yrittäjän arkea...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nekin 400 euroa kuuluu muille sossuavuksilla eläville ja työttömille raukoille. Sinähän olet varakas kapitalisti, kokoomuslainen yrittäjä. Totuushan Suomessa on että yrittäjät ovat riistäjiä joiden kuuluukin maksaa koko muun maan loisijoiden ja virkamiesten (=loisijat nekin) eläminen. Jos omaan pussiin jää jotain kaikkien verojen ja maksujen jälkeen niin sekin on väärin koska tittelisi on "yrittäjä". Mutta olepa sairaslomiin ja työttömyyskorvauksiin etuoikeutettu paperimies ja "työntekijä", voi herrajumala että elämäsi on raskasta!
 
vierailija
Nekin 400 euroa kuuluu muille sossuavuksilla eläville ja työttömille raukoille. Sinähän olet varakas kapitalisti, kokoomuslainen yrittäjä. Totuushan Suomessa on että yrittäjät ovat riistäjiä joiden kuuluukin maksaa koko muun maan loisijoiden ja virkamiesten (=loisijat nekin) eläminen. Jos omaan pussiin jää jotain kaikkien verojen ja maksujen jälkeen niin sekin on väärin koska tittelisi on "yrittäjä". Mutta olepa sairaslomiin ja työttömyyskorvauksiin etuoikeutettu paperimies ja "työntekijä", voi herrajumala että elämäsi on raskasta!
:ROFLMAO:(y):ROFLMAO:
 
vierailija
Eihän tämä juhlaa ole. Itsellä kolme työntekijää joille maksetaan kaikki työehtosopimuksen mukaan. Kaikki tekee töitä kovasti ja töitä riittää. Työntekijöillä 50% parempi kuukausiansio kuin itsellä vaikka saa tehdä työtä myös,viikonloppuisin. Pakollisiin maksuihin ja veroihin menee rahat.
 
Toissavuonna mun tulot olivat verotuksessa 37 000 euroa ja edelliseltä vuodelta veromätkyjä tupsahti kuuskyttonnia. Tais mennä pahasti pakkaselle, käyttörahat ainakin.

No, nyt mätkyt on maksettu ja maksut paremmin ajan tasalla, jättiylläreitä ei siis pitäisi tulla.

Mut joo, luultavasti talvella (työtön kausi) järsitään taas kynsiä ja hiustenlatvoja.
 
vierailija
Mitä tarkoitat laskuilla? Omat lainanlyhennykset, sähköt, vedet jne?

Entä muut kuukaudet tässä vuodessa, jäikö käteen sama summa, vai kenties enemmän.

Aloituksessa ei ole kuin osa totuudesta.
 
vierailija
Miksi ihmeessä te olette yrittäjiä, jos ansaitsette huonommin kuin duunarit?
Mä oon silleen huono vastaamaan kun tienaan hyvin mutta niin tienaisin palkollisenakin mutta pääsyy on VAPAUS. Tehdä töitä hiki hatussa tai olla tekemättä. Lyhentää päivää ja pidentää päivää. Varjopuolena se että pitää jaksaa terveenä, saikulle ei auta yrittäjän jäädä, Kelan kompensaatio on niukka verrattuna tuloihin, toisin kuin palkansaajana.
 
Mä oon silleen huono vastaamaan kun tienaan hyvin mutta niin tienaisin palkollisenakin mutta pääsyy on VAPAUS. Tehdä töitä hiki hatussa tai olla tekemättä. Lyhentää päivää ja pidentää päivää. Varjopuolena se että pitää jaksaa terveenä, saikulle ei auta yrittäjän jäädä, Kelan kompensaatio on niukka verrattuna tuloihin, toisin kuin palkansaajana.
Siis missä mielessä niukka verrattuna tuloihin ja palkansaajien etuuksiin?
 

Yhteistyössä