Ystävää etsimässä

HYVINKÄÄ HO HOI :wave: :wave:

Onko ketään, jonka elämään mahtuisi vielä uusi ihminen? Ystävyyttä tapaamisten, yhdessä puuhastelun yms merkeissä.

Jos joku löytyy, niin yv:tä vain tulemaan. =)

ps. voisitteko auttaa pitämään tämän hetken "tapetilla" ? Kiitos :flower:
 
Moi
Niin se aina menee, kaikki on kaukaa aina. Tai sitten ei muuten vaan tuu juttuun. Tai sit vaihdetaan esim. meseosoitteet ja se olen aina minä joka alkaa jutella, tai edes yrittää, toinen just ja just vastaa eikä ikinä itse ala juttelemaan.

Ja silti aina bongaan näitä keskusteluja ja osallistun :D ai minäkö epätoivoinen ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Niin se aina menee, kaikki on kaukaa aina. Tai sitten ei muuten vaan tuu juttuun. Tai sit vaihdetaan esim. meseosoitteet ja se olen aina minä joka alkaa jutella, tai edes yrittää, toinen just ja just vastaa eikä ikinä itse ala juttelemaan.

Ja silti aina bongaan näitä keskusteluja ja osallistun :D ai minäkö epätoivoinen ;)
Juu minäkin edelliseltä paikkakunnalta löysin muutaman hyvän ystävän. Mutta nyt haluaisi myös täältä lähempää ihmisiä, joiden kanssa jakaa elämää. Yksinäisyys painaa välillä.
 
Moi
Alkuperäinen kirjoittaja Uneton:
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Niin se aina menee, kaikki on kaukaa aina. Tai sitten ei muuten vaan tuu juttuun. Tai sit vaihdetaan esim. meseosoitteet ja se olen aina minä joka alkaa jutella, tai edes yrittää, toinen just ja just vastaa eikä ikinä itse ala juttelemaan.

Ja silti aina bongaan näitä keskusteluja ja osallistun :D ai minäkö epätoivoinen ;)
Juu minäkin edelliseltä paikkakunnalta löysin muutaman hyvän ystävän. Mutta nyt haluaisi myös täältä lähempää ihmisiä, joiden kanssa jakaa elämää. Yksinäisyys painaa välillä.
Sama vika, edellisessä paikassa opin tuntemaan ihmisiä ja löysin jopa kavereita täältä kaksplussasta :) mutta nyt on yksinäistä.. Harmi tosiaan, kun on tuota välimatkaa.
 
nostan ja samalla
vinkkaan että kerro jotain itsestäs, ihmiset on arkoja ottamaan yhteyttä jos ei tiedä muuta kuin että on 3 lasta ja asuu hyvinkäällä. ihmiset on tarkkoja yksityisyydestään ja jos on vähänkään pelkoa että tulee huti, ne jättää mieluummin ottamatta yhteyttä. mä en voi auttaa, asun ihan pohjoisessa. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nostan ja samalla:
vinkkaan että kerro jotain itsestäs, ihmiset on arkoja ottamaan yhteyttä jos ei tiedä muuta kuin että on 3 lasta ja asuu hyvinkäällä. ihmiset on tarkkoja yksityisyydestään ja jos on vähänkään pelkoa että tulee huti, ne jättää mieluummin ottamatta yhteyttä. mä en voi auttaa, asun ihan pohjoisessa. :hug:
No en minä tässä huutele sen kummempia, kiitos vain neuvosta kuiteski. Jos joku ottaa yhteyttä niin sitten voi kertoa enemmän. Ja jos ei kemiat natsaa niin senkin voi sanoa =)
 

Yhteistyössä