yöduunissa, mitäs tänne kuuluu??

en jaksa elää.
Kaikki vaan on päin h*lvettiä. Tuntuu etten jaksa enää ollenkaan. Viikonloppuna oli ihana päivä, ku olin kummitytön kanssa <3 tänään taas ollu iha hirvee olo. Eka ihmiset sanoo, että käyttää kaupassa, sit kuitenkii kaikki on täyttä valhetta. Ja siis ku se oli sillee että annoin eräälle tyypille rahaa, että käyttää siellä, ni ei sit kummiskaa!

Mä saan haukut joka ikisestä asiasta. Esim kävin kuulustelussa laittoman uhkauksen vuoksi, joka kohdistui minuun, ni siitäkii sain syytökset päälleni, että järjestän kuulusteluita kaikille. Joo'o varmasti järjestän tästä eteenkin päin, jos sellanen liero uhkaa mun tai mun läheisen henkee.

Välillä on oikeesti hyvä mieli, mut sit taas välillä ihan vi**n p***a olo. Kaikki tuntuu kuvittelevan, että lääkkeet auttaa ja sit olo helpottuu. Kerran alaikäisenä joutunu syömään jotain mielialalääkettä, söin kuukauden, josta tulikii sit 3kk kestävä järjetön päänsärky, johon ei auttanu mikään.

Välillä miettii, että olis parempi kuolla, mut sit miettii läheisiä+noita karwawauvojani, ni en mä vois tehä itelleni mitään..
 

Yhteistyössä