Ystävyys

Täällä tosi moni kertoo kuinka kaipaa ystäviä itselleen.Sama koskee myös minua.

Olen asunut Suomen ulkopuolella lapsuuden.Sitten kun muutimme takaisin Suomeen jäi hyvä ystävä sinne toiseen maahan.Piti ruveta etsimään uutta ystävää.

Sellainen löytyikin ja pääsin hänen kanssa samalle luokalle kouluun, näin oli minullekin helpompaa olla suomalaisessa koulussa.Aloitin seurustelun hyvin nuorena ja lähdin miehen perässä etelä-Suomeen, ystävä jäi.Ja aikaa myöten yhteydenpito väheni ja loppui melkein kokonaan.

Sain uuden TOSI hyvän ystävän etelästä jonka kanssa asiat sujui ja nauru raikui.Nyt sitten lasten myötä ollaan muutettu Savon suunnalle ja tilanne on taas se että ystäviä ei ole.

Joskus mies sanonut että olet liian ronkeli ystävien suhteen, mutta kyllä mulla ystäviä on.Sitä TOSI ystävää vaan ei ole.Jonka kanssa voisi puhua kaikesta ja tavattaisiin.Löydänköhän edes sellaista enää??
 
Juuh olen huomannut että nykyään tosi Vaikeaa löytää ystäviä,Meillä neiti tarhassa ja mä kotona ,Voisi ottaa lapsen välillä aikasemmin kotiin ja kutsua ystävän kylään,Ja toinen mua pännii aina tuntunut että yhteydenpitp mun varassa ja jos en tee mitään niin siihen se sitten jää.
Itse olen yksinhuoltaja niinpä eipä mua kut.silloin mihinkään kylään
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2006 klo 17:45 jogger kirjoitti:
Juuh olen huomannut että nykyään tosi Vaikeaa löytää ystäviä,Meillä neiti tarhassa ja mä kotona ,Voisi ottaa lapsen välillä aikasemmin kotiin ja kutsua ystävän kylään,Ja toinen mua pännii aina tuntunut että yhteydenpitp mun varassa ja jos en tee mitään niin siihen se sitten jää.
Itse olen yksinhuoltaja niinpä eipä mua kut.silloin mihinkään kylään
Missä päin Suomea oleilet?
 

Yhteistyössä