Yökköily-ketju

!!!
Minä en kuulu joukkoon. N. 20 v. sitten kuuluin. Nyt vain nostan hattua teille, jotka jaksatte... eipä silloin myöskään ollut nettiä osastoilla :)
Voimia yötyöläisille, missä olettekin!!
 
aiska
yö 1/2. Hiukka pienepi "putki" ku alottajalla. :D
Suunnillee puolessa välissä mennää. Väsy ei paina, rauhallista. auringon nousuun vielä tunteja. :( Huomaa että kesä loppuu, kun yö on näin pitkä ja pimeä, verrattuna kesäkuisiin öihin.
 
vitsake
Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
6/11, eli voitonpuolella ollaan jo. B)

Muita yötyöläisiä?
Onko edes laillista tehdä noin montaa yötä putkeen? Inhimillistä se ei ainakaan ole.... itelle viisi yötä on just sopiva, kuudes (poikkeus tapauksissa) tihkasee jo tosi kovaa....
 
:wave:
Täällä ollaan yökkönä.
Meillä ei ole koskaan enempää kuin kaks yötä peräkkäin ja sekin tosi harvoin.
Yököttääkö muut yksin? Edellisessä työ paikassa oli kaksi yökköä, joten on vähän totuttelemista tähän yksin yököttämiseen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
:wave:
Täällä ollaan yökkönä.
Meillä ei ole koskaan enempää kuin kaks yötä peräkkäin ja sekin tosi harvoin.
Yököttääkö muut yksin? Edellisessä työ paikassa oli kaksi yökköä, joten on vähän totuttelemista tähän yksin yököttämiseen...
Mä en pystyisi valvomaan kenenkään muun kanssa. Muutaman kerran olen joutunut perehdyttämään yövuoroon ja alkaahan sen "kaverin" pärstä siinä kolmen, neljän aikaan ärsyttää. Samalla, kun itseäkin vielä nukuttaa, mikä lisää ärtymistä.
Mutta, onneksi tämä on jo semmoista työtä, että kaksi yökköä olisi täyttä tuhlausta.
 

Yhteistyössä