ystävänpäivä

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
v
Miten huomioitte puolisonne ystävänpäivänä?

Tykkäisiköhän mies, jos varaisin viikonloppu kylpyläloman ystävänpäivän kunniaksi? Siis koko perheellä kylläkin mentäisiin...?
 
Sydänmellinen äippä.
Tuskin tykkäisi. Eiköhän enemmän ilahtuisi kun illalla esiintyisit pelkissä sloggihenkseleissä. Näin ainakin meillä+aika monella tutulla pariskunnalla.
 
Ei olla koko seurustelu aikana (siis MIES ei ole) ostanut mitään tai huomioinut mitenkään. Joten toi romanttinen paskajuhla saa jäädä tänävuonna ohi jottei tuu mitään isoa riitaa niinku joka ystävänpäivä.
 
Mieo len joko ostanut tai sit leiponut yleensä jotain hyvää kahvin kanssa otettavaksi, mutta muuten ei olla ko päivää ihmeemmin keskenämme huomioitu.
Sit mulla on muutama ystävä, joita mie olen perinteisesti jollain kortilla ja esim. suklaalevyllä tai jollain pikkujutulla muistanut, mutta miestä en siltikään ole lahjonut... paitsi vissiin kerran hetken mielijohteesta ostin jonkun sellaisen hauskan avaimenperän.
 
"vieras"
Meidän lapsi on syntynyt ystävänpäivänä joten juhlistetaan päivää muutenkin.

Minun mieheni ei varmasti mistään kylpylälomasta jaksaisi innostua, enemmänkin sellaisesta kahdenkeskisestä ajasta iltasella =))
 

Yhteistyössä