Zooplus kokemuksia?

Me ostettiin pari kuukautta sitten sieltä kaninhäkki, hyvin meni kaikki, olisko ollu 4-5 arkipäivää, kun se tuli meille (viikonloppu välissä). Ollaan oltu tosi tyytyväisiä kaikinpuolin. Palautuksesta ei oo kokemuksia.
 
"nelli"
Mä tilaan sieltä kissan hiekat ja ruuat. Myös kissan muita tarvikkeita oon tilannut, mm. kuljetusboksin ja vessan. Olen tilannut jo useamman kerran, kaikki mennyt aina hyvin eikä ole tarvinnut mitään palautella. Voin suositella kyseistä paikkaa kyllä :)
 
"Linda"
Edulliset hinnat ja uskomattoman laaja valikoima. Toimitus tulee nopeasti Suomeen kotiovelle asti, mutta ainoa miinus etteivät soita ennen.. Pitää vain toivoa et sattuu olemaan silloin paikalla samaan aikaan kun paketti saapuu, muuten joutuu noutamaan paketit postista käsin. Palautus toimii ihan moitteettomasti, yhteyttä vain asiakaspalveluun ja sieltä tulee selkeät ohjeet sähköpostiin. Usein järjestävät sieltä tuotteen noudon eikä tartte näin ite lähetellä palautuspakettia takaisin Saksaan.
 
uskaltaako
meinaan tilata akvaariopaketin ja mietinkin et uskaltaako tilata :) on 30e halvempi kun liikkeissä täällä tai muilla nettifirmoilla (lisäksi tulisi isot lähetys kulut) ja täällä on ilmaiset kuljetuksetkin
 
"Tiia"
Tilasin kanin ulkokopin. Tuotteet lähtivät varastolta muutama päivä tilauksen jälkeen ja toimitus kesti n. 7 päivää. Tyytyväinen olen. Luotettava paikka ja nopeat toimitukset. Suomenkielinen asiakaspalvelukin pelittää hyvin ja vastauksen saa suht nopeasti. Suosittelen!
 
"Maija"
Itse olen tilannut monta kertaa ja on ollut vain positiivisia kokemuksia. Paketit ovat hyvin pakattuja ja toimitus on ollut nopeaa.

Tuolla arvostelu kuvineen:
http://www.kissanhoito.org/arvostelu-applaws-cat-chicken-kissan-kuivaruoka/
 
"ookoo"
Minulla on ollut pelkkiä hyviä kokemuksia. Tilaan kissanhiekat ja kissaruokaa niiltä ja aina on sujunut ongelmitta. Kerran tilaisin kissan kiipeilypuun ja sekin meni ok ja olin tyytyväinen puuhun, etenkin kun se oli vieläpä alessa.
 
"Laura"
Suosittelen :) Olen tilannut koirille ruokaa, trimmauskoneen ja jotain muita tarvikkeita. kaikki on toiminut hyvin, nopeasti ja moitteettomasti. Mitään ei ole tarvinnut palauttaa, joten siitä puolesta ei kokemusta.
 
-
Tilasin kyseisestä yrityksestä 40 l kissanhiekkaa ja kissanruokaa. Tuotteet oli pakattu niin, että tölkit olivat repineet kissanhiekkapussin auki ja laatikossa oli reippaasti irtokissanhiekkaa. Ensi kerralla ostan taas lemmikkiexpressiltä, joiden toimintaan olen ollut erittäin tyytyväinen.
 
tiuviu
Ei kyllä moitteen sijaa ainakaan asiakaspalvelussa. Tilasin kaneilleni tarvikkeita, mutta oman hajamielisyyteni takia unohdin noutaa paketin ajallaan postista. Otin Zooplussaan yhteyttä ja sain lähes samantien vastauksen, että he toimittavat ostamani tarvikkeet minulle uudestaan heti (vanha pakettini oli vasta matkalla takaisin).

Tuo oli toinen kerta kun tilasin Zooplussalta, eikä ensimmäiselläkään kerralla ollut mitään hankaluuksia. Voin suositella! Mutta huomautuksena, jos esim. kanin häkki on halpa ei kannata odottaa mitään kaikenkestävää rautaihmettä :)
 
"Arja"
Hienosti pelaa, olen ostanut sieltä kaksi kissan kiipeilypuuta ja muuta kissan tavaraa.
Oli nopea toimitus ja kotiovelle. Jatkossa meinaan tilata myös kaikki kissan ruuat ja hiekkat.
 
hyvä mesta
Tilasin tämän ja nopeasti tuli :) http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/hakit_aitaukset/kanin_hakit/keskikoko/143026

Vastaavia isoja häkkejä kun suomessa myyvät käytettynäkin kalliimmalla :(
 
Toimii!
Me ollaan tilattu eilen kanintarvikkeita ja sieltä on tullu jo et nyt voi maksaa sen ja me ollaan maksettukin jo. Nyt täällä jännitetään, että ehtiikö häkki siihen mennessä kun meille tulee eka kani!
 
JenniK.
...mietin juuri aivan samaa. :D Siellä on melko halpaa ja näin, ja arvosteluissa on hyviä kommentteja. Itse jos saan kaksi marsua kesällä niin ajattelin ostaa sieltä semmoisen säästöpaketti- savic cesar 3 deluxe pieneläinhäkki. Onko kellään sellaista? Kun siinä mukana tulee luultavasti laadukasta larsun apetta, sekä kuiviketta, joka ei pölise, ja ei kutita tai mtn..... Että kokemuksia tästä nimenomaisesta häkistä? Tai mitä häkkiä suosittelette kahdelle marsulle? Vähintään p 100 x l 50 x k 30-50, saa olla isompikin, mutta ALLE 100€ kallis! Tuo savicci maksaa siis 59.90€...
 
JenniK.
.... Lisäystä tohon ekaan viestiini, että vastaus mahdollisimman nopeasti! Se säästöpaketti on voimassa vaan vähän aikaa, joten HURRY UP!!!!! :|:|:|:|:|:| Haluun tietää onko se hyvä, se näyttää kivalta, ja on halpa, ja aika hyvän kokoinenkin.. :p:);):D
 
JenniK.
Onko Aniaras luotettava paikka? Haluisin sieltä kaksi marsua, mutten tiedä oikein.... Se on siis virallinen kasvattaja, tiedoksi nyt epäilijöille, mutta onko kokemuksia? :)
 
"Mary"
Tilasin itsekin kanihäkin Zooplussasta ja saapui aika pian. Yllätys oli, että se oli valmistettu Kiinassa. Työn jälki oli kehnoa, puuosat hiomattomia, olivat tikkuisia ja osin vinoon sahattu, häkin pinnat osin vääntyneet ja häkin ovet eivät asetu suoraan vaan retkottavat raollaan. En viitsinyt palauttaa häkkiä, mutta olo jäi petetyksi, hintaa kun oli liki 200 euroa. Muuta en ole tilannut, enkä tiedä viitsinkö enää tilata. Sinänsä toimituksen kulusta informoitiin hyvin ja se saapui ajallaan. Firman sivuilla oleva tieto oli mielestäni riittämätön. Puhuvat laadukkaista tuotteista, mahdoinko hankkia sen ainoan huonolaatuisen.
 

Yhteistyössä