaa? Onko esim. 50 vaatetta liika? Ja mistä saa tarpeeksi suuren laatikon niiden postittamiseen?
No mitä enemmän vaatetta sitä suuremman laatikon tarvitset ja sitä enemmän paketti painaa ja sitä enemmän pk:t on. Vauvan vaatteita mahtuu hyvin pieneen tilaan 50 kpl, mutta jos aikuisen niin vaatii jo isomman paketin.

Mä yleensä kierrätän.. Säästän aika paljon esim. jos ostetaan iso laatikollinen vaippoja niin käytän sitä pahvilaatikkoa tai jos tulee ostettua jotain joka sattuu oleen laatikkossa niin säästän aina laatikot. Kyllähän ne tilaa vie, mutta onneks on aina ollu laatikko jemmassa kun on tarvinu.

Mä tosin oon myyny vaan yhen vaatepaketin ja pari pienempää pakettia joissa ollu vaatteiden lisäks mm. verhoja ja leffoja ja muuta sellasta pientä sisustustavaraa.
 
...
Enkä mä kans myy muuta kuin sellasta kamaa, et kehtaan todellakin edelleen samalla nimellä huutiksessa kaupitella! Kaikki vähänkin kuluneet vaatteet annan ilmaiseksi kaverille jo huolii ja loput vien milloin mihinkin keräykseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Enkä mä kans myy muuta kuin sellasta kamaa, et kehtaan todellakin edelleen samalla nimellä huutiksessa kaupitella! Kaikki vähänkin kuluneet vaatteet annan ilmaiseksi kaverille jo huolii ja loput vien milloin mihinkin keräykseen.
Näin teen minäkin. Tai joskus laittanu jonkun ihan vaan sit ylimääräsenä menemään kun ei viitti myydä ku ei oo kunnoltaan maailman paras mutta kuitenkin vielä käyttökelpoinen. On saanu vastaanottaja joko pitää tai olla pitämättä.
 
vieras
Minä ymmärrän sen, että jos kohteeseen on tullut tosi hyvin huutoja niin sitten myyjä laittaa, että pistetäänpäs vielä nämä päälle kun on noin hyvin huutoja tullut.

Mutta ne ilmoitukset on ihan karmeita, joissa on että "ja nämä tulee pakettiin JOS hv ylittyy" tai "nämä tulee pakettiin jos vielä pari huutoa tulee lisää". Eli että lisätään kuvia kohteeseen, vaikke ne ei vielä siihen kuulukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Enkä mä kans myy muuta kuin sellasta kamaa, et kehtaan todellakin edelleen samalla nimellä huutiksessa kaupitella! Kaikki vähänkin kuluneet vaatteet annan ilmaiseksi kaverille jo huolii ja loput vien milloin mihinkin keräykseen.
Näin teen minäkin. Tai joskus laittanu jonkun ihan vaan sit ylimääräsenä menemään kun ei viitti myydä ku ei oo kunnoltaan maailman paras mutta kuitenkin vielä käyttökelpoinen. On saanu vastaanottaja joko pitää tai olla pitämättä.
Joo, no tän mä kans ymmärrän.
 
...
Millaisia ilmoituksia kirjoittelet? Mä olen kans joskus myynyt, mutta en jaksa tehdä mitään ihkuihania tekstejä ja välkkyviä kuvia ja vaaleanpunaisia taustakuvia ja turhia ylisanoja... Tuntuu, että vain sellaisilla saa tuolla nykyään hyvät myynnit: tuotteista viis...[/quote]

En (osaa) käytä mitään tollasia vilkkuja! =)
Otan hyvät kuvat, ei liikaa ( sekin mua ärsyttää ku jotkut kuvaa saman paidan 3-4 kertaa eri housujen kans, voi helevata! ), selkeät, ja kirjoitan lyhyet hyvin kuvaavat tekstit ( en itekään jaksais lukea pitkiä).
Mut esimerkkinä sanottakoon, et myin just vähän aikaa sit vastasyntyneen starttipaketin, uutena olin maksanu releistä noin 200?, sain paketista 180?!!! Et silleen... =)
 
vieras
kohteesta ei käy mitenkään ilmi se, että vaatteet ei kuulukaan kaikki ensin pakettiin vaan yhtäkkiä on teksti, että "nyt pakettiin kuuluu ne jotka on ennen vihreää köynnöstä". Jos tuollaisen paketin tekee niin siellä pitäisi lukea heti jo se, että nämä ei sitten vielä kuulu pakettiin. Mutta ihan älytöntä tuollaista tehdä.
 

Yhteistyössä