Ystäviä HKI/Espoo alueelta

Moikka! Oon 34 vuotias nainen Helsingistä ja odotan ensimmäistä lastani. Onko täällä kukaan muu samanlaisessa tilanteessa?:) Tuntuu, että nykyiset kaverini ovat kovin kiireisiä ja tapaamisten järjestäminen on hankalaa. Sitten on myös niitä, joilla ei ole lapsia tai eivät halua, joten tuntuu, että tieto raskaudestani on jotenkin karkottanut ihmisiä kun en enää jaksakkaan lähteä baariin juhlimaan. Olisi kiva saada,vaikka lenkkiseuraa tai ihan kahville vaan. Olisi mukava saada vaihtelua mieheni seuraan :LOL: Ottakaa rohkeasti yhteyttä :)
 
En ole samassa tilanteessa, mutta vinkkinä sanoisin, että kannattaa synnytysvalmennuksesta yrittää bongata samanhenkisimmät tyypit ja rohkeasti heitä pyytää kahville jo odotusaikana. Itse löysin sitä kautta pari aivan mainiota kaveria, joiden kanssa odotettiin synnytysten alkamiset ja myöhemmin jaettiin vauva-ajan koomat.
 
Kiitos vinkistä! Täytyy yrittää katsastaa sitten sieltä kun se tammikuussa alkaa :) vai oliko perhevalmennus ja synnytysvalmennus sama asia (n) mä oon aika hyvin perillä näistä. alan vasta tässä pikkuhiljaa tajuamaan, että kohta on puolet raskaudesta mennyt ja en ole hankkinut mitää tai perehtynyt mihinkään. No luotan, että toisen rakenneultran jälkeen uskallan alkaa miettimään sellaisia :)
 

Yhteistyössä