Ystävä pettää aviomiestään...

Kiitos jo valmiiksi vastauksille : EI KUULU sinulle!

Tilanne jossa yhteensä viisi lasta(uusioperhe) 4-12v. Olen yhden heistä kummitäti. Nään lapsia/perhettä todella usein. Minua ahdistaa jutella sen aviomiehen kanssa ja ahdistaa kuulla kommentteja lasten suusta: -äiti tulee kotiin myöhässä jos ollenkaan esim. työpippaloista. Muut ystävät ymmärtävät ja valehtelevat vaimon puolesta miehen kysyessä yömajailuista. Olenko minä huono ystävä kun en ymmärrä?
 
määä
En varmaan haluaisi olla tekemisissä ystäväni kanssa. En halua olla se, joka asiaan puuttuu, mutta ei tuollaista tarvitse mitenkään hiljaisesti siunatakaan. Vetäytyisin tilanteesta kokonaan!
 
Olen ajatellutkin vetäytyä jutusta mutta lapsia haluaisin edelleen nähdä...varsinkin kummilastani. Tunnen ystävääni sen verran etten voi kertoa miehelle vaikka tiedän varmasti että pelkästään tämän vuoden puolella on 2 kertaa loppuun asti viety yhden illan tuttavuus. Aviomies kuskaa ja huolehtii todella paljon lapsista joten hänen kanssaan on pakko aina joku sana vaihtaa(aika puhelias luonne).
 
määä
Olen ajatellutkin vetäytyä jutusta mutta lapsia haluaisin edelleen nähdä...varsinkin kummilastani. Tunnen ystävääni sen verran etten voi kertoa miehelle vaikka tiedän varmasti että pelkästään tämän vuoden puolella on 2 kertaa loppuun asti viety yhden illan tuttavuus. Aviomies kuskaa ja huolehtii todella paljon lapsista joten hänen kanssaan on pakko aina joku sana vaihtaa(aika puhelias luonne).
Hakisin kummilastani ulkoilemaan ja muuten kaupungille, mutta muuten ottaisin selkeen pesäeron.
 
Itsellä oli aikoinaan tukala tilanne kun sain tietää, että tuttuni petti avovaimoaan ja olisin halunnut kertoa tälle avovaimolle asiasta. Mutta silloinen mieheni kielsi kertomasta, kun asia ei minulle kuulu. Onneksi nainen sai tietää lopulta!
 
"Janet"
Tuohan on normaalia. :) Nainen saa tehdä mitä haluaa... ;) Onneksi miehet on niin hyväuskoisia, ne uskoo sen mitä ne haluaa. :D

Toisinpäin jos olisi niin sitten tietysti pitäisi kertoa... Mutta ei se haittaa kun nainen pitää hauskaa muidenkin miesten kanssa, naiset vaan on sellasia. :)
 
"Anne"
Älä taakoita ystävääsi kertomalla sen miehelle! Ei se voi olla hyvä mies kun vaimo joutuu pettämään ajattele ystäväsi tunteita! Hänellä on vamasti vaikeaa, mies on tehnyt jotain väärin.
 
Peyote
[QUOTE="mies";28454630]Tämmöisiä ne naiset tuntuu olevan, petetään ja jaetaan pillua kaikille..
Omakohtaista kokemusta löytyy vaimon kohdalta.. siis exä nykyään[/QUOTE]

Mut hei, miksi sulle ei sitten kelpaa miehenkaltainen kumppani? Ovat uskollisempia.
 
"Hellu"
Mä kysyisin suoraan siltä ystävältä että miksi toimii näin,sen jälkeen ilmottaisin että en halua olla ystäväsi koska en vo ihyväksyä noin moraalitonta toimintaa,sanoisin myös tuolle ystävälle että selvittää ongelmat miehensä kanssa.

Luultavasti kertoisin asiasta myös miehelle!mikä oikeus ihmisillä on valhetelija pettäjää suojella?
 
"mies"
[QUOTE="Janet";28454289]Tuohan on normaalia. :) Nainen saa tehdä mitä haluaa... ;) Onneksi miehet on niin hyväuskoisia, ne uskoo sen mitä ne haluaa. :D

Toisinpäin jos olisi niin sitten tietysti pitäisi kertoa... Mutta ei se haittaa kun nainen pitää hauskaa muidenkin miesten kanssa, naiset vaan on sellasia. :)[/QUOTE]

Ei helvetissä. Suomalaisen naisen moraali voi olla alhainen, koska osa käsittää pettämisen feministiseksi vapaudeksi. Uskon kuitenkin ainakin joitain toisinajattelevia suomalaisnaisiakin vielä olevan.
 
"mies"
Ulkomailla ei moista kieroutumaa tunnu olevan (koska naisen asema eri, naiseus eri tavoin muodostunut). Arvostan ulkomaalaisten naisten seksuaalimoraalia ja yleensä suhtautumista seksuaalisuuteen ja mieheen omien hyvien kokemusteni takia. Tällainen "villiintynyt Justiina" -meininki on siellä yksinkertaisesti eriskummallista ja alhaista.
 
"vieras"
Ei sinun ole pakko mihinkään valehteluun alkaa. Sanot ystävällesi että et halua joutua tilanteeseen jossa joudut valehtelemaan hänen yömajailuistaan yms. Sinun on itse laitettava raja kuinka pitkälle menet toisen ihmisen asioiden peittelyssä. Voi nimittäin olla noloa sitten kun vaimo jää kiinni niin sinäkin jäät kinni valehtelusta ja jälkien peittelystä.
 
Ranskatar Espanjasta
[QUOTE="mies";28456363]Ulkomailla ei moista kieroutumaa tunnu olevan (koska naisen asema eri, naiseus eri tavoin muodostunut). Arvostan ulkomaalaisten naisten seksuaalimoraalia ja yleensä suhtautumista seksuaalisuuteen ja mieheen omien hyvien kokemusteni takia. Tällainen "villiintynyt Justiina" -meininki on siellä yksinkertaisesti eriskummallista ja alhaista.[/QUOTE]

Mistähän maasta puhut????
 
ssss
[QUOTE="mies";28456363]Ulkomailla ei moista kieroutumaa tunnu olevan (koska naisen asema eri, naiseus eri tavoin muodostunut). Arvostan ulkomaalaisten naisten seksuaalimoraalia ja yleensä suhtautumista seksuaalisuuteen ja mieheen omien hyvien kokemusteni takia. Tällainen "villiintynyt Justiina" -meininki on siellä yksinkertaisesti eriskummallista ja alhaista.[/QUOTE]

Kerropa enemmän tuosta ulkomaalaisten naisten seksuaalimoraalista.
 

Yhteistyössä