Ystävä Turun seudulta?

Moi,

olen 40 -vuotias yh-äiti Turusta. Minulla 2 lasta, tyttö ja poika. Toinen menee ekalle ja toinen tokalle. Erosta on jo jonkin aikaa, ja siitä alan pikkuhiljaa myös toipua =). Ystäviä on joitakin, mutta kaikilla tuntuu olevan niin erinlainen elämäntilanne, että olisi mukava tutustua johonkin, joka jakaisi hieman samanlaiset kuviot.. Olisi tosi kiva jos sinullakin olisi suurinpiirtein samanikäisiä lapsia. Toisaalta seura kelpaa myös vapaa-aikoihin, jota tuntuu joskus olevan hmm.. liikaakin? (no ainakin yksin viettoon). Tämä ei siis ole mikään senssi-ilmoitus, ihan kivasti tässä pärjätään näinkin. Muuten en nirsoile ystävän sukupuolesta, samassa elämäntilanteessa oleva mieskin käy ;). Olen ihan reipas, ja tykkään käydä lasten kanssa niin rannalla, torilla, elokuvissa kuin reissussakin, aikuinen seura (lapsineen) olisi vaan tosi kiva juttu! Jos seura kelpaa, otahan yhteyttä :wave:

Terkuin, T
 
Moi, luin ketjusi vasta nyt, mutta ehkä katsot tätä vielä. Olen samassa tilanteessa, lapset hiukan nuorempia ja lapsiperheystäviä riittää, mutta sinkkukavereita on vähissään, naimisissa olevat äitiystävät eivät oikeasi ymmärrä kuinka on olla yh. Olis todella mukava olla toinen yh-äiti jonka kanssa voisi jakaa niitä arkipäivän juttuja ja tehdä jotain kiva "vapaa-ajalla" vaikkapa ravintolaan syömään tai tanssimaan.
T, yh-äiti
 
Hei taas,

hidasta toimintaa täällä mutta kuitenkin eteenpäin :), eli uskallanko ehdota treffit? Itselleni sopisi vaikka seuraavalla "vapaviikonloppunani" 28.1, jossain kahvilassa??
Ehdota jotain muuta jos tämä ei sove teille.
Terkuin, yh-äiti
 

Yhteistyössä