Yökastelu ja kelan vammaistuki

minä
Mä hain, ei myönnetty koska kasteli lääkityksestä huolimatta vain 3,86krt/vko, olis pitänyt kastella yli 4krt/vko että tuki olisi myönnetty :(
Ikää oli silloin pikkasen vajaa 6 ja hoito oli aloitettu 4kk aikaisemmin.
Liitteeksi kastelupäiväkirja ja lääkärin lausunto (joka muuten tk:ssa kin maksaa 27e joten sen verran mulle tuli tappiota tuosta hakemisesta) onneksi lääkitys meni vakuutuksesta
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja kelan ehdot:
http://www.kela.fi/in/internet/liite.nsf/NET/300905212853ML/$File/2luku_2.pdf?openElement
Mulla ei näy tekstiä ollenkaan tuolla.. ainoastaan 59 valkoista sivua.. vai kuinka monta niitä nyt sitten olikaan..
Onko Acrobat Reader kunnossa? Tuolta voi valita vain koko tekstin (sen 59 sivua) kopsattavaksi, ei sitä pelkkää vajaata sivua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mä hain, ei myönnetty koska kasteli lääkityksestä huolimatta vain 3,86krt/vko, olis pitänyt kastella yli 4krt/vko että tuki olisi myönnetty :(
Ikää oli silloin pikkasen vajaa 6 ja hoito oli aloitettu 4kk aikaisemmin.
Liitteeksi kastelupäiväkirja ja lääkärin lausunto (joka muuten tk:ssa kin maksaa 27e joten sen verran mulle tuli tappiota tuosta hakemisesta) onneksi lääkitys meni vakuutuksesta
Ok.. kiitos vastauksesta.. just jotain tuollaista tietoa etin, että miten paljon pitää kastella jotta tukea saisi.. meillä on eka lääkäri vasta edessä, joten voi olla että lääke auttaa eikä tarvii hakea tukea..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja kelan ehdot:
http://www.kela.fi/in/internet/liite.nsf/NET/300905212853ML/$File/2luku_2.pdf?openElement
Mulla ei näy tekstiä ollenkaan tuolla.. ainoastaan 59 valkoista sivua.. vai kuinka monta niitä nyt sitten olikaan..
Onko Acrobat Reader kunnossa? Tuolta voi valita vain koko tekstin (sen 59 sivua) kopsattavaksi, ei sitä pelkkää vajaata sivua.
No ainakin se on just ladattu koneelle.. siis tuo ohjelma.. ja koko homma tuli näkyville muuten, mutta tekstit puuttui..
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Riippuu aivan lääkärinlausunnosta, jos se on "hyvä" ja itse kirjotat "hyvin" saat.
Eli sama homma kuin korvatulehduksissa.. :kieh:
Jos näin haluat sen kuvata, mutta korvatulehdus ei kuulu vammaistuen piiriin, kun taas jatkuva yökastelu kuuluu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Riippuu aivan lääkärinlausunnosta, jos se on "hyvä" ja itse kirjotat "hyvin" saat.
Eli sama homma kuin korvatulehduksissa.. :kieh:
Jos näin haluat sen kuvata, mutta korvatulehdus ei kuulu vammaistuen piiriin, kun taas jatkuva yökastelu kuuluu.
Mihin tuo korvatulehdus nykyisin sitten kuuluu? En mä sitä kyllä enää tarvii.. mutta silloin kun sitä on haettu, niin siinä oli kanssa niin että jos hakemus on hyvin tehty niin sai tukea ja jos vaan todettu, että on niitä ollut niin ei saanut.. :kieh:
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Riippuu aivan lääkärinlausunnosta, jos se on "hyvä" ja itse kirjotat "hyvin" saat.
Eli sama homma kuin korvatulehduksissa.. :kieh:
Jos näin haluat sen kuvata, mutta korvatulehdus ei kuulu vammaistuen piiriin, kun taas jatkuva yökastelu kuuluu.
Mihin tuo korvatulehdus nykyisin sitten kuuluu? En mä sitä kyllä enää tarvii.. mutta silloin kun sitä on haettu, niin siinä oli kanssa niin että jos hakemus on hyvin tehty niin sai tukea ja jos vaan todettu, että on niitä ollut niin ei saanut.. :kieh:
no siis, onhan kelallakin varmaan jotain mitä ne korvaa vaikkei ns. kuulukkaan piiriin, ihan siitä se riippuu kuin paljon ko asia haittaa teidän arkipäivää..

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Jos näin haluat sen kuvata, mutta korvatulehdus ei kuulu vammaistuen piiriin, kun taas jatkuva yökastelu kuuluu.
Yksittäinen korvatulehdus ei kuulu, mutta toistuvat kuuluvat. Ehdot löytyvät tuosta samaisesta kelan dokumentista (jos suostuu näkymään) kohdan toistuvat infektiot alla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Jos näin haluat sen kuvata, mutta korvatulehdus ei kuulu vammaistuen piiriin, kun taas jatkuva yökastelu kuuluu.
Yksittäinen korvatulehdus ei kuulu, mutta toistuvat kuuluvat. Ehdot löytyvät tuosta samaisesta kelan dokumentista (jos suostuu näkymään) kohdan toistuvat infektiot alla.
Mepäs ollaan saatu sitä yhdestä tulehduksesta ( tai kahdesta, kun se kerran molemmissa korvissa oli ).. :D mutta se nyt on ihan eri juttu.. hitto kun mä en saa näkymään tuota.. mulla on tässä joku adobe vista basic ja se ei näytä kuin tyhjät sivut.. tarvii varmaan yrittää ladata adobe netistä.. |O
 

Yhteistyössä