Zumba vaatteet!

  • Viestiketjun aloittaja zumbaaja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Zumbaa vaikka alasti :ashamed: :whistle: :whistle: Mä en vaan hokaa, miksi zumbaan tarttee ihan omat vaatteet?
No mutta jos ne on kivan näköiset. :saint: Mä tunnustan olevani pöyristyttävän turhamainen sen suhteen, mitä mä käytän tanssiessani päällä. :ashamed: Toki mä käyn kyllä kodin ulkopuolella tanssitunneilla. :whistle: Mutta tosuaan, kun vaan mallistoja katselee, niin aivan ihania tanssi- ja jumppavaatteita löytyy monilta eri valmistajilta. Ei niissä tartte lukea Zumba että ne on hienoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Zumbaa vaikka alasti :ashamed: :whistle: :whistle: Mä en vaan hokaa, miksi zumbaan tarttee ihan omat vaatteet?
onko joku sanonu sitten ettei vois missään tapauksessa tanssia ilman niitä vaatteita?
ehkä ap vaan tykkää että ne on nättejä. kyllä mullakin on paaaaaljon erilaisia nättejä jumppavaatteita vaikka kyllähän sitä vois jollain tavallisella t-paidalla ja verkkareillakin jumpata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
MIA-TUOTE on kyllä tosi hyvä paikka tanssivaatteitten suhteen. Ja jos et oo ihan normi kokoa, ne tekee sulle mittojen mukaan vaatteet :)
Niin on. :D Mäkin olen ehkä aavistuksen normimittaa lyhyempi, niin periaatteessa tilaustyönä tekivät minulle pöksyt, eikä maksanut normihintaa enempää. Aina saa sillä kankaalla minkä haluaa. ja voi että on ihania vaatteita. :p Joulupukkikin toi minulle ihanat oranssit housut. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Zumbaa vaikka alasti :ashamed: :whistle: :whistle: Mä en vaan hokaa, miksi zumbaan tarttee ihan omat vaatteet?
onko joku sanonu sitten ettei vois missään tapauksessa tanssia ilman niitä vaatteita?
ehkä ap vaan tykkää että ne on nättejä. kyllä mullakin on paaaaaljon erilaisia nättejä jumppavaatteita vaikka kyllähän sitä vois jollain tavallisella t-paidalla ja verkkareillakin jumpata.
Sitähän tässä on yritetty kertoa että niitä nättejä jumppavaatteita saa muualtakin kuin zumbasta. =)
 
ihania oli tosiaan noi mia-tuote vaatteet :p paljos niillä on suurinpiirtein hintaa ja saako niiden kuvastoa jostain muualta kun netistä?
mulla on nimittäin tämä kone rikki ja kesti ikuisuus avata tuota kuvastoa eikä silti kaikki näkyny oikein :headwall: en jaksais tota hinnastoa avata enää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
ihania oli tosiaan noi mia-tuote vaatteet :p paljos niillä on suurinpiirtein hintaa ja saako niiden kuvastoa jostain muualta kun netistä?
mulla on nimittäin tämä kone rikki ja kesti ikuisuus avata tuota kuvastoa eikä silti kaikki näkyny oikein :headwall: en jaksais tota hinnastoa avata enää...
Mä olen saanut yhdeltä jälleenmyyjältä kuvaston. :saint: Mutta sitä ei ole hyvä ottaa kotiin, sieltä on kohta kaikki kohdat raksittuna. :LOL: Mä en tiedä saako sitä kuvastoa kyllä muualta. :/ Joskus ole googlettamalla löytänyt nettikauppoja, joilta on jotain tuotteita löytynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
ihania oli tosiaan noi mia-tuote vaatteet :p paljos niillä on suurinpiirtein hintaa ja saako niiden kuvastoa jostain muualta kun netistä?
mulla on nimittäin tämä kone rikki ja kesti ikuisuus avata tuota kuvastoa eikä silti kaikki näkyny oikein :headwall: en jaksais tota hinnastoa avata enää...
meilaa niille ja kysy jos lähettävät?
 
Olen ketjun aloittaja.
Kiitos tuosta Mia-tuote vinkistä. Täytyy tsekata ne läpi.

Eniten mä tykkäsin zumba shopissa näistä
http://s3.amazonaws.com/zumba/img/product/1/00000242_1256560652_1.png
ja tästä
http://s3.amazonaws.com/zumba/img/product/1/00000238_1256559993_1.png
Noissa housuissa on tarkoituksella noi nauhat mitkä heiluu esim. salsaa tanssittaessa, ja toppi oli vaan niin ihana. Mutta en mä oikeesti viittis lähetyskuluja maksaa. Toisenlaiset housutkin käy. Ja jos niissä ois jotain mihin voi nauhoja kiinnittää niin äkkiähän niinhin samanlaiset nauhat saa.
Kiva että tuli zumbasta keskustelua!!
 
Katsoin läpi sen mia-tuote kuvaston ja olihan siellä ihanat housut, ne carco tyyppiset. Mä oon vaan niin pätkä että mulle pitäis tosiaan teettää jotta saisin ne nauhat sinne lahkeisiin mitkä kuulu tuohon malliin. Yksi toppi kans houkutteli, se missä oli iso kaulus ja niskalenkki. Tosi kivoja vaatteita!
 
zumpaaja
ne zumba vaatteet on tosi hyviä ja hengittäviä ei tuu läheskään niin hikinen olo kun tavan jumppatrikoissa joo hintoja kyl kannattaa katsoo et ei maksa liikaa noin 60 eur saa tosi hyvät housut saman näköset kun oli tossa kuvassa 79 eur.eikä mee toimitus kulujakaan.aion tilata ne meidän zumba ohjaajan kautta.
 
"Anzu"
Minä tilasin ihan suomalaisen yrityksen, sportiksen, verkkokaupasta zumbahousut ja 2 toppia. Sain ne 3:ssa päivässä. Olin siis tosi tyytyväinen miten nopeesti homma hoitu! Tilasin uudestaan, noin viikko sitten, joululahjaksi kaverille topin, mutta nyt siellon jotain mutkia matkassa tilauksissa, joten ei ihan samalla vauhdilla tule kuin edellinen tilaus. Mutta onhan tässä vielä jouluun aikaa.. :) Mia tuotetta kattelin myös, en vielä kuitenkaan sieltä mitään tilannut...
 

Yhteistyössä