yskä

Viestiketju alueella 'Lapsen sairaudet ja allergiat' , aloittaja Äiskäpäiskä, 03.11.2004.

1. Äiskäpäiskä

Rekisteröitynyt:
    17.08.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Pojalla 3kk on hirmuinen yskä joka häiritsee tosi pahasti unia. Höyryhengityksestä on vain hetkellisesti apua. Tk:ssa sanoivat että vielä ei kannata mennä sinne, koska tätä on kestänyt vasta kolme päivää eikä kuumetta ole. Mitä vois tehdä ton pikkuisen olon helpottamiseksi?

2. äiti

äiti Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.01.2004
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tuntuis, että yskänlääkettä pitäis saada. Me ollaan saatu noin pienelle yleensä lääkäriltä Bricanyliä. Olen laittanut myös Vicks salvaa joskus rintakehään ja selkään, mutta en tiedä onko siinä jokin ikärajoitus. Ainakin sitä sai laittaa tosi vähän lapsille. Sängynpäätyä olen myös nostanut reilusti, ja laittanut joskus myös tyynyä patjan alle.
    Olen myös käyttänyt ilmankostuttajaa sängynvieressä ja laittanut siihen veden sekaan Karmolis-tippoja reilusti. Ja lisännyt vielä öisin. Muistaakseni kalliita tippoja (luontaistuotekaupassa halvempia kuin apteekissa, jos oikein muistan), mutta tosi hyviä. voi käyttää itse myös jos flunssa vaivaa. Kuumaan veteen lisätään ja hengitellään ja lopuksi juodaan.

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi