Ystäviä läheltämme (Itäkeskus)..

Kesä tulee ja kaipaan ystävää vaunulenkille, leikkipuistoon, shoppailemaan, kirpputorille, lasten kanssa harrastamaan, kylään.. ystäväni ovat joko työelämässä, lapsettomia tai muuttaneet muualle, ja piirit muutenkin pienet; arkipäivät miehen ollessa töissä tuntuvat kovin yksinäisiltä.. 6-vuotias esikoinenkin varmasti innostuisi myös kaverista, jotta kesäloma äidin ja vauvasiskon kanssa ei tylsistyttäisi ;)

Olen vuosimallia -77 ja naimisissa, vauvamme on 5,5kk. Harrastan lukemista, musiikin kuuntelua, surffailua. Perheenä liikumme paljon huvipuistoissa, keskustassa, uimassa yms. kovin liikunnallinen en kuitenkaan ole, joten toivottavasti seura patistaisi vaunulenkeille ;) olen ehkä aluksi hiukan ujo, mutta tutustuttuamme avoimempi. Olen hyvä kuuntelija ja rehellinen ystävä.

Toivon, että sinulla olisi vauvaikäinen. Kaipaan kovasti vertaistukea vauva-arkeen, mutta vauva, taapero, leikki-ikäinen, eskari tai koululainen- kaikki käy, kunhan vain olet lapsirakas. Tietynlaista vastavuoroisuutta kuitenkin odotan; olen liian usein ollut vain se kylään tuleva osapuoli. Meillä ei ole autoa, joten toivon sinun asuvan lähellä. Saman ikäluokan edustajien kanssa varmasti on enemmän yhteistä, mutta jos viestini muuten kolahti ota rohkeasti yhteyttä :) niin molempien elämänlaatu voi parantua rutkasti ystävän myötä jo tämän kuun aikana..
 
Elikkä tässä ois vuosimallia -84 oleva nainen, jolla on kohta 3kk:n ikäinen poika. Ollaanko yhtään sitä mitä haet?? Asustamme myös lähellä Itäkeskusta, niin ystävän musta saisi. Tykkään liikkua pojan kanssa paljon, niin kyläilytkin onnistuu. Jos yhtään nappasi, niin pistä yv:tä..
 
Hei vaan! Olen hiukan nuorempi, vuosimallia -86. Minua ei ainakaan ikäero haittaa, minulla on paljon minua vanhempia ystäviä ja muutenkin oma ikäluokkani tuntuu olevan aivan muissa maailmoissa (ryyppäys ym.) Olen perhekeskeinen ja tykkään touhuta perheen kesken asioita. Minulla on 9kk vanha tyttö ja opiskeleva mies. Olen itsekin opiskelija (lastentarhanopettajaksi) Mutta tällä hetkellä kotona tytön kanssa. Olen myös melko ujo lähestymään ihmisiä, mutta olen lopulta todella sosiaalinen tapaus. Tylsistyn helposti yksinään ja olenkin suurimman osan ajasta pyörinyt milloin missäkin kerhoissa ja muuten vaan kävelyllä. Seura kelpaisi mainiosti. Asumme myllypurossa, joten laitahan YV:tä jos yhtään kiinnostuit. Ja toki muutkin voivat laittaa. Mies on lähes koko kesän töissä päivisin, joten aikaa olisi käydä milloin missäkin. Vertaistuke myöskin kaipaa, minulla kaikki kaverit ovat vielä siinä iässä ja vaiheessa että lapsista puhuminen ei oikeen nappaa. :snotty:
 
Moi!

Me asutaan myös Itäkeskuksen naapurissa. Minä olen vm.-81 ja poika on syntynyt 02/07.

Mulla ei juuri ole kavereita, ei lapsellisia eikä lapsettomia. Nyt alkaa välillä vain nämä pelkät kotinurkat kyllästyttää, kun mies on päivät töissä ja illat opiskelee, niin ollaan aika pitkälti vain kahdestaan pojan kanssa. Puistossa kyllä käydään päivittäin, meitä voi tulla sinnekin moikkaamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zalmiakki:
Moi!

Me asutaan myös Itäkeskuksen naapurissa. Minä olen vm.-81 ja poika on syntynyt 02/07.

Mulla ei juuri ole kavereita, ei lapsellisia eikä lapsettomia. Nyt alkaa välillä vain nämä pelkät kotinurkat kyllästyttää, kun mies on päivät töissä ja illat opiskelee, niin ollaan aika pitkälti vain kahdestaan pojan kanssa. Puistossa kyllä käydään päivittäin, meitä voi tulla sinnekin moikkaamaan.
Missä päin itistä asutte? Täällä olis äippä kohta 26v ja poika 1v8kk.. Laita viestiä jos kaveria kaipaat, me asutaan kans itiksen naapurissa :)) Missä puistossa käytte?
 
..olen uusi palstailija Kaksplussalla ja huomaan sivujen käyttämisen olevan melkoisen haasteellista ;) osasin vastata saamaani yksityisviestiin, mutta en osaa laittaa teille yv:tä. Voisiko joku mahdolisesti auttaa, jotta saisin vihdoinkin ystävän? Kiitos :)
 
Moi! Ollaan muuttamassa helsinkiin. perheessä 2,5v poika, toinen tulossa heinäkuussa. Uusia ystäviä kaipaillaan. Muutamme Jollakseen. Olisin myös tiedustella mahdollisista kerhoista tai avoimista päiväkodeista helsingin alueella esikoiselle?
katja_haapanen@elisanet.fi
 

Yhteistyössä