Ystävyyttä etsimässä, Oulu

  • Viestiketjun aloittaja sisterblister
  • Ensimmäinen viesti
sisterblister
Uteliaisuuttani kyselen josko täältä löytyisi kohtalotovereita, yksinäisiä ihmisiä hakemassa jotakin todellista kaikenmaailman hyvän päivän tuttujen sijaan..

Oma yksinäisyyteni on kestänyt jo lähemmäs 2 vuotta, raskaustestin näytettyä plussaa katosivat kuin tuhka tuuleen joka ikinen opiskelukaveri - kuka hukkui opintoihinsa, kuka heilasteli uuden miehen kanssa.. Raskausaika meni yksin, enhän minä masuineni kelvannut seuraksi mihinkään, ja tämä sama yksinäisyys jatkuu edelleen, lapseni täyttää pian vuoden.
Olen kiertänyt perhekahvilat, erinnäisiä vertaistukiryhmiä, mukaani saanut sieltä mielinmäärin puolituttuja joille voi kaupungilla huikata hei, ei sen enempää. Vanhoja "ystävyyksiä" en edes halua enää lämmitellä, ja silloinen ystäväpiirini onkin hajonnut eri puolille Suomea..

Nyt haluan vielä kerran yrittää..
Jos joku tätä lukeva etsii todellista ystävää, ei pikaista tekstiviestiä kerran kuussa, vaan spontaaneja tekoja ja tekemisiä - miten olisikaan mukava pyytää sinut rentoutumaan kanssani patiolle, tai vaikka pulikoimaan kylpylään. Kahvittelemaan ja grillaamaan, kaikkea sitä mitä ystävät tekevät :)

Minusta sen verran, että olen 21v. oululainen, tyttöni on pian 1-vuotias.

Meilaa minulle ja kerro itsestäsi, ehkäpä meistä tulee ystävät!?

sisterblister@suomi24.fi
 
Täältä löytyis äiti 21v ja poika 4kk.Asustellaan toppilassa.Entäs te missä päin oulua?

Ite olen muuttanu tänne ouluun pari vuotta sitten.Kavereista/ystävistä ei ollu tietoakaan ei kyl ole vieläkään.Aloin opiskella heti ja luokka kaverit oli kavereita aluksi mut sit kaikki hävisi ku aloin odottaa.

T::Jaana sähköposti on jaana_hartikainen@jippii.fi


 

Yhteistyössä