Ystävät kadoksissa?

Minulla ainakin on.. Facebook sivusto väittää minulla olevan ystäviä 59. Kuinka moni niistä oikeasti on kaverini.. ?
Haluaisin löytää ystävän joka pitää yhteyttä, kannustaa ja lohduttaa niinä aikoina kun sitä eniten tarvitsee..
Minulla on tälläinen/tälläisiä ystäviä ehkä, 2 tai 4
Hekään ei aina jaksa tai ehdi kuunnella. Vai tietävätkö ne jo sen kaiken?
Olen 23vuotias yh-äiti raisiosta- Haluaisin löytää "tosi ystävän" läheltä tai kaukaa, naisen tai miehen, koolla ja ulkonäöllä ei ole väliä, eihän meistä kukaan ole täydellinen. Ystävyys on niin suuri asia, että ei toivoisin kenenkään olevan yksin. Toivottavasti joku löytää itsensä tästä ja tarttuu rohkeasti kiinni ystävällisen naikkosen kädestä. Ystävät on minulle kaikki kaikessa, nyt olen ollut aika huonokin ystävä, mutta muuten en unohtaisi ystävääni milloinkaan.
Olisitko sinä minulle uusi ystävä?

 

minäkin tahtoisin ystävän joka auttaa ja jaksaa kuunella ne vanhatkin vatvomiset.kannustaa eteenpäin ja painostaa jaksamaan välillä vähän tuupatenkin.
ystävä on joka näkee tuntee ja vaistoaa minut sinut eikä unohda sen pahemmin kuin jätäkkään
yssin.ystävä ei muutu vaikka elämän tilanteetkin muuttuvat


Sellaisen minä tahtoisin .... olen ehkä kohta yh-äiti ... jos meissä oli jotakin samaa ni laitahan viestiä :wave:
 
Minä yhdyn edellisiin eli tännekin kaivataan ystävää/ystäviä joka kuuntelee,lohduttaa,jeesaa eteenpäin jne...ja tietenkin toisinpäin myös.On tämä arki pirun harmaata yksin talsia eteenpäin.Voimavarat loppuu kun ei ketään oo vierellä ja vielä pitäs jaksella isoo lapsikatrasta hoitaa päivät pitkät,yksin.
 
Etsin kaveria pojalleni, joka 3 v. Perhe tausta sellainen isä 45 ja äiti 40v. Poika ainokainenn
jä lisää ei tule. Ikä ja mun sairaus tulee vastaan. Kaveripiirissä ei ole enää ikäistä seuraa. Kaikki koulussa tai vanhempia.
Eli pääasiassa kaipaisin samanikäistä tai vähän vanhempaa poikaseuraa puistoon tms.
Asumme espoonkeskus-tuormarila alueella.
Käymme molemmat töissä ja poika pph. Eli seuraa kaivattaisiin iltaan ja viikonloppuihin.
Tietysti olisi positiivistä jos äitikin olisi samaa ikäluokkaa, mutta ei este. Olen nuorekas
ja näytän ikäistäni paljon nuoremmalta.
 

Yhteistyössä