Yo-juhliin vieraalle mekko? tyyliniekat help!

Tuli kutsu yo-juhliin ja haluisin laittaa mekon/hameen, mutta ongelma tuntuu syntyvän siitä et tarjolla on mekkoja jotka sopii sille juhlakalulle tai rannalle.
Mistä hemmetistä teen juhlavan mekon, joka ei ole ns. kilpaileva sankarin kans?

Kesällä oleviin häihin mulla on kiva riepu kaapissa, mut yo-juhliin se taitaa olla just tollanen ns. ylipukeutumista.

Nyt sais ehdotella hyviä ja passeleita mekkoja. Mikään amatsoni en ole, mut ylimäärästäkin on jonkun verran mahassa (158/58)
 
Viimeksi muokattu:
----
Mistä hemmetistä teen juhlavan mekon, joka ei ole ns. kilpaileva sankarin kans?
Mä en ymmärrä tuota ajattelua. Niin pitkään, kuin et mene häihin valkoisessa mekossa tai ylppäreiden kaltaisiin päiväjuhliin iltapuvussa tai minimittaisessa paljettimekossa joka sopisi paremmin baariin, niin ei mun mielestä mitään väliä sillä, onko mekko jotenkin ''liian'' juhlava.

Haluaisin kyllä hieman kuvailua, miksi sun mekot olisivat mielestäsi ylipukeutumista?
 
Mä en ymmärrä tuota ajattelua. Niin pitkään, kuin et mene häihin valkoisessa mekossa tai ylppäreiden kaltaisiin päiväjuhliin iltapuvussa tai minimittaisessa paljettimekossa joka sopisi paremmin baariin, niin ei mun mielestä mitään väliä sillä, onko mekko jotenkin ''liian'' juhlava.

Haluaisin kyllä hieman kuvailua, miksi sun mekot olisivat mielestäsi ylipukeutumista?
Koska se juhla on kuitenkin sen juhlakalun, oli kyseessä sitten yo-juhlat, häät tai hautajaiset :)D) ja mun mielipiteeni on se et juhlakalun kans ei vieraat ns. kilpaile. Tuo mekko on polvimittanen, tyllialushameella oleva vaaleapohjanen isoilla kukilla koristelu - eli semmonen jonka just valmistuva voi pistää päälleen.
 
----
Tuo mekko on polvimittanen, tyllialushameella oleva vaaleapohjanen isoilla kukilla koristelu - eli semmonen jonka just valmistuva voi pistää päälleen.
Kuulostaa myös juuri sellaiselta jonka vieras voisi laittaa päälleen. Mä pitäisin tuollaista mekkoa ihan arkenakin tai vaikka lasten synttäreillä, koska miksi rajoittaa kivojen vaatteiden käyttöä vain pariin häihin vuodessa?
 

Yhteistyössä