Zalandon mainos -lapsi pelkää hysteerisesti

  • Viestiketjun aloittaja mikähän
  • Ensimmäinen viesti
Meidän tytöllä on vähän kieroutunut huumorintaju :D
Tarjoaa mulle tuttia, ja vetääkin sen pois ennenkun otan,
ja mä väännän tekoitkua jollon tyttö nauraa ihan kippurassa.

Muiden lapsien itkulle kyllä surkuttelee,
mutta esim. kun serkkunsa kiljuu ja raivoaa suuttuessaan tuo tyttö nauraa tikahtuakseen :rolleyes:
 
Ilmeisen toimiva mainos, kun kaikenlaisia reaktioita synnyttää. :whistle:

Minustakin se on aika ärsyttävä mainos, mutta silti alkaa aina naurattamaan, kun se mies alkaa kiljua. Nauran, vaikken haluaisikaan.
 
Ken guru
Ärsyttävä mainos toimii paremmin kuin sellainen mainos, jota kukaan ei muista. Luulen, että tahallaan osa mainostajista pyrkii ärsyttävyyteen, koska se toimii.
Näinhän se menee. Mainos ja tuote jää päähän, tuo on jo kauppiksessa opittua 25 vuotta sitten. Mutta toisille toimii, toisille ei. Mä en esim. mainosten ärsyttävyyden takia osta mitään, ja tämä on yksi niistä. Pakko laitaa aina äänet pois telkkarista kun tuo mainos tulee. Samoin kun tulee se ärrän renkutus: hojo hojo iso pomo...Argh.
 
-..-
oma poikani pelkäsi samaa mainosta ennen, kunnes isänsä alkoi naureskella ja hihitellä pojalle aina mainoksen tullessa. Pelkääminen loppui sitten siihen. Nykyään poikaa hymyilyttää, kun mainos tulee televisiosta.
 
Niin ja mainos on varmaan sama, kuin mikä täällä pyörii. Tai ainakin samantyylinen. Mun mielestä ne on kanssa kaikki sitä itteään.
Just semmonen huutomainos, mitä Saksassakin pyöri, vaikka tuo ko. mainos taitaakin olla ihan suomalainen. Teki mieli heittää telkkari ikkunasta kun totesin, että en päässyt edes Suomeen karkuun niitä. Ihan hirveetä scheissea.
 
"vieras"
Se pelottava juttu voi olla ihan mitä vaan. Yksi meidän lapsista pelkäsi yli kaiken lastenvideoiden alusssa olevaa tunnusta :headwall: Meni aina videoiden katselun alkuun toiseen huoneeseen ja käski sanomaan, milloin se on mennyt ohi.
 
hahh
[QUOTE="vieras";27363024]Se pelottava juttu voi olla ihan mitä vaan. Yksi meidän lapsista pelkäsi yli kaiken lastenvideoiden alusssa olevaa tunnusta :headwall: Meni aina videoiden katselun alkuun toiseen huoneeseen ja käski sanomaan, milloin se on mennyt ohi.[/QUOTE]

Mäkin oon pienenä pelännyt yhtä ohjelman lopussa tulevaa savua ylellä :D
 
kdlsö
Siskon tyttökin pelkää aivan kauheasti tuota mainosta! Meillä vähän vanhempi muksu ei ole varmaan kun kerran tai kaks sen nähny ( ei tv ole päivällä auki, aukee oikeastaan sitten kun lapsi on nukkumassa) ja tuijottaa otsa kurtussa.
 
saf
mä ja tyttö 9v nauretaan sille mainokselle aina. :D samainen tyttö pelkäsi joskus pari vuotiaana oivariini mainosta, kun siitä voista muodostui leivän päälle tanssiva "pari" joka sitten suli lämpimän leivän päälle... itki ihan hysteerisesti joka kerta kun se mainos tuli :D
 
"pöh"
Teillä ei ilmeisesti koskaan riidellä eikä huudeta? Jospa pelkää siksi koska se on niin uutta ja kamalaaaaaaaaa... Kannattaisko niitä tunteita näyttää hiukan räväkämmin joskus?
 
Annemaija32
Hyvä jos teillä ostataan nauraa tuolle. Aika yllättävän paljon muuten samaa näissä mainoksissa.. http://www.alennuskoodeja.fi/Zalando-mainos/. Parhaita kuitenkin nuo parodiat. ;)
 

Yhteistyössä