yö herääminen 2v

onko muilla tälläisiä pienokaisia joilla ei ole vieläkään yö heräilyt loppuneet?Meijän 2 ja puol vee herää vieläkin poikkeuksetta joka yö kerran, ei ole missään välissä nukkunut koko yötä putkeen, ainakaan niin usein että voisi mainita. yöllä ei kyllä vaadi huomiota kömpii vain meidän väliin nukkumaan.
 
joo, kyllä täällä sama hulabaloo.

Tosin nyt alkanut sellainenkin riemu, että kun aurinko nousee, nousee myös tirppa ja alkaa mieletön huuto :O

Sit juoksee meideän sänkyyn ja kohta omaansa ja taas meidän ja taas omaan.
Järkyn huudon saattelemana,
 
No meillä on nuorimmainen vasta 1 1/2-vuotias mutta heräilee pari kertaa yössä kauhukohtauksiin, jotka saattavat kestää useamman tunninkin. Tosin nyt on vähän helpottanut noiden kohtausten kanssa. Toivottavasti tuosta vähän rauhoittuu kahteen ikävuoteen mennessä, sillä sitten meille syntyy neljäs lapsi... :whistle:
 
lisko
Meidän melkein 4-veen kanssa sama juttu. Herää joka yö ja haetuttaa itsensä viereen nukkumaan. Viime aikoina on pari kertaa tullut itse keskellä yötä. En oo pitäny tätä mitenkään ongelmallisena, kun tosiaan nukahtaa ihan heti viereen päästyään. Ja nukutaan kaikki ihan hyvin. Tarttee varmaan turvaa jostain syystä? Piloillani oon pojalle sanonu, että tyttökaveriaan en enää viereen ota. Poika oli sitä mieltä että hän nukkuu meidän sängyssä vielä isonakin. Voidaan kuulema isin kanssa nukkua hänen sängyssään :LOL: . Hauska poika.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 21:22 lisko kirjoitti:
Meidän melkein 4-veen kanssa sama juttu. Herää joka yö ja haetuttaa itsensä viereen nukkumaan. Viime aikoina on pari kertaa tullut itse keskellä yötä. En oo pitäny tätä mitenkään ongelmallisena, kun tosiaan nukahtaa ihan heti viereen päästyään. Ja nukutaan kaikki ihan hyvin. Tarttee varmaan turvaa jostain syystä? Piloillani oon pojalle sanonu, että tyttökaveriaan en enää viereen ota. Poika oli sitä mieltä että hän nukkuu meidän sängyssä vielä isonakin. Voidaan kuulema isin kanssa nukkua hänen sängyssään :LOL: . Hauska poika.
juu eihän siinä sinänsä mitään haittaa oo mut joskus olis kiva nukkua kahestaan miekkosen kans ja kun neiti meinaa viedä yhden aikuisen tilan sängystä niin useasti löydän itseni jalkopäästä nukkumassa :LOL:
 
Meillä kaas on yks yö hiippailija onneksi näköjään rauhoittumaan päin. Niin ja ikää on nyt 3½ vuotta. Saattoi herätä yössä 5 kertaa. Ei osannut nukkua meidän välis vaan hiippaili takaisin omaan sänkyyn ja sitten kailotti kovaan ääneen: ÄITI PEITTELEMÄÄN !!! :D
Nykyään herää harvoin useinmiten silloin ku on kipeä.
 

Yhteistyössä