** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

Sisältä ultrattiin. Katsottiin kahteenkin kertaan, mutta ei siellä vain sitä sykettä näkynyt. Sanoi kyllä että viikkoja on vasta niin vähän ettei välttämättä siksi näy. Tarkistin pikkukakkosen neuvolakortista, niin hän oli kyllä myös saanut alkunsa luultua myöhemmin (ilmeisesti pitkän kierron takia heittää). Mutta...maanantainahan tuo nähdään mikä on pikkukaverin tilanne.

Vähän tilanne päivitystä (10.9.)
Hcg oli myös sitä mitä noilla viikoilla kuuluukin olla. Eli sekään ei valottanut tilannetta yhtään. Siispä ei auta kuin odotella tuonne maanantaihin saakka. Välillä jaksaa vähän toivoa, mutta enimmäkseen on sellainen olo, että tässä se nyt oli...
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiä pieni toive!! Toivottavasti kaikki on sitten kuitenkin hyvin. Eihän se km aina satu (aikasessa vaiheessa), mutta näillä viikoilla varmaan tuntuu jo. Itellä ei ollu mitään kipuja sillon, mutta se oli jo 5+5. Varmasti on luovuttajafiilis sun kokemuksen jälkeen. Itellä kyllä 7kk yritys (tiedän, ettei ole edes paljon), jossa yks km, jätti kyllä tosi pessimistisen olon tähän tärppiin..

SJ, heh, ei se mitään. Täällä kun käy nopeesti lukemassa ja vastaamassa niin voi kuulostaa siltä mitä ei ihan tarkottanu. :)

Mulla oli tänään eka neuvola. :) Ihan kiva käynti, vaikka vieläkin tuntuu että se täti puhuu jostain toooosi kaukasesta ja sellasesta, mikä saatetaan ihan tuosta noin vaan vielä ottaa poiskin. Tosi monesti vielä unohdankin koko raskauden esim. töissä, ja sitten muistan kun pitäs miettiä jotain ens keväästä. :D En oo siis kertonu töissä vielä, enkä ihan heti meinaakkaan kertoa. Joskus np-ultran jälkeen sitten. Esikoista odottaessa en miettinyt yhtään mitään keskenmenoja. Olin vaan ihan täysillä raskaana ja ajattelin, että noniin, kohta se vauva tulee ja kaikki menee varmasti hyvin. Mistä tämä pessimistisyys tulee ja miten siitä pääsee eroon?? :confused:

Liipa 8+6:heart:
 
Salaa kurkin tänne... ;) Eli plussa tai itse asiassa haamu saatu testiin ja huomenna aamulla testailen uudestaan. Päivästä, jolloin tämä sai alkunsa, on vasta 12 päivää aikaa, joten enpä ihmettele ettei viivanen kovin vahva ole (voihan munasolu olla irronnut vasta tuon jälkeenkin). Ajatukset on vielä ihan sekaisin, kun olin tuolla yrityksen odottajissa ja meidän piti päästä yrittämään syyskuussa. No, yksi kerta oli seksiä loppuun asti ilman ehkäisyä ja tulos piirtyi testiin. Hämmentävä fiilis. Muutenkin meidän elämässä kovien muutosten ja suurien tapahtumien aika, mutta luotan siihen, että tässä oli joku suurempi tarkoitus takana, että vauva otti "varaslähdön". Ihan varma en vielä ole listoille tulosta ennen kuin saan kunnon plussan, huomenna olen jo viisaampi.
 
Pahoittelut, pieni toive :( :(

Salliina, toivottavasti pääset kunnolla mukaan vielä pian! Jokos on viiva vahvistunut?

Kauhee, miten tieto lisää tuskaa. Pelottaa, että uskaltako tässä kertoa vielä kellekkään.. Ollaan mietitty, että jos kerrottas meidän porukoille kun ens viikolla lähdetään reissuun niin lähettämällä sieltä kortit, jossa ois paljastus. Mutta sillon on viikkoja vasta 11 ja risat eikä olla vielä ees ultrassa käyty niin uskaltaako sitä jo kertoa?? 7.10. vasta ultra. Sillon viikkoja 12+3, että jos siellä kaikki hyvin niin sitten kerron jo lähimmille kavereille. Yhelle kaverille ja siskolle oon vasta kertonu.

Miten teillä raskaus etenee? Itellä ei vieläkään mitään muuta ku turvotusta ja väsymystä, ja nekin on vähä helpottanu. Taitaapi poikaa tehä tälläki kertaa. ;) Viimeksikin oli täysin oireeton (en ees muista väsymystä tai turvotusta!!) ja pojan koltiainenhan sieltä tuli. :)

Liipa 10+0:heart:
 
Kiitos onnitteluista! :) Vieläkin vähän epäileväisellä kannalla olen, mutta menkkoja ei näy ei kuulu, joten... Tuonne testipinoon laitoinkin jo kuvan, tässä tännekin IMG 20140920 082743 - tuossa ylempi on torstailta ja alempi eiliseltä. Eilen oli sitten varmaan dpo13 tai dpo14 joten en tiedä, olisko pitänyt viivan olla jo vahvempi... Mutta vahvistunut on siis, ainakin vähän.

Mulla ei oo tullut juuri mitään oireita vielä. Tissit vähän oudot välillä, mutta kahdesta edellisestä oli enemmän. Väsyttää myös, mut se voi johtua töistäkin. Jos tämä nyt kyydissä kestää niin toivotaan että parin viikon sisään tulee lisää oireita. Muakin vähän pelottaa, kun tämä raskaus oli kyllä toivottu mutta tuli "liian aikaisin" kuin mitä oltiin suunniteltu. Ja taloudellinen tilanne ei siis ole paras mahdollinen. Uskon silti, että asioilla on tapana järjestyä.

Voisin tulla listoille. En vaan oikein tiedä vielä laskettua aikaa kun kaikki laskurit antaa mitä sattuu :D Eli laitetaan nyt joku vain ja korjataan sitten myöhemmin. Eli

31.5.2015 / Salliina / 29 / SatKS / 3.

Menikö oikein?? :)

Salliina rv 4+0
 
SJ
Huh. Neuvolassa käyty ja ultrassa täysin viikkoja vastaava tyyppi näkyi sekä syke :) vielä olis kolme pitkää piina viikkoa kuitenkin edessä.. ennen kun keskenmenon riski huomattavasti laskee.
Mitäs teille tänne kuuluu??
Sj 8+5
 
  • Tykkää
Reactions: Liipa
SJ, mukavaa kuulla, että kaikki oli hyvin! :) Itelläkin piinaviikot menossa. Ei vielä mitään tietoa, että onko siellä ketään edes matkassa, mutta raskaana olen niin pitkään ennen kuin joku toisin todistaa. Ja että kaikki on myös pikkuisella hyvin! :) Positiivisuus kunniaan!!

Onpa täällä hiljaista! Mutta laittelen nyt tänne omanapailua jos jaksatte lukea:

Mulla on menossa neuvolan mukaan rv 6+1 ja omien laskujen mukaan 5+3, eli ei vielä viikoilla juhlita. Mulla oli alkuun tissien arkuutta ja teki mieli suolakurkkua kauheesti, mutta sitten tuntui, että raskausoireet hävisi hetkeksi. Tosin nyt viikonloppuna aloin olla sitten kovin väsynyt, nukuin molempina päivinä lasten päikkäreitten aikaan itsekin monta tuntia. Nyt on myös pari päivää särkenyt päätä, mutta voi olla tulossa olevasta flunssastakin tai väsymyksestä. Tänä aamuna olikin sitten jo ensimmäinen aamupahoinvointipäivä. En siis ole oksentanut tai mitään, mutta ei meinannut ruoka maistua ja etoi. Syömällä asettui olo kyllä, mutta tavallaan oli tosi lohdullista, että näyttää siltä, että on tulossa raskausoireita. En tietenkään mitenkään nauti pahoinvoinnista, mutta jos se kuitenkin on merkki siitä, että vauvalla on kaikki hyvin, niin se on hyvä juttu.

Olen varmaan jo aiemminkin sanonut, että tämä vauva tuli meille vähän yllätyksenä, että näin "aikaisin", joten mulla myös myllertää mielessä kaikki ajatukset. Tuntuu, etten vielä ihan edes tajua, että meille on tulossa kolmas lapsi! Että miltä se sitten tuntuu ja millaista sitten on. Ja mietin sitäkin, että miten jakaa aika kolmen kesken tasapuolisesti ja etteivät nyt isommat joutuisi sitten "kärsimään" siitä että vauva tulee. Että on aikaa ottaa kaikki lapset huomioon ja myös niin, että jokainen saisi sitä omaa äitiaikaa. Ja toki myös, etten väsyisi niin pahasti, että kun olen lasten kanssa, niin jaksan keskittyä heihin täysillä. Tämä kaikki on sinänsä aiheellista, että meillä on molemmat lapset olleet suht hankalia vauvoja ja uskon, että tämä kolmas tulee olemaan kanssa vastaavanlainen (refluksi jne.). Mietin myös, millaista on oma jaksaminen kolmen pienen kanssa. Mutta uskon myös, että jos näitä asioita miettii etukäteen, niin sitten on valmiimpi kohtaamaan asiat arjessa, jos sellaisia tulee eteen.

Tulipas pitkä postaus. Kirjoitelkaahan tekin kuulumisianne! Hyvää yötä toivotellen,

Salliina rv 6+1
 
Viimeksi muokattu:
Oon vaan kirjoitellut tuolla huhtikuun hurmureissa, enkä ole muistanut tänne kirjoittaa!
Tänne kuuluu rankkaa väsymystä ja iltaturvotusta... huhhuh, voispa jo helpottaa.
Lähestulkoon joka ilta klo 9 nukkumassa.

Salliiina, eikö yleensä sanota, että asioilla on tapana järjestyä? Eli luultavasti teilläkin kolmen lapsen elämä varmasti muotoutuu kohdilleen ja kaikki saavat tarvittavaa huomiota :) Pienet asiat merkkaavat varmasti lapselle paljon.. voin hyvin kuvitella että esim. kauppareissu äidin kanssa kahdestaan voi tuntua kolmen lapsen joukossa ihan mahtavalta.. tätä olen ainakin huomannut sukulaisperheissä!

Täällä paukkui viikot tänään, 11+0 poks!
Ensi viikon torstaina on eka ultra, toivottavasti siellä on kaikki hyvin.. ollaan onneksi saatu kotidopplerilla kuuluviin syke, niin on silleen luottavainen mieli.
Joudun jo heti toisen kolmanneksen alkuun sokerirasituskokeeseen sukurasitteen takia, mutta toisaalta tuleepa sekin hoidettua heti pois alta..

tässäpä päällimmäiset :)
veepu & salamatkustaja 11+0
 
Hei!! Sori, en oo kerenny täällä käymään, mutta tervetuloa nyt joukkoon Salliina! :)

Nytkin on kiire, mutta täällä siis nyt 12+1 viikot ja ens tiistaina eka ultra! Vähän kyllä jännittää onko kaikki hyvin.. Mutta toivotaan parasta! Mitään keskenmenoon viittaavaa ei ainakaan oo ollu. Ei siis missään vaiheessa mitään vuotoa tai suurempia kipuja, mutta väsymystä ja turvotusta sen sijaan löytyy. Nyt onneksi väsymys on alkanut jo vähän hellittämään! :)

Ihana kyllä, että on ollut näin oireeton raskaus! Oon siis voinu olla töissä normaalisti ja käytiin tuossa muutaman päivän kaupunkilomallaki ja ei mitään oloja, vaikka lennettiin ja bussilla ja ratikalla kulettiin ja käveltiin hirveesti joka päivä. :) Ei ois kyllä millään onnistunu, jos ois hirveitä pahoinvointeja.

Mukavaa syksyä toivotteleepi
Liipa 12+1 :heart:
 
Moikka!

Varovaisesti siirtyisin tälle puolelle vihdoin :) Dpo 11 näkyi haamu, joka vahvistunut vauhdilla ja digi sanoi toissapäivänä raskaana 1-2. Kai se pitää uskoa :D Oireita ei muuten ole kuin päivä päivältä aremmat rinnat. Tuntuu hullulta, että tärppäsi tästä kierrosta kun dpo 2 sain ison suru-uutisen, mikä romahdutti kyllä ihan totaalisesti. Miten voikin tärpätä kierrosta, jossa olen henkisesti voinut huonoiten ikinä. Kai se niin menee, että tärpää silloin kun sitä vähiten odottaa...

Oman mielenrauhan vuoksi meinaan kyllä varhaisultraan mennä. Konkretisoituu sitten enemmän tämä tilanne kun nyt tuntuu niin epätodelliselta. Voi, pari viikkoa vaan pitäisi vissiin vielä odotella, eikö se 6+ viikolla kannata vasta mennä, jotta syke varmasti näkyisi?

Hep87 4+0
 
  • Tykkää
Reactions: Liipa
ONNEA Hep87 :flower::heart: Mahtavaa, että pääsit mukaan! :) Kyllä se varmasti kannattaa käydä varhaisultrassa. Ite en käynyt ja se epäuskova olo onkin jatkunut tänne 12 viikolle asti. Nyt tiistaina oli np-ultra ja siellä kun ekan kerran vasta näki että on siellä tosiaan sikiö niin on tässä aika pitkä aika menny epäuskossa. Mutta nyt uskon kun omin silmin näin :heart: Siellä se pieni pyöri ja kaikki oli niin kuin pitääkin. :)

Liipa 13+0:heart: (ultrasta sain pari päivää lisää :))
 
Heippa!

Elossa ollaan! Tuntuu kyllä muutenkin tällä palstalla hiljaista... Mä olen itse ollut ihan uskomattoman väsynyt, kun töissä ja kaksi pientä lasta kotona. Lisäksi mies sai lyhyen pätkän töitä niin, että mä olen nyt aamuisin ja iltaisin lasten kanssa kolmisin. Väsymyksen takia en ole jaksanut tännekään käydä kirjoittelemassa mitään.

Mitä teille muille kuuluu? Mulla olisi np-ultra ensi viikolla tiistaina ja se tietty jännittää omalla tavallaan. Ekassa neuvolassa tosin ultrasivat jo, näkyi syke, mutta vielä oli alkio silloin kovin pieni, kun ei vastannut viikkoja (minkä tiesinkin etukäteen, koska mulla oli ovis myöhässä). Nyt mennään sitten ehkä jossain viikolla 11 oikeasti, sekin selviää sitten ultrassa :)

Mutta jos ehditte niin kuulumisia kehiin!

Salliina
 
Heippa!

Yrittämään päässeistä plussasin viime viikolla ja nyt menossa rv 4+2. Tänne en huomannutkaan hakeutua kun oli vajonnut sen verran alas. Heinäkuun loppupuolella olisi laskettu ja sen takia tuolla heinäkuisissa nyt pyörinyt. :)
Täällä kaikki uutta ja ihmeellistä koska esikoinen kyseessä. Malttamattomana odottelee jo että pääsisi varmempiin päiviin ja voisi huoletta iloita tästä :)

Toivottavasti teillä huitelee hyvin ja raskaus sujuu mahdollisimman mukavissa merkeissä!
 
Ihanaa, että on tullut uusia plussanneita, onnittelut :heart:

Täällä ei mitään ihmeellistä tällä hetkellä. Pahoinvointi alkaa helpottaa, vai johtuuko vain siitä, että flunssa on vienyt haju- ja makuaistin...? Maha ei vielä kasva, rinnat sitten senkin edestä :D Varhaisultrassa kävin viikolla 6+2 ja sen jälkeen vuotojen takia ultrattiin vielä kolme kertaa, kaikki oli onneksi hyvin ja vuodotkin loppui viikon jälkeen. Oli se vaan piinaavaa aikaa. Nyt pitäisi pari viikkoa odotella np-ultraan. Kotidopplerin laitoin tilaukseen alkuviikosta, jospa sydänäänet kuulisi jo ennen seuraavaa ultraa :) Onko pidemmällä olevilla kokemusta milloin alkaa kuulumaan?

Hep87 9+2
 
SJ
Onnea uusille plussanneille! Tosi vähän tulee kirjoteltua kun enemmän oon pyöriny tuolla toukokuisissa vaikka mulla la huhtikuun viimenen :D täällä ei mitään ihmeitä, maha kasvaa ja kovin on seesteistä raskauden suhteen, ei meinaa aina muistaakkaan kun mitään oireita ei ole enää. Liikkeitä oon koittanut kuulostella mutta kovin pieniä hipaisuja vielä ovat :)
SJ 16+2
 
Kiva että on uusia plussanneita!
Tänne kuuluu ihan hyvää, nyt mennään viikoilla 17+4, odottelen kovasti sitä "söpöä vauvamasua" kun on ennestään jo vatsaa että milloin se vauvamasu alkaa sitten erottumaan.
Rakenneultraa odotellessa, se on sitten joulukuun ensimmäisellä viikolla ja sit ollaan jo puolivälissä, HUH!
 
Heippa kaikille!

Pääsin vihdoin siirtymään yrittämään päässeet-palstalta tänne plussaneiden joukkoon! :)

Elikkä.. Tätä plussaa yritettiin 11 pitkää kuukautta ja edellispäivänä sen vihdoin sain (vaikken sitä testiä uskonut, koska luin netistä siitä todella huonoja juttuja. Paljon sillä testillä oli saatu vääriä plussia). Tänään hain Cb:n testin ja siihen tuli heti todella vahva plussa! :) Vieläkin on epätodellinen olo, koska tämän 11kk aikana olen niin monesti pettynyt ja ajattelin jo etten tule ollenkaan raskaaksi ja luulin, että miehessä on jotain vikaa. Onneksi näin ei ollut. :)
Mulla on kamala pelko, että jotain kurjaa tapahtuu, kun niin kauan tätä odotettiin. Toivon kuitenkin koko sydämmestäni, että kaikki menee hyvin alusta loppuun! <3

Tiedot Laskurin mukaan 30.7.2015/Jks14/28/Tyks/2/

Viikkoja laskurin mukaan nyt 4+2 :)
 
Hei kaikille myös täältä!

Ilonsekainen hämmennys täällä meneillään, nimittäin tulen tuolta yritysten odottajista ja yrityksen oli tarkoitus alkaa maaliskuussa, mutta tein äsken testin, johon ilmestyi vahva plussa! :heart:

Olemme molemmat onnellisia mutta hämmentyneitä. Toivon niin paljon, että kaikki menisi hyvin.

Paljon onnea myös sinulle Jks14! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14

Yhteistyössä